Skocz do zawartości
Seaquest

Co myślicie o zestawach HID (Xenon) ?

Jaka barwe żarnika polecacie ?  

218 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jaka barwe żarnika polecacie ?

    • 4300k
      83
    • 5000k
      53
    • 6000k
      116
    • 8000k
      15
    • 10000k
      12


Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem, kto chce ten niech zaklada, a kto jest przeciwny niech dalej jezdzi z halogenowymi swiatelkami, po co sie klucic i zasmiecac forum.

 

Widzisz da się coś sensownego napisać :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobre!!!

Moim zdaniem, kto chce ten niech zaklada, a kto jest przeciwny niech dalej jezdzi z halogenowymi swiatelkami, po co sie klucic i zasmiecac forum.

Jestem tego samego zdania.

 

 

 

Upsss opiekun mnie uprzedził ale zgadzam się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale co ja wam powiem ze temat o XENONACH to na forum jest tematem tabu. spotkacie sie kiedyś na jakimś zlocie i nie podacie sobie reki na przywitanie tylko bedziecie sie okladac przez jakies pier.... HID'y. kazdy ma swoje zdanie na ten temat. a co do panow niebieskich to oni maja te zaroweczki gleboko w d***. oni nie maja pojecia co to jest xenon. i najlepsze jest to ze kolega koledze policjantowi dowodu nie zabierze bo mu nie wypada ;/ ja jezdzilem na xenonie to mi nic nie zrobili. teraz zmienilem na zwykle zarowki i co chwile kontrola. juz 2 razy zarowki wyciagalem. za drugim razem powiedzialem kolesiowi ze jak wsadzei nie bedzie działac odda mi kase za żarówki.ma szczęscie bo działała :D ( i teraz jak to juz poczytaliscie co napisalem to pojedziecie po mnie jak po starej kobyle....pozdro)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czysty egoizm na drodze - dla odmiany zacznę jeździć na drogowych, też więcej widzę. Proszę zastanówcie się ile w tym co piszecie jest faktycznej troski o bezpieczeństwo a ile czystego szpanu, tak na spokojnie. Czy podobnie dbacie o ogumienie, hamulce oraz inne elementy samochodu które mają realny wpływ na bezpieczeństwo? Odpowiedź we własnym zakresie.

 

Montaż Xenonu z "pomyślunkiem" polegającym na odpowiednim ustawieniu lamp (nie zwykłe odbłyśniki) jeszcze rozumiem - to jest faktycznie sprawa osoby montującej, mnie to ni ziębi ni grzeje. Tutaj się zgodzę.

 

Jednak ludzie litości, pakowanie Xenonu to starych lamp z odbłyśnikiem to ŻENADA. Mieszkam na 3-cim piętrze w bloku, ostatnio wstałem w nocy i patrzyłem za okno jaka pogoda - kierowca jadący drogą z takim zestawem zaczął mnie oślepiać. Tym już nie tylko powinny interesować się tym służby lądowe, ale również powietrzne bo można oślepić pilota przelatującego samolotu - taka jest precyzja ukierunkowania strumienia światła.

 

Kiedyś moda była na światła z żółtym filtrem, to prawie każdy je miał. Teraz znowu Xenon. Trochę poczekać i zacznie się LED'owy szał (na światła mijania/drogowe).

 

Jakoś też tak dziwnie się składa, że te całe H.I.D'y lądują w niezbyt młodych samochodach z młodymi kierowcami. Dziwnym trafem młodsze samochody z bardziej leciwymi drajwerami jakoś jeżdżą na tych halogenach i coś widzą, a wzrok już na pewno gorszy. Też chciałem mieć XENON i mimo zamontowania lamp soczewkowych z homologacją na to źródło światła sobie odpuściłem, nie chcę wyglądać z daleka jak kolejny Golf III po tuningu za 300pln.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
b5to jest porażka po 10-ciu latach ekspoatacji i w pprównianiu z HID-ami świecą jak lampki nocne.

W każdym aucie po latach stan reflektorów się pogarsza, ale nie poprawia się ich instalując to do czego nie zostały stworzone, tylko oddaje np. do galwanizerii by odtworzyć pwłokę chromową. Jak byś najpierw o tym pomyślał nie kupiłbyś ksenonów. Polecam nawet teraz, bo będziesz widział jeszcze więcej.

Montaż HID'a w starym matowym odbłyśniku tylko przyspieszy jego niszczenie, ale o tym przekonasz się za jakiś czas. HID z allegro jeśli posiada jakikolwiek filtr uv to jest on strasznie słaby.

 

Czy podobnie dbacie o ogumienie, hamulce oraz inne elementy samochodu które mają realny wpływ na bezpieczeństwo?

Nie wywołuj wilka z lasu, bo ludzie zaczną jeździć na slickach (bo przecież na suchym lepiej hamują):D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Montaż HID'a w starym matowym odbłyśniku tylko przyspieszy jego niszczenie, ale o tym przekonasz się za jakiś czas.

 

jestem na forum krotko, ale troche tematow o lampach do b5 przeczytalem. gdzie ktos napisal, ze chce zalozyc zarnik hida do lampy odblysnikowej?

 

pozdro

 

Daniel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radziłbym poczytać wątek od początku do końca. Wypowiedzi te same tylko ludzie się zmieniają. :D Co nowy na forum to powtarza te same wypowiedzi które już gdzieś zasłyszał. Dla niezorientowanych ja założyłem HIDy a dlaczego i jakie mną kierowały pobudki proszę sobie poczytać moje wypowiedzi w tym wątku oraz w opisie mojego auta a także w innych wątkach gdzie ten temat był poruszany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do galwanizerii by odtworzyć pwłokę chromową
a ja polecam kolego spójrz jakim jeżdżę autem i jakie są w nim lampy.
Radziłbym poczytać wątek od początku do końca. Wypowiedzi te same tylko ludzie się zmieniają
Jacek ma rację ja przeczytałem ten temat od początku do końca ale nie wszystkim się chce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanko ... wqrza mnie ten zolty kolor lamp ... zmienilem postojowki na ledy ... i teraz postojowki swieca ok (na biało/sino) a światła do jazdy dziennej na żółto :/ co możecie poradzić? jakieś lepsze zarówki? czy pakować się w te HIDy?

mam na myśli jakieś żarówki np. PHILIPSa ... Lampy mam soczewkowe. Proszę pomóżcie dokonać wyboru. Naczytałem się tego wszystkiego o HIDach aż mnie oczy bolą ...

 

miał ktoś może kontakt z: http://allegro.pl/item573546998_nowosc_zarowki_philips_h7_xtreme_power.html i może coś napisać o nich? chodzi mi żeby nie świeciły tak na żółto (tragicznie to wygląda) Miałem kiedys "Blue Vision" w innym aucie - żadna rewelacja!

 

 

Dzięki za pomoc i opinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o HID-Y to te nie zakłócają elektroniki ani CB radia.

005.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ma ktoś z Was założone HIDy w B6? i moze zdać relacje? Czy trudno zalozyc przetwornice ... czy duzo trzeba rzezbic w lampach? Moze jakies foto ?

Aaa i jakie HIDy macie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, też się wypowiem na ten temat.

Kupiłem na allegro zestaw HID z firmy MTECH, przed zakupem pytałem sprzedającego czy wszsytko będzie chodzic w nowym B6 3C, sprzedawca gwarantował mi że wszystko będzie ok bo to sprawdzony towar i niejeden nowy passat jeździ na tych zestwach. Więc kupiłem, zamontowałem no i się cieszyłem, moja barwa światła to H7 8000K nie daje po oczach świeci przez soczewkę wszytko ustawione, więc ok. Na drugi dzień zaczeło się, siadając do auta odpalają go załanczając światał po chwili jedno lub obydwa światła gasną :confused:, pomyślalem że to może przypadek, ale zaczeło się to powtarzać po dwuch miesiącach dzwonie do sprzedającego i mówie jaki mam problem, :mad: sprzedający tłumaczył sie że w tym samochodzie są problemy z tymi zestawami ponieważ elektronika jest zaawansowana. Obiecał podełsanie jakiejś wiązki która temu zdarzeniu zapobiega, niestety nie pomogło nic, zestaw został pomierzony i jest na 100% sprawny problem leży w instalacji elektrycznej mojego passka, w której sa czujniki oporności żarówek. Powiem szczerze jestem zadowolony z tego zestawu światło piękne w nocy przyjemnie się jeździ jak i w dni deszczowe. Na 100% bez takich problemów będzie to działać w passkach B5, B5FL. Nadal kombinuję z tym aby światła nie migały ale myślę że mam już na to sposób, od firmy z Mysłowic. HID owszem ale tylko jak jest soczewka!!!

 

---------- Post added at 10:36 ---------- Previous post was at 10:34 ----------

 

Koledzy ma ktoś z Was założone HIDy w B6? i moze zdać relacje? Czy trudno zalozyc przetwornice ... czy duzo trzeba rzezbic w lampach? Moze jakies foto ?

Aaa i jakie HIDy macie ...

Trudno znaleść miejsce na przetwornice pozatym instalacja jest banalnie prosta. Jeżeli jestes zainteresowany to możemy porozmawiać na ten temat na gg lub mailowo wraz z fotkami mojego zestawu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, też się wypowiem na ten temat.

Kupiłem na allegro zestaw HID z firmy MTECH, przed zakupem pytałem sprzedającego czy wszsytko będzie chodzic w nowym B6 3C, sprzedawca gwarantował mi że wszystko będzie ok bo to sprawdzony towar i niejeden nowy passat jeździ na tych zestwach. Więc kupiłem, zamontowałem no i się cieszyłem, moja barwa światła to H7 8000K nie daje po oczach świeci przez soczewkę wszytko ustawione, więc ok. Na drugi dzień zaczeło się, siadając do auta odpalają go załanczając światał po chwili jedno lub obydwa światła gasną , pomyślalem że to może przypadek, ale zaczeło się to powtarzać po dwuch miesiącach dzwonie do sprzedającego i mówie jaki mam problem, sprzedający tłumaczył sie że w tym samochodzie są problemy z tymi zestawami ponieważ elektronika jest zaawansowana. Obiecał podełsanie jakiejś wiązki która temu zdarzeniu zapobiega, niestety nie pomogło nic, zestaw został pomierzony i jest na 100% sprawny problem leży w instalacji elektrycznej mojego passka, w której sa czujniki oporności żarówek. Powiem szczerze jestem zadowolony z tego zestawu światło piękne w nocy przyjemnie się jeździ jak i w dni deszczowe. Na 100% bez takich problemów będzie to działać w passkach B5, B5FL. Nadal kombinuję z tym aby światła nie migały ale myślę że mam już na to sposób, od firmy z Mysłowic. HID owszem ale tylko jak jest soczewka!!!

 

---------- Post added at 10:36 ---------- Previous post was at 10:34 ----------

 

 

Cytat:

Napisał VALDI

Koledzy ma ktoś z Was założone HIDy w B6? i moze zdać relacje? Czy trudno zalozyc przetwornice ... czy duzo trzeba rzezbic w lampach? Moze jakies foto ?

Aaa i jakie HIDy macie ...

 

Trudno znaleść miejsce na przetwornice pozatym instalacja jest banalnie prosta. Jeżeli jestes zainteresowany to możemy porozmawiać na ten temat na gg lub mailowo wraz z fotkami mojego zestawu.

 

Podaj na PW jakiś kontakt mailowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
HID owszem ale tylko jak jest soczewka!!!

Niestety nie samą soczewką ksenon świeci :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...pod warunkiem że ... przejdziesz pomyślnie przegląd( z prawdziwego zdarzenia - wątpliwe) oraz musisz się liczyć z tym , że oślepiasz jadących z przeciwka - w najgorszym przypadku podczas oślepienia kierowcy z przeciwka i ewentualnej kolizji lub ''przetarcia'' boków obu pojazdów wina zostanie przypisana TOBIE ( w związku z brakiem homologacji na HID) a w konsekwencji zostanie zabrany dowód rejestracyjny. Jeśli chcesz przerabiać ''fabrykę'' to niestety m u s i to kosztować !

 

Widać kolego nie masz pojęcia jak wygląda jazda B5 na soczewkach i żarówkach H-7. A nikt mądry nie zapłaci za przeróbkę 7 tys. zł by było tak jak przepisy mówią, zakładając że auto warte jest 26 tys. zł Mój pasek ma przejechane 120tys od 2000r oryginalny przebieg bo od taty kupiony. Ja mam w swoim już pół roku i powiem że teraz dopiero widzę na drodze. Jak już tak mówić o oślepianiu to powiedz czy obniżać wysokość ustawienia świateł gdy masz komplet ludzi w aucie z tyłu (wątpię) U mnie po wymianie na żarniki nawet nie trza było ustawiać kątów bo było O.K. (sprawdzone na stacji przeglądów) Mnie w sumie kosztowało to 350 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam na myśli jakieś żarówki

Ja kupiłem na Alle żarówki Tungsram +90%.

Dają ładne białe światło i naprawdę świecą ZNACZNIE jaśniej niż jakieś marketowe.

Dodatkowo kosztują 1/3 ceny tych phillipsów.

Niestety żarówki typu +XX% mają znacznie krótszą żywotność...

Ostatnia sprawa:

Do lamp soczewkowych raczej polecałbym HIDy. Porównywaliśmy z kolegą jak świecą te same żarówki w soczewkach i normalnych. Niestety, soczewki dają zauważalnie mniej światła. Kształt wiązki praktycznie jest taki sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widać kolego nie masz pojęcia jak wygląda jazda B5 na soczewkach i żarówkach H-7. A nikt mądry nie zapłaci za przeróbkę 7 tys. zł by było tak jak przepisy mówią, zakładając że auto warte jest 26 tys. zł Mój pasek ma przejechane 120tys od 2000r oryginalny przebieg bo od taty kupiony. Ja mam w swoim już pół roku i powiem że teraz dopiero widzę na drodze. Jak już tak mówić o oślepianiu to powiedz czy obniżać wysokość ustawienia świateł gdy masz komplet ludzi w aucie z tyłu (wątpię) U mnie po wymianie na żarniki nawet nie trza było ustawiać kątów bo było O.K. (sprawdzone na stacji przeglądów) Mnie w sumie kosztowało to 350 zł

 

kolego też mam hidy (w lampach na żarówki h7) i jakoś przeglądu w dwóch stacjach diagnostycznych nie chcieli mi podbić (mimo, iż mam spryskiwacze)

wszystko zależy na kogo trafisz ale jak się glina uprze a lampy będą miały homologację na żarówki halogenowe a będzie zamontowany w nich xenon to może zabrać dowód rejestracyjny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nikt mądry nie zapłaci za przeróbkę 7 tys. zł by było tak jak przepisy mówią, zakładając że auto warte jest 26 tys.

Ktokolwiek mądry wszedł by najpierw na allegro, sprawdził ile kosztują poszczególne elementy i wyliczył ile kosztuje zamontowanie ksenonów do swojego samochodu. Wiedział by wtedy, że 2000-2500zł to max za całokształt. Np: biksenon

Skoro stać cię na auto za 26tys, to może by tak pogodzić się z tym, że nie stać cię na ksenony? W dodatku po co kupowałeś, auto gdy widziałeś jak świecą jego światła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i ja potwierdzam to co kolega wyzej napisał. Ja mam wsadzony zarnik d2S (po malych przerobkach-perscienie, itd) i widac wyraznie granice.

 

Kolego o takie pierscienei chodzi?

http://allegro.pl/item653615227_adapter_h7_philips_osram_d2s_d2r_xenon_2_szt_od_ss.html

d2S.jpeg

Co dokładnie przerabiałes? Chciałbym załozyc przetwornice Denso i ogrinał zarnik d2S w miejsce h7 soczewka, bo nie chce tego zarnika przerabianego na h7 z kablami z koncówką jak d2S

Edytowane przez filos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego o takie pierscienei chodzi?

http://allegro.pl/item653615227_adapter_h7_philips_osram_d2s_d2r_xenon_2_szt_od_ss.html

[ATTACH]12844[/ATTACH]

Co dokładnie przerabiałes? Chciałbym załozyc przetwornice Denso i ogrinał zarnik d2S w miejsce h7 soczewka, bo nie chce tego zarnika przerabianego na h7 z kablami z koncówką jak d2S

Tak, takie pierścienie potrzebne są by zamontować żarnik d2s w gnieździ H7.

 

PS: :)

tsx.jpg

84632633.jpg

 

Na górze soczewka Xenon, żarnik d2s.

Na dole soczewka H7, żarnik d2s + adapter.

 

Wnioski wyciągnij sam :wpale:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności