Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Ostatnio naprawiłem zimne luty w zamku ale po złożeniu wszystkiego jest mały problem tzn. drzwi się nie otwierają a dokładniej...

 

Gdy normalnie otwieram drzwi to otwierają sie za 1 pociągnięciem za klamke za każdym razem, ale gdy zamkne central i otworze to musze pociągnąć za klamke 2 razy albo pchnąć dość mocno drzwi w stronę wnętrza bo nie da się ich otworzyć ani za pomocą klamki zew. jak i wew.

 

Naciągnąłem już maksymalnie linke w klamce i nadal to samo.

 

Pozdrawiam Krzysiek

 

@Edit Po napisaniu tego posta w końcu wpadłem na to co wpisać w szukajke i drzwi już zrobione, linka była zbyt mocno naciągnięta...

 

Trochę zmokłem i zmarzłem ale w końcu nie boję się że do auta nie wsiąde :)

 

Pozdrowiam...

Edytowane przez krzychusu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś zabrałem się za wyciągniecie zamka ale natrafiłem na problem dwie śruby które trzymają zamek są tak zakręcone jakby ktoś je klejem posmarował i za żadne skarby nie mogę odkręcić najgorsze że ktoś już przede mną tam był i objechał śruby...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja dziś zabrałem się za wyciągniecie zamka ale natrafiłem na problem dwie śruby które trzymają zamek są tak zakręcone jakby ktoś je klejem posmarował i za żadne skarby nie mogę odkręcić najgorsze że ktoś już przede mną tam był i objechał śruby...

 

te dwie śruby to najgorsze co może być. Ja rozwaliłem ostatnio drzwi przez to. Proponuje albo to pożądanie spryskać WD-40 albo robić tak jak ja czyli podgrzewać śruby i wtedy próbować odkręcić. Jak coś to pisz PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedys również problem jak odkręcałem tą srubę kluczem imbusowym bo nie miałem splintexa (chyba tak sie nazywa) to wzielem wiertlem wiercilem się w we srube, wbiłem inna i odkręciłem ładnie stara śrubę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kilku godzinach udało się odkręcić śruby za pomocą punktaka i młotka, teraz muszę znaleźć nowe śrub bo te się już do niczego nie nadają. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po kilku godzinach udało się odkręcić śruby za pomocą punktaka i młotka, teraz muszę znaleźć nowe śrub bo te się już do niczego nie nadają.
ASO ok 2zł szt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykłe M8(klucz 13) po skróceniu gwintu pasują bez problemu, łba śruby nie trzeba szlifować aby weszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha dzięki za info.

 

Ale przytrafiła się przykra historia ciesząc się nowym zamkiem uśmiech mi szybko zniknął, problem polega na tym że nie działa mi centralny w sensie zamyka wszystkie inne drzwi ale tam gdzie nowy to nie, poprzednio mi zamykał. Nie mówcie że nowy zamek uszkodzony chyba że jest jakieś rozwiązanie tego problemu, muszę teraz zamykać z klucza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że nowy zamek do przelutowania jest ;p, tak na odleglość ciężko stwierdzić. Kupiłeś nówke czy używke ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo z tego zamka został tylko microstyk i metal, elektronikę po przelutowaniu wsadziłem z oryginału. Niestety cena niska i reklamować się nie opłaca bo jak byś zapłacił za przesyłkę w tę i z powrotem to prawie drugi zamek masz :)

 

Badziew straszny ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem tak samo z tego zamka został tylko microstyk i metal, elektronikę po przelutowaniu wsadziłem z oryginału. Niestety cena niska i reklamować się nie opłaca bo jak byś zapłacił za przesyłkę w tę i z powrotem to prawie drugi zamek masz :)

 

Badziew straszny ....

 

Aha, dzięki za info..

 

No jutro będę zaś rozbierać i będę coś kombinować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja sie uporałem z problemem buczka z otwartymi drzwiami jak by ktos chcial jakies porady to pisac chetnie pomoge

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak okazało się że nowy zamek jest uszkodzony i zażądałem zwrotu pieniędzy a stary zamek udało się odratować i wszystko gra i buczy ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem z zamkiem u kierowcy że z pilota zawsze go bez problemu zamyka, a gdy chcę zamknąć od środka przyciskiem to niby poruszy grzybek i zaraz odskakuje do góry (drzwi zamknięte, lampki się nie świecą). Czy zamykanie z pilota a z przycisku to są dwa różne obwody? Mam prawdopodobnie zimne luty a przy okazji chce się dowiedzieć czy to nie wina mikrostyku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam taki problem z zamkiem u kierowcy że z pilota zawsze go bez problemu zamyka, a gdy chcę zamknąć od środka przyciskiem to niby poruszy grzybek i zaraz odskakuje do góry (drzwi zamknięte, lampki się nie świecą). Czy zamykanie z pilota a z przycisku to są dwa różne obwody? Mam prawdopodobnie zimne luty a przy okazji chce się dowiedzieć czy to nie wina mikrostyku.

 

miałem kolego to samo z pilota zamykał a z guzika to grzybek schował i zaraz wyskoczył, wystarczyło że polutowałem zimne luty i problem zniknął ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jednak są dwa różne obwody ;) dziś rozebrałem, niby nie było zimych lutów (chyba), ale ktoś już tam majstrował, teraz ładnie polutowane i dobrze działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś wie czy przewody przycisku otwierania tylnej klapy na drzwiach idą do komfortu czy bezpośrednio na tył do silniczka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przycisk otwierania klapy w drzwiach jest połączony bezpośrednio z tym który jest na samej klapie ale potem biegnie do modułu komfortu na pin 2 złączą 23-pinowego i dopiero ten moduł steruje silnikiem zamka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności