Skocz do zawartości
aldi11

zapieczone kierownice - film

Rekomendowane odpowiedzi

czy jest mozliwe ze 2000 km po czyszczeniu kierownic w turbinie one znowu sie zapiekły???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat u mnie dokładnie to samo niecałe 2 tysiace po czyszczeni dalej tryb awaryjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeee chłopaki to jakoś kulawo czyściliście te turbiny, ja w moim pasku nie mogłem przekraczać 3000 obr bo od razu tryb awaryjny i błąd 00575, już miałem rozbierać turbinę i ją czyścić ale postanowiłem najpierw spróbować czegoś łatwiejszego tzn. rozruszać łopatki a miałem je zapieczone że cho cho, sztanga nie chciała się wogóle poruszać ale po ok. dwóch godzinach walki ze sztangą udało mi sie ją rozruszać choć nie było łatwo i powiem wam że z trybem awaryjnym mam narazie spokój a przejechałem więcej niż wy piszecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo tu prawdopodobnie nie chodzi o zatarte kierowniczki bo to nie możliwe aby po dokładnym czyszczeniu zaraz znowu sie zapiekły. Przyczyna leży w układzie dolotowym n75 albo przepływce.

Dodi79 tobie udało sie rozwiazac ten problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam FORUMOWICZÓW. Też miałem problem z tym trybem awaryjnym. Pojechałem do miechaniora i na miejscu wymienił przepływomierz. I niby wszystko ok ale czuję jakby silnik stracił elastyczność ( muszę teraz dać więcej gazu aby auto odchodziło jak dawniej) . Tak się zastanawiam czy on nie wsadził mi jakiegoś innego przepływomierza np. od innej wersji. Gdzie i jak mogę to sprawdzić? Jakiś numer na zewnątrz a może wewnątrz. No i jaki numer. Typ silnika to AFN 1,9 tdI 1999. Proszę o odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam też mam AFN 1.9 tdi 1999 mój numer przepływomierza z obudowy

0281 002 216

028 906 461

w środku na module (lizaku) F00C 2G2 027

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam tez mam problem z czujnikem kolektora gdzie ten czujni sie znajduje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ja mam trochę inny problem z kierownicami, tzn nie można ruszyć sztangi co raczej świadczy o zapieczeniu kierownic spalin, auto nie jest takie jak kiedyś ALE nie wpada w tryb awaryjny (vag nie pokazuje błędów), jest zrywne tak do 2500obr ale powyżej przyspiesza przeciętnie (max 180km/h, wcześniej robił 200 bez żadnych problemów i zajmowało to krócej niż teraz). Czy to normalne że auto nie wpada w tryb awaryjny mimo zapieczonych kierownic i jak długo mogę z czymś takim jeździć? Jak dobrać się do turbiny (wyciągnąć ja od góry - mało miejsca) i czym ją wyczyścić?

 

Z góry dziękuje za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawy temat trzeba go dokładniej przestudjować i wyczyścić turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

 

To mój wstępniak na tym forum, piszę w rozpaczy.

Mam problem z Passatem B5 1.9 TDI 110KM 1998.

Samochód nie ma mocy, średnie spalanie pokazuje na V biegu 12l/100 przy 90km/h, a na zimnym silniku pokazał mi jakieś 20l/100 na niższych biegach.

Max pojedzie 140km/h - sprawdzałem jak rozgrzałem.

Problem z mocą jest taki że wracając do domu (bo stało mi się to na wyjeździe) z początku miałem cały czas kosmiczne spalanie i brak mocy, natomiast z czasem jak cały czas jechałem sobie te 90km/h moc wracała na jakis czas i spalanie plasowało się na poziomie 4l/100km jeśli dłuższy czas nie operowałem gazem.

Zauważyłem że silnik trzęsł całym samochodem jak dawałem gazu jak się dławił żeby w ogóle jechać (były miejscami problemy żeby jechać 80km/h na IV biegu).

Czytałem dużo o tym co to może być ale nie potrafię ustalić, czy to zapieczone łopatki wirnika, czy zaworek powietrza intercoolera, czy jakiś wężyk sparciał i nie trzyma ciśnienia... Nie mam pomysłu.

 

Na samochodach nie znam się w ogóle, a nie mam żadnego zaufanego warsztatu w Warszawie, boje się gdzieś podjechać bo można wmówić mi wszystko...

pomóżcie proszę.

 

pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności