MAPET Zgłoś #1321 Napisano 7 Stycznia 2013 no nie bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość boczek 07 Zgłoś #1322 Napisano 9 Stycznia 2013 witam mam pytanie. Ile te sprężyny obniżają oznaczenia to FKS48VA i FKS48HA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1323 Napisano 9 Stycznia 2013 znalazłem takie na allegro to sprzedający podaje że 55 i 40mm. Niewiem na ile to może być wiarygodne info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1324 Napisano 9 Stycznia 2013 Znajdę jakieś inne sprężyny na tył do gwintu MTSa, żeby niżej zejść? Regulacja się skończyła, wszystko powyjmowane, a dalej nie tak jak chce. Chciałem ciąć sprężynę, ale jest tak wyprofilowana, że nie ma jak tego zrobić. Pewnie spasowałbym jakąś sprężynę z innego gwintu czy coś w tym stylu, tylko pytanie jaką :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #1325 Napisano 12 Stycznia 2013 Jakieś opinie na temat gwintu : - WEITEC HICON GT ??? byłbym bardzo wdzięczny ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lowelas90 Zgłoś #1326 Napisano 12 Stycznia 2013 Witam kupilem do Passata b5 gwint firmy Koni z regulacja twardosci i niestety dwa przednie amortyzatory stukaja:(Moze ktos powiedziec co z nimi zrobic gdzie je zregenerowac?Z gory wielkie dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #1327 Napisano 12 Stycznia 2013 z allegro ? coś koło 26 grudnia kupiłeś może ten zestaw ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lowelas90 Zgłoś #1328 Napisano 12 Stycznia 2013 Nie kupilem dwa dni temu i nie z allegro i dzis zalozylem i stukaja amorki z przodu:(Cos ktos poleci co z tym zrobic narazie jezdze tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #1329 Napisano 12 Stycznia 2013 Ale wiesz, co dokładnie Ci stuka? Wylane są, czy co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1330 Napisano 12 Stycznia 2013 http://www.nagengast.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomalzx Zgłoś #1331 Napisano 13 Stycznia 2013 Witam. Posiadam golfa mk4 kombi Kupiłem felgi 19" z oponami 235/35 Do rzeczy: co zrobić aby koła nie tarły o nadwozie ? Gwinta bym sobie odpuścił gdyż mam nowe amorki kayaby... Nie chce tracić za dużo na komforcie i robić za dużej gleby, lecz przydało by się delikatnie utwardzić zawieszenie... Zastanawiam się nad sprężynami eibach pro kit. Co o tym sądzicie ? Nie chce dwa razy wydawać kasy... Sorki że podpinam się pod forum passata, lecz innego sensownego forum nie znalazłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1332 Napisano 13 Stycznia 2013 Ty lepiej napisz jakie masz ET Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lowelas90 Zgłoś #1333 Napisano 13 Stycznia 2013 Nie wiem dokladnie ale w jednym amorku nie moge ustawic twardosci i jak jest na aucie zalozony to jak wcisne z gory na maske to strasznie skacze gora dol tak jak by wogule nie trzymal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #1334 Napisano 13 Stycznia 2013 Może po prostu "wywalony" jest .... masz jakąś gwarancję "rozruchową" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomalzx Zgłoś #1335 Napisano 13 Stycznia 2013 (edytowane) Ty lepiej napisz jakie masz ET nie mam pojęcia... i aktualnie nie mam możliwości sprawdzenia gdyż przebywam za granicą, a fele mam w polsce ze względu gdyż są na nich letnie opony... zapodaję foto (zrobiłem na nich ok 350km po niemieckich drogach, aby przetestować zakup) http://ziomalzx.wrzuta.pl/obraz/4ElMwRYMFfV/golfik http://ziomalzx.wrzuta.pl/obraz/3vU4YnxoRsj/nadkole patrząc na allegro et 25, 35,45... tak że na oko nie mam pojęcia jak będzie w moim przypadku Edytowane 14 Stycznia 2013 przez ziomalzx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek93 Zgłoś #1336 Napisano 16 Stycznia 2013 Siema. Mam pytanie w sumie związane z tematem a dokładnie to czy ktoś wie czy gdzieś w woj lubelskim jest jakiś szpec lub zakład który regeneruje gwinty?? Pytam ponieważ mam opcje kupić gwint KW Variant 2 za kompletne grosze z tym że jeden amortyzator jest do regeneracji. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1337 Napisano 16 Stycznia 2013 ...z tym że jeden amortyzator jest do regeneracji. Wydaje mi się, że w takim przypadku powinienieś 2 amory regenrować - 1 oś, tak jak w przypadku wymiany amortyzatorów, nie robi się tego pojedyńczo tylko oś czyli 2 sztuki.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek93 Zgłoś #1338 Napisano 18 Stycznia 2013 Aha czaje. Dzięki za poradę A co do samej regeneracji nikt nie wie gdzie mógłbym się zgłosić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1339 Napisano 18 Stycznia 2013 przeciez gdzies to pisalem w temacie http://www.nagengast.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guti Zgłoś #1340 Napisano 19 Stycznia 2013 Witam wszystkich. Mam pytanie chyba najlepiej będzie wiedział Mapet jaka opcja jest najlepsza. Mam felgi 17''/7,5 /ET 35 opony standard 225/45, teraz przyszedł czas na zawieszenie chcę obniżyć o 30-35 mm teraz pytanie: Czy aż tak bardzo jest widoczna różnica pomiędzy przodem a tyłem jeśli przód i tył obniżę o te ok 30-35 mm? (z wypowiedzi niektórych wynika że przód zawsze siedzi wyżej) Czy lepiej dać przód -40 a tył-30? Myślałem nad zestawami: MTS Gwint AP Sportfahrwerke Numer katalogowy SP80-082 ze strony MAPETA (ta opcja jeśli bardzo rzuca się w oczy różnica pomiędzy przodem a tyłem przy obniżeniu auta o jednakową wysokość) Lub inny w miarę solidny kit -30/-30 (jeśli nie jest dosadnie kująca w oczy różnica wysokości pomiędzy przodem a tyłem gdy auto obniżymy o tę samą wartość) Kasa na zawias do 1400 pln Chyba wszystko napisałem zrozumiale dodam może tylko że nie przeszkadza mi sztywność itd. ale typowego sztywniaka też nie chciałbym zrobić gdyż dość często jeżdżę z dzieckiem i żoną w chwili obecnej na zimę mam 15" i auto wygląda jak wóz drabiniasty jest jak dla mnie bardzo miękki co mi się bardzo nie podoba w poprzednim swoim aucie ford cougar 2,5 V6 miałem zawias serie na felach 17 i była to równowaga pomiędzy komfortem a sztywnością i co teraz chciałbym w Passku mieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach