Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Za niedługo będę wymieniał wahacze na nowy komplet lemforder i przy okazji planuje wsadzić nowe amory i sprężyny. Chciałbym obniżyć o 40mm. Jakie zawieszenie gwintowane polecacie? Chcę nowe. Dostane coś dobrej jakości do 2tys zl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem sobie MTS-a Dałem nie całego tysiaka za cały komplet i niby zawieszenie warte pieniędzy, ale jeszcze nie założyłem go bo czasu niemam ;(

 

Mógłby wypowiedzieć się ktoś kto to robił?

Ile zajmie mi wymiana przedniego zawieszenia? Chodzi mi tylko o jedną oś narazie żeby któregoś dnia się zabrać, ale żeby nie zostawić robote w połowie i czekać do następnego dnia.

Następne pytanko przy wymianie amorków muszę coś jeszcze odkręcać przy tym wielowachaczowym zawieszeniu czy tylko sam amorek od kielicha i tą dolną śrubę i powinien wyjść, bo może bym się zabrał za to w pn :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za pierwszym razem stracilem na komplet prawie caly dzien. Jak juz wiadomo o co chodzi to 4godz. Zalezy jeszcze czym sciskasz sprezyny.

Odkrecasz sruby na gorze, jedna na dole i mocowania gornych wahaczy bo inaczej nie wyciagniesz kolumny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzebujesz az tyle czasu jeden wieczor i zawieszenie w aucie ;)

Odkrecasz 3 sruby z gory mc persona ,sruba z zamocowaniem wahaczy i dolna srube ..

Pozniej jakis dobry sciagacz do sprezyn i troche sie nakrecisz ,wynagrodzi Ci to tył za to 2 sruby z gory amora ,jedna z dolu ,podmieniasz sprezyny i gotowe ,)

Powodzenia jak cos to pisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahaaa no to za dużo pracy niema, mam oryginalne klucze do ściągania sprężyn więc nie powinno być z nimi problemu, a jak wygląda sprawa ze zbieżnością? Bo jedni gadają że jeśli drążka kierowniczego tego co wychodzi z maglownicy nie okręce, a nie muszę go odkręcać, to nie trzeba zbieżności ustawiać, zaś 2 piszą i mówią, że jeśli dotykam przedniego zawieszenia to trzeba ustawić zbieżność

Jak z tym jest naprawde, bo może pojade na zbieżność a stopnie bedą zachowane i tylko kase wydam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek jeżeli mogę coś podpowiedzieć, jak masz zaufanego mechanika to jest szansa że założy ci osprzęt i tylko sprawdzi Kąty a nie będzie ustawial może wtedy za pól ceny sie da ?

 

Z drugiej strony zawsze masz pewność ze wszystko ok i że bieżnik Ci się nie będzie ścierać nierówno

 

Ile zapłacisz 100? Warto oszczędzać ? Zaoszczędzisz już na wymianie zawiechy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciagalem juz tyle razy zawieszenie i ani razu nie bylem na zbieznosci bo po co ?przeciez drazka kierowniczego nie ruszasz ...wiec niema potrzeby noo chyba ze sie grubo myle ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie też tak myślę nie powinno nic się przestawić ale z drugiej str nigdy nie wiadomo, a za zbieżność dokładnie zapłace 75zł a za komplet opon około 1000zł czyli nie warto oszczędzać ;)

 

A słuchajcie jak wygląda sprawa z kielichami górnymi? Bo i tak będę musiał je przekładać nie? Nie lepiej jechać na szot i spróbować dostać same kielichy górne i na gwint je zamocować a oryginały swoje zostawić w całości? Dołożę paredziesiąt złotych a zaoszczędzę czasu i nerwów na przyszłość lub gdyby było coś nie tak z tym zawieszeniem i miałbym je na reklamacje odsyłać.

Co o tym sądzicie?

 

---------- Dodano o 14:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:02 ----------

 

A gdybym miał kielichy górne czy jak to tam się zwie :) w domu, to mógłbym sobie wtedy przód złożyć w ciepłym w domu i tylko je zamocować potem do auta, jak to nazywa się fachowo to zaraz odrazu spradzę ceny ile kosztują :)

 

---------- Dodano o 14:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:04 ----------

 

Tylko też mógłbym je wyciagnąć w całości i w domu przełożyć na spokojnie i włożyć też w całości, jak to wygląda chłopaki bo zapewne któryś z was tak ma zrobione. Ile kosztują te mac persony czy jakoś tak :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm w sumie jakis tam pomysl jest noo ale zalezy ile te komplety kosztuja uzywki . Gdybys potrzebowal ta sama gore z wahaczami to mam jak cos pisz na pw.

To pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dobry pomysl bo najwiecej czasu zajmuje krecenie sciagacza kluczem. Chyba ze masz hydrauliczny. Ale oprocz samego mocowania musisz miec nakretke, podkladke i inne *******y.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale to może udałoby się wyciągnąć z tamtego albo i kupić taką śrubę i podkładkę...

Wydaję mi się że za 30f bym to kupił chyba, a może nawet i mniej, bo jakbym trafił na komplet w którym amory sa lipne i tylko ten mac person jest dobry to bym kupił samą górę, co sądzicie o tym?

Pasuje też od b5 czy musi być FL?

 

---------- Dodano o 01:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 01:14 ----------

 

Nie dodałem że mieszka w irlandii, zaraz to zmienie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

b5 i b5fl mają takie same zawieszenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
b5 i b5fl mają takie same zawieszenia
w b5 fl rozni sie grubosc sworznia wahacza dolnego po roku 2003 jest wiekszy a co za tym idzie jest tez inny otwor w zrotnicy,w audi dali ten wahacz juz w 2001 roku.Reszta bez zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.czy sprezyny z passata b5 kombi 1.8t beda pasowac sprezyny do passata b5 fl sedan 1.9tdi??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam wrazenie ze to pytanie czytam tu po raz setny....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co powiecie na temat firmy FK? Dokladnie kit 4 amorki FK zolte i 4 sprezynki czerwone, obnizenie 40mm jak to sie sprawuje? Co czytam to tylko mowa o gwintach. A smigal ktos juz passkiem na takim zestawie? Jak z jazda jest twardo czy jest miekki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie co powiecie na temat firmy FK? Dokladnie kit 4 amorki FK zolte i 4 sprezynki czerwone, obnizenie 40mm jak to sie sprawuje? Co czytam to tylko mowa o gwintach. A smigal ktos juz passkiem na takim zestawie? Jak z jazda jest twardo czy jest miekki.

ja miałem osobiście taki zestaw tylko APEXa jeździłem na nim 4lata, jak pojeździłem trochę to nabrałem chrapkę na gwint a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na apexie jezdzi moj brat chyba ze 4 lata tez i smiga az milo,ja mam sprezyny vogtland na seryjnych amorach i tez jest fajnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o sprężynach z Audi S6 C5 ? Duża różnica jest w wadze silnika V6 i V8 ? Wg etki tył się zgadza a przód jest także stosowany w B5 ale W8.

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności