wojjtecki
-
Liczba zawartości
30 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wojjtecki
- Urodziny 22.05.1982
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdynia
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
-
Dokładnie - miedzy turbiną a kolektorem wydechowym nie ma uszczelki. Ceny ASO Skody - Gdynia : 11 zł - uszczelka TURBO-WYDECH 8zł - odprowadzenie oleju Przy EGR zostawiłem stare - przedmuchów nie ma a ta malutka miedziana pod rurke doprowadzającą olej do turbo jest w ASO niedostępna osobno ( tylko w komplecie ze "śrubą" wkręcaną w turbo za jedyne 110 zł ) więc też została stara i jest OK Pozdrawiam
-
Witam! Orientuje się ktoś czy zaznaczone na schemacie turbinki AFN elementy nr 12 i 4 są że sie tak wyraże rozczepialne? Czysćiłem turbo i wężyk stalowy odkręciłem za pomocą sruby nr 12 ( kręciły sie obie razem z 4ką). Po skreceniu na srubie nr 12 wydostawal sie olej przy rurce metalowej, rozkrecilem, skrecilem raz jeszcze i nie leci tyllko widze teraz że sie "poci" olejem. W serwisie uszczelka ( nr3) osobno nie wystepuje tylko w komplecie 4A za jedyne 112 zł :-) Zastanawiam się czy pomoze wymiana uszczelki, czy rozkrecić te obie nakrętki? Sorki za wywód :-) pozdrawiam PO PROBLEMIE :-)
-
regeneracja zacisków czy moze nowy zacisk?
wojjtecki odpowiedział devil-80 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Kiedys zmontowałem sobie takie urządzonko ( na szybkości poniewaz to noc była) z klucza do szlifierki i kawałka płaskownika :-), dało rade wkrecic tłoczek bez problemu :-) -
problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....
wojjtecki odpowiedział olko25 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
... zacząłbym od sprawdzenia aku, może się "skończył" skoro niedawno kupiłeś autko to nie wiadomo w jakim jest stanie... -
problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....
wojjtecki odpowiedział olko25 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
...sporo czasu walczyłem z problematycznym odpalaniem na mrozie. Teraz po kłopocie, sprawdzałem wszystko prócz najprostszej rzeczy. Przepalony bezpiecznik świec żarowych w skrzynce pod maską skutecznie odciął nowe zresztą świece i pasek męczył się odpalając bez nich. Pisze, może komuś pomoże. pozdrawiam! -
Witam! Swego czasu miałem podobny problem, mianowicie ubywało płynu chłodzącego ze zbiorniczka.W moim przypadku problem udało się rozwiązać kosztem 3 zł ! Winna była zaślepka króćca wodnego. Podaje nr katalogowy zestawu, którego użyłem 357 198 140 S. Pozdrawiam
-
na chwile obecną oryginał w IC w Gdyni kosztuje 408 zł, i masz rację jest to oryginał tzn. ze znaczkiem VW, a wiem że równie dobrze dla VW napinacz ten mógł zrobić Febi, więc wiesz jak to jest z zamiennikami.... jakbyś pooglądał dostępne na rynku np. wachacze LEMFORDERA to w oczy rzuca się zamazany znaczek VW AUDI :-) i jest to ten sam który w serwisie zakupisz tyle ze bez znaczka :-)
-
Już się poprawiam- koleżanko Fortunata :-) Febi kosztuje 446 zł ale jest napewno dobry jakościowo !
-
Kolego FORTUNATA ja brałbym Febi, ale jesli chcesz tansze to za 175 zł jest własnie HANS PRIES, widze, że jestes z Konina wiec podjedz do firmy FOTA w Koninie i popros o taki nr -028 903 315 M . Nie maja na miejscu ale ściągną :-) Pozdrawiam
-
Panowie, jak dla mnie cena 330 zł za HANS PRIES to stanowczo za duuuzo!! Mozna ten napinacz dostac W DETALU za 175 zł i jest to cena bardzo konkurencyjna w stosunku do FEBI (446zł). Swoja dogą Febi to bardzo dobra firma. Dodam jeszcze, że ostatnio kolega zakupił właśnie Hansa i za 3 tygodnie... wrócił po FEBI :-)
-
...warto pamiętać, że w "oryginale" równie dobrze może siedzieć SKF ... tyle tylko, że z emblematem VW. Pozdrawiam
-
spoko, chodzi mi właśnie o to dlaczego on nie wydaje z siebie głosu... a czy to, że nie ma sygnalizacji dźwiękowej włączonych świateł wysiadając z autka ma coś wspólnego z tym sygnałem od rezerwy? może to uszkodzenie mechaniczne tego beepera?? . pozdrawiam
-
Dzięki za konkretną odpowiedz ! Pozdrawiam
-
Chłopaki, wiem za co odpowiada nie wiem tylko dlaczego go nie ma ( i nie mam wciąż pełnego baku)