Skocz do zawartości

filos

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O filos

  • Urodziny 01.12.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Busko Zdrój

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Wymieniłem u siebie wszystkie trzy świece bo dwie były spalone. Teraz silnik nagrzewa sie do 90 stopni po przejechaniu 7km przy -5. Do AVF Pasują świece BERU GN928 kupiłem po 40 zł za sztuke na alledrogo
  2. Jakie świece pasują do silnika AVF do podgrzewacza wody? Mam 2 spalone i nie wiem jakie kupić. Mógłby któryś z kolegów pokazać mi na alledrogo które to świece?
  3. mój passat jak postoi na mrozie poniżej -15 to zapala po 10s kręcenia i potem można nim normalnie jechać dopiero jak złapie temp powyżej 80 stopni bo tak to szarpie silnikiem i nie ma w ogóle mocy. Można jechać tylko powoli dodając gazu. Jak stoi w garażu przy -6 to jest wszystko ok. Sprawdziłem vagiem wszystko ok. Czyli wina paliwa. Dolałem ostatnio 10l na BP i myślę ze to zrobiło robotę bo auta w firmie tez strasznie ciężko odpalają. Pracownik na Bp powiedział ze ich paliwo od -15 gęstnieje a przy -32 zamarza
  4. U mnie zauważyłem ze obroty silnika dmuchawy zmieniają się w zależności od drgań od zawieszenia. Zatrzymałem się na poboczu i uderzyłem ręką w deskę rozdzielczą - silnik przyspieszył drugi raz silnik zwolnił. podpiąłem pod vaga w domu błąd 1273 Silnik dmuchawy-V2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem. Trzeba go rozebreć i wyczyścić. edit Okazało się ze był luz na wsówce na jednym z przewodów, wystarczyło zacisnąć i juz wszystko dobrze chodzi.
  5. a czy to prawda, że mniejszy akumulator (74Ah) będzie lepiej doładowywany na krótszych dystansach? Tak sie składa ze codziennie dojezdzam 5km do tego ogrzewanie foteli radio, radio CB, swiatła, także myslę, ze ma cieżko. Alternator 120A. Więc wtedy według tabeli wypada załozyć mu 80 Ah?
  6. U mnie jest zamontowany 82Ah 720A firmy FIAMM pewnie od nowosci on nie jest a juz mu się szykuje wymiana, szukać o takich samych parametrach? Czy kupić słabszy i tańszy? Silnik to AVF 131PD
  7. Nie trzeba juz nic przerabiać? Zamknięcie dobrze pasuje do tego pierscienia i zarnika d2S? Na adapterze linia odciecia jest nie wyrazna, czyżby ogniskowa nie pasowała? A moze to wina przeslony w soczewce h7? Albo zarnik gorszej jakosci? Co myslicie?
  8. Kolego o takie pierscienei chodzi? http://allegro.pl/item653615227_adapter_h7_philips_osram_d2s_d2r_xenon_2_szt_od_ss.html Co dokładnie przerabiałes? Chciałbym załozyc przetwornice Denso i ogrinał zarnik d2S w miejsce h7 soczewka, bo nie chce tego zarnika przerabianego na h7 z kablami z koncówką jak d2S
  9. Dziś zauważyłem u siebie rozerwaną oslonę lewego przegubu, smar rozrzucony po całej feldze, a ze auto mam od niedawna nie wiem ile poprzednik z tym jezdził. Przy 80 km/h zaszyna cos szumiec tak jakby zuzyty klocek tarł metalicznie o tarcze(ale klocki mam ok). Stąd moje pytanie, nowy przegub? czy nowa osłona i zasmarowac jak trzeba? Bo podejrzewam ze stąd te szumy? ( narazie nic nie strzela i nie puka na skreconych kołach) ile kosztuje osłona przegubu / kompletny przegub?
  10. U mnie w rodzinie dwa pasaty dmuchaja:) po przeczytaniu wiekszosci postów na ten temat martwił bym sie gdyby moj nie dmuchał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności