krzysieks Zgłoś #981 Napisano 25 Sierpnia 2011 Witam czy sprezyny o takich oznaczeniach beda pasowały do VR5 kombi i ile sie bryczka położy EIBACH PR , EW 1558202HA KBA 90492 , EW1532001VA , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ERNI Zgłoś #982 Napisano 27 Sierpnia 2011 Słuchajcie mam sprężyny eibach -30mm z racji tego że moje amory (przód) zostały uszkodzone i chwilowo jeżdżę na "pożyczonych" które nie są w dobrym stanie, przymierzam się do zakupu właśnie amorów i polećcie mi coś sensownego do założenia albo na sam przód albo jakiś komplet tak żeby to fajnie pracowało z eibachem auto to pasior 1.9 tdi 115 variant... chodzi mi o zachowanie choć min.komfortu za opinię bardzo dziękuję... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #983 Napisano 28 Sierpnia 2011 Ja mam u siebie z tyłu MTS+H&R i nie ma tragedii. Na przód też będę zakładał MTS amorki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebollski26 Zgłoś #984 Napisano 30 Sierpnia 2011 U mnie zawieszenie na gwincie 2500 zł. Gleba...Komfort z jazdy, dobre prowadzenie, świetnie trzyma się drogi. Gorzej z dziurami na drodzę. trzeba uważać. Ale o tym się nie mówi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ERNI Zgłoś #985 Napisano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) Dzięki też właśnie myślałem o MTS. Powiedzcie czy przy zmianie amorów na np.MTS trzeba jakoś skracać bałwanki itd? czy nie ma takiej potrzeby wiadomo przy pringach -30mm ? za info z góry dzięki Edytowane 3 Września 2011 przez ERNI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasemaj Zgłoś #986 Napisano 10 Września 2011 czołem ja troszkę z innym pytaniem: właśnie kupiłem felgi 17" et35 i sprężyny mts 40/40mm. czy ma sens montowanie takich springów do seryjnych amorów? czytałem też o niemożliwości ustawienia kątów, przez co przy takim setupie tnie opone? może ktoś wypowie się w tej kwestii bo zbaraniałem już do reszty...im więcej czytam tym większy kocioł w głowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #987 Napisano 10 Września 2011 raczej lepiej te sprężyny będą współpracowały ze sportowym amorem ale niech się też inni wypowiedzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #988 Napisano 10 Września 2011 czołem ja troszkę z innym pytaniem: właśnie kupiłem felgi 17" et35 i sprężyny mts 40/40mm. czy ma sens montowanie takich springów do seryjnych amorów? czytałem też o niemożliwości ustawienia kątów, przez co przy takim setupie tnie opone? może ktoś wypowie się w tej kwestii bo zbaraniałem już do reszty...im więcej czytam tym większy kocioł w głowie Ma sens tylko amorki ci się szybko wysypią, a kątów się nie ustawia. Ja mam takie obniżenie i opon mi nie tnie, tylko po obniżeniu jedź na zbieżność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasemaj Zgłoś #989 Napisano 11 Września 2011 o amorkach to wiem, że szybciej polecą tylko właśnie kwestia cięcia opon nie daje mi spokoju. skoro masz tak założone jak ja planuje (a z tego co się orientuję przeglądając forum, nie jesteś jedyny z takim zestawem), i jest git - to tez się skuszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zAwAdA Zgłoś #990 Napisano 13 Września 2011 A pro po krótszych sprężyn i seryjnych amortyzatorów mogę wypowiedzieć się na przykładzie Golfa MK3. Kupiłem prawie 3 lata temu już obniżonego o około 30-40mm i do dziś amortyzatory nie wykazują przyśpieszonego zużycia, samochód bez problemu przechodzi przeglądy. A trochę śmiga po naszych dziurawych drogach (oczywiści staram/starałem się wszystkie omijać, teraz śmiga nim dziewczyna). Jedyną wadą takiego setup,u jest efekt ping-ponga. Ale tak jak pisałem, to na przykładzie MK3. Ja uważam że śmiało możesz montować taki zestaw. Zostaw tylko w razie czego seryjne sprężyny gdyby Ci coś nie spasowało. Pozdro... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasemaj Zgłoś #991 Napisano 17 Września 2011 dzięki za rady. pasek jeździ już na mts -40mm i jest git:) wiadomo jest twardszy, bardziej telepie, ale jest dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
phanteon Zgłoś #992 Napisano 18 Września 2011 Witam Myślicie, że który zestaw będzie najlepszy do mojej passty? http://allegro.pl/sprezyny-hr-audi-a6-a4-vw-passat-b5-komplet-i1820433153.html http://allegro.pl/sprezyna-sportowa-passat-1-9-tdi-kombi-i1818856278.html http://allegro.pl/sprezyny-eibach-federin-passat-b5-i1810481285.html Chyba najlepsze będą te drugie (KW) - ale nie mogę ich znaleźć w katalogu KW nigdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #993 Napisano 20 Września 2011 jak same sprezyny to H&R badz Eibach ale to uzywka wiec loteria... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
phanteon Zgłoś #994 Napisano 26 Września 2011 Czy ktoś ma możliwość wrzucenia zdjęcia 3BG na 18stkach (225/40) z obniżeniem 30/40/50/60. Zastanawiam się czy jest sens obniżać niżej niż -40 (które uzyskam na sprężynach). Owszem wiadomo, że te 10mm (do -50) może dać bardzo ciekawą "różnicę" na aucie, ale czy gwint (nawet ta technix z regulacją twardości) skręcony tylko na -50 nie rozkręci mi auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #995 Napisano 26 Września 2011 na aucie, ale czy gwint (nawet ta technix z regulacją twardości) ta technix nie ma regulacji twardości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
phanteon Zgłoś #996 Napisano 26 Września 2011 ta technix nie ma regulacji twardości A o ile chcesz się założyć, że ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #997 Napisano 26 Września 2011 hehe zalezy jaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
phanteon Zgłoś #998 Napisano 26 Września 2011 hehe zalezy jaki Oczywiście ten z regulacją - ale, żeby nie zaśmiecać tematu, pozwolisz Mapet, że zarzucę linkiem http://www.mapet-tuning.com/sklep/vw-c-2414_2642_2647.html?osCsid=1rbafpet7m5rkjev81s9egr1d3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #999 Napisano 26 Września 2011 no to nie widziałem że jest nowy, ale 2 tyś za ta, lepiej szukać v2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1000 Napisano 26 Września 2011 to nie jest nic nowego to jest juz od ponad roku napewno w ofercie TA jak nie lepiej tylko mala popularnosc no tyle ze KW to tak x3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach