JurekW Zgłoś #41 Napisano 27 Lutego 2008 Jak na 3BG (w skórze 3B ' 97) to Full Wypas nie jest... ale jeszcze co nieco można było dołożyć. Naklejka w bagażniku przy kole zapasowym powinna być identyczna jak w książce servisowej . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość flasch Zgłoś #42 Napisano 27 Lutego 2008 Zdecyduj sie 1.8 TDI czy 1.9 TDI oczywiście 1,9 TDI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #43 Napisano 27 Lutego 2008 1,8 TDI...to ci chyba jeszcze 100cm3 sylikonu wrzucili kolego oby bylo wszystko cacy, ja mialem wczesniej bita ibize z 2001 r i tez byla w wersji mega full wypas i mega doladowana...wtedy mi to zwisalo ze byla bita ale potem wszystko zaczelo wychodzic i ciesze sie ze teraz jezdze bezwypadkowym paskiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #44 Napisano 27 Lutego 2008 w bagażniku jest wklejka na której jest rok produkcji 97 No kolego - ale jak masz skrzynie "szóstke" to wierz mi, że to jest "szczepan" W '97 nie było chyba jeszcze takich skrzyń. Dospawany masz zapewne cały kufer w takim razie. Bo to jest łatwiej zrobić niż przód. Ostatnio kumplowi szukałem Audi B4 i według wklejki był FULL WYPAS a miała jedynie elektryczne lusterka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #45 Napisano 27 Lutego 2008 Przód od 3bg?A gdzie VIN nadwozia w którym zakodowany jest rok produkcji.Strach takie auto posiadacć ,pierwszy patrol w Niemczech i poważne problemy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość flasch Zgłoś #46 Napisano 27 Lutego 2008 1,8 TDI...to ci chyba jeszcze 100cm3 sylikonu wrzucili kolego oby bylo wszystko cacy, ja mialem wczesniej bita ibize z 2001 r i tez byla w wersji mega full wypas i mega doladowana...wtedy mi to zwisalo ze byla bita ale potem wszystko zaczelo wychodzic i ciesze sie ze teraz jezdze bezwypadkowym paskiem kolego te auto jest tak jakby u mnie już od 5 lat i jakoś wszystko działa więc myślę sobie że jak by miało coś wyjść to by już wyszło ale spoko porobię fotki i dodam do wątku. A tak w ogóle to same czarne scenariusze a historia auta jest taka że koleś sprowadził w takiej postaci z Holandii i wyjechał do pracy za granicę a żona je opchnęła więc jeśli to prawda to wątpię aby za granicą ktoś się bawił w takie przeróbki typu spawanie no ale cóż ludzie kłamią i to jest pewne reszta to tylko domysły do sprawdzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #47 Napisano 27 Lutego 2008 Nie bylo w Passku 6-bieg skrzyni w 1997r , tak jak 130 KM na PD oraz CAN-a - myślę, że największy problem , to inne wiązki w obu modelach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #48 Napisano 27 Lutego 2008 przerobić wizualnie auto się da, była mowa jak zrobić 3B na 3BG, dołożyć ESP też się da, też była o tym mowa na forum, dołożyć wyposażenie też się da silnik i skrzynię też się da zmienić... wszystko się da tylko trzeba mieć fantazję i sponsora więc może ktoś miał "hopla" i wepchał trochę kasy w auto, może wcale nie było bite, tylko ktoś miał zachciankę i tak zrobił... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #49 Napisano 27 Lutego 2008 flasch - to wiesz co Nie wiem po co dalej ten temat wałkujemy, skoro nic do ciebie nie dociera. Myślisz, ze tylko w takim razie w Polsce są magicy Z twoim autem jest tak samo jak z przerabianym "angolem" - jak jest dobrze i z głową zrobione - to działa. Masz takie elementy wyposazenia, które w roku 1997 nie występowały - czy ty tego nie rozumiesz To tak jakbyś dzisiaj chciał kupić passata model B7 (a dopiero B6 wyszło) - kumasz ps: bez urazy oczywiscie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #50 Napisano 27 Lutego 2008 Sztuka dla szyuki ,spotykałem się z odmłodzeniem auta ,ale pchać manele o niemałej wartości i rzeżbić 1997 r to ja tego nie kumam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość flasch Zgłoś #51 Napisano 27 Lutego 2008 No kolego - ale jak masz skrzynie "szóstke" to wierz mi, że to jest "szczepan" W '97 nie było chyba jeszcze takich skrzyń. Dospawany masz zapewne cały kufer w takim razie. Bo to jest łatwiej zrobić niż przód. Ostatnio kumplowi szukałem Audi B4 i według wklejki był FULL WYPAS a miała jedynie elektryczne lusterka kolego może i masz rację ale tak jak mówiłem jeździ normalnie trzyma się drogi zajebiście więc na 100 % nic nie było grzebane przy podłużnicach a poza tym spaw by musiał naruszyć konstrukcję nadwozia jeśli był dzwon był oczywiście, typu drzwi by opadały albo coś podobnego no nie wiem ciężka sprawa ) a po prostu przyspawać bez śladów to tylko i wyłącznie tak jak mówiłeś po spawach fabrycznych a jeśli tak to już na 100% bez dzwonu wydaje mi się to dziwne po prostu co nie oznacza że to dziwne że takie coś powstało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #52 Napisano 27 Lutego 2008 flasch a sprawdzałeś jaki rocznik jest w VINie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość flasch Zgłoś #53 Napisano 27 Lutego 2008 flasch - to wiesz co Nie wiem po co dalej ten temat wałkujemy, skoro nic do ciebie nie dociera. Myślisz, ze tylko w takim razie w Polsce są magicy Z twoim autem jest tak samo jak z przerabianym "angolem" - jak jest dobrze i z głową zrobione - to działa. Masz takie elementy wyposazenia, które w roku 1997 nie występowały - czy ty tego nie rozumiesz To tak jakbyś dzisiaj chciał kupić passata model B7 (a dopiero B6 wyszło) - kumasz ps: bez urazy oczywiscie ale kolego do mnie docierają twoje słowa uwierz mi i dlatego powiedziałem że zajrzę pod spód ale po prostu nie wydaje mi sie aby to było możliwe bez drastycznej zmiany geometrii nadwozia i ty chyba też sobie zdajesz z tego sprawę a co do wklejki to tak jak pisałem 97 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #54 Napisano 27 Lutego 2008 No przeciez na podstawie VIN musial przejść pierwszy przegląd i rejestracje.O nalepkę nikt nie pyta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #55 Napisano 27 Lutego 2008 Przód od 3bg?A gdzie VIN nadwozia w którym zakodowany jest rok produkcji.Strach takie auto posiadacć ,pierwszy patrol w Niemczech i poważne problemy. W Niemczech za wpis w polskim dowodzie rej. o wyrobionej dodatkowej tablicy rejestracyjnej są ogromne problemy - właściciel pojazdu jest traktowany jako złodziej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #56 Napisano 27 Lutego 2008 Mam stary MB 209 auto Flascha nasuneło mi pomysl czy nie warto by zrobić z niego Sprintera r1988.hehehehe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość flasch Zgłoś #57 Napisano 27 Lutego 2008 w dowodzie mam taki sam wpis jak we wklejce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #58 Napisano 27 Lutego 2008 OK - obejrzyj dokładnie auto i jeszcze podjedź do znajomego blacharza. On ci prawdę powie. No i jak to wcześniej pisałem - jak jest dobrze zrobione to nic nie zauważysz. Wszystko da sie zrobić, wyciagnać, wyprostowac..... Dobra - jak załatwisz ogledziny to pogadamy dalej. Nie chce ci psuć humoru PZDR..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość flasch Zgłoś #59 Napisano 27 Lutego 2008 Mam stary MB 209 auto Flascha nasuneło mi pomysl czy nie warto by zrobić z niego Sprintera r1988.hehehehe kolego czy ty uważasz że ja bym inwestował taką kasę w zrobienie czegoś takiego ?? takie po prostu został zakupiony dawno temu i już Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #60 Napisano 27 Lutego 2008 Czy ty masz w ogóle książkę serwisową od tego pojazdu , bo nic nie piszesz na ten temat? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach