gringo71 Zgłoś #281 Napisano 7 Lipca 2010 (edytowane) Azrael, ja z rana po nocnym staniu paska nie jestem nawet w stanie odczytać tego poziomu, wiem jak sie to powinno odbywać ale cięzka sprawa obczaić na tym bagnecie poziom oliwki apropos jeździmy chyba takimi samymi paskami, mój też w wersji carat Edytowane 7 Lipca 2010 przez gringo71 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #282 Napisano 7 Lipca 2010 Tylko jak to na tym bagnecie dojrzeć, mam z tym spore klopoty Wyjmij bagnet na noc, oczysc szmatka , rano wsadz i bedzie ekstra widac bo resztka oleju z rurki bagnetu tez scieknie jak go tam nie bedzie . Bo takto te kulki na bagnecie blokuja resztki oleju i zamazuja bagnet. Tylko nie wyjedz z garazu bez bagnetu . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo71 Zgłoś #283 Napisano 7 Lipca 2010 Tak tez zrobie jak radzisz, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #284 Napisano 7 Lipca 2010 Hej ! Moze nie ma tego w tekscie a moze ja nie doczytalem. Pytanko : Ile oleju lejecie do silnika przy wymianie ? Nie pytam oczywiscie ile wejdzie , bo duzo za duzo pewnie , ale ile sie powianno wlac ,aby nie zalalo DPFa. 3,5 ? moze 4 ? Moj Pasztet. 2006 , 140 PS, slinik BMP, DPF , 2.0 TDi Silnik mam ten sam co ty , po odessaniu starego oleju okolo 300ml z dna obudowy filtra oleju , weszlo mi dokladnie 4L. Lalem z banki 5L , tez sie da . Ale wiadomo 3.5 lejesz spokojnie , nastepnie po trochu i troche odczekac i sprawdzic. Jak jeszcze malo to znowu , az do oczekiwanego poziomu. Najlepiej poziom niech bedzie w strefie A , 2 na rysunku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #285 Napisano 7 Lipca 2010 Cytat:Napisał Michal.Enter Kupujemy olej w litrówkach i wlewamy całe 3 litry i połowę 4tej butelki. Po czasie sprawdzamy stan i uzupełniamy ewentualnie. To juz nie da sie napisac 3,5 l . Rozumiem ,ze trzeba koniecznie kupic opakowania po 1 l ,bo jak nie to nie da sie tego zrobic Wiec wleje 3,5 z opakowania 5 l o zobacze rano. Jak bedzie malo na bagnecie to doleje Dzieki za info. Czepiasz się Napisałem tak jak robię A co do bagnetu to sposób mam głupi, wytrzec dziada mega do sucha, zamoczyc i palcem spróbować wyczuć olej (patrzec kiedy robi sie czarny), pewnie myslicie dlaczego tak. Juz odpowiadam. Czesto u nas jest stan na tej kulce (max), po prostu za cholere nie mogę tego zauwazyc i próbuje na dotyk... Co komu przeszkadzał bagnet w stylu be5. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemot301 Zgłoś #286 Napisano 8 Lipca 2010 Przedobrzyli na max-a. Chociaż mogli zrobić bagnet w kolorze żółtym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DDiablo Zgłoś #287 Napisano 8 Lipca 2010 (edytowane) Witam, Czy wszystkie b6 były zalewane w fabryce castrolem? Jaki dokładnie wlewali do aut bez dpf-u? ten: Edge Turbo Diesel 5W-40? Mowa o PD rzecz jasna Edytowane 8 Lipca 2010 przez DDiablo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyego Zgłoś #288 Napisano 22 Lipca 2010 Hej Mój pasek w Niemczech był serwisowany LongLife, chiałbym przejść na wymianę oleju co 15tkm czy da się to ustawić w kompie samemu czy muszę podpiąć się pod VAGa?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #289 Napisano 22 Lipca 2010 HejMój pasek w Niemczech był serwisowany LongLife, chiałbym przejść na wymianę oleju co 15tkm czy da się to ustawić w kompie samemu czy muszę podpiąć się pod VAGa?? Wystarczy ze wykasujesz inspekcje po wymianie oleju przyciskami na desce i wtedy przejdzie na co 15000 (Jest o tym watek na forum "kasowanie inspekcji" ). Jedyne co moze pozostac z LL to ze co dwa lata , a to juz trzeba VAGiem zmieniac na 365 albo ile sie chce . No i VAGiem chyba mozna zmienic tez np co 10000 tak mi sie wydaje jak dobrze pamietam. Jesli bys wymienial w ASO to cie zapytaja jak chcesz i tak ustawia , a sam wykasowujac przyciskami bedziesz mial co 15000. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #290 Napisano 26 Lipca 2010 Bez DPF olej musi spełniać normę 505.01, a z DPF 507.00.Witam a może być Mobil super Synt 5W40 505.00 ? ---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 23:07 ---------- Witam a może być Mobil super Synt 5W40 505.00 ? Bez DPF Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #291 Napisano 27 Lipca 2010 Witam a może być Mobil super Synt 5W40 505.00 ? bez DPF-u 506.01, 505.01, 507.00 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzeg84orz Zgłoś #292 Napisano 5 Sierpnia 2010 Witam Wszystkich! A wiec i mnie czeka wymiana oleju i jak wiekszosc z was mam ten sam problem Jaki olej wlac do mojego passacika 2.0 TDI sport 2006 a ze passacik jest wybredny do byle czego nie chce Wiec Co lepsze Motul? czy Mobil? Wiem za Vw leja tez Castrol ale jakos nie jestem do tego Oleju przekonany... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Audi_s-line Zgłoś #293 Napisano 5 Sierpnia 2010 Znajomy wiem ze leje Mobila i nie narzeka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #294 Napisano 5 Sierpnia 2010 Ja właśnie wymieniłem olej, mialem Castrol SLX i zalałem Castrol SLX, skoro jest wszystko OK, to po co zmieniać ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #295 Napisano 5 Sierpnia 2010 Ja zalewam Castrola EDGE 5W30 (507.00) i wszystko jest OK. Pozdrawiam :fajny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #296 Napisano 5 Sierpnia 2010 W serwisie Niemieckim Passata 170KM BMR po zamontowaniu nowego silnika w 11.2008r zalali Shell Helix Ultra VX 5W30 http://www.msp-oleje.pl/product/index-id-100.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olekot13 Zgłoś #297 Napisano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) witam ja uzywam takiego oleju mam DPF i wymieniam srednio co 12tys km Midland Synova SAE 5W-40 jest w pełni syntetycznym olejem przeznaczonym do silników diesla jak i benzynowych. Łączy w sobie najwyższej jakości syntetyczne składniki oraz dodatki typu „low SAPS” obniżające ilość powstających popiołów siarczkowych, siarczanowych i fosforowych. Dzięki temu olej ten ma wydłużoną trwałość i zdolny jest sprostać wymaganiom jakie stawiają przed nim wydłużone okresy między zmianami oleju. Dzięki temu został dopuszczony do użytku w najnowszych silnikach samochodów pasażerskich, a także dostawczych z systemem DPF(filtr cząsteczek stałych). Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez olekot13 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #298 Napisano 5 Sierpnia 2010 Dzięki temu olej ten ma wydłużoną trwałość i zdolny jest sprostać wymaganiom jakie stawiają przed nim wydłużone okresy między zmianami oleju. To po co wymieniasz co 12tkm?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olekot13 Zgłoś #299 Napisano 5 Sierpnia 2010 To po co wymieniasz co 12tkm?? ma tylko wydluzona trwalosc a nie LL p.s mam "promocyjny" dostep do MIDLANDA:marecek wiec moge wymieniac czesto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzeg84orz Zgłoś #300 Napisano 7 Sierpnia 2010 Hej! Wczoraj wymienilem olej 5w30 Mobil1 ESP I nie wiem jak ustawic kompa na nastepna wymiane prosilbym o instrukcje krok po kroku ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach