Skocz do zawartości

Cysio

  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Cysio

  • Urodziny 28.08.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. wymina cantralnego na uniwersalny

    Witam. Zakładałem u siebie taki centralny ok 1,5 roku temu. Całkiem fajnie działa i nie mam kłopotów w zimie z zamarzaniem, a scyzoryki... nie jest to oryginał, ale nie połamałem jeszcze żadnego (narazie używam jednego, a drugi czeka na swoją kolej;)). Trochę zabawy z zamontowaniem, bo rozstaw śrubek mocujących siłowniki STIG'a jest nieco inny niż VW i niestety trzeba siłowniki inaczej ustawić, ale da się!!! P.S. Te siłowniki naprawdę mają "kopa", bo założyłem dodatkowy do otwierania tylnej klapy (zamiast wciskać wkładkę zamka:D) i radzi sobie nieźle.
  2. Remont silnika

    Witam. Na dole jest wał korbowy, panewki, koło zamachowe i temu podobne. Może rozleci się po 40 tyś. Będzie wiadomo jak się rozpadnie, a narazie stukam kilosy:D
  3. Remont silnika

    Witam. A ja zrobiłem sobie kapitalkę (góra i dół). Może pomysł nie najlepszy zdaniem niektórych osób, ale dla mnie satysfakcja i pewność, że w silniczku nie mam ani kropli usczelniających specyfików, natomiast autko odpala duużo lepiej, trzyma temperaturę pracy oraz popija o 1,5 litra/100km paliwka mniej. Czy pochodzi 100 tyś, czy 400 tyś, to pokaże czas. A racją jest, że co fabryka, to fabryka:D Koszt całości remonciku to 2800 PLN (własna robocizna), bo nie ufam mechaniorom:p
  4. Hej!! Witam wszystkich. Moje zdanie jest podobne do zdania kolegi elektron02, ponieważ miałem podobny przypadek w VW Polo mojego brata (przy prawidłowym poziomie oleju w silniku). Wyglądało to tak, że po zagrzaniu silnika do temp. pracy mrugała kontrolka oleju i piszczał buzzer (po zgaszeniu i ponownym odpaleniu cisza przez kilka chwil i znów kontrolka i buzzer, czasem pomagała mocniejsza przegazówka). Po wielu kombinacjach z pomiarem ciśnienia, podmianami czujników, wizytami u mechaniorów itp, wymieniliśmy zegary i problem znikł (jest spokój od 1,5 roku, a teraz mruga i piska sobie tylko przy zbyt niskim poziomie oleju, czyli prawidłowo). Posprawdzaj wszystko!! Ja bym obstawił elektronikę w zegarach:D Pozdrawiam:vw:
  5. wskaźnik poziomu paliwa...

    Witam! Niestety b0ss Twój pomysł przerabiałem już rok temu i nie zadziałał w moim przypadku, a to dlatego, że jak podgiąłem go, żeby pokazywał "zero" przy pustym baku, to po zatankowaniu właśnie 35 litrów pokazał mi ok 45 (50), a więc pokazywał gorzej niż przed kombinacją. U mnie przyczyna jest zupełnie gdzie indziej (obstawiam pływak nie z tego baku, ale nie mam weny, żeby się do tego zabrać). Ale próbować należy wszystkiego!!!!!!!!!! Pozdrawiam.
  6. wskaźnik poziomu paliwa...

    Witam wszystkich! Mam taki sam problem z ilością paliwa w baku.... zalewam do pełna, to on pokazuje ok 65 litrów (wlane jest pod korek, czyli z odpowietrzeniem), natomiast koniec paliwa to właśnie ok 10 (12) litrów rezerwy (między drugą a trzecią czerwoną kreską). Wyjmowałem tego "smoka" i sprawdzałem, więc jestem pewny, że działa dobrze (wskazania "na sucho" przy pomocy podnoszenia pływaka palcem były ok, żadnych przerw w dolnym zakresie). A teraz ciekawostka... w baku jest pusto, smok włożony prawidłowo (znacznikami do siebie), włączam zapłon i... mam na wskaźniku 10 (12) litrów paliwa!!! Nie wiem co jest grane. Myślałem, że może ktoś kombinował i smok nie jest od tego baku ( bo były też 90 litrów, a ja mam 70), ale teraz , to już nie wiem:( Moje zdanie jest takie: pływak po włożeniu do baku po prostu opiera się za wcześnie o dno baku i dlatego dolne wskazania to herezje. Pozdrawiam.
  7. Czy to „amory”?

    OK. Zatem czeka mnie niebawem walka z poduszkami. Oby to pomogło:o
  8. WItam. A ja chciałbym podłączyć się pod ten temat, ponieważ mi też żre ok 1-1,5 litra oleju na około 1500 km, tyle, że ja mam 1,9 TDI:p (305000 km przejechane). Turbina odpada, bo po regeneracji i sprawna w 100%. Pytanie mam takie: Próbować wymianę uszczelniaczy, czy lepiej pomyśleć nad generalnym remontem (pierścienie, panewki na wale, uszczelniacze, prowadnice zaworów itp)?? P.S. Trochę kopci na siwo też przy jałowych obrotach (na wyższych mocniej). Pozdrawiam.
  9. Czy to „amory”?

    Witam wszystkich. Widzę, że ten problem tyczy wielu:(. U mnie w pasku też tak jest, a mianowicie ruszam "z zerwaniem przyczepności" i efekt jest taki jak u witek_rz. Ja mam amorki wymienione (obecne to Kayaba), przeguby też o lepszej jakości, niż te na kilogramy (made in NIEWIADOMO GDZIE), wymienione gałki kierownicze i wachaczy, nowe gumy i łożyska na "mac personie", nowe gumy na drążku stabilizacyjnym, czyli wszystko wymienione (stare sprężyny pozostały), na przeglądzie wyszło OK, a trzepie nieziemsko przy ruszaniu. PS Oponki nówki;) Pytanie za 100 punktów: Co to może być?????????????????? Pozdrawiam.
  10. CLIMATRONIK

    Ano, bo mi dwa siłowniki się posypały, czujnika z przodu przy zderzaku brak, zestaw przekaźników za schowkiem do wymiany, i VAG klimy nie widzi, więc 75% wskazuje na uwalony sterownik. Mimo tego nie poddaję się i twierdzę, że Passat, to dobre autko!!!
  11. CLIMATRONIK

    witam! Ja natomiast chętne pozbędę się klimatronika (za duże koszta uruchomienia), a założyłbym zwykły nawiew, lub klimę manualną. Są jednak pewne pytania: czy podejdzie bez wielkich przeróbek, czy trzeba coś przerabiać (deska rozdzielcza, lub przy silniku), może ktoś takie coś robił?? p.s. 212 jeśli będziesz chciał odsprzedać części od swojej klimy (panel z pokrętłami, linki itp) to daj znać na mail'a. Można by pohandlować
  12. Bezpieczniki

    Hej wszystkim! Mam pytanko co do tych bezpieczników, które znajdują się ponad gniazdami. Otóż wiem że są to dodatkowe bezpieczniki (klima, elektryka szyb, pompa ABS). U mnie w pasku są trzy. Znalazłem tam jeden spalony (10 A) i kiedy wkładam na jego miejsce nowy, to zaświecają się światła STOP i nie mają ochoty zgasnąć, nawet po odpaleniu silnika. Moje pytanie do Was: czy ktoś spotkał się z czymś takim, a jeśli tak to gdzie szukać przyczyny??? Dzięki za wszelką pomoc!
  13. Nie chce zapalić

    Witam. Ja bym wykluczył alternator. Napięcie ładowania jest prawidłowe.
  14. Nie chce zapalić

    Witam. To charakterystyczne "tyk", kiedy przekręcasz kluczyk, to raczej objaw rozładowanego akku. Natomiast co do "trrrrrrr" w przekaźniku to obstawiłbym akku lub słaby styk na klemach. Kiedyś odpinałem u siebie akku i jak go ponownie założyłem, to nie dokręciłem jednej klemy i przy próbie odpalenia silnika coś zrobiło właśnie "tyk" i "trrrrrrrr" (światła świeciły niby normalnie). Tyle, że światła pobierają dużo mniejszy prąd niż rozrusznik w momencie startu silnika. p.s. u mnie nie ma przekaźnika 21, ale jest 22 (nie wiem czy to jest to samo)
  15. Witam. Podłączę się pod temat. Z tym "wyciem" w moim przypadku było tak, że kiedy kupiłem mojego Pasia (około rok temu), to delikatnie wyło tylko kiedy dokręciłem kierownicą mocno do oporu w lewo czy w prawo. Teraz wyje też na niskich obrotach przy lekkich ruchach kółkiem (na postoju). Pytałem gościa, który trudni się regeneracją układów wspomagania, to powiedział mi: "jak panu nie leje, to nie ma co ruszać", a ja mu uwierzyłem jednak "wycie" jest coraz wyraźniejsze i częstsze. aha... ten gość powiedział mi jeszcze, że to "wycie" to wyrównywanie zbyt dużego ciśnienia w układzie wspomagania p.s. u kumpla w octavii przy dokręceniu kierownicy do oporu da się usłyszeć lekkie "psyknięcia", a nie buczenie, czy wycie!
×