MAPET Zgłoś #861 Napisano 26 Kwietnia 2011 to podaj dane opony to sprawdzimy srednice kola poza tym zimowki mam 15 a gwint mam komfortowy i sadze ze ugina sie bardziej jak Twoj kit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #862 Napisano 26 Kwietnia 2011 a gwint mam komfortowy i sadze ze ugina sie bardziej jak Twoj kit To zapraszam na lubelszczyznę, a gwarantuję Ci, ze skoro ja tarłem sankami to Tobie miska poleci No chyba, że będziesz jechał 60km/h, ale nie o to chodzi. Nie mówię też o szaleńczych jazdach, a o jeździe tak jak inni użytkownicy drogi na seryjnych zawieszeniach w przedziale ok 100-120km/h. Zaznaczam też, że nie mam kit-u, i jestem pewien, że większą taczkę masz Ty, a nie ja. Opona to popularne 195/65 15". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrojkaT Zgłoś #863 Napisano 26 Kwietnia 2011 (edytowane) weitec to taka polka srednia z tych wyzszych mozna go miec do 3 tys zl a KW do 3500zl Weiteca moge miec za okolo 2500 KW okolo 3100 zastanawiam sie jeszcze ... PS. mial ktos stycznoosc z tym ? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-vw-passat-b6-3c-05-i1583271469.html Edytowane 26 Kwietnia 2011 przez TrojkaT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #864 Napisano 26 Kwietnia 2011 AP srednia polka malo popularna ale czasem sie sprzedaje Opona to popularne 195/65 15". srednica 634,5 215/40 R18 srednica 629,2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #865 Napisano 27 Kwietnia 2011 srednica 634,5 215/40 R18 srednica 629,2 To chyba masz za dobre drogi jak na Polskę, bo u mnie, po 2km zbierasz osłonę i zebezpieczasz kortaninem sanki przy takim obniżeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #866 Napisano 27 Kwietnia 2011 taa bo ja mieszkam w innym kraju i mam tu same gladziutkie jak stol drogi poza tym jezdze tym autem po PL a nei tylko z punktu a-b dobra niewazne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #867 Napisano 27 Kwietnia 2011 a zamiast się kłócić wypowie się ktoś o obniżce -40 na sprężynach i żółtych amorach? trzeba będzie dużo uważać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #868 Napisano 27 Kwietnia 2011 a co to za obnizenie dla mnie to spokojnie do jazdy na co dzien... tylko wiesz jeden urywa oslony przy -2o a inny nie urywa przy -60 to takei gdybanie na forum jest troche malo istotne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #869 Napisano 27 Kwietnia 2011 a zamiast się kłócić wypowie się ktoś o obniżce -40 na sprężynach i żółtych amorach? trzeba będzie dużo uważać? Ja mam EIBACH ~-35 + Bilstein B6, spokojnie na co dzień można latać. Przy krawężnikach przy parkowaniu tylko bardziej uważać. taa bo ja mieszkam w innym kraju i mam tu same gladziutkie jak stol drogi No troszkę jeździłem różnymi autami w Twoich okolicach jak i po samej Częstochowie - uwierz mieszkasz w innym kraju w porównaniu do lubelszczyzny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #870 Napisano 27 Kwietnia 2011 Potwierdzam wypowiedz Mapeta, ja mam -35 no może siadł ciut niżej i jeżdżę wszędzie. Dojazd do domu mam taki sobie (doły) i nie zawadziłem osłoną ani razu. Nie ma tragedii, trzeba uważać owszem ale i przy serii też trzeba uważać. Wszystko zależy od tego jak się jeździ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #871 Napisano 27 Kwietnia 2011 no ale skad wiesz po jakich ja drogach latam nie mowie ze tam macie to samo ale bylem kilka razy i sobie radzilem... poza tym jezdze po Polsce sadze ze kazdy kto uzywa auta na co dzien ma podobnie mniej lub bardziej ale wszyscy jezdzymi o PL i wiemy jakie tu sa drogi PS nikt sie nie klocic przeciez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #872 Napisano 27 Kwietnia 2011 a ja mam takie pytanko.... bo sam już nie wiem, myślę non stop czy ten gwint o który Ciebie Łukasz pytałem, coś pomoże w moim przypadku... A chodzi o to że do paska b6 założyłem koła od b5 z ET32, to że tył jest na styk to mi się podoba, ale jeśli tylko wsiadzie ktoś z tyłu to chce nadkola powyrywać... i może ktoś się orientuje czy po ząłożeniu gwintu, obniżeniu koła delikatnie się pochylą żeby opona weszła w nadkole ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #873 Napisano 27 Kwietnia 2011 czy na gwincie czy na serii pochylenie sie nie zmieni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #874 Napisano 27 Kwietnia 2011 (edytowane) czy na gwincie czy na serii pochylenie sie nie zmieni no to lipa ale pewnie wtedy będzie mniej się uginał ? jedyna nadzieja taka że nie będzie się uginał tak bardzo żeby obcierać ... Edytowane 27 Kwietnia 2011 przez kamilb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brolu Zgłoś #875 Napisano 27 Kwietnia 2011 kamilb ja mam ET32 na gwincie MTSa i jest twardy nie dobija do nadkoli a felga jest szeroka na 8,5 cala i rozmiar 18' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #876 Napisano 27 Kwietnia 2011 kamilb ja mam ET32 na gwincie MTSa i jest twardy nie dobija do nadkoli a felga jest szeroka na 8,5 cala i rozmiar 18' wiem w B5 mi też pasowało, 2 B6 coś już nie teges Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #877 Napisano 27 Kwietnia 2011 To teraz mój problem, mam gwint MTS opuszczony okolO 40mm i koło 18" na 8 z opona 225/40 i z przodu jak skręce i wpadne nawet mała dziurę to obciera o nadkole, nawet z jednej strony zerwalo lekko bok opony. Da rade cos z tym zrobic? Jutro podniose go o 10 mm i zobaczymy ale co wy na to radzicie? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr1986 Zgłoś #878 Napisano 27 Kwietnia 2011 Widocznie masz marne ET felg i mocno wystają na zewnątrz. Można go podnieść albo zmienić opony na coś węższego np 215/40 ja mam takie u siebie założone na 18 do tego zawieszenie jest ponad 60mm opuszczone i nic nie przyciera ET felg mam bodajże 45 i do tego dystans z przodu po 5mm . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GTLUKI Zgłoś #879 Napisano 27 Kwietnia 2011 Ja mam koło 19" 8,5 szerokie et 35 z przodu i gwint spuszczony około 60 - 65 mm i nic nie obciera... wiec na feldze 8 cali zeby obcierało to musisz miec et bardzo małe.. ---------- Post added at 20:04 ---------- Previous post was at 20:04 ---------- i tak węższa opona powinna pomuc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #880 Napisano 27 Kwietnia 2011 No ET 35 i teraz widać ze minimalnie wystaje. Tutaj zdjęcie: Pewnie wina jest tez tego, ze MTS jest naprawde strasznie miekki i obija o nadkole nawet na lekkich dziurach. Pozostaje mi chyba tylko go podwyzszyc... P.S. Jest jeszcze jedna sprawa, obciera mi głownie prawe przednie koło, prawe praktycznie nie widać sladów obtarc na lewej oponie. Mam wykres z geometrii, ale sie na tym nie znam. Czy jest moze ktos komu mogl bym podeslac ten wykres i ocenil by, czy wszystko jest ok z ustawieniem prawego kola? Z góry dzieki, pozdrawiam. ---------- Post added at 21:09 ---------- Previous post was at 21:06 ---------- Żeby nie było, aż tak nisko nie jest: Nie wiem czemu mi obciera skoro Tobie Łukasz nie, ale mogę jutro wysłać zdjęcie śladów na oponie. Może tak jak też przypuszczam jest źle ustawiona zbieżność, ale jestem zielony w tym temacie i nie wiem jak to sprawdzić. ---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:09 ---------- A i zapomniałem, oponki raczej nie chce wymieniać gdyż ma 2 tygodnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach