Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

to podaj dane opony to sprawdzimy srednice kola ;)

poza tym zimowki mam 15 ;)

 

a gwint mam komfortowy i sadze ze ugina sie bardziej jak Twoj kit ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a gwint mam komfortowy i sadze ze ugina sie bardziej jak Twoj kit

 

To zapraszam na lubelszczyznę, a gwarantuję Ci, ze skoro ja tarłem sankami to Tobie miska poleci :) No chyba, że będziesz jechał 60km/h, ale nie o to chodzi. Nie mówię też o szaleńczych jazdach, a o jeździe tak jak inni użytkownicy drogi na seryjnych zawieszeniach w przedziale ok 100-120km/h.

 

Zaznaczam też, że nie mam kit-u, i jestem pewien, że większą taczkę masz Ty, a nie ja.

 

Opona to popularne 195/65 15".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
weitec to taka polka srednia z tych wyzszych

 

mozna go miec do 3 tys zl

 

a KW do 3500zl

 

Weiteca moge miec za okolo 2500

KW okolo 3100

zastanawiam sie jeszcze ...

 

PS. mial ktos stycznoosc z tym ?

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-vw-passat-b6-3c-05-i1583271469.html

Edytowane przez TrojkaT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AP srednia polka malo popularna ale czasem sie sprzedaje

 

 

Opona to popularne 195/65 15".

srednica 634,5

 

215/40 R18

srednica 629,2 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
srednica 634,5

 

215/40 R18

srednica 629,2

 

To chyba masz za dobre drogi jak na Polskę, bo u mnie, po 2km zbierasz osłonę i zebezpieczasz kortaninem sanki przy takim obniżeniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taa bo ja mieszkam w innym kraju i mam tu same gladziutkie jak stol drogi ;)

 

poza tym jezdze tym autem po PL a nei tylko z punktu a-b

 

dobra niewazne ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zamiast się kłócić wypowie się ktoś o obniżce -40 na sprężynach i żółtych amorach? trzeba będzie dużo uważać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co to za obnizenie ;)

 

dla mnie to spokojnie do jazdy na co dzien... tylko wiesz jeden urywa oslony przy -2o a inny nie urywa przy -60 to takei gdybanie na forum jest troche malo istotne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a zamiast się kłócić wypowie się ktoś o obniżce -40 na sprężynach i żółtych amorach? trzeba będzie dużo uważać?

Ja mam EIBACH ~-35 + Bilstein B6, spokojnie na co dzień można latać. Przy krawężnikach przy parkowaniu tylko bardziej uważać.

 

taa bo ja mieszkam w innym kraju i mam tu same gladziutkie jak stol drogi

No troszkę jeździłem różnymi autami w Twoich okolicach jak i po samej Częstochowie - uwierz mieszkasz w innym kraju w porównaniu do lubelszczyzny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam wypowiedz Mapeta, ja mam -35 no może siadł ciut niżej i jeżdżę wszędzie. Dojazd do domu mam taki sobie (doły) i nie zawadziłem osłoną ani razu. Nie ma tragedii, trzeba uważać owszem ale i przy serii też trzeba uważać. Wszystko zależy od tego jak się jeździ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale skad wiesz po jakich ja drogach latam ;) nie mowie ze tam macie to samo ale bylem kilka razy i sobie radzilem... poza tym jezdze po Polsce

sadze ze kazdy kto uzywa auta na co dzien ma podobnie mniej lub bardziej ale wszyscy jezdzymi o PL i wiemy jakie tu sa drogi

 

PS nikt sie nie klocic przeciez ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanko....

bo sam już nie wiem, myślę non stop czy ten gwint o który Ciebie Łukasz pytałem, coś pomoże w moim przypadku...

A chodzi o to że do paska b6 założyłem koła od b5 z ET32, to że tył jest na styk to mi się podoba, ale jeśli tylko wsiadzie ktoś z tyłu to chce nadkola powyrywać...

i może ktoś się orientuje czy po ząłożeniu gwintu, obniżeniu koła delikatnie się pochylą żeby opona weszła w nadkole ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy na gwincie czy na serii pochylenie sie nie zmieni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy na gwincie czy na serii pochylenie sie nie zmieni

no to lipa :/

ale pewnie wtedy będzie mniej się uginał ? :D

jedyna nadzieja taka że nie będzie się uginał tak bardzo żeby obcierać ...

Edytowane przez kamilb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kamilb ja mam ET32 na gwincie MTSa i jest twardy nie dobija do nadkoli a felga jest szeroka na 8,5 cala i rozmiar 18':)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kamilb ja mam ET32 na gwincie MTSa i jest twardy nie dobija do nadkoli a felga jest szeroka na 8,5 cala i rozmiar 18'

wiem w B5 mi też pasowało, 2 B6 coś już nie teges :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz mój problem, mam gwint MTS opuszczony okolO 40mm i koło 18" na 8 z opona 225/40 i z przodu jak skręce i wpadne nawet mała dziurę to obciera o nadkole, nawet z jednej strony zerwalo lekko bok opony. Da rade cos z tym zrobic? Jutro podniose go o 10 mm i zobaczymy ale co wy na to radzicie?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widocznie masz marne ET felg i mocno wystają na zewnątrz. Można go podnieść albo zmienić opony na coś węższego np 215/40 ja mam takie u siebie założone na 18 do tego zawieszenie jest ponad 60mm opuszczone i nic nie przyciera ET felg mam bodajże 45 i do tego dystans z przodu po 5mm .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam koło 19" 8,5 szerokie et 35 z przodu i gwint spuszczony około 60 - 65 mm i nic nie obciera... wiec na feldze 8 cali zeby obcierało to musisz miec et bardzo małe..

 

---------- Post added at 20:04 ---------- Previous post was at 20:04 ----------

 

i tak węższa opona powinna pomuc..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ET 35 i teraz widać ze minimalnie wystaje. Tutaj zdjęcie:

p4271674.jpg

 

Pewnie wina jest tez tego, ze MTS jest naprawde strasznie miekki i obija o nadkole nawet na lekkich dziurach. Pozostaje mi chyba tylko go podwyzszyc...

 

P.S.

Jest jeszcze jedna sprawa, obciera mi głownie prawe przednie koło, prawe praktycznie nie widać sladów obtarc na lewej oponie. Mam wykres z geometrii, ale sie na tym nie znam. Czy jest moze ktos komu mogl bym podeslac ten wykres i ocenil by, czy wszystko jest ok z ustawieniem prawego kola?

 

Z góry dzieki, pozdrawiam.

 

---------- Post added at 21:09 ---------- Previous post was at 21:06 ----------

 

Żeby nie było, aż tak nisko nie jest:

p4271673.jpg

 

Nie wiem czemu mi obciera skoro Tobie Łukasz nie, ale mogę jutro wysłać zdjęcie śladów na oponie. Może tak jak też przypuszczam jest źle ustawiona zbieżność, ale jestem zielony w tym temacie i nie wiem jak to sprawdzić.

 

---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:09 ----------

 

A i zapomniałem, oponki raczej nie chce wymieniać gdyż ma 2 tygodnie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności