Sensor Zgłoś #1501 Napisano 7 Czerwca 2013 8D0411105AS (oznaczenie kropkowane 1x zoly/1x brazowy) - 393,18PLN/szt 8D0411105CT (oznaczenie kropkowane 1x szary/2x niebieski) - 393,18PLN/szt info mam z AutoSudety Wałbrzych z grudnia zeszlego roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1502 Napisano 7 Czerwca 2013 1600 zł za sprężyny jak ktoś kupuje takie w tych cenach, to ja się idę przeżegnać lewą nogą :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1503 Napisano 7 Czerwca 2013 Gegas, podpowiedz mi gdzie można dostać te sprężyny? Ty kupiłeś używane? Oczywiście,że używki.Szukaj na portalach aukcyjnych.Wystawiają różne,nie koniecznie "sport".Trzeba podzwonić i popytać czy mają akurat "w takich kolorach" jak potrzebujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1504 Napisano 7 Czerwca 2013 witam a gwint uzywany FK??? mam i chetnie zmieni wlasciciela......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1505 Napisano 8 Czerwca 2013 Panowie mam pytanko..... Kupiłem i wczoraj założyłem gwint MTS od Mapeta. Jak ustawiałem równo nakrętki na kolumnach to auto stało krzywo - prawa strona niżej o ok 15mm - ułoży się pewnie, ale z tyłu jest masakra jakaś. Z tyłu jak równo dałem regulację z obu stron to lewy tył stał niżej o ok 40mm od prawego......!!?? Ktoś ma pomysł czy te aż 40mm może się ułożyć....!!?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1506 Napisano 8 Czerwca 2013 40mm to trochę duzo tyle to sie raczej nie ułoży. Z przodu inaczej sie nic nie da zamontować, ale z tylu moze jakos inaczej strony zamontowales? No z jednej dalej poduszki gumowe a z drugiej nie? A moze mierzyles zaraz po opuszczeniu z lewarka/podnośnika? Bo zawsze przed mierzeniem po wymianie proponuje pojeździć chwile autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrkowy Zgłoś #1507 Napisano 8 Czerwca 2013 Witajcie Mam następujące pytanie: co wybrać do obniżenia o ok 40 mm do Passata B5 Variant? Brać kit MTSa, Eibach Pro Kit + amortyzatory MTS czy od razu gwint MTS? Jeżeli 17 to opony 205 lub 215 o profilu 40 a jeżeli 18 to także 205 lub 215 ale profil 35. Auto nie jeździ na zloty, użytkowane na co dzień, ma dobrze wyglądać, pewniej się prowadzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1508 Napisano 8 Czerwca 2013 Koledzy kojarzy ktoś z Was sprężyny sportowe,czerwone o takim symbolu - VW046 VR 17/07 ? Czyżby jakiś oryginał ? Znalazłem takie do FL 1.9TDI 130KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1509 Napisano 8 Czerwca 2013 No z jednej dalej poduszki gumowe a z drugiej nie? Z obu stron tak samo złożone - guma tylko u góry, u dołu bez gumy, tylko nakrętka z regulacją... Bo zawsze przed mierzeniem po wymianie proponuje pojeździć chwile autem. Po wymianie zrobiłem na razie ok 25 km - jest lepiej ale nadal spora różnica.... Czy może być tak że jedna sprężyna jest dużo twardsza od drugiej....?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomo8423 Zgłoś #1510 Napisano 11 Czerwca 2013 witam. jaki polecacie gwint, najlepiej w kolejności od najlepszego do najgorszego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1511 Napisano 11 Czerwca 2013 Podaj jaki przedział cenowy Cię interesuje, bo po co mamy pisać o gwintach za 5 tysięcy jak Ty masz np. tysiąc. Druga sprawa, czy chcesz kupić używany czy nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrkowy Zgłoś #1512 Napisano 11 Czerwca 2013 Od najlepszych: KW oraz Eibach, Weitec, AP wraz z wysokim modelem FK (chociaż tu jestem otwarty na opinie innych ), MTS, Ta Technix, TuningArt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1513 Napisano 11 Czerwca 2013 Zapomniałeś jeszcze o H&R oraz Bilsteinie. Też trzeb wziąć pod uwagę, że tych gwintów z każdej marki jest często po parę różnych modeli. Chociażby jest Bilstein ma modele B14 i B16, które się róznią - jeden zwykły, drugi z regulacją twardości. Tak samo KW ma 3 rodzaje. Więc to jest temat rzeka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomo8423 Zgłoś #1514 Napisano 12 Czerwca 2013 Podaj jaki przedział cenowy Cię interesuje, bo po co mamy pisać o gwintach za 5 tysięcy jak Ty masz np. tysiąc. Druga sprawa, czy chcesz kupić używany czy nowy. Do 2 tysięcy i tylko nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwwl1 Zgłoś #1515 Napisano 12 Czerwca 2013 Do 2 tysięcy i tylko nowy. to bierz ap Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1516 Napisano 12 Czerwca 2013 Dokladnie, bralbym AP. Najlepszy gwint na ktory wystarczą 2 tysiące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_olecko2 Zgłoś #1517 Napisano 13 Czerwca 2013 co zrobic zeby tyl usiadl nizej? sprezyny z gwintu bez regulacji juz siedza i wyjete gumy, jak balast z bagaznika wyciagam to jeszcze sie podnosi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1518 Napisano 13 Czerwca 2013 Jedyne co możesz zrobić to kupić jakieś niższe sprężyny i skrócić amora. Sam mam ten problem, ale jeszcze się za niego nie zabrałem. Trzeba znaleźć niższe sprężyny, które będą pasowały na te "cycki" w których siedzi sprężyna, a potem trochę skrócić amora, aby sprężyna po podniesieniu auta nie była zbyt luźna, bo może w jeździe wypaść i będzie problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwwl1 Zgłoś #1519 Napisano 13 Czerwca 2013 [ATTACH=CONFIG]104126[/ATTACH] co zrobic zeby tyl usiadl nizej? sprezyny z gwintu bez regulacji juz siedza i wyjete gumy, jak balast z bagaznika wyciagam to jeszcze sie podnosi ja bym tak zostawił tylko felgę większą i ładniejszą zapodał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bomba25 Zgłoś #1520 Napisano 13 Czerwca 2013 Z Air ride ciezko sie schodzi a ty na gwincie tak nisko chcesz zejsc ale dobra, słyszałem o takich ludzich którzy poprostu pod wpływem siły sciskaja na prasach i zmniejszaja poprstu długosc sprezyny , tylko niewiem jak z twardoscia to potem wyglada i zreszta, bo nie wgłebiałem sie w temat. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach