vvv Zgłoś #681 Napisano 19 Listopada 2010 Hehe masz jakieś złe informacje, jedynie musisz odkręcić górne 2 wahacze od zwrotnicy klucz 16 cholernie ciężka do odkręcenia i można ją szybko ukręcić, Może kupie sobie te śruby lepiej bo potem wieczorem bede robił i znając moje szczescie mi sie ukreci i bede w szarej du... . Chodzi ci o w sumie 4 śruby tak ? od dwóch górnych wahaczy z każdej strony , od strony zwrotnicy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #682 Napisano 19 Listopada 2010 no kup sobie lepiej te śróby, bo one sie upierdzielą Ci na 100 % zapiczone to to jest i pratycznie nie do odkręcenia młotek i do dzieła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #683 Napisano 19 Listopada 2010 no kup sobie lepiej te śróby, bo one sie upierdzielą Ci na 100 % zapiczone to to jest i pratycznie nie do odkręcenia młotek i do dzieła No w sumie nie dziwne , cały syf po nich idzie non stop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #684 Napisano 19 Listopada 2010 je sie za kazdym razem wymiania bo one po wyjecieu sa w ksztalcie banana bo sie wyginaja i zawsze powinno sie dac nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #685 Napisano 19 Listopada 2010 Potrzebujesz 2 śruby, 1 śruba na jedną stronę. M10X100 ja kupiłem w sklepie budowlanym hartowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #686 Napisano 19 Listopada 2010 Potrzebujesz 2 śruby, 1 śruba na jedną stronę. M10X100 ja kupiłem w sklepie budowlanym hartowane. no ok , musze tam zobaczyc , bo jak tak myslec to na strone są 2 wahacze , wiec dwie śruby z każdej strony . Nie pamietam jak to wygląda , pewnie masz racje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #687 Napisano 23 Listopada 2010 Passat Obniżony Eibach 30/30 - Wyszło super ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #688 Napisano 23 Listopada 2010 A gdzie zdjęcia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #689 Napisano 23 Listopada 2010 Passat Obniżony Eibach 30/30 - Wyszło super ! trochę bezsens na zimę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #690 Napisano 23 Listopada 2010 trochę bezsens na zimę jak sie jest nieuleczalnie chorym w tematach takich, to nic nie jest bez sensu i kazda pora jest dobra A gdzie zdjęcia? Bedą hehe Bo wejdą jeszcze alu 17 z zimówkami Eibach to konkret , jak piszą ze 30mm to jest 30mm . Zmierzyłem i dokładnie tyle siadł . Różne mialem auta i sprezyny dziwnych producentów i zawsze siadało albo wiecej albo mniej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #691 Napisano 30 Listopada 2010 ja podpinam się do tematu, szukam czegoś co da ładny efekt, z alu 18' amory znalazłem takie : http://allegro.pl/lowtec-zawieszenie-gwintowane-vw-passat-3b-3bg-i1342381725.html Moze mi ktos cos o nich powiedzieć? warto? czy tez nie? chciałbym posadzic autko tak o 3-4 cm, mam sedana i zastanawiam się co zrobić. Aha i jeszcze, jesli juz obniza auto, po czym mam poznac ze kazde kolo jest na tej samej wys? czy zaznaczane jest to jakos? Pierwszy raz mam stycznosc z gwintem. W ogole po raz pierwszy robie co kolwiek z autem, no i jest to pierwsze moje auto w zyciu. Z gory dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #692 Napisano 30 Listopada 2010 ponoc niezly zawias ale jakbym mial tyle wydac to wolabym juz weiteca np krecisz nakretkami na ta sama wysokosc pozniej przejezdzasz kilka km autem i meirzysz czy rowno stoi jak cos nizej a cos wyzej to regulujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #693 Napisano 1 Grudnia 2010 Ja zawsze liczyłem obroty lub ilość zwojów na gwincie żeby było dokladnie tak samo Gwint to super sprawa ale konkretnej firmy bo te z dolnej półki nie wytrzymują polskich dróg , dlatego teraz do swojego Passata wolałem zwykłe spreżyny Eibach'a 30/30 i jest naprawde super , komfort praktycznie wg mnie obniżył sie może o 15% max a auto wyglądaa konkretnie , niby tylko 3cm ale zmienia wszystko ---------- Post added at 07:54 ---------- Previous post was at 07:53 ---------- ponoc niezly zawias ale jakbym mial tyle wydac to wolabym juz weiteca npkrecisz nakretkami na ta sama wysokosc pozniej przejezdzasz kilka km autem i meirzysz czy rowno stoi jak cos nizej a cos wyzej to regulujesz Skąd i za ile mozna dostac listwy takie jak masz na swoim ( lakier + chrom ) ? nie muszą być z wersji USA , bo chyba takie Ty masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #694 Napisano 1 Grudnia 2010 Gwint to super sprawa ale konkretnej firmy bo te z dolnej półki nie wytrzymują polskich dróg skad masz takie info? ja tam mama znajomych mase co na mts smigaja i jezdza juz 3 lata i ok... Skąd i za ile mozna dostac listwy takie jak masz na swoim ( lakier + chrom ) ? nie muszą być z wersji USA , bo chyba takie Ty masz w uzywce to pewnei na allegro a nowki to a w aso lub masz temat moj aso-vag na ofertach specjalnych to tam zerknij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #695 Napisano 1 Grudnia 2010 skad masz takie info? ja tam mama znajomych mase co na mts smigaja i jezdza juz 3 lata i ok... a to nie wiem , ja jakos tu po znajomych mam zle doswiadczenia , mialem gwint Weitec'a i w sumie był ok , troche sie chyba pod koniec amortyzatory zaczeły ( chwiać ) , chodzi o trzpień amortyzatora . A raczej nie mam olewki z jazda i nie wale po dziruch itd , Może to tak jest przy twardym zawieszeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #696 Napisano 5 Grudnia 2010 za te pieniądze to wolałbym kupić używkę KW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #697 Napisano 5 Grudnia 2010 tak pewnie ja tez tylko taka ktora pojezdzi a nie rozleje sie po miesiacu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #698 Napisano 5 Grudnia 2010 skad masz takie info? ja tam mama znajomych mase co na mts smigaja i jezdza juz 3 lata i ok... 3 lata ale ile km ? bo moja mama też może jeździć 3 lata i zrobi 15 tys przez ten okres ja raczej nie włożę żadnych wynalazków typu mts itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #699 Napisano 5 Grudnia 2010 ja nei kaze nikomu wkladac ale smieszy mnie opinia ludzi co nie jezdzili a pisza ze to syf znajomy zrobil ok 100 tys na tym inni troche mniej i nadal jezdzi ja sam wkaldam do b3 na wiosne to bede na wlasnej skorze mowil co i jak roczne przebiegi ok 30 tys wiadomo ze jak ktos ma do wyrwania super pewny KW polecam sam KW a jak ma kase na nowy KW czy cos to nie ma co myslec... ale jak uwazacie ze kupienie niewiadomo jakiej uzywki jest lepsze to tylko sie modlic zeby kazdemu trafila sie malina bo super stanow to jest kilka % a reszta to na hybil trafil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #700 Napisano 5 Grudnia 2010 (edytowane) też tak myślę że lepiej coś nowego niż firmowe z nieznanego źródła, gdzie można kupić tanio nowy gwint kw v2, bo mój już chyba ma dość lub czy słyszeliście o wkładach ALKO ? producent KW to proponuje jako zamiennik i cenowo 50% tego co KONI. KW po 60tys pokazuje skutecznosc na ścieżce diagnostycznej około 46% czy może to być spowodowane tym że bardzo niski profil opony itp ? Edytowane 5 Grudnia 2010 przez kamilb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach