Skocz do zawartości

wojjtecki

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wojjtecki

  • Urodziny 22.05.1982

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Dokładnie - miedzy turbiną a kolektorem wydechowym nie ma uszczelki. Ceny ASO Skody - Gdynia : 11 zł - uszczelka TURBO-WYDECH 8zł - odprowadzenie oleju Przy EGR zostawiłem stare - przedmuchów nie ma a ta malutka miedziana pod rurke doprowadzającą olej do turbo jest w ASO niedostępna osobno ( tylko w komplecie ze "śrubą" wkręcaną w turbo za jedyne 110 zł ) więc też została stara i jest OK Pozdrawiam
  2. Witam! Orientuje się ktoś czy zaznaczone na schemacie turbinki AFN elementy nr 12 i 4 są że sie tak wyraże rozczepialne? Czysćiłem turbo i wężyk stalowy odkręciłem za pomocą sruby nr 12 ( kręciły sie obie razem z 4ką). Po skreceniu na srubie nr 12 wydostawal sie olej przy rurce metalowej, rozkrecilem, skrecilem raz jeszcze i nie leci tyllko widze teraz że sie "poci" olejem. W serwisie uszczelka ( nr3) osobno nie wystepuje tylko w komplecie 4A za jedyne 112 zł :-) Zastanawiam się czy pomoze wymiana uszczelki, czy rozkrecić te obie nakrętki? Sorki za wywód :-) pozdrawiam PO PROBLEMIE :-)
  3. Kiedys zmontowałem sobie takie urządzonko ( na szybkości poniewaz to noc była) z klucza do szlifierki i kawałka płaskownika :-), dało rade wkrecic tłoczek bez problemu :-)
  4. ... zacząłbym od sprawdzenia aku, może się "skończył" skoro niedawno kupiłeś autko to nie wiadomo w jakim jest stanie...
  5. ...sporo czasu walczyłem z problematycznym odpalaniem na mrozie. Teraz po kłopocie, sprawdzałem wszystko prócz najprostszej rzeczy. Przepalony bezpiecznik świec żarowych w skrzynce pod maską skutecznie odciął nowe zresztą świece i pasek męczył się odpalając bez nich. Pisze, może komuś pomoże. pozdrawiam!
  6. Witam! Swego czasu miałem podobny problem, mianowicie ubywało płynu chłodzącego ze zbiorniczka.W moim przypadku problem udało się rozwiązać kosztem 3 zł ! Winna była zaślepka króćca wodnego. Podaje nr katalogowy zestawu, którego użyłem 357 198 140 S. Pozdrawiam
  7. na chwile obecną oryginał w IC w Gdyni kosztuje 408 zł, i masz rację jest to oryginał tzn. ze znaczkiem VW, a wiem że równie dobrze dla VW napinacz ten mógł zrobić Febi, więc wiesz jak to jest z zamiennikami.... jakbyś pooglądał dostępne na rynku np. wachacze LEMFORDERA to w oczy rzuca się zamazany znaczek VW AUDI :-) i jest to ten sam który w serwisie zakupisz tyle ze bez znaczka :-)
  8. Już się poprawiam- koleżanko Fortunata :-) Febi kosztuje 446 zł ale jest napewno dobry jakościowo !
  9. Kolego FORTUNATA ja brałbym Febi, ale jesli chcesz tansze to za 175 zł jest własnie HANS PRIES, widze, że jestes z Konina wiec podjedz do firmy FOTA w Koninie i popros o taki nr -028 903 315 M . Nie maja na miejscu ale ściągną :-) Pozdrawiam
  10. Panowie, jak dla mnie cena 330 zł za HANS PRIES to stanowczo za duuuzo!! Mozna ten napinacz dostac W DETALU za 175 zł i jest to cena bardzo konkurencyjna w stosunku do FEBI (446zł). Swoja dogą Febi to bardzo dobra firma. Dodam jeszcze, że ostatnio kolega zakupił właśnie Hansa i za 3 tygodnie... wrócił po FEBI :-)
  11. ...warto pamiętać, że w "oryginale" równie dobrze może siedzieć SKF ... tyle tylko, że z emblematem VW. Pozdrawiam
  12. spoko, chodzi mi właśnie o to dlaczego on nie wydaje z siebie głosu... a czy to, że nie ma sygnalizacji dźwiękowej włączonych świateł wysiadając z autka ma coś wspólnego z tym sygnałem od rezerwy? może to uszkodzenie mechaniczne tego beepera?? . pozdrawiam
  13. Dzięki za konkretną odpowiedz ! Pozdrawiam
  14. Chłopaki, wiem za co odpowiada nie wiem tylko dlaczego go nie ma ( i nie mam wciąż pełnego baku)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności