Skocz do zawartości

dino1984

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dino1984

  • Urodziny 19.06.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1990
  1. moje zdolności manualne na to nie pozwalają muszę odstawić auto do elektryka, ale tak jak pisałem - dopiero w środę a chciałbym nie oci**eć do tego czasu.
  2. tak, poziom w normie Co do ucierania d**y szkłem to oczywiście zgadzam się, że to nie jest rozwiązanie, ale to piszczenie na każdych światłach doprowadzi mnie do furii a czas żeby się tym zająć będę miał dopiero w środę, więc do tego czasu chciałbym odłączyć ten czujnik czy co to tam jest
  3. Witam, Od jakiegoś czasu kontrolka temperatury zaczęła migać bez powodu (sprawdziłem wszystko - nie ma powodu żeby migała/piszczała). Jest mniej więcej tak: zaczynam jazdę na zimnym silniku -nic, silnik się nagrzewa i ja obroty spadną poniżej ~1000 obr/min to zaczyna migać i piszczeć, jak dostanie obroty to kontrolka gaśnie. Nie mam za bardzo czasu z tym nigdzie jechać a jest to wyjątkowo irytujące, stąd moje pytanie - jak ją odłączyć? Najlepiej bez rozbierania zegarów, czyli gdzieś w silniku.
  4. Witam Auto ściąga mi w prawo dość mocno (aż kierownica się skręca). Ustawiłem zbieżność, ale problem występuje nadal. Co może być przyczyną?? Pozdrawiam
  5. Witam Przejrzałem forum, ale żaden temat nie pasuje do mojego przypadku. Kontrolka zaczyna migać po dłuższej chwili jazdy (10 - 15min). Temperatura silnika w normie (chyba, że wskaźnik oszukuje), poziom płynu w normie. Jeśli ktoś wie co może być przyczyną to proszę o podpowiedź.
  6. Pada mi mechanizm ręcznego otwierania szyb. Skoro i tak muszę coś z nim zrobić to może da się wstawić tam elektryczne? Tu pojawia się pytanie - czy wystarczy wstawić podnośnik, silniczek i przycisk, czy to jakaś grubsza 'rzeźba' ?? Mówimy tylko o drzwiach kierowcy.
  7. Łops.... faktycznie A co tam, niech się odświeży
  8. Aspius - Ja mam tak samo, sprzęgło mam nowe (może 2tys. km), więc to chyba standard. Jeśli się mylę to proszę o wyprowadzenie mnie z błędu (najlepiej z receptą co zrobić, żeby było dobrze)
  9. kluczyk dorobiony, jutro robię stacyjkę
  10. PPmarian - skąd jesteś?? Bo moja Padaczka stoi z padniętą stacyjką w Gdyni
  11. Dkoładnie tak. Niedawno jeden "specjalista" już mi to robił.... ale widać jak skutecznie Mam obie części kluczyka... da radę to dorobić?? No i pytanie drugie - czy ma ktoś jakieś rysunki złożeniowe, przedstawiające ten "cyngiel" ??
  12. Padła stacyjka i walcząc z nią złamałem kluczyk... Co polecacie zrobić?? Czy można dorobić kluczyk do stacyjki czy trzeba wymieniać całą stacyjkę?? Pozdrawiam
  13. A ja mam takie pytanie trochę z innej beczki. Poszukuję schematów do Passata B3 1.8RP - takich jak kolega Thorunczyk umieścił. Gdzie można je znaleźć?? Sorry za OT
  14. Tiaaaa.... też bym chciał, ale nie wstawię sobie VR6 bo mnie nie stać a po drugi musiał bym napisać podanie do PKN Orlen o dofinansowanie do paliwa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności