Skocz do zawartości

lukjanow

  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukjanow

  • Urodziny 07.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Hubert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WR

Samochód

  • Silnik
    B3 2.8 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Ludzie piszą, że sprężarka do VRa jest inna... Tak się składa, że mam VRa i mam włożoną sprężarkę klimatyzacji od silnika 4-cylindrowego (1.8 ABS) ze zmienionym kołem pasowym na takie jak w VR6. Klima działa bez problemów od dwóch lat. Sprężarka na R134a.
  2. kabel czarno-czerwony pin D11 podwójna zielona wtyczka: kabel biało-zielony pin K12, kabel brązowy pin K11 czerwona wtyczka - nie wiem (nie widzę na schemacie)
  3. kabel czarny pin D9 kabel niebiesko-biały pin D12
  4. Kabel czarny poprzez wtyczkę zmienia się na czarno - czerwony i biegnie do wtyczki Q pin 2 w skrzynce bezpieczników. ECU 35-pinowe przewód zielony do pinu 3, przewód niebieski do pinu 4 we wtyczce ECU ECU 45-pinowe przewód zielony do pinu 35, przewód niebieski do pinu 33 we wtyczce ECU
  5. Miałem takie objawy u siebie jak miałem zapchany katalizator. Wszystko niby było w porządku, a jak jechałem dłużej ponad 160 km/h czy też pod górę to silnik łapał 110*C - widocznie duża ilość spalin nie miała wystarczającego ujścia.
  6. lukjanow

    CLIMATRONIK

    No to pasowałoby pozbyć się tych błędów. F129 - to wyłącznik ciśnieniowy klimatyzacji, jak klima jest nie nabita to wywala błąd, ewentualnie uszkodzony G68 - tu nie jestem pewien ale to błąd impulsatora w skrzyni biegów jeśli licznik jest elektroniczny lub jeśli licznik na linkę to czujnik z tyłu zegarów, generalnie sygnał ten potrzebny jest do pracy klimatyzacji, gdzieś kiedyś przeczytałem, że bez sygnału prędkości climatronic nie wystartuje ciekawe, że te dwa błędy są sporadyczne V70 - klapa główna kierująca powietrze m.in na szybę czy na nogi Jaki masz licznik? Na linkę czy elektroniczny? Jaki climatronic? Z OFF czy z ECON? bo do tego drugiego w jakimś temacie na forum wrzucałem link do schematu
  7. lukjanow

    CLIMATRONIK

    A podmieniałeś tą czerwoną puszkę? Może tam się coś uwaliło i te cewki świrują? Z tego co mi wiadomo to tych silniczków się nie kalibruje. Sprawdź błędy jakie wyrzuca climatronic. Silnik V70 to klapa główna kierująca powietrze m.in na szybę czy na nogi. Silnik V71 to klapa spiętrzająca i na dobra sprawę nie ma sobie co zawracać nią głowy nawet jeśli jest uszkodzona (przynajmniej moim zdaniem).
  8. lukjanow

    CLIMATRONIK

    Część siłowników jest podciśnieniowych, a część elektrycznych. Ta czerwona skrzynka steruje siłownikami podciśnieniowymi, a do niej sygnał idzie z panelu. Jeśli dobrze pamiętam to cewki sterowane są masą (panel podaje masę i otwiera poszczególne zaworki w tej skrzynce w wyniku czego podciśnienie steruje danym siłownikiem). Jeśli ta czerwona skrzyneczka jest sprawna to może warto by podmienić na chwile panel sterujący i sprawdzić czy da jakiś efekt. Budowa Climatronica: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_135.PDF
  9. lukjanow

    CLIMATRONIK

    Sprawdzałeś czy działa siłownik podciśnieniowy od obiegu zamkniętego oraz siłownik w środkowym wlocie powietrza za kratkami? Dziwny jest ten dźwięk na tym filmiku, tak jakby była gdzieś nieszczelność? Sprawdź te dwa pozostałe siłowniki to będzie można coś wykluczyć.
  10. lukjanow

    Zmiana licznika

    Wszystko powinno działać. Robiłem taki manewr w B3 1.8 ABS z 1993 roku i wszystko było OK.
  11. Schemat: http://forum.vw-passat.pl/threads/32757-monta%C5%BC-elektrycznych-szyb-od-A-do-Z?p=2188300&viewfull=1#post2188300
  12. Pytałeś o otwieranie, a mi się pomyliło z zamykaniem Edytowałem poprzedni post. I otwieranie i zamykanie realizowane jest przez podanie +12V.
  13. We wtyczce 12-pinowej przy pompce centralnego zamka na pinie nr 7 (kabel czerwono-żółty) powinno pojawiać się +12V przy zamykaniu drzwi z zamka. Jak dochodzi +12V i brak reakcji to coś z pompką, jak nie dochodzi to gdzieś jakaś przerwa. Otwieranie to pin numer 10 (kabel czarno-biały), tu także powinno pojawiać się +12V. Schemat centralnego zamka:
  14. Wrzucam schemat ECU w 2E, może coś Ci to pomoże.
  15. lukjanow

    Brak ABSu

    Skoro lampka od ręcznego Ci się nie świeci to kwestia ciśnienia jest raczej OK. W obecnym aucie też tak mam, że po pierwszym odpaleniu przez 20 - 30 sekund świeci mi się lampka od ręcznego dopóki pompa nie nabije ciśnienia, potem jest OK i wszystko działa. Jeśli dobrze pamiętam to w przypadku, który opisywałem wywalało błąd zaworu głównego i objawy były podobne jak u Ciebie (choć na 100% nie jestem pewien tego błędu, bo dawno to było).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności