Skocz do zawartości
Gość mariusz13

Jaki olej do TDI?

Rekomendowane odpowiedzi

Azrael, ja z rana po nocnym staniu paska nie jestem nawet w stanie odczytać tego poziomu, wiem jak sie to powinno odbywać ale cięzka sprawa obczaić na tym bagnecie poziom oliwki :(

apropos

jeździmy chyba takimi samymi paskami, mój też w wersji carat ;)

Edytowane przez gringo71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Tylko jak to na tym bagnecie dojrzeć, mam z tym spore klopoty

 

Wyjmij bagnet na noc, oczysc szmatka , rano wsadz i bedzie ekstra widac bo resztka oleju z rurki bagnetu tez scieknie jak go tam nie bedzie . Bo takto te kulki na bagnecie blokuja resztki oleju i zamazuja bagnet.

 

Tylko nie wyjedz z garazu bez bagnetu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tez zrobie jak radzisz,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Hej !

Moze nie ma tego w tekscie a moze ja nie doczytalem.

Pytanko : Ile oleju lejecie do silnika przy wymianie ?

Nie pytam oczywiscie ile wejdzie , bo duzo za duzo pewnie , ale ile sie powianno wlac ,aby nie zalalo DPFa. 3,5 ? moze 4 ?

Moj Pasztet.

2006 , 140 PS, slinik BMP, DPF , 2.0 TDi

 

Silnik mam ten sam co ty , po odessaniu starego oleju okolo 300ml z dna obudowy filtra oleju , weszlo mi dokladnie 4L. Lalem z banki 5L , tez sie da . Ale wiadomo 3.5 lejesz spokojnie , nastepnie po trochu i troche odczekac i sprawdzic. Jak jeszcze malo to znowu , az do oczekiwanego poziomu.

 

Najlepiej poziom niech bedzie w strefie A , 2 na rysunku.

 

STA67332.JPG

 

STA67340.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:Napisał Michal.Enter

Kupujemy olej w litrówkach i wlewamy całe 3 litry i połowę 4tej butelki. Po czasie sprawdzamy stan i uzupełniamy ewentualnie.

 

To juz nie da sie napisac 3,5 l . Rozumiem ,ze trzeba koniecznie kupic opakowania po 1 l ,bo jak nie to nie da sie tego zrobic

Wiec wleje 3,5 z opakowania 5 l o zobacze rano. Jak bedzie malo na bagnecie to doleje

 

Dzieki za info.

 

Czepiasz się :DD Napisałem tak jak robię ;)

 

A co do bagnetu to sposób mam głupi, wytrzec dziada mega do sucha, zamoczyc i palcem spróbować wyczuć olej (patrzec kiedy robi sie czarny), pewnie myslicie dlaczego tak. Juz odpowiadam. Czesto u nas jest stan na tej kulce (max), po prostu za cholere nie mogę tego zauwazyc i próbuje na dotyk...

 

 

Co komu przeszkadzał bagnet w stylu be5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedobrzyli na max-a. Chociaż mogli zrobić bagnet w kolorze żółtym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy wszystkie b6 były zalewane w fabryce castrolem? Jaki dokładnie wlewali do aut bez dpf-u? ten: Edge Turbo Diesel 5W-40? Mowa o PD rzecz jasna ;)

Edytowane przez DDiablo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej

Mój pasek w Niemczech był serwisowany LongLife, chiałbym przejść na wymianę oleju co 15tkm czy da się to ustawić w kompie samemu czy muszę podpiąć się pod VAGa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Hej

Mój pasek w Niemczech był serwisowany LongLife, chiałbym przejść na wymianę oleju co 15tkm czy da się to ustawić w kompie samemu czy muszę podpiąć się pod VAGa??

 

Wystarczy ze wykasujesz inspekcje po wymianie oleju przyciskami na desce i wtedy przejdzie na co 15000 (Jest o tym watek na forum "kasowanie inspekcji" ). Jedyne co moze pozostac z LL to ze co dwa lata , a to juz trzeba VAGiem zmieniac na 365 albo ile sie chce . No i VAGiem chyba mozna zmienic tez np co 10000 tak mi sie wydaje jak dobrze pamietam.

 

Jesli bys wymienial w ASO to cie zapytaja jak chcesz i tak ustawia , a sam wykasowujac przyciskami bedziesz mial co 15000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez DPF olej musi spełniać normę 505.01, a z DPF 507.00.
Witam a może być Mobil super Synt 5W40 505.00 ?

 

---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 23:07 ----------

 

Witam a może być Mobil super Synt 5W40 505.00 ?
Bez DPF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam a może być Mobil super Synt 5W40 505.00 ?

bez DPF-u 506.01, 505.01, 507.00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich!

A wiec i mnie czeka wymiana oleju i jak wiekszosc z was mam ten sam problem

Jaki olej wlac do mojego passacika 2.0 TDI sport 2006 a ze passacik jest wybredny do byle czego nie chce

Wiec Co lepsze Motul? czy Mobil? Wiem za Vw leja tez Castrol ale jakos nie jestem do tego Oleju przekonany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy wiem ze leje Mobila i nie narzeka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie wymieniłem olej, mialem Castrol SLX i zalałem Castrol SLX,

skoro jest wszystko OK, to po co zmieniać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zalewam Castrola EDGE 5W30 (507.00) i wszystko jest OK.

Pozdrawiam :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja uzywam takiego oleju mam DPF i wymieniam srednio co 12tys km Midland Synova SAE 5W-40 jest w pełni syntetycznym olejem przeznaczonym do silników diesla jak i benzynowych. Łączy w sobie najwyższej jakości syntetyczne składniki oraz dodatki typu „low SAPS” obniżające ilość powstających popiołów siarczkowych, siarczanowych i fosforowych. Dzięki temu olej ten ma wydłużoną trwałość i zdolny jest sprostać wymaganiom jakie stawiają przed nim wydłużone okresy między zmianami oleju. Dzięki temu został dopuszczony do użytku w najnowszych silnikach samochodów pasażerskich, a także dostawczych z systemem DPF(filtr cząsteczek stałych).

Edytowane przez olekot13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki temu olej ten ma wydłużoną trwałość i zdolny jest sprostać wymaganiom jakie stawiają przed nim wydłużone okresy między zmianami oleju.

To po co wymieniasz co 12tkm??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To po co wymieniasz co 12tkm??
ma tylko wydluzona trwalosc a nie LL p.s mam "promocyjny" dostep do MIDLANDA:marecek wiec moge wymieniac czesto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Wczoraj wymienilem olej 5w30 Mobil1 ESP I nie wiem jak ustawic kompa na nastepna wymiane prosilbym o instrukcje krok po kroku ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności