Desper Zgłoś #301 Napisano 26 Stycznia 2010 heh, a u mnie z kolei może i nie osiąga temperatury po 15 minutach przy -26, ale jedno jest ważne: i wczoraj i dziś odpalił z pierwszego zakręcenia - i to jest najważniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #302 Napisano 26 Stycznia 2010 dzięki kolego Radar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #303 Napisano 27 Stycznia 2010 w ogole po wymianie czesci auto zaczelo lapac temperature roboczą silnika po 3-4km jazdy! Osobiscie to i mi sie wydaje ze to jest nie mozliwe zeby przy takiej temp. powietrza zlapal 90'C. w tak krotkim czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #304 Napisano 27 Stycznia 2010 A ja na zakończenie napisze tak... jak mi nagrasz filmik przy temp -15 -10 st po przejechaniu 3-4km, czyli ok 8-10min będziesz miał 90 st, to stawiam Ci we Wrocławiu dobrą 0,7L.Nie uwierzę, póki nie zobaczę, też mam diesla i mi to zajmuje ok 7-9km jadąc oczywiście spokojnie czyli do 2,2-2,3k obrotów, a wiem że auto mam sprawne. Po 4 km miałem 90st ale w benzynie 1.8T gdzie faktycznie szybko się zagrzewał. Pozdrawiam Adam Chcecie żeby się szybciej silnik zagrzewał to ustawiajcie climatronic na "LO", w samochodzie będzie zimno jak na zewnątrz, ale silnik złapie 90' o wiele szybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konieczny1 Zgłoś #305 Napisano 27 Stycznia 2010 Witam, koledze prmx89 , to wymiana świec i aku pomogła w naprawie centralnego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras82 Zgłoś #306 Napisano 27 Stycznia 2010 mi odpalił przy -27st. (3 razy grzałem świece). nie jest to palenie jakiego oczekuje (miałem golfa AHU palił na dotyk przy -25st). byłem u pompiarza - pompa i wtryski ok, kąt wtrysku -ok, świece ok, filtr nowy - knecht, paliwa nie cofa (przy -5st jest ok). nie wiem co może być jeszcze nie tak. zrobiłem zrzuty z poszczególnych grup w VAGu. jeśli ktoś miałby ochotę mam prośbę o analize co jeszcze może być nie tak /- robiłem to jak silnik miał ok. 55st./ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #307 Napisano 27 Stycznia 2010 a co powinienem zmienić filtr paliwa ?? świece to kupie nowe i tak wymienię zobaczę jak założę nowe czy będzie to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konieczny1 Zgłoś #308 Napisano 27 Stycznia 2010 mam ten sam objaw co ty , dziś wymieniłem filtr paliwa zobaczę co jutro będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosi77 Zgłoś #309 Napisano 27 Stycznia 2010 ...dziś wymieniłem filtr paliwa zobaczę co jutro będzie Ja jestem dwa dni po tym zabiegu i różnica jest mocno odczuwalna. Przed wymianą długo kręciłem i palił nierówno teraz mu to przeszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konieczny1 Zgłoś #310 Napisano 27 Stycznia 2010 i ja jestem dobrej myśli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #311 Napisano 27 Stycznia 2010 Możecie powiedzieć po co te grzanie świec x3 ? Wystarczy jedno, przy -25 grzeją prawie 10s więc wystarczająco żeby sprawny silnik odpalił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojjtecki Zgłoś #312 Napisano 27 Stycznia 2010 ...sporo czasu walczyłem z problematycznym odpalaniem na mrozie. Teraz po kłopocie, sprawdzałem wszystko prócz najprostszej rzeczy. Przepalony bezpiecznik świec żarowych w skrzynce pod maską skutecznie odciął nowe zresztą świece i pasek męczył się odpalając bez nich. Pisze, może komuś pomoże. pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #313 Napisano 27 Stycznia 2010 ja wszystko sprawdziłem prad do swiec dociera tylko ze jedna swieczka padła zamierzam wymienic jeszcze filtr paliwa i olej moze to potym polepszy sie z odpalaniem kurcze w zeszłym roku odpalał od strzała nawet jak było minus 32 st a teraz ma jakies problemy przy minus 26 ale i ako juz nie to słabiej kreci wkoncu ma prawo ma 6 lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #314 Napisano 28 Stycznia 2010 w poscie numer 43 (w telefonie nie dziala cytowanie) opisany jest przebieg wydluzania czasu grzania swiec przez adaptacje w VAGu. Wie ktos moze jak sie te zmieniane liczby maja do faktycznego czasu grzania? Np. zmniejsze podana liczbe o 10 to o ile wydluzy sie czas grzania w sek.? (np. przy te samej temp.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
madziar Zgłoś #315 Napisano 28 Stycznia 2010 Witam i prosze o pomoc mam paska z 2001r 1.9 101km na pompowtryskach wymieniłem wszystkie swiece kable sprawdzałem prąd dochodzi i mam problemy z odpalaniem przy -10 stopniach strasznie ciezko pali musze go trzymac na rozruszniku odpala jak zalany dwusów nie na wszystkie cylindry a jak odpali to zuca silnikiem czy to moga byc pompowtryski ,ropa czy moze sie gdzies zapowietrza prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
despero_25 Zgłoś #316 Napisano 28 Stycznia 2010 Witam Wszystkich! Po raz pierwszy tu jestem jako zarejestrowany i zalogowany, ale na bieżąco śledzę to forum. Kupiłem samochód 16 stycznia (do wczoraj stał na podwórku, a ja go odpalałem średnio co 2 dnia, żeby sobie pochodził ze 20 min.) wczoraj go ubezpieczyłem i chciałem sobie pojeździć, ale spotkało mnie nie miłe zaskoczenie, a mianowicie: przekręcam kluczyk w stacyjce wsztystkie kontrolki gasną zastaje tylko - wiadomo ta od świec (no i akumulatora), kontrolka od świec zgasła no i staram się od razu odpalić samochód, a tu nic - nagle zaczęły się włączać wszystkie kontrolki, także wszystko świeciło jak na choince, spróbowałem jeszcze raz powtórzyć te czynności,ale znów to samo. dwie osoby na forum miały podobny problem, ale nikt go konkretnie nie zdiagnozował. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojjtecki Zgłoś #317 Napisano 28 Stycznia 2010 ... zacząłbym od sprawdzenia aku, może się "skończył" skoro niedawno kupiłeś autko to nie wiadomo w jakim jest stanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #318 Napisano 28 Stycznia 2010 Witam Wszystkich! Po raz pierwszy tu jestem jako zarejestrowany i zalogowany, ale na bieżąco śledzę to forum. Kupiłem samochód 16 stycznia (do wczoraj stał na podwórku, a ja go odpalałem średnio co 2 dnia, żeby sobie pochodził ze 20 min.) wczoraj go ubezpieczyłem i chciałem sobie pojeździć, ale spotkało mnie nie miłe zaskoczenie, a mianowicie: przekręcam kluczyk w stacyjce wsztystkie kontrolki gasną zastaje tylko - wiadomo ta od świec (no i akumulatora), kontrolka od świec zgasła no i staram się od razu odpalić samochód, a tu nic - nagle zaczęły się włączać wszystkie kontrolki, także wszystko świeciło jak na choince, spróbowałem jeszcze raz powtórzyć te czynności,ale znów to samo. dwie osoby na forum miały podobny problem, ale nikt go konkretnie nie zdiagnozował. Proszę o pomoc. Na początek akku A jak się te kontrolki zaświeciły to kręcił w ogóle silnik?? PZdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GivEr193 Zgłoś #319 Napisano 28 Stycznia 2010 Pisałem wczesniej ze mam problemy z odpalaniem !!! pocztałem i wymieniłem aku sprawdziłem swiece i wsio ok wczoraj podchodze o 6 rano do pracy trza jechac -22 stopnie i zonk !!! wiec mowie cos innego dzis rano wychodze +1 podeszłem SZOK odpalił za 1 razem poszłem tak z ciekawosci sprawdzic czy pokreci itp CO to moze byc ?? moze byc ze olej przy -22 nie daje rady wymienic go czy jak ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #320 Napisano 28 Stycznia 2010 Pisałem wczesniej ze mam problemy z odpalaniem !!! pocztałem i wymieniłem aku sprawdziłem swiece i wsio ok wczoraj podchodze o 6 rano do pracy trza jechac -22 stopnie i zonk !!! wiec mowie cos innego dzis rano wychodze +1 podeszłem SZOK odpalił za 1 razem poszłem tak z ciekawosci sprawdzic czy pokreci itp CO to moze byc ?? moze byc ze olej przy -22 nie daje rady wymienic go czy jak ?? Po 1:nie krzycz... Po 2: piszesz o akku i świecach a nie wspomniałeś o filtrze-i co z nim?Logiczne jest że podczas mrozów może paliwo zamarznąć i wytrąca się z niego później parafina i zapycha filterek.Czyli proste-zależne od temperatury,wszystko było opisywane.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach