Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe masz jakieś złe informacje, jedynie musisz odkręcić górne 2 wahacze od zwrotnicy klucz 16 cholernie ciężka do odkręcenia i można ją szybko ukręcić,

Może kupie sobie te śruby lepiej bo potem wieczorem bede robił i znając moje szczescie mi sie ukreci i bede w szarej du... .

Chodzi ci o w sumie 4 śruby tak ? od dwóch górnych wahaczy z każdej strony , od strony zwrotnicy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no kup sobie lepiej te śróby, bo one sie upierdzielą Ci na 100 % :D zapiczone to to jest i pratycznie nie do odkręcenia :D młotek i do dzieła :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no kup sobie lepiej te śróby, bo one sie upierdzielą Ci na 100 % zapiczone to to jest i pratycznie nie do odkręcenia młotek i do dzieła

No w sumie nie dziwne , cały syf po nich idzie non stop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

je sie za kazdym razem wymiania bo one po wyjecieu sa w ksztalcie banana bo sie wyginaja i zawsze powinno sie dac nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebujesz 2 śruby, 1 śruba na jedną stronę. M10X100 ja kupiłem w sklepie budowlanym hartowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potrzebujesz 2 śruby, 1 śruba na jedną stronę. M10X100 ja kupiłem w sklepie budowlanym hartowane.

no ok , musze tam zobaczyc , bo jak tak myslec to na strone są 2 wahacze , wiec dwie śruby z każdej strony .

Nie pamietam jak to wygląda , pewnie masz racje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat Obniżony :) Eibach 30/30 - Wyszło super !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Passat Obniżony Eibach 30/30 - Wyszło super !
trochę bezsens na zimę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trochę bezsens na zimę
jak sie jest nieuleczalnie chorym w tematach takich, to nic nie jest bez sensu i kazda pora jest dobra

 

 

A gdzie zdjęcia?
Bedą hehe

 

Bo wejdą jeszcze alu 17 z zimówkami :P

 

 

Eibach to konkret , jak piszą ze 30mm to jest 30mm . Zmierzyłem i dokładnie tyle siadł .

 

Różne mialem auta i sprezyny dziwnych producentów i zawsze siadało albo wiecej albo mniej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja podpinam się do tematu, szukam czegoś co da ładny efekt, z alu 18' amory znalazłem takie : http://allegro.pl/lowtec-zawieszenie-gwintowane-vw-passat-3b-3bg-i1342381725.html Moze mi ktos cos o nich powiedzieć? warto? czy tez nie? chciałbym posadzic autko tak o 3-4 cm, mam sedana i zastanawiam się co zrobić. Aha i jeszcze, jesli juz obniza auto, po czym mam poznac ze kazde kolo jest na tej samej wys? czy zaznaczane jest to jakos? Pierwszy raz mam stycznosc z gwintem. W ogole po raz pierwszy robie co kolwiek z autem, no i jest to pierwsze moje auto w zyciu. Z gory dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ponoc niezly zawias ale jakbym mial tyle wydac to wolabym juz weiteca np

krecisz nakretkami na ta sama wysokosc pozniej przejezdzasz kilka km autem i meirzysz czy rowno stoi jak cos nizej a cos wyzej to regulujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze liczyłem obroty lub ilość zwojów na gwincie żeby było dokladnie tak samo :P

 

Gwint to super sprawa ale konkretnej firmy bo te z dolnej półki nie wytrzymują polskich dróg , dlatego teraz do swojego Passata wolałem zwykłe spreżyny Eibach'a 30/30 i jest naprawde super , komfort praktycznie wg mnie obniżył sie może o 15% max a auto wyglądaa konkretnie , niby tylko 3cm ale zmienia wszystko ;)

 

---------- Post added at 07:54 ---------- Previous post was at 07:53 ----------

 

ponoc niezly zawias ale jakbym mial tyle wydac to wolabym juz weiteca np

krecisz nakretkami na ta sama wysokosc pozniej przejezdzasz kilka km autem i meirzysz czy rowno stoi jak cos nizej a cos wyzej to regulujesz

 

Skąd i za ile mozna dostac listwy takie jak masz na swoim ( lakier + chrom ) ? nie muszą być z wersji USA , bo chyba takie Ty masz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gwint to super sprawa ale konkretnej firmy bo te z dolnej półki nie wytrzymują polskich dróg

skad masz takie info? ja tam mama znajomych mase co na mts smigaja i jezdza juz 3 lata i ok...

 

 

Skąd i za ile mozna dostac listwy takie jak masz na swoim ( lakier + chrom ) ? nie muszą być z wersji USA , bo chyba takie Ty masz

w uzywce to pewnei na allegro a nowki to a w aso lub masz temat moj aso-vag na ofertach specjalnych to tam zerknij

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skad masz takie info? ja tam mama znajomych mase co na mts smigaja i jezdza juz 3 lata i ok...
a to nie wiem , ja jakos tu po znajomych mam zle doswiadczenia , mialem gwint Weitec'a i w sumie był ok , troche sie chyba pod koniec amortyzatory zaczeły ( chwiać ) , chodzi o trzpień amortyzatora . A raczej nie mam olewki z jazda i nie wale po dziruch itd , Może to tak jest przy twardym zawieszeniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za te pieniądze to wolałbym kupić używkę KW ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak pewnie ja tez tylko taka ktora pojezdzi a nie rozleje sie po miesiacu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skad masz takie info? ja tam mama znajomych mase co na mts smigaja i jezdza juz 3 lata i ok...

3 lata ale ile km ? bo moja mama też może jeździć 3 lata i zrobi 15 tys przez ten okres :D

ja raczej nie włożę żadnych wynalazków typu mts itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nei kaze nikomu wkladac ale smieszy mnie opinia ludzi co nie jezdzili a pisza ze to syf znajomy zrobil ok 100 tys na tym inni troche mniej i nadal jezdzi ja sam wkaldam do b3 na wiosne to bede na wlasnej skorze mowil co i jak roczne przebiegi ok 30 tys

wiadomo ze jak ktos ma do wyrwania super pewny KW polecam sam KW a jak ma kase na nowy KW czy cos to nie ma co myslec... ale jak uwazacie ze kupienie niewiadomo jakiej uzywki jest lepsze to tylko sie modlic zeby kazdemu trafila sie malina bo super stanow to jest kilka % a reszta to na hybil trafil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też tak myślę że lepiej coś nowego niż firmowe z nieznanego źródła, gdzie można kupić tanio nowy gwint kw v2, bo mój już chyba ma dość :/

lub czy słyszeliście o wkładach ALKO ? producent KW to proponuje jako zamiennik i cenowo 50% tego co KONI. KW po 60tys pokazuje skutecznosc na ścieżce diagnostycznej około 46% czy może to być spowodowane tym że bardzo niski profil opony itp ?

Edytowane przez kamilb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności