Dodi79 Zgłoś #41 Napisano 6 Marca 2008 czy jest mozliwe ze 2000 km po czyszczeniu kierownic w turbinie one znowu sie zapiekły??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz11 Zgłoś #42 Napisano 20 Lipca 2008 Odświeżam temat u mnie dokładnie to samo niecałe 2 tysiace po czyszczeni dalej tryb awaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siniakTDI Zgłoś #43 Napisano 21 Lipca 2008 Eeee chłopaki to jakoś kulawo czyściliście te turbiny, ja w moim pasku nie mogłem przekraczać 3000 obr bo od razu tryb awaryjny i błąd 00575, już miałem rozbierać turbinę i ją czyścić ale postanowiłem najpierw spróbować czegoś łatwiejszego tzn. rozruszać łopatki a miałem je zapieczone że cho cho, sztanga nie chciała się wogóle poruszać ale po ok. dwóch godzinach walki ze sztangą udało mi sie ją rozruszać choć nie było łatwo i powiem wam że z trybem awaryjnym mam narazie spokój a przejechałem więcej niż wy piszecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz11 Zgłoś #44 Napisano 21 Lipca 2008 Bo tu prawdopodobnie nie chodzi o zatarte kierowniczki bo to nie możliwe aby po dokładnym czyszczeniu zaraz znowu sie zapiekły. Przyczyna leży w układzie dolotowym n75 albo przepływce. Dodi79 tobie udało sie rozwiazac ten problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mendyk Zgłoś #45 Napisano 30 Lipca 2008 Witam FORUMOWICZÓW. Też miałem problem z tym trybem awaryjnym. Pojechałem do miechaniora i na miejscu wymienił przepływomierz. I niby wszystko ok ale czuję jakby silnik stracił elastyczność ( muszę teraz dać więcej gazu aby auto odchodziło jak dawniej) . Tak się zastanawiam czy on nie wsadził mi jakiegoś innego przepływomierza np. od innej wersji. Gdzie i jak mogę to sprawdzić? Jakiś numer na zewnątrz a może wewnątrz. No i jaki numer. Typ silnika to AFN 1,9 tdI 1999. Proszę o odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RyszardSz Zgłoś #46 Napisano 22 Sierpnia 2008 Witam też mam AFN 1.9 tdi 1999 mój numer przepływomierza z obudowy 0281 002 216 028 906 461 w środku na module (lizaku) F00C 2G2 027 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczurka Zgłoś #47 Napisano 16 Lutego 2009 Witam tez mam problem z czujnikem kolektora gdzie ten czujni sie znajduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk_tor Zgłoś #48 Napisano 16 Lutego 2009 Witam Ja mam trochę inny problem z kierownicami, tzn nie można ruszyć sztangi co raczej świadczy o zapieczeniu kierownic spalin, auto nie jest takie jak kiedyś ALE nie wpada w tryb awaryjny (vag nie pokazuje błędów), jest zrywne tak do 2500obr ale powyżej przyspiesza przeciętnie (max 180km/h, wcześniej robił 200 bez żadnych problemów i zajmowało to krócej niż teraz). Czy to normalne że auto nie wpada w tryb awaryjny mimo zapieczonych kierownic i jak długo mogę z czymś takim jeździć? Jak dobrać się do turbiny (wyciągnąć ja od góry - mało miejsca) i czym ją wyczyścić? Z góry dziękuje za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #49 Napisano 10 Czerwca 2011 ciekawy temat trzeba go dokładniej przestudjować i wyczyścić turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urwis Zgłoś #50 Napisano 22 Czerwca 2011 Witam wszystkich! To mój wstępniak na tym forum, piszę w rozpaczy. Mam problem z Passatem B5 1.9 TDI 110KM 1998. Samochód nie ma mocy, średnie spalanie pokazuje na V biegu 12l/100 przy 90km/h, a na zimnym silniku pokazał mi jakieś 20l/100 na niższych biegach. Max pojedzie 140km/h - sprawdzałem jak rozgrzałem. Problem z mocą jest taki że wracając do domu (bo stało mi się to na wyjeździe) z początku miałem cały czas kosmiczne spalanie i brak mocy, natomiast z czasem jak cały czas jechałem sobie te 90km/h moc wracała na jakis czas i spalanie plasowało się na poziomie 4l/100km jeśli dłuższy czas nie operowałem gazem. Zauważyłem że silnik trzęsł całym samochodem jak dawałem gazu jak się dławił żeby w ogóle jechać (były miejscami problemy żeby jechać 80km/h na IV biegu). Czytałem dużo o tym co to może być ale nie potrafię ustalić, czy to zapieczone łopatki wirnika, czy zaworek powietrza intercoolera, czy jakiś wężyk sparciał i nie trzyma ciśnienia... Nie mam pomysłu. Na samochodach nie znam się w ogóle, a nie mam żadnego zaufanego warsztatu w Warszawie, boje się gdzieś podjechać bo można wmówić mi wszystko... pomóżcie proszę. pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach