Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o tą taką czarną prostokątną puszkę, do której wchodzi taka duża wtyczka, ta największa na około 18 pinów (nie wiem ile dokładnie)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaa, czyli masz na myśli panel z przyciskami od szyb i zamka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, chodzi to:

Bez tytułu.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak powiedziałem sprawdź przewody idące od tej dużej wtyczki do zamka. Albercik, ta wtyczka ma z centralnym to wspólnego, że wszystkie sygnały z/do zamka idą przez nią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie u mnie też nie działa brzęczyk jak zostawie na włączonych światłach i otworzę drzwi (bez kluczyka w stacyjce) oraz nie chowa się rygielek w tylnych drzwiach za kierowcą (po przekroczeniu 15km/h) i nie zawsze chowa się ten rygielek z przodu po stronie pasażera a także nie zawsze wychodzi do góry jak otwieram auto z pilota czy w tych wszystkich drzwiach są padnięte mikrostyki czy może jest tego inna przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie u mnie też nie działa brzęczyk jak zostawie na włączonych światłach i otworzę drzwi (bez kluczyka w stacyjce) oraz nie chowa się rygielek w tylnych drzwiach za kierowcą (po przekroczeniu 15km/h) i nie zawsze chowa się ten rygielek z przodu po stronie pasażera a także nie zawsze wychodzi do góry jak otwieram auto z pilota czy w tych wszystkich drzwiach są padnięte mikrostyki czy może jest tego inna przyczyna

raczej śniedź na przewodach lub przy module

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli na poczętek mielke muszę sprawdzić moduł comfortu czy jeszcze będę musiał sprawdzać pozostałe drzwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli na poczętek mielke muszę sprawdzić moduł comfortu czy jeszcze będę musiał sprawdzać pozostałe drzwi

tak połączenia do modułu komfortu i przewody w progu słupku kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albercik, ta wtyczka ma z centralnym to wspólnego, że wszystkie sygnały z/do zamka idą przez nią.

 

aa widzisz - u mnie tej puszki nie ma :) To sobie mogliśmy pogadać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aa widzisz - u mnie tej puszki nie ma To sobie mogliśmy pogadać

w sumie parę razy też szedłem w zaparte, a okazało się że u mnie jest inaczej w aucie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, prze-lutowane luty, zameczek pięknie śmiga, brzęczyk działa, podświetlenie pod drzwiami i w środku również... Jedynie mam jeszcze problem z "mruganiem kierunkami" oraz z tzw "dead lock". Czy to może mieć związek z padniętym swichtem bądź przerwaną wiązką w klapie w sedanie? Bo jeszcze tylko tam światełko mi nie działa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pół roku i finito.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja taki kupiłem i od razu nie działa tak jak trzeba :/ tyle że nawet nie za bardzo opłaca się odsyłać ... jak by był w pobliżu to bym wymieniał do usrania ale koszty przesyłki to połowa ceny drugiego ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eltom

Te zamki nowe z allegro to KOMPLETNY SZAJS. Na litość, ludzie, NIE KUPUJCIE TEGO SZAJSU. Tylko naprawiać oryginalne zamki.

 

Czy to może mieć związek z padniętym swichtem bądź przerwaną wiązką w klapie w sedanie? Bo jeszcze tylko tam światełko mi nie działa ?

Nie, akurat te objawy nie mają związku. Jak zacznie Ci światełko palić cały czas, nawet przy zamkniętej klapie, to wtedy będzie to właśnie powód nie mrugania kierunków. Póki co na 100% masz błędy na którychś drzwiach jeszcze. Szukaj na vagu błędu "niezrozumiały sygnał" - implausible signal. Będzie to spowodowane najprawdopodobniej zimnymi lutami w tymże zamku.

Edytowane przez eltom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale wszystko już działa oprócz klapy... Podświetlenie wszystkich drzwi ok! to samo z podświetleniem w środku, reaguje na każde z osobna...Ale jak otworze z pilota samochód, i nie wsiąde do niego w krótkim czasie, nawet przy ptwartej klapie to się zamyka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale wszystko już działa oprócz klapy... Podświetlenie wszystkich drzwi ok! to samo z podświetleniem w środku, reaguje na każde z osobna...Ale jak otworze z pilota samochód, i nie wsiąde do niego w krótkim czasie, nawet przy ptwartej klapie to się zamyka

znaczy, że nie wszystko masz w porządku. Zamek kierowcy jeszcze nie. Pozatym, to, że działają lampki pod drzwiami nie znaczy, że jest OK. Mogą być zimne luty na pinie dającym sygnał o zaryglowaniu drzwi i wtedy moduł nie da sygnału na kierunki. Pozatym po robocie, jak nie masz skasowanych błędów VAGiem to i tak nie będą mrugać kierunki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale wszystko już działa oprócz klapy... Podświetlenie wszystkich drzwi ok! to samo z podświetleniem w środku, reaguje na każde z osobna...Ale jak otworze z pilota samochód, i nie wsiąde do niego w krótkim czasie, nawet przy ptwartej klapie to się zamyka

Bo moduł midzi że klapa jest ciągle zamknięta mimo tego że fizycznie jest otwarta to samo tyczy się dzwi jak jest uszkodzony zamek(mikro styk zimne luty)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracam Panowie do tematu, bo byłem niedawno na daaalekiej północy zwanej Skandynawią i od tych mrozów piekielnych mojemu Paszczurkowi się już totalnie porąbało wszystko z zamkami. Co ciekawe - tylko z lewej strony. Jak to tera wygląda:

 

Przednie lewe drzwi się normalnie otwierają (zamek) i działa też reszta centralnego. Po przytrzymaniu kluczyka szyby się otwierają. Przy zamykaniu jest problem, bo tylko drzwi kierowcy się zamykają i to w dodatku tylko mechanicznie. Centralny w ogóle nie reaguje, nie ma podwójnego ryglowania. Po zamknięciu kluczykiem od strony pasażera wszystkie drzwi się zamykają i ryglują... poza drzwiami kierowcy. Pozostają otwarte i oczywiście o ryglowaniu mogę zapomnieć.

 

Stawiam tu na zimne luty. Ciekawostką jest to, że po zamknięciu drzwi centralnym (od strony pasażera) dioda w drzwiach miga mimo, że drzwi kierowcy są otwarte.

 

Druga rzecz - tylne lewe. Po zamknięciu centralnym drzwi się normalnie zamykają i ryglują. Po otwarciu - zamek się odryglowuje i otwiera (wychodzi bolec do góry) ale drzwi ani drgną. Przy ciągnięciu za klamkę nie ma tego charakterystycznego oporu, czyli jakby zamek jednak się nie otwierał. Zarówno od środka, jak i od zewnątrz. Tutaj już zgłupiałem totalnie i w dodatku nie mam pojęcia jak się do nich dostać, skoro nie mogę ich otworzyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drzwi kierowcy: zimny lut na pinie od mikroprzełącznika zamykającego drzwi + możliwe, że uwalony silniczek.

Tył: możliwe, że silniczek zdycha i nie do końca otwiera, spróbuj otworzyć drzwi z pilota złapać bolec do góry i jednocześnie pociągnąć za klamkę (potrzebna Ci 2ga osoba) albo ześlizgnął się taki język który otwiera zamek mechanicznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności