golab21 Zgłoś #821 Napisano 12 Września 2016 Niestety mieszkam na stałe za granicą, miałbyś troszkę za daleko z Koszalina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał1981 Zgłoś #822 Napisano 13 Września 2016 A posiada ktoś może numer tego czujnika do sprzęgła żeby działał tempomat. Potrzebny mi do Passata b5 fl 1,9 tdi 131KM 2004r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu272 Zgłoś #823 Napisano 15 Września 2016 (edytowane) Witam. Zmieniłem skrzynię z DMX na DHF. Auto odpala, wsteczny działa, kodowanie silnika zmienione z 00001 na 00002, kodowanie CAN zmienione z 00005 na 00004 gdyż miałem błąd 01315. Auto szarpie hamowaniu silnikiem w zakresie 900-1100RPM. Po dodaniu gazu drżenie ustaje. Błędów brak w ECU, Can Gateway, ABS. Czy coś powinienem jeszcze zmienić? Edytowane 15 Września 2016 przez Stachu272 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #824 Napisano 15 Września 2016 Ja nic więcej nie robiłem i u mnie nic się nie dzieje. Masz raczej problem ze skrzynią lub dwumasem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu272 Zgłoś #825 Napisano 16 Września 2016 Kodowanie CAN powinno być 00004 czy 00006? U mnie gdy zakoduję 00006 pali się kontrolka ABS i hamulców. Kodowanie 00004 przyjmuje bez problemów. Jakie powinienem mieć kodowanie? To się dzieje tylko po puszczeniu gazu na biegu w tym zakresie obrotów. Po wciśnięciu gazu drżenie ustaje. Poza tym innych drgań przy uruchomionym silniku brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #826 Napisano 16 Września 2016 Ja w ogóle nie ruszam sterownika ABS - nie mam nawet możliwości zmiany kodowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
all1212 Zgłoś #827 Napisano 14 Października 2016 (edytowane) Witam mam pytanie przekładałem sobie i koledze passata z automatu na manual i po zmostkowaniu przekaźnika w gnieździe nr 13(piny 6 i 8) auto bardzo słabo odpala. Przekaźnik nie może załączyć rozrusznika. Najpierw zaczyna cykać i dopiero po jakimś czasie auto odpala. Taki sam problem miałem u siebie i u kolegi. Dlaczego tak się dzieje??? może trzeba jeszcze coś zrobić.?????? macie taki problem??? nikt nic nie wie?????????????? co z tym odpalaniem?????? a myślałem, że temat się rozwinie i mieliście podobne problemy Edytowane 14 Listopada 2016 przez all1212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu272 Zgłoś #828 Napisano 13 Grudnia 2016 Po przekładce z automata na manual (AFN'99) nie mam podpiętego czujnika sprzęgła. Chcę założyć sobie tempomat. Manetkę i wiązkę już mam. Szukałem po schematach i nie mogę znaleźć jak u mnie go podłączyć. Na forum wyczytałem że do pinu 66 ale to się tyczy poliftowych. Druga sprawa to gdy puszczę gaz na wyższych biegach to w okolicach 1000RPM buda zaczyna drżeć. Gdzieś wyczytałem, że może to być wina braku czujnika sprzęgła i komputer widzi sprzęgło jako cały czas wciśnięte i nie zmienia wtedy kąta wtrysku. Ktoś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #829 Napisano 3 Stycznia 2017 Witam chłopaki ponownie. Znajomy właśnie kupił anglika z 5 biegową skrzynią. Sprzedał już pompę abs-ów. Ogólnie auto odpaliłem i sprzęgło chodzi ładnie. Spkrzynia jest z awx takową też wolałbym bo miałem już 6. mam kilka pytań, bo teraz: rozrusznik mój będzie pasował? gdyż będzie to skrzynia 5 biegowa. Sanki nie pasują, ale postaram się wychaczyć tamte w cenie. pedały? Czytałem ale nie doczytałem. Czy pedał od sprzęgła podejdzie do podpinki do mojego z automatu? Co z tą uszczelką? bo chyba wyczytałem, że jej nie potrzebuje gdyż jest skrzynia 5. Co z tą pompką od sprzęgła? bo rzekomo z anglika nie pasuje do europejczyka tak? Jak wygląda sprawa z przewodami bo też tej kwestii nie wyczytałem ;/ półosie pasują z anglika wybierak też. kwestia elektroniki w miare zrozumiała łożysko igiełkowe skrzynia, 2 mas i sprzęgło. te używane żekomo jest dobre. Jak odpaliłem to 2 masa nie słyszałem i też pedał sie trząsł się, było jedynie takie delikatne zejście z obrotów, ale to tylko w danym momencie. Wydaje mi się, że może być to wina łożyska oporowego. Coś przeoczyłem? A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
f1mlody Zgłoś #830 Napisano 4 Lutego 2017 witam panowie mam takie pytanie okazało sie ze kupiłem auto po przekładce skrzyni i nie działa tempomat gdzie podpiac czujnik sprzegła w 1,8t z2003r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
f1mlody Zgłoś #831 Napisano 4 Lutego 2017 jaka moze byc przyczyna ze nie moge zakodowac silnika obecne kodowanie to 11501 a kanale 19 can gatwey pojawia sie błąd 01315 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu272 Zgłoś #832 Napisano 8 Maja 2017 Udało mi się założyć tempomat. Okazało się, że czujnik położenia pedału sprzęgła do prawidłowej pracy silnika po zmianie na manual jest jednak potrzebny. Zniknęły dziwne drgania przy puszczonym pedale gazu na niskich obrotach. Zmiana biegów nie musi być już taka delikatna, nie czuć szarpnięcia. Podczas puszczenia i wciśnięcia gazu nie czuć, takiego szarpnięcia, jakby gdzieś był luz pomiędzy skrzynią i silnikiem. Czujnik podpiąłem wg schematu instalacji elektrycznej do passata 98r.. U mnie w kostce komputera nie było przewodu do czujnika sprzęgła. Trzeba poprowadzić przewód i wpiąć się w pin nr 46 w komputerze. Mój Passat to 1.9 110KM, AFN. Model 2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris85 Zgłoś #833 Napisano 21 Maja 2017 (edytowane) Witam. Przymierzam się jutro powoli do przekładnik automatu na manual w moim b5 AEB. Silnik i skrzynia kpl już czekają do odbioru. Mam też półosie, zwrotnice, podstawę pedałów i pedały, układ wysprzęglania, pompę hamulcową, układ zmiany biegów zegary, komputer, udało mi się nawet wytargać przekładnie i kolumnę kierowniczą, wszystko z jednego auta. Ogarnięcia mechaniki się nie boję, ale gorzej z elektryką. Wsteczny jest opisany dla diesla a z tego co wyczytałem to nie zawsze jest tak samo. Czy ma ktoś info jak zrobić wiązkę wstecznego do benzyny i jakąś zworę przekaźnika, by auto opalało.? PZDR> Edytowane 14 Czerwca 2017 przez kris85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris85 Zgłoś #834 Napisano 21 Lipca 2017 Witam. Dzięki za pomoc Auto fruwa, jest kilka różnic w stosunku do diesla wiec jak coś to zapraszam na PW. PZDR> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozer Zgłoś #835 Napisano 27 Sierpnia 2017 U mnie avf tez juz przerobiony tak że dzięki koledzy za wskazówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toma21 Zgłoś #836 Napisano 1 Grudnia 2017 Proszę o pomoc potrzebuje wiedzieć dokładnie jakie części potrzebuje do przekładki z automata na skrzynie manualną pacjent W8 4.0 kombi z góry dziękuje Cytuj By marcin_pesel, 1 Grudnia 2017 temat połączony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #837 Napisano 17 Marca 2018 jakby się komuś ostał po przekładce drewniany drążek zmiany biegów z tiptronika to chętnie przygarnę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dj.allien Zgłoś #838 Napisano 26 Sierpnia 2018 Witam wszystkich z powodu uszkodzenia automatycznej skrzyni biegów 5HP w moim B5 2,5 tdi zmieniłem skrzynie na manualną z 2004r zrobiłem tak jak w opisach na forum lecz auto kreci i nie odpala nie działa nie wyświetla się nic na na liczniku tak jakby nie miał prądu przekażnik nr 13 zmostkowany auto kreci i tyle , wcześniej wszytko grało odpalał od strzała kontrolki były a teraz cisza i tak szukam na necie i na nic nie mogę trafić proszę o jakieś podpowiedzi auto stoi już trzy miesiące wiązki od komputera skrzyni i inne są chyba że ktoś umiałby to zrobić oczywiście nie za darmo mój nr tel 600 826 837 lub [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wesoly-1 Zgłoś #839 Napisano 26 Sierpnia 2018 Kodowania wszystkie zrobiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dj.allien Zgłoś #840 Napisano 28 Sierpnia 2018 Właśnie nie mogę bo po odłączeniu wiązek od skrzyni i lewarka auto nie ma prądu na konsoli zero podłączenie vcds nie możliwe prądu nie ma działają tylko z szyby z kluczyka jak auto zamykam alarm i swiatła awaryjne na fisie nic cisza nic nie ma tylko kreci rozrusznikiem po zmostkowaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach