mielke Zgłoś #921 Napisano 2 Czerwca 2011 witam kolegow mam pytanko obnizylem paska i szoruje oslona sinika po asfalcie na dziurach moge ja odkrecic czy cos urwie jak dobije do asfaltu korek, miskę olejową, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #922 Napisano 2 Czerwca 2011 w pierwszej kolejności to uszkodzisz miskę ale pokaz jak nisko masz tego paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezes1 Zgłoś #923 Napisano 2 Czerwca 2011 (edytowane) pozniej kolego dam zdjecia to ocenicie ile siadl sprezyny k.a.w czerwone dane 3B VA/HD 10-34/1/M 02-09 Edytowane 2 Czerwca 2011 przez prezes1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #924 Napisano 2 Czerwca 2011 kolego to ze szurasz oslona to dobry znak bo jest nisko tez szuram ale tak na powaznie to nie zdejmuj takei szuranie oslona to dobra rzecz... bo czujesz ze np jest koleina czy cos i wiesz ze niedaleko do miski i mozesz skorygowac jazde a jak nie bedzie ci nic szurac to nie wiesz czy jest miska blisko gleby czy daleko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #925 Napisano 2 Czerwca 2011 To nieźle musiał siąść na tych sprężynach czekamy na zdjęcia P.S. Lubię podejście MAPETA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezes1 Zgłoś #926 Napisano 2 Czerwca 2011 oto zdjecia felgi 16 opona 205/55 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #927 Napisano 2 Czerwca 2011 no i jest OK ja mam nawet mniej przeswitu w nadkolu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezes1 Zgłoś #928 Napisano 2 Czerwca 2011 wszystko fajnie ino troszke buja i dobija przodem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #929 Napisano 2 Czerwca 2011 a co tam masz za zawias? jakis komfortowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezes1 Zgłoś #930 Napisano 2 Czerwca 2011 (edytowane) takie sprezyny oznaczenie 3B VA/HD 10-34/1/M 02-09 Edytowane 2 Czerwca 2011 przez prezes1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #931 Napisano 2 Czerwca 2011 Ja nie wiem co to za sprężyny ale zszedł na nich sporo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #932 Napisano 2 Czerwca 2011 a amorki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezes1 Zgłoś #933 Napisano 2 Czerwca 2011 niestety narazie serja a mozna go jakos dzwignac jakies gumy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #934 Napisano 2 Czerwca 2011 gumy to w skodzie 105 se mozesz zalozyc a nie w passacie... jak amory seria to sam sobie odpowiedziales na pytanie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezes1 Zgłoś #935 Napisano 2 Czerwca 2011 mapet polec jakies rozsadne amorki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #936 Napisano 2 Czerwca 2011 polecici to moge KW H&R itp ale kwestia kasy ile masz do wydania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Insomania Zgłoś #937 Napisano 4 Czerwca 2011 1.mam takie pytanie jakie i czy w ogóle opłaca się zmienić sprężyny na troszkę niższe ? 2.jakie polecacie ? 3.co sądzicie o tych ? http://allegro.pl/sprezyny-mts-vw-pa...624128618.html 4.widać zmianę jak się pójdzie w dół te 4cm ? 5.pewnie najlepiej by było mieć całe gwintowane zawieszenie bo mamy pole manewru do lata i zimy np takie http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-vw-passat-b5-b5-97-i1612926002.html 6.fizycznie ile najbardziej da się do warunków obniżyć passata ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #938 Napisano 5 Czerwca 2011 kolego popatrz na mojego Passata i zobacz jak siedzi na zawieszeniu niemieckim FK Automotive i nic mi nie ociera o asfalt. Na allegro można tanio kupić cały komplet ponieważ jak handlarzyki sprowadzają to od razu zmieniają na oryginalne bo polak takiego nie chce. W poście 921 pisałem o numerze tego zawieszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konrad_Norge Zgłoś #939 Napisano 5 Czerwca 2011 Skoro już jesteście w temacie gwintu to zapytam jaka jest różnica w jakości towaru np tych zestawów z przedziału 900-1300pln jak wymienione przez Insomnia a np tego zestawu: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-supersport-vw-passat-3b-3bg-i1615745680.html Nie chcę wydawać 6k na KW Variant 2 skoro i tak nie będzie odczuwalnych różnic. No i jeszcze pytanie o talerze obniżające. Ktoś to stosował? Mapet piszesz że szurasz osłoną. Ja w starym po pół roku miałem już tylko szczątki osłony, tej z tworzywa. Co ty tam masz podautem? Metalową pod silnik i skrzynię? Myślę o czymś mocnym ale nie wiem co do mojego AWT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #940 Napisano 5 Czerwca 2011 Nie chcę wydawać 6k na KW Variant 2 skoro i tak nie będzie odczuwalnych różnic. oj tutaj czuc roznice a co do zawiasu SUpersport wyglada troche lepiej taki nowy optyczni9e niz MTS czy TA itp ostatnio nwate ogladalem taki dokaldniej to niezle wykonanie a z tych tanszych jednak MTS najlepszy wg mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach