DaVWiDs Zgłoś #941 Napisano 8 Czerwca 2011 (edytowane) witajcie , mam takie pytanka:) niedługo będę musiał z tyłu wymienić amorki , zaczyna lekko jeden puszczac jakies kropelki poo mału... a że myślałem żeby ciut obnizyć paska , więc moje pytanie jest takie : czy póki co bardziej opłaca się kupić zestaw już na całość przód tył , jakiś gwint np MTS za ok 1000zł czy napierw skompletować sobie dobrze tył (bo go musze robić w najbliższej przyszłości) tzn amorki i springi już lepszych firm a potem dokupić sobie to samo do przodu? Za bardzo sie nie znam na tym , i jeśli ktoś mógłby podać jakiś linki do jednego wariantu i do drugiego.... czy np takie spręzyny: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1637724625&msg=Aukcja+zosta%C5%82a+dodana+do+obserwowanych. czy trzeba jakieś specjalnie amorki obniżające czy wystarczy że Bilstein pasujący do danego modelu auta?? Edytowane 8 Czerwca 2011 przez DaVWiDs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #942 Napisano 8 Czerwca 2011 FK nie są złe,ale lepsze by były czerwone Eibach'y z zestawem amorka Bilstein B6.Optymalny zawias moim zdaniem do Passata.Gwint jak na mój gust jednak zbyt twardy-da się wyczuć różnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #943 Napisano 8 Czerwca 2011 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale chyba w drugiej opcji chodzi Ci o to, że chcesz przez jakiś czas jeździć z samym tyłem opuszczonym, tak? Po pierwsze (chyba) większość gwintów nawet na maksymalnej wysokości jest niższa trochę od serii, więc miał byś tył niżej niż przód. Po drugie jazda na mało skręconym gwincie (czyli np jak masz regulację od -20 do -80 i jeździsz na tych -20) to szybciej się zużywa i zajeżdża. Tutaj mogę się mylić, bo ekspertem nie jest, ale jeśli tak jest to pewnie MAPET mnie poprawi A co do MTSa - jeżdżę na nim od jakiegoś czasu i bardzo sobie go chwalę. Masz na niego 2 lata gwarancji. Od razu trzeba zaznaczyć, że jak chcesz typowo twardy gwint to nawet na niego nie patrz MTS jest miękki (dla mnie to nawet na plus). Ja sobie go chwalę, tak jak i wiele znajomych, ale słyszałem także opinie, że na bardzo "hardcorową" glebę jest zbyt miękki. Moim zdaniem, jest to bardzo fajna sprawa i naprawdę go polecam No i warto odezwać się do MAPETA - szybko, profesjonalnie no i zniżki dla forumowiczów Pozdrawiam P.S. Ale reklamę zrobiłem :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaVWiDs Zgłoś #944 Napisano 9 Czerwca 2011 Na stronie Mapet'a wypatrzyłem coś Ten gwint jest wart jego kupna...lepszy od TA lub MTS? http://www.mapet-tuning.com/sklep/gwint-audi-passat-b5fl-p-10497.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #945 Napisano 9 Czerwca 2011 nie raczej nie, wolał bym mts'a nie za dobre opinie słyszałem o tym tanim żółtym fk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #946 Napisano 9 Czerwca 2011 W tym przedziale cenowym (około 1000zł) nie znajdziesz chyba nic lepszego niż MTS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #947 Napisano 9 Czerwca 2011 było to ale trzeba sie dowiadywać czy jeszcze jest http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-kw-inox-vw-passat-b5komplet-i1634300489.html wygląda na nówkę lekko używana no ale bez gwarancji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #948 Napisano 9 Czerwca 2011 "Zdemontowane z zakupionego za granica VW Passat b5 FL , było używane tam zaledwie miesiąc..." taaa miesiac widac ten miesiac po wygladzie hehe poza tym jest niekompletne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaVWiDs Zgłoś #949 Napisano 10 Czerwca 2011 (edytowane) Jaco, a co takiego się psuję , co jest nie tak z tym gwintem FK? nie wydam też 3-4 tys na zawieszenie.... 1000 jeszcze ujdzie:) jak już wszyscy mówią tu że MTS lepszy od TA i FK to chyba się zdecyduje na ten. do końca miesiąca pomyślę , mam czas więc trzeba działać w tym kierunku. a co powiecie na temat tego gwintu Raceland http://www.mapet-tuning.com/sklep/passat-b5fl-sedan-kombi-3b3bg-gwint-raceland-p-9402.html Edytowane 10 Czerwca 2011 przez DaVWiDs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #950 Napisano 10 Czerwca 2011 było to ale trzeba sie dowiadywać czy jeszcze jesthttp://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-kw-inox-vw-passat-b5komplet-i1634300489.html wygląda na nówkę lekko używana no ale bez gwarancji Normalna cena za inoxxa w sumie, nie ma tylnych nakrętek. Ja za swojego tyle samo płaciłem z nakrętkami zapieczonymi - 1,5 roku temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #951 Napisano 17 Czerwca 2011 Mapet co możesz powiedzieć na temat tego zawieszenia? http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-vw-passat-b5-b5-fl-3b-3bg-i1637192473.html Opłaca się kupić? Czy MTS-a lepiej? Powiedz coś o tym FK;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #952 Napisano 17 Czerwca 2011 Mapet co możesz powiedzieć na temat tego zawieszenia?http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-vw-passat-b5-b5-fl-3b-3bg-i1637192473.html Opłaca się kupić? Czy MTS-a lepiej? Powiedz coś o tym FK;) MTS ma ładniejszy kolor springów a tak na poważnie, to już tutaj gdzieś się przewijało że z tej półki cenowej to najlepszy MTS. Mówił tak i Mapet i parę innych osób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #953 Napisano 17 Czerwca 2011 ja bym osobiscei wzial mtsa vs to fk za fk przemaiwa niby logo minusem brak oslon ale dla mnie minusem z zaplecza jest to jak sie wspolpracuje z ta firma - trgedia czasem 0 kontaktu jest z FK na reklamacje w DE czeka sie miesiacami wiec to dla mnie wyklucza FK teraz nawet moj dostawca nie chce sie brac za sprowadzanie podzespolow do giwntow FK z wyzszej polki po tym jak przjechalem sie ze powiedzieli ze cos maja klient czekal ja czekalem moj posrednik czekal a oni po 5 tyg powiedzieli ze wola sprzedac caly zestaw 2 dostawca w ogole wycofal sie z handlu z FK ogolnie tragedia obluga klienta i pomylek itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #954 Napisano 18 Czerwca 2011 Słuchajcie noszę się z zamiarem zakupu gwintu mtsa-a i takie pytanko mam do posiadaczy tego zawieszenia. Mam u siebie koła 16" z oponami 205/55/16 i czy jak założe gwint to nie bedzie mi nic obcierac itp?? Mam teraz tez auto obnizone na seryjnych amorach ze sprezynami czerwonymi supersporta i stoi tak http://img193.imageshack.us/img193/2323/obraz132v.jpg I czy ten gwint mtsa bede mogl ustawic na taką wysokosc jak moj teraz na tych sprezynach ewentualnie 1cm nizej? Nic nie bedzie obcierac ocierać itp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris87 Zgłoś #955 Napisano 18 Czerwca 2011 Koledzy zapytam tutaj,mam założony gwint FK,wczoraj byłem na stacji sprawdzić sobie zawieszkę i pan diagnosta zauważył że sprężyny są jakoś dziwnie ułożone,mianowicie bardzo są ściśnięte,jeden zwój prawie dotyka drugiego,podejrzewam że przy mocniejszym dobiciu zwoje uderzają o siebie,czy tak powinno być,druga sprawa to amortyzatory,jeden wykazał 52% sprawności a drugi 47% więc obydwa do wymiany,może polecicie na co je wymienić,na miejscu mam technixa za 200zł,pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #956 Napisano 18 Czerwca 2011 Wojtek, nie wiem ile masz tam na tych sprezynach opuszczone ale MTS ma regulacje od -20 do -80 jakos wiec normalnie dasz rade ustawic taka wysokość. Trzeba jednak pamiętać, ze gwint jak jest ustawiony na wysoko to sie szybciej zużywa. Co do obcierania, jak Ci teraz nie obciera a chcesz ustawic na taka sama wysokość na gwinci, to tez nie bedzie jak dasz niżej, to nie wiem bo to zalezy tez od ET. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #957 Napisano 18 Czerwca 2011 (edytowane) Trzeba jednak pamiętać, ze gwint jak jest ustawiony na wysoko to sie szybciej zużywa. Tego nie wiedziałem nawet;) A czemu tak się dzieje? Teraz mam jakieś 3-4cm niżej od serii i gwint też bym chciał tak ustawić albo 1-2cm niżej I jeszcze takie pytanie gdybym zakupił same amory sportowe takie http://moto.allegro.pl/amortyzatory-sportowe-vw-passat-b5-b5-fl-od-mts-i1654493457.html to moje sprężyny podpasują pod te amorki? Edytowane 18 Czerwca 2011 przez WojtasTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #958 Napisano 18 Czerwca 2011 pan diagnosta zauważył że sprężyny są jakoś dziwnie ułożone,mianowicie bardzo są ściśnięte,jeden zwój prawie dotyka drugiego,podejrzewam że przy mocniejszym dobiciu zwoje uderzają o siebie zupelnei normalen w sportowym zaiwasie Pan diagnosta nei ma pojecia... ,druga sprawa to amortyzatory,jeden wykazał 52% sprawności a drugi 47% więc obydwa do wymiany niekoniecznie na gwincie to urzadzenie wskazuje glupoty totalne! wylany amor pokazuje np 90% wiec bralbym ten pomiar z przymruzeniem oka.. tylko moze to ze taka roznica wyszla miedzy amorami na miejscu mam technixa za 200zł caly gwint? ---------- Post added at 13:04 ---------- Previous post was at 13:01 ---------- Tego nie wiedziałem nawetA czemu tak się dzieje? bo wtedy tloczystko pracuje na max wyciagnieciu a wiadomo ze to dla neigo gorzej ale sadze ze to co na foto to nie jest najwyzej dla gwintu I jeszcze takie pytanie gdybym zakupił same amory sportowe takie http://moto.allegro.pl/amortyzatory-...654493457.html to moje sprężyny podpasują pod te amorki? beda pasowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #959 Napisano 18 Czerwca 2011 bo wtedy tloczystko pracuje na max wyciagnieciu a wiadomo ze to dla neigo gorzej ale sadze ze to co na foto to nie jest najwyzej dla gwintu Moj pasek na tym zestawie usiadl jakies 3-4cm niżej od serii i tak bym chciał ustawić właśnie gwint ewentualnie 1cm nizej... wiec powinno być ok?? A co do samych amorków to jak z ich trwałością? Cz zakładając same te amory + te spręzyny co mam to auto będzie siedziało jak teraz czy niżej z tymi amorami? Sorka jeśli glupie pytania ale jestem laikiem w tych sprawach i przed kupnem wole się doradzic:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #960 Napisano 18 Czerwca 2011 Cz zakładając same te amory + te spręzyny co mam to auto będzie siedziało jak teraz czy niżej z tymi amorami? amorki nie obnizaja tylko sprezyny wahanie moze byc do kilku mm w azlenosci jak stary amor trzymal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach