Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj odebralem gwint mts od Mapeta juz nie dlugo montaz, ciekawe jaka bedzie jazda ,a przy okazji dzieki Mapet za przesylke i rabacik i Szczesliwego Nowego Roku i jak najwiecej modyfikacji w naszych pasztetach zycze wszystkim .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie jak się bedzie sprawować MTS jedni polecają a inni nie. Ja właśnie nie wiem czy kupić gwinta czy jakieś amorki i sprężyny krótsze. zastanawiałem sie nad Bilstainem ale drogi jest moze kupie jakieś amorki gazowe i do tego sprężyny krótsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moze kupie jakieś amorki gazowe i do tego sprężyny krótsze

 

Ja mam na przodzie ori gazowe i do tego czerwone sprężyny supersport jeździ się dobrze bynajmniej ja nie narzekam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawsze wg mnie amor sport i spreyzna sport beda lepiej charmonizowac a tak amorek zwykly z taka sprezyna sie meczy

 

ew eibach pro kit do serii amorkow toleruje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie.Mam zamiar obniżyć auto i zastanawiam się nad sprężynami -30/30 albo -40/40 i pytanie moje brzmi czy wymienić same sprężyny czy lepiej dorzucić trochę kasy i wymienić od ręki amortyzatory?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczyiwscie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet jakie masz ceny amorków sportowych od najtańszych do najdroższych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu.

 

Może jest ktoś chętny z paskiem 4x4 na zakup kompletu amorów ze sprężynami - używane w dobrym stanie ??

Edytowane przez VWLupus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mapet jakie masz ceny amorków sportowych od najtańszych do najdroższych

jak mozesz to zerknj sobie w cenniki na www u mnie sa...

ale ogolnie

MTS

FK

Weitec

KW/H&R

 

---------- Post added at 20:51 ---------- Previous post was at 20:50 ----------

 

Podłączę się do tematu.

 

Mo jest ktoś chętny z paskiem 4x4 na zakup kompletu amorów ze sprężynami - używane w dobrym stanie ??

na takei cos jest forum gielda ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zakupiłem bilstein b6 i było dosyć twardo w sumie to na tyle twardo że jak uginałem przód auta to amor sie nie uginał tylko opona o profilu 40 w zakrętach ok ale na nierównościach jazda doprowadzała mą małżonkę do mdłości tym bardziej że w 5 miesiącu ciąży była , wymieniłem na jesieni na standardowe zwykłe nowo zakupione na okres zimowy b4

będziesz wracał do B6, czy je pogonisz...? właśnie zacząłem rozglądać się za B6 i cena jak dla mnie za komplet jest nieakceptowalna, ale po tym jak piszesz że jest tak twardo to sam się zastanawiam. Być może przy standardowych springach jest mniej ekstremalnie (chyba Łysy śmiga tak i chwalił...).

kupiłem sachs

Sachs Advantage? czy standardowy "gazowy" Super Touring?

Bo Advantage to jest moja alternatywa dla B6 Sport i niedostępnego Sachs Performance Sport

ale wiem przynajmniej że dla mnie najlepsza kombinacja to -35 eibach i zwykły gazowy amor naprawdę jest jakiś komfort jeszcze,

piszą "zwykły' myslisz o pierwotnie B4, które akurat padły, czy tego SACHSa co masz teraz?

ale na wiosnę chyba zaaplikuje jakiś gwint chciał bym kw to sie jeszcze zobaczy

czyli może faktycznie B6 sport pogonisz :) - byłbym zainteresowany.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
będziesz wracał do B6, czy je pogonisz...?
było ogłoszenie na forum sprzedały sie za 500zl b6 stan idealny
Sachs Advantage? czy standardowy "gazowy" Super Touring?

standardowy gazowy

piszą "zwykły' myslisz o pierwotnie B4, które akurat padły, czy tego SACHSa co masz teraz?

 

powiem ci tak masz brać dobry amor to kup seria sachs komfort lepszy niż na bilstein b4 już bym ich nie kupił tym bardziej że bardzo częstą wadą jak u mnie jest pukanie nowych amortyzatorów nie polecam mimo, mimo że gwarancja uznana kasę oddali ale kosztu 2 krotnej wymiany już nikt nie pokryje

 

ja uważam miałem juz b6 oraz b4 i sachs najlepiej na eibacju -35 jeździ mi sie na sachsie przy feldze 18"

 

na b6 przy zimowej oponie 195/65/15 i -35 eibach czujesz każdą nierówność a co dopiero na 18" , ale trzymanie w zakrętach idealne , ale komfort nie dla mnie jadąc po prostym asfalcie który jest lekko pofalowany chciało mi sie po prostu rzygać a inni jeżdżą na b8 i chwalą wiec wiesz sam musisz spróbować , ja na wymiany wydałem kupę kasy no ale teraz wiem co jest dla mnie a co nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
było ogłoszenie na forum sprzedały sie za 500zl b6 stan idealny

Za takie pieniądze, tak jak od Ciebie (sprawdzone) to bym zaryzykował nawet sprawdzić te B6.... jak ja przegapiłem te ogłoszenia :(

nowe znalazłem najtaniej ( u MTS24) komplet za 1700PLN, więc sam rozumiesz....

ja uważam miałem juz b6 oraz b4 i sachs najlepiej na eibacju -35 jeździ mi sie na sachsie przy feldze 18"

Takiej opinii potrzebowałem :) skoro masz już taka skale porównania....

powiem ci tak masz brać dobry amor to kup seria sachs komfort

nie mam jedynie opinii na temat SACHS Advantage - czym to się rożni od Touringa...? Po wycofaniu w 2008 roku SACHS performance Sport to są tylko te dwa modele SACHSA

PS. norbi85 ma właśnie Performance z EIBACHEM (komplet sprzedawany przez SACHSa) i jak dla mnie super kompromis na polskie (mazowieckie) drogi....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mam jedynie opinii na temat SACHS Advantage

 

znajomy sprzedawca co polecał mi b4 a później mi je reklamował polecał właśnie też Adventage, cenowo wychodziły chyba około 950zl za komplet 4szt. ale powiedział że niczym nie będą się różniły od sporo tańszych 600zl b4, wiec kupiłem b4 ale później i tak żałowałem ze względu na reklamacje i częstą wadę b4 czyli te pukania .

 

Powiem tak jak byś trafił w dobre nie pukające amory i masz kasę żeby zaryzykować to kupić b4 są twardsze niż standard sachs i na pewno przy obniżeniu lepiej by tłumiły i trzymały drogi nie było by bujania z zachowaniem przyzwoitego komfortu .

 

No ale to jak masz kasę i lubisz ryzykować (był nawet temat o pukających b4 na tym forum i na na wielu innych jak by jakaś plaga) i ewentualnie czas na reklamacje i ciągłe zmiany bo straciłem go mnóstwo a i tak w ostateczności przesiadłem sie na sachs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pcyran1

Panowie nie róbcie lipy i nie kupujcie używek, ja w lato jeżdże na 18' felgach i na gwintowanym zawiecho cały rok i wiem ze nie warto przesadzac z rozmiarem opon i opuszczaniem auta chyba ze zrobicie zawieszenie zaspawane bo inaczej na wiekszych dołach przytrzecie o karoserie, na gwincie wygodnie sie jeździc w lato przy dużych predkościach daje spory konfort na zakretach polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie nie róbcie lipy i nie kupujcie używek, ja w lato jeżdże na 18' felgach i na gwintowanym zawiecho cały rok i wiem ze nie warto przesadzac z rozmiarem opon i opuszczaniem auta chyba ze zrobicie zawieszenie zaspawane bo inaczej na wiekszych dołach przytrzecie o karoserie, na gwincie wygodnie sie jeździc w lato przy dużych predkościach daje spory konfort na zakretach polecam

 

Błagam Cię-używaj czasem przecinków i kropek bo czytać się tego nie da...

 

Przyjedź do nas w góry,pojeździj po dziurawym asfalcie z rodzinką-zobaczysz jak super jeździ się na gwincie ;) O zimie już nie wspomnę bo poprostu nigdzie nie wyjedziesz/podjedziesz.Jak nawieje śniegu na drogę to czasami przebijam się przez półmetrowe zaspy-a Passat jest 40mm niżej i w zupełności mi to wystarczy.Owszem,przyznam Ci rację że napewno samochód lepiej się trzyma drogi,ale-większość gwintów do samochodów cywilnych (czyt.nie przystosowanych do sportu) jest na płaski,nie dziurawy asfalt.Poprostu jadąc szybko postaraj się pokonać zakręt z podbiciami i zobaczymy co powiesz wtedy ;)

Edytowane przez Patryk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na takei cos jest forum gielda

 

Na giełdzie jest ogłoszenie ale nie zawsze może ktoś na nie trafić, warto czasem napisać w temacie o zawieszeniach :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja moge tu co 2 post napisac z checia sprzedazy czego - nie o to w tym chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w poniedziałek podjadę i sie spytam jakie mają amorki jakich firm i w jakich cenach. Ale będę szukał gazówek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, zastanawiam się nad zakupem sprężyn (interesuje mnie obniżenie autka o 3/4cm) i zachowanie porównywalnego komfortu jazdy co na seryjnym zawieszeniu, nie wiem czy dobre propozycje przygotowałem. Oczywiście lekko sztywniejsze zawieszenie będzie akceptowane- kiedyś założyłem H&R to bardzo sztywne było jak w gokartcie).

 

http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe-fk-fks-b5-b5fl-a4-i1392269070.html

 

http://moto.allegro.pl/eibach-sprezyny-audi-a4-b5-passat-b5-komplet-i1372318303.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bedziesz mial nigdy takiej charakterystyki jak seria czy porownywalnej nawet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności