robsonidas Zgłoś #1401 Napisano 8 Marca 2013 Witam podpowiedzcie Panowie jak bedzie wygladal moj passat na sprezynkach od Passat Variant (3B6) 1.6, 2.0, 1.8 T ohne Automatik 11.00 - 1070 kg 1200 kg 10-85-002-08-22 30 mm 30 mm przod EW 1532001 VA a tyl zalozyl bym normalnie od 1,9 tdi chodzi mi o sam przod czy nie beda za miękkie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST Zgłoś #1402 Napisano 15 Marca 2013 Mam do Was pytanie. Mogę kupić Eibach Pro-Kit od B5FL (sedan 1.8T) w ktalogu Eibacha napisane jest, że nacisk na oś 1070/1070, ja mam przed lifta też w sedanie i z 1.8T, ale w katalogu Eibacha jest, że mam 1020/1010 czyli jak założę od polifta to mi nie siądzie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19Robi88 Zgłoś #1403 Napisano 15 Marca 2013 panowie nowe sprężyny sportowe od razu siadają ile maja siąść czy trzeba im dać troche czasu na ułożenie sie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1404 Napisano 16 Marca 2013 Jak trochę pojeździsz to siądą jeszcze z centymetr.Wsio zależy od producenta,bo różnie to wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nero2313 Zgłoś #1405 Napisano 17 Marca 2013 Cześć. Pytanie laika - czy regulowanie gwintowanego zawieszenia (podwyższenie, opuszczenie auta na nakrętkach) wymaga ustawienia geometrii czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1406 Napisano 17 Marca 2013 niby tak, ale ja nigdy tego nie robię, to samo po przemianie z serii na gwint, sprawdzałem nie raz i nic się nie zmienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1407 Napisano 17 Marca 2013 rob geometrie! na 100% sie zmienia kiedys 1 raz czytalem posty ze niby na wielowahaczu sie nie zmienia i opony po sezonie byly na smietnik! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1408 Napisano 17 Marca 2013 ja sprawdzałem i mi się nie zmieniła ani razu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1409 Napisano 17 Marca 2013 przypadek i szczesliwy traf bo na 100% ja zmieniam zawias kazdego roku 2 razy i na pewno nigdy nie zmienie bez geometrii ustawiania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek. Zgłoś #1410 Napisano 18 Marca 2013 zamontowałem gwint weiteca u siebie w passacie b5, powinien zostac tależyk z tyłu z góry i z dołu spręzyny? zostawiłem tylko ten z góry, może ma ktoś z Was podobny gwint? zaintrygowało mnie to bo jest mniej wiecej w połowie wysokości a nie wsadzę palca pomiedzy koło a nadkole (seryjna stal 15) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1411 Napisano 18 Marca 2013 tobie chyba chodzi o te gumy co są nad i pod sprężyna na tylnej osi bo tam żadnych tależyków nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek. Zgłoś #1412 Napisano 18 Marca 2013 tak, dokładnie o te gumy chodzi. Mają zostac z gory i dołu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1413 Napisano 18 Marca 2013 to zależy od ciebie mozesz zostawic te gumy a możesz obydwie wywalić a mozesz zostawić jedna to już od ciebie zalezy jak tobie się bardziej podoba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek. Zgłoś #1414 Napisano 18 Marca 2013 Ogólnie rzecz biorąc chodziło mi o prawidłowy montaż, teraz jest temat dla mnie jasny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1415 Napisano 18 Marca 2013 zostawiasz gume tam gdzie nie ma regulacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek. Zgłoś #1416 Napisano 19 Marca 2013 zostawiasz gume tam gdzie nie ma regulacji Właśnie o to mi chodziło, tak zrobiłem bo jakoś specjalnie ta nakrętka nie chciała wejsc na gumę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #1417 Napisano 23 Marca 2013 Witam, mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów ;p otóż sprawa jest taka że chcę obniżyć mojego b5 fl kombi tak aby ładnie wyglądał na 18" kołach o profilu opony 40 . Jakie obniżenie polecacie i ewentualnie jaką firmę sprężyn? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #1418 Napisano 23 Marca 2013 Witam, mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów ;p otóż sprawa jest taka że chcę obniżyć mojego b5 fl kombi tak aby ładnie wyglądał na 18" kołach o profilu opony 40 . Jakie obniżenie polecacie i ewentualnie jaką firmę sprężyn? a nie myślałeś o ori sprężynach montowanych do paska kombi? chyba że chcesz jakieś firmowe to polecam sklep MAPET'a ja brałem MTS i jestem zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #1419 Napisano 23 Marca 2013 mmissiek no też myślałem nad MTS-em ale nie wiem czy obniżenie -40mm będzie dobre i czy nie będzie mi nic obcierało:rumieniec Przydała by się fotka takiego Passata na 18" i z zawiasem -40mm, chciałbym widzieć jak mniej więcej się to prezentuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #1420 Napisano 23 Marca 2013 mmissiek no też myślałem nad MTS-em ale nie wiem czy obniżenie -40mm będzie dobre i czy nie będzie mi nic obcierało:rumieniec Przydała by się fotka takiego Passata na 18" i z zawiasem -40mm, chciałbym widzieć jak mniej więcej się to prezentuje niestety nie posiadam takiego. mam tylko sprężyny takie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach