Skocz do zawartości

zAwAdA

  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zAwAdA

  • Urodziny 20.05.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaworzno

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. zAwAdA

    [B5] Gałka z Audi S3?

    Siemano Ja ostatnio w moim Passacie B5 FL zamontowałem P&P gałkę z Audi A3 FL (2001-2003) o nr 8L0863278BJ Jedynie wymaga przekładki mieszek, trzeba zamontować stary zamiast tego z Audi. Polecam zakupić samą gałkę żeby nie męczyć się z rozdzieleniem mieszka od gałki tak jak to było w moim przypadku. Pozdr0
  2. Witam Chciałem wymienić przewód między serwem, a pompą vacuum z powodu aby wyeliminować łącznik ze ściany grodziowej i ogólnie zmniejszyć liczbę połączeń aby był w całości. Czy macie pomysł na jaki przewód (żeby był w miarę giętki, nie był za słaby, bo nie chciałbym w ogóle stracić hamulcy) I czy któryś z użytkowników miał jakieś doświadczenia związane z tym tematem? Ogólnie powiedzcie mi czy to normalne zjawisko że po kilkunastokrotnym nadępnięciu hamulca bez dodania gazu pedał robi się twardy i słabo auto hamuje. Zdaje sobie z tego sprawę że pompa musi mieć czas na dobicie ciśnienia. A króciec pompy już zaklepywałem i zaklejałem klejami. Pozdro
  3. A powiedzcie mi czy jest oryginalny otwór żeby przykręcić ten klips czy trzeba coś kombinować?? Pozdro
  4. S6 Kolego.... jeeeeździłbym. Wiadomo to jest moja propozycja spośród tych czterech:) Ty musisz się zastanowić która buda i który silnik Cię najbardziej rajcuje. Ja bym wybrał S6 (tak jak kolega wyżej pisał) żeby przytrzeć nosa "pseudo rajdowcom". Posłuchać pięknego dźwięku silnika i dla tego że podobają mi się kombiki;P (najlepiej takie wilki w owczej skórze) Pozdro i udanego zakupu.
  5. Dzisiaj z autopsji mogę powiedzieć że między tyłem, a przodem można nawet dać nawet 7mm różnicy dystans. A nie tak jak wcześniej użytkownicy pisali że minimum 10mm żeby przód z tyłem był równy przy tym samym ET felgi. Na tyle mam dystans 20mm, a na przodzie 13mm. Przy wymiarach felgi 8x18 ET41 mam elegancko felgi na równo z błotnikami. Pozdrawiam...
  6. Super dzięki za odpowiedź ! Tylko powiedzcie mi jak założyć dystans na przód 10mm skoro kołnierz rantu wystaje na 14mm? Jedynie dystans przelotowy bez kołnierza centrującego i chyba przypasować jakieś plastykowy pierścień. Pozdro
  7. Siemano. Chce zamontować w PASSACIE B5 FL na przód dystans, mam felgi ORI VW INTERLAGOS 8x18. Zastanawiam się jaki dystans będzie lepszy 13mm czy 15mm. Chce aby koła były na równo z błotnikami lub minimalne schowane. Byle by nie wystawały poza obry. Dodam że na tyle mam 20mm i jest idealnie równo z błotnikami. Czekam na jakąś pomoc. Pozdro...
  8. Dziś demontowałem lewą zwrotnicę do zmiany łożyska i obczaiłem wszystkie wahacze, oryginały z 2001 roku (czyli od początku). Przebieg 236 tyś. km. Myślę że jeszcze chwilę na nich pojeżdżę, chyba że poddadzą się przy współpracy z 18" i krótszymi sprężynami:P Pozdro...
  9. zAwAdA

    skojarzenia

    Problemy:509:
  10. Właśnie nie dodałem istotnej informacji, mój znajomy również również skracał śruby. W Oplach taki problem występował ze zbyt płytkim gniazdem na śrubę i uznał że tu też może być taki problem bo nie ma innej opcji żeby uszczelkę wydmuchało po tak krótkim czasie. Pozdro...
  11. Ja męczyłem się prawie rok czasu z bulgotaniem w układzie chłodzenia, nagrzewnicy. Zmieniał mi "macher" na początku uszczelkę pod głowicą, wcześniej planował i nadal bulgotało. Powiedział że ma się odkamienić układ chłodzenia (debil) i przestanie bulgotać. Ale w sumie tak jeździłem z 10 miechów, coś tam bulgotało jakieś ciśnienie się tworzyło. Ostatnio w ciągu 2 dni zaczęło wyrzucać przelewem bardzo dużo wody z powodu ciśnienia. Odstawiłem już do znajomego który zna temat DIESEL i VAG, zrzucił czapkę i znowu uszczelka w kilku miejscach wydmuchana. Złożył to w kupę na nowej uszczelce, śrubach i do dnia dzisiejszego ZERO BULGOTANIA. Morał taki że na początku pierwszy mechanik musiał coś spier... Ja się długo łudziłem że to nie uszczelka, szukałem innych rozwiązań ale jednak to było to. Powodzenia dla walczących z tym kłopotliwym tematem BULGOTANIA. Pozdro...
  12. zAwAdA

    skojarzenia

    Karmann Ghia:zauroczony (jedno z piękniejszym aut)
  13. Założyłem sprężyny krótsze Eibach na przód. W końcu jakoś ten samochód wygląda...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności