Skocz do zawartości

all1212

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O all1212

  • Urodziny 04.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam mam pytanie przekładałem sobie i koledze passata z automatu na manual i po zmostkowaniu przekaźnika w gnieździe nr 13(piny 6 i 8) auto bardzo słabo odpala. Przekaźnik nie może załączyć rozrusznika. Najpierw zaczyna cykać i dopiero po jakimś czasie auto odpala. Taki sam problem miałem u siebie i u kolegi. Dlaczego tak się dzieje??? może trzeba jeszcze coś zrobić.?????? macie taki problem??? nikt nic nie wie?????????????? co z tym odpalaniem?????? a myślałem, że temat się rozwinie i mieliście podobne problemy
  2. mam silnik AVF bo właśnie kupiłem tego passata i ten jest z 2005r. Pompki mam dobre, ale wg etki w tym modelu powinny być BA. Dzisiaj po nocy odpalił od strzała i silnik ładnie pracował. Korekcje były bardzo dobre, ale po paru minutach w miare rozgrzewania pracuje coraz gorzej i zaczyna nim telepać. Zastanawiają mnie wartości w grupie 18 bo w momencie kiedy go telepie wartości pokazują 4 i czasem 6 i się zmieniają pomiędzy pompowtryskami. po nocy odpalił od strzała, cisnienie na pompie tandem jest dobre, nie skacze, filtr paliwa wymieniony Jak jest zimny i równo pracuje to dawka paliwa w grupie 000 waha się między 10-15. Natomiast jak zaczyna nim telepać do dawka spada chwilowo nawet do 0. Oringi na pompkach wymieniłem.
  3. nie mogę sobie poradzić z tym silnikiem. Zakupiłem i założyłem dwie pompki AL. Czyli teraz mam takie pompki: 1. 038130073AA 2. 038130073AL 3. 038130073AL 4. 038130073AA pompki AL są zamiennikiem pompek AA. Po odpaleniu silnik równo pracował. Korekcje były przyzwoite. Byłem zadowolony, ale po paru minutach w miarę rozgrzewania zaczęło telepać silnikiem i budą. Korekcje bardzo się pogorszyły. Na vagu w grupie 18 na biegu jałowym zaczeło pokazywać wartości 4(powinno być 0) które się zmieniały z jednego na drugi pompowtrysk. Wymieniłem filtr paliwa i podpiąłem manometr na pompie tandem. Ciśnienie paliwa jest takie jak powinno być(na biegu jałowym ok.4 a przy 4000obr/min ok.8) . Konektorki przy pompowtryskach podoginane. Krzywki wałka rozrządu wizualnie są w porządku. Mają ładne stożki . W popychaczach brak dziur. Brak mi już pomysłów co może być przyczyną tak nierównej pracy silnika?????macie jakieś pomysły??????
  4. pomylilem sie w nocy złe sprawdziłem numer i pompowtrysk 3 założony mam z numerem 038130073AR . wg etkii te pompowtryski z końcówka AR są zamiennikiem BA konektorki sprawdzone I łączą. teraz mam inny problem. wymieniłem wczoraj na próbę pompowtryski na takie z końcówka AG od 105KM auto odpalił ale strasznie telepalo silnikiem. po jakimś czasie silnik zgasł i nie odpalił już. Z powrotem zmieniłem pompowtryski na te które były pierwotnie ale nie mogę odpalić. kręce rozrusznikiem i nic. Komp błędów nie łapie.. Macie jakieś pomysły na szybko co to może być. wczoraj było już za późno aby szukać przyczyny. dzisiaj po pracy będę walczył dalej. Pomysły mile widziane.
  5. witam podepnę się pod temat. Zakupiłem passata z 2005r z silnikiem 1.9 tdi AVF i mam problem z silnikiem - nierówno chodzi. Podłączyłem kompa i sprawdziłem, że wypadają zapłony na trzecim cylindrze. Zdjąłem pokrywę i mam zamontowane pompowtryskiwacze każdy z innej beczki: 1. 038 130 073 AA 2. 038 130 073 AL 3. 038 130 073 BA 4. 038 130 073 AA dodam że sterownik silnika ma numer 038 906 019 KD (wg etki numer sterownika silnika zgadza się). Natomiast wg etki powinienem mieć pompowtryski 038 130 073 BA lub 038130 079FX. Taki pompowtrysk mam tylko na 3 cylindrze na którym wypadają zapłony i przekroczona jest wartość regulacji. Nie wiem teraz jaki pompowtrysk kupić na 3 cyliner bo ktoś kiedyś zmieniając pompowtryski mógł zmienić mapę dawki paliwa. Zakładając, że uszkodzony jest 3 pompowtrysk z jakim numerem mam kupić?????? A może zmieniając kiedyś pompowtryski na te z końcówką AA i AL(są to zamienniki) ktoś zmienił również mapę wtrysków w sterowniku silnika i teraz ten z końcówką BA przez to nie może wysądzicieR dawki paliwa i dlatego wypadają zapłony??????? Co o tym sądzicie.
  6. na pokrętle w passacie nie mam kolorów(w audi mam kolory) chodziło mi ile kluczyk w zamku od haka ma się przekręcić bo nie wiem czy dobry kluczyk dopasowałem u mnie idzie w zamku 90 stopni i dalej ani rusz. najlepiej jak by to ktoś prawdził w rzeczywistości przy swoim pasku a tak swoją drogą jak zdemontować ten hak jak się nie ma kluczyka. Czytałem, że można z drugiej strony wyjąć zaślepkę i tam dobrać się do zamka udało się mi wymontować hak. Teraz już wiem, że kluczyk idzie o 90 stopni i koniec. Do haka dobrałem się od strony zaślepki. Zdjąłem zabezpieczenie i pokrętło wyszło z frezami, włożyłem je tak aby nie blokował zamek i przekręciłem do góry. Hak mocno siedział ale jakoś wyszedł.
  7. dzięki. po wekkendzie zamówię transponder i opiszę jak przebiegła procedura kodowania kluczyka. U mnie w mieście wołają 60zł za transponder (jak to pan w punkcie dorabiania kluczy ujął 60zł za specyjale urządzenie w kluczyku aby można było go zakodować) i dodatkowe 180zł za zakodowanie kluczyka bo to jest specjalna procedura i to i tak jest tanio.
  8. mam passata kombi z oryginalnym odpinanym hakiem. Nie posiadam kluczyka do odpięcia haka a muszę go zdemontować. Mam takie pytanie: dopasowałem kluczyk (od skrzynki na listy) ale ten kluczyk w zamku haka idzie tylko 90 stopni i się nie blokuje czyli po przekręceniu można go wyjąć (mam podobny hak w audi i tam kluczyk po włożeniu do zamka przekręca się o 180 stopni i się blokuje. w audi dopiero po przekręceniu kluczyka mogę odciągnąć i przekręcić pokrętło od haka i go wyjąć). Wracająć do passata to czy przekręcę zamek czy nie to pokrętło od haka troszkę cię odciąga i ma niewielki ruch. Nie wiem czy to przekrecenie kluczyka o 90 stopni jest wystarczające a brak możliwości odpięcia haka jest spowodowane tym, że zardzewiał zatrzask czy zamek powinien się obrócić o 180 stopni i dopiero potem odblokuje zatrzask???
  9. witam mam takie pytanie czym różni się transponder megamos crypto 48 czysty i prekodowany (czyli wstępnie przygotowany do danego auta) kupiłem passka z 2002r w dieslu i chcę do niego zakodować dodatkowy kluczyk i teraz do końca nie wiem czy kupić transponder megamos crypto 48 prekodowany czy czysty???? czy jak mam transponder czysty to mogę zakodować immo tam gdzie są transpondery prekodowane??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności