killer_84 Zgłoś #441 Napisano 19 Października 2010 i wlasnie obawiam sie ze do glowy przyjdzie jakis siłowy pomysł na jej wydobycie No nic, najwyzej do dzieła pójdzie wiertara, młot wyburzeniowy i kropelka która rzekomo wszystko naprawi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #442 Napisano 23 Października 2010 (edytowane) Dzisiaj zabralem sie za drzwi pasazera bo myslalem, ze na poczatek bedzie latwiej. Powod - czasami brak oswietlenia w kabinie. Zamek wyciagnalem bez wiekszych problemow. Zimnych lutow brak, mikrostyk czy tam krancowka tez dziala ok. Okazalo sie ze drut gdzies ma przerwe. Ustwailem go w takiej pozycji zeby bylo dobrze i zamek zlozylem do kupy. Niestety prawie 2h zeszlo mi z zalozeniem blokady zaslepki bebenka, ktora za cholere nie chciala jej przytrzymac. Musielem zabki zaslepki lekko podpilowac. Po przykreceniu zamka na dwie sruby, zaslepke blokowalem od strony sruby, ktora ja trzyma - trzeba bylo jednoczesnie naciskac srubokretem i wkrecac srube. W sumie bezoowocna praca zajela ok 5h. Jutro chyba zabiore sie za drzwi kierowcy EDIT: 2010.10.24. Dzisiaj zrobilem mikrostyk w drzwiach kierowcy. Okazalo sie ze trzpien w nim byl ulamany ???? Troche kleju i wszystko wrocilo do normy. Edytowane 24 Października 2010 przez Jericho Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #443 Napisano 25 Października 2010 Ja oporow nie mierzylem tylko czy przewodzi prad, w zaleznosci w jakiej jest pozycji. Wg mnie to jest wazniejsze w tym przypadku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Criss Zgłoś #444 Napisano 26 Października 2010 Rozbierając drzwi kierowcy można tam podpiąć STEROWNIK MAXI CAR 686 - 13027 ??( sterownik centralnego zamka http://allegro.pl/sterownik-centralnego-zamka-vw-logo-i1280030837.html ) bo kurde kupiłem i niewiem co teraz z tym zrobic a na forum nie moge nic znaleść co by mi pomogło to zamontowac:( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #445 Napisano 26 Października 2010 Rozbierając drzwi kierowcy można tam podpiąć STEROWNIK MAXI CAR 686 - 13027 ??( sterownik centralnego zamka http://allegro.pl/sterownik-centralnego-zamka-vw-logo-i1280030837.html ) bo kurde kupiłem i niewiem co teraz z tym zrobic a na forum nie moge nic znaleść co by mi pomogło to zamontowac:( Przecież masz instrukcję w opakowaniu Z tego co wiem,to Ci co to dokładali montowali właśnie w drzwiach,chociaż podejrzewam że w okolicy podstopnicy,pod osłoną kostek elektrycznych też będzie się spokojnie dało wpiąć w instalację.Nie wiem jakich wymiarów jest ten sterownik,a tam napewno jest więcej miejsca-choćby dać centralke w okolicy przekaźników. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #446 Napisano 26 Października 2010 Z tego co wiem,to Ci co to dokładali montowali właśnie w drzwiach,chociaż podejrzewam że w okolicy podstopnicy,pod osłoną kostek elektrycznych też będzie się spokojnie dało wpiąć w instalację.Nie wiem jakich wymiarów jest ten sterownik,a tam napewno jest więcej miejsca-choćby dać centralke w okolicy przekaźników.Pozdrawiam W octavi I centralka poszla w nogi kierowcy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #447 Napisano 26 Października 2010 W octavi I centralka poszla w nogi kierowcy I dobrze W końcu jest tam sporo wolnego miejsca.Czy za przekaźnikami,czy pod nogami-zawsze lepiej niż w drzwiach,no i mniej roboty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #448 Napisano 26 Października 2010 no i mniej roboty Kumplom zeszlo ponad 5h na podlaczenie takiej centralki. Po wszystkim migala tylko jedna strona. Nie chcialo im sie wczesniej w necie znalezc porad i nakluwali wszyskie kable w wiazce . Pozniej zaplacil pare zloty eletkrykowi, ktory mu to poprawil. A caly czas im powtarzalem, najpierw czytac pozniej robic . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk1120 Zgłoś #449 Napisano 27 Października 2010 witam, moze cos poradzicie panowie,mianowicie rozbieralem drzwi pasazera bo spadla linka z klamki zewnetrznej gdy poluzowalem zaslepke to pierscien zabezpieczajacy spadl do srodka. Rozebralem, pierscien wrocil na miejsce i zlozylem z powrotem. Nic nie grzebalem w zamku, ale po zlozeniu, gdy otwieram auto to nie mozna otworzyc tych drzwi od zewnatrz. Klamka nie ma oporu jak by nie bylo linki ale jest, od srodka nie ma problemu pociagne i otwarte a pozniej puki zamek jest otwarty to mozna zamykac i otwierac normalnie. dodam ze bolec zamka przy zamykaniu i otwieraniu zachowuje sie normalnie, jaka moze byc przyczyna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #450 Napisano 27 Października 2010 Patryk, nie wiem czy dobrze rozumiem, ale ten pierścień o którym mówisz to ten? http://www.taligentx.com/passat/images/photo.php?photo=336&exhibition=4&pass=public&lang=eng Jeżeli tak to może za mocno założyłeś go. Powinien on być dokładnie tak jak na zdjęciu. Jeżeli będzie to za mocno założone to nie będą się otwierać drzwi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #451 Napisano 27 Października 2010 witam, moze cos poradzicie panowie,mianowicie rozbieralem drzwi pasazera bo spadla linka z klamki zewnetrznej gdy poluzowalem zaslepke to pierscien zabezpieczajacy spadl do srodka. Rozebralem, pierscien wrocil na miejsce i zlozylem z powrotem. Nic nie grzebalem w zamku, ale po zlozeniu, gdy otwieram auto to nie mozna otworzyc tych drzwi od zewnatrz. Klamka nie ma oporu jak by nie bylo linki ale jest, od srodka nie ma problemu pociagne i otwarte a pozniej puki zamek jest otwarty to mozna zamykac i otwierac normalnie. dodam ze bolec zamka przy zamykaniu i otwieraniu zachowuje sie normalnie, jaka moze byc przyczyna. Dwie możliwości-linka za bardzo lub za słabo naciągnięta.W obydwóch przypadkach drzwi nie będą się otwierać.Powyżej masz link z opisem i fotą jak to wygląda. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk1120 Zgłoś #452 Napisano 28 Października 2010 (edytowane) Generalnie ten pierscien wpasowal sie ok, mysle ze naciag linki tez jest ok poniewaz drzwi mozna otwierac i zamykac bez problemu od zewnatrz, ale nie za pierwszym razem po otwarciu pilotem. ,lecz gdy otworze od wewnatrz to juz wtedu mozna dzwi zamknac i otwierac bez problemu do nastepnego zamkniecia i otwarcia auta z pilota. Moze troche rozjasnilem. Edytowane 28 Października 2010 przez patryk1120 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marioplf Zgłoś #453 Napisano 28 Października 2010 "ale nie za pierwszym razem" Linka zbyt słabo nadciągnięta. Zdemontuj klamkę i o powiedzmy 3 ząbki nadciągnii linkę i będzie śmigać aż miło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk1120 Zgłoś #454 Napisano 28 Października 2010 Sprawdze naciag tej linki w klamce, ale zaznaczam, ze nie jest to taki objaw, ze za pierwszym razem ciagniesz-NIC-za drugim otwiera. Musze wejsc do auta otworzyc od srodka drzwi i wtedy juz mozna zamykac i otwierac z zewnatrz, wiec naciag linki chyba ok ale moge sie mylic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #455 Napisano 28 Października 2010 Sprawdze naciag tej linki w klamce, ale zaznaczam, ze nie jest to taki objaw, ze za pierwszym razem ciagniesz-NIC-za drugim otwiera. Musze wejsc do auta otworzyc od srodka drzwi i wtedy juz mozna zamykac i otwierac z zewnatrz, wiec naciag linki chyba ok ale moge sie mylic. Dokładnie,możesz się mylić Jak otwiera sie za drugim pociągnięciem klamki to linka jest wtedy za słabo naciągnięta.Ale wystarczy niewielka różnica w naciągu i już da się otworzyć tylko od środka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk1120 Zgłoś #456 Napisano 28 Października 2010 Ok rozumiem co piszecie ale wicaz mam wrazenie, nie nie mowimy o tym samym. Oczywiscie po pracy przeloze linke zdziebko i zobacze. Napisze w miare prosto Ide do auta pilot w reke otwieram i wszystkie drzwi moge otworzyc tylko nie te co rozbieralem. Wchodze do auta otwieram je od sroka i wychodze na zewnatrz, sa otwarte na oscierz. Wychodze zmykam drzwi i juz bez problemow klamka pieknie otwiera drzwi. Do czau gdy uzyje znow pilota i zamkne i otworze....sytuacja sie powtarza. Sorry ze marudze ale grrrr Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #457 Napisano 28 Października 2010 Do czau gdy uzyje znow pilota i zamkne i otworze....sytuacja sie powtarza. No i dlatego napisałem że to przez linkę U mnie było to samo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wichura13 Zgłoś #458 Napisano 30 Października 2010 witam .u mnie w pasku b5 nie działa tylko central zamek w tylnych lewych drzwiach ,rygiel nie chodzi drzwi są cały czas otwarte mogę je zamknąc tylko jak wcisnę rygle ,a otwieram tylko od środka inaczej się nie da ,nie wiem co robic ,pomóżcie z góry dziękuję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #459 Napisano 1 Listopada 2010 U mnie problem pojawił się dziś wieczorem. Otóz otowrzyłem drzwi od samochodu wychodzac na chwilke (auto było odpalone) i co moim oczom sie ujrzało zgasło światło w podsufitce i pod drzwiami kierowy. Zamknełem drzwi i otworzyłem drzwi (kierowcy) i zapaliły się swiatła ale na 2 s i znowu zgasły. Gdy zamknełem drzwi i otwierałem to tylko w drzwiach lampa delikatnie mrugała. Czy ktoś z was sie orientuje co mogło pójśc czy zimne lusty czy mikrowłacznik badz może coś innego? Nie znam się na elektryce więc nie wiem i niechciałbym sie za to zabierac bo w moich rekachz a dobrze to nie bedzie wygladalo. Dodam, że centralny działa dobrze. Nie pamietam czy przy otwartych drzwiach kierowcy zapala sie lampka otwartych drzwi na liczniku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #460 Napisano 2 Listopada 2010 Jak nie rozbierzesz to sie nie dowiesz. Mozesz ewent. VAGiem sprawdzic czy to mikrowylacznik pada. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach