Gość 212 Zgłoś #1 Napisano 12 Stycznia 2008 witam,chcialbym samodzielnie założyć climatronik do passata B4 SILNIK 2.0 może ktoś to robił i podzieli się doświadczeniami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #2 Napisano 13 Stycznia 2008 szkoda kasy, trzeba było szukać auta z climatronikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 212 Zgłoś #3 Napisano 13 Stycznia 2008 kupilem za bardzo małą kwotę z rozbitego auta więc małe koszty ponoszę chodzi mi tylko o podpięcie instalacji bo bez schematu dłuższa praca.Może ma ktoś taki schemat do przesłania.mam teraz zwykłą klimatyzację ale chce trochę ulepszyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cysio Zgłoś #4 Napisano 13 Stycznia 2008 witam! Ja natomiast chętne pozbędę się klimatronika (za duże koszta uruchomienia), a założyłbym zwykły nawiew, lub klimę manualną. Są jednak pewne pytania: czy podejdzie bez wielkich przeróbek, czy trzeba coś przerabiać (deska rozdzielcza, lub przy silniku), może ktoś takie coś robił?? p.s. 212 jeśli będziesz chciał odsprzedać części od swojej klimy (panel z pokrętłami, linki itp) to daj znać na mail'a. Można by pohandlować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 212 Zgłoś #5 Napisano 14 Stycznia 2008 Mam całą kompletną klimę.Działa normalnie.Myślę że na 100% ją puszczę za przyzwoitą cenę ale najpierw sprawdzę czy założe sam klimatronik.A co do kosztów uruchomienia to czemu za drogie? Co do wymiany z klimatronika na klimę zwykła to ja potrzebowałem inną instalację el.Więc myślę że tobie też w odwrotnym kierunku nie podejdzie.Namiary na mnie podam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cysio Zgłoś #6 Napisano 14 Stycznia 2008 Ano, bo mi dwa siłowniki się posypały, czujnika z przodu przy zderzaku brak, zestaw przekaźników za schowkiem do wymiany, i VAG klimy nie widzi, więc 75% wskazuje na uwalony sterownik. Mimo tego nie poddaję się i twierdzę, że Passat, to dobre autko!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiomis Zgłoś #7 Napisano 15 Stycznia 2008 sam panel tonie wszystko . Pamiętaj że w manualu masz wszystko sterowane ręcznie za pomocą cięgieł a w climatroniku sterują silniczki bądź siłowniki . potrzeba też trochę czujników i porządne okablowanie . Jak chcesz to schemat elektryczny mogę ci przesłać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mark73 Zgłoś #8 Napisano 15 Stycznia 2008 212. Ja jestem posiadaczem B3 z dokładanym climatronikiem. Niestety nie ja go dokładałem (taki już kupiłem) no i oczywiście nie działa (gość twierdził, że wszystko było OK, ale jak spadł mu pasek to zmielił kable przy kompresorze (i faktycznie kompresor nie ma podpięcia elektrycznego). Poza tym się sprawdza (utrzymuje ustawioną temperaturę) ale tylko w zimie . Badałem sprawę. montażysta poszedł po najmniejszej linii oporu, tzn. 1 czujnik w środku, 1 na zewnątrz, oczywiście wymiana nagrzewnicy, oraz przeróbka chłodnicy (jak domontowali kompresor to wąż od chłodnicy się nie mieścił, więc po prostu odwrócili chłodnicę (!). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #9 Napisano 16 Stycznia 2008 wymiana nagrzewnicy, , czujniki sterujace nawiwewm oraz silnikiem, kompresow z mocowaniem, chlodnica, weze, przewody instalacja... gdybym mial to robic to tylko w jednym wypadku - stoja dwa jeden z climatronikiem drugi bez i po kolej przekladam wszystko od a do z . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 212 Zgłoś #10 Napisano 16 Stycznia 2008 Sam wyciągałem z tamtego aut całą klimatyzację i mnw pamiętam co i jak.Lubię udoskonalać sam swoje auto i wiele już w nim zrobiłem.Teraz wymyśliłem sobie klimatronik i myślę że powoli założę.Ale przyznam racje prościej przekładać patrząc na model pierwotny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaszm11 Zgłoś #11 Napisano 29 Marca 2009 witam potrzebuje schemat elektryczny klimatronika do passata b3 b4 czy mógłby mi ktoś przesłać i wogóle jakieś wskazówki co do montażu klimatronika pozdrawiam Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #12 Napisano 30 Marca 2009 wejdz na forum vwgolf.pl znajdz uzytkownika greg - on dokladal climatronic w MK4 napewno ci pomoze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichy6020 Zgłoś #13 Napisano 2 Marca 2015 Witam, jestem nowy jak złe pisze proszę o przeniesienie ale narazie to proszę o pomoc mam taki problem jak na filmiku (zapożyczony) + nie zmienia nawiewów podciśnieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukjanow Zgłoś #14 Napisano 2 Marca 2015 Sprawdzałeś czy działa siłownik podciśnieniowy od obiegu zamkniętego oraz siłownik w środkowym wlocie powietrza za kratkami? Dziwny jest ten dźwięk na tym filmiku, tak jakby była gdzieś nieszczelność? Sprawdź te dwa pozostałe siłowniki to będzie można coś wykluczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichy6020 Zgłoś #15 Napisano 9 Marca 2015 (edytowane) Lukjanow , te cykanie to cewki które poszczególnie otwierają nawiewy i jak włączę na twarz zaczynają tak brzęczeć.. Pomocy! ps. siłowniki sa podciśnieniowe prawda? jak podłączam pompkę podciśnieniowa każdy się otwiera ale nie ma sterowania cewkami ta czerwona buczaca skrzynka ;//// Edytowane 9 Marca 2015 przez cichy6020 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichy6020 Zgłoś #16 Napisano 13 Marca 2015 naprawdę nikt nic nie wiem na ten temat ?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukjanow Zgłoś #17 Napisano 13 Marca 2015 Część siłowników jest podciśnieniowych, a część elektrycznych. Ta czerwona skrzynka steruje siłownikami podciśnieniowymi, a do niej sygnał idzie z panelu. Jeśli dobrze pamiętam to cewki sterowane są masą (panel podaje masę i otwiera poszczególne zaworki w tej skrzynce w wyniku czego podciśnienie steruje danym siłownikiem). Jeśli ta czerwona skrzyneczka jest sprawna to może warto by podmienić na chwile panel sterujący i sprawdzić czy da jakiś efekt. Budowa Climatronica: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_135.PDF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichy6020 Zgłoś #18 Napisano 13 Marca 2015 Witam, dziekuje za schemacik szkoda ze po niemiecku ale moze cos sie uda zrobic. podmieniałem panel klimatronika i dalej to samo się dzieje chyba ze trzeba jakąs kalibracje skrajnych punktów silniczkow zrobic tak robilem w nowszych paskach VCDS a teraz juz nie mam dostempu do tego programu czytalem go innym ale nie moglem zrobic zadnej kalibracji teraz jedyny blad jaki wyskakuje to ze silniczek v70 lub v71(nie pamietam). może tak być ze któryś z silniczkow elektrycznych robi właśnie te zwarcie na sterowniku (czerwona puszka) ze brzęczą wszystkie cewki? normalnie już nie mam głowy do tego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukjanow Zgłoś #19 Napisano 13 Marca 2015 A podmieniałeś tą czerwoną puszkę? Może tam się coś uwaliło i te cewki świrują? Z tego co mi wiadomo to tych silniczków się nie kalibruje. Sprawdź błędy jakie wyrzuca climatronic. Silnik V70 to klapa główna kierująca powietrze m.in na szybę czy na nogi. Silnik V71 to klapa spiętrzająca i na dobra sprawę nie ma sobie co zawracać nią głowy nawet jeśli jest uszkodzona (przynajmniej moim zdaniem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichy6020 Zgłoś #20 Napisano 15 Marca 2015 rozebrałem ta czerwona skrzynkę i tam są 4 cewki każda z nich oddzielnie działa jak podaje prąd i otwiera poszczególne podciśnienia wiec ona jest sprawna tu chodzi bardziej o to ze sterowania nie ma i tu jest problem a błędy wyskakują takie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach