trix Zgłoś #21 Napisano 30 Marca 2015 (edytowane) Planuję kupić passata z 2012r i widzę że montowane były w tym roczniku 2 rodzaje panelu climatronc. nr 1 Aktualnie mam taki w superb`ie nr 2 bardzo przypomina ten z b6 Który z nich jest nowszy? Czy są jakieś różnice między nimi oprócz wizualnej? Edytowane 30 Marca 2015 przez trix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojas Zgłoś #22 Napisano 30 Marca 2015 (edytowane) Nowszy jest nr2 (trzy pokretla). Poza roznica wizualna jedyna roznica polega na wystepowaniu polowek stopni, czasem jest tez szerszy zakres temp do ustawienia (zalezy chyba od kodowania panelu). Nr1 byl montowany w ostatnich rocznikach b6 i w pierwszych b7. Edytowane 30 Marca 2015 przez wojas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #23 Napisano 10 Stycznia 2017 Ciągnąc temat, to interesuje mnie kompatybilność między panelami ale tylko w modelu: 3C0 907 044 Z biegiem lat następowały różnice. Widzę, że występują one od 2005 roku gdzieś do 2009. Pomijam oczywiste wynikające z różnic w wyposażeniu, czyli: ogrzewanie postojowe TAK/NIE (z tym wiąże się zamiana zasilania - przewody Pin 20 i Pin 16), grzane fotele TAK/NIE, ogrzewana przednia szyba TAK/NIE. Nastąpiła zmiana funkcjonalna w połowie 2007 roku, tzn. doszedł automatyczny obieg wewnętrzny. Z tym się wiąże dołożenie nowego czujnika, czyli: czujnik jakości powietrza (Pin nr 4). Pojawia się też zmiana w sposobie działania, bo zamiast ECON jest AC - wpływa to na możliwość wyłączenia dodatkowego ogrzewania elektrycznego i ogrzewania postojowego w funkcji dogrzewania. Śledząc numery HW, H i SW, widać, że ciągle zmienia się Software: od SW0101 do SW0909, HW: od HW041 do HW133, oraz H: od H003 do H024. Dlatego interesuje mnie możliwość wymiany pomiędzy różnymi wersjami. Wiadomo, jeżeli wszystkie te HW, H i SW są takie same - możemy wymieniać. Np.: mamy AF dokładamy grzane fotele - wymieniamy panel na AH, wymieniamy przednią szybę na grzaną - panel AJ, dokładamy ogrzewanie postojowe - panel AK - wszystko jest w wersji oprogramowania SW0505, hardware cały czas HW050, H005. Ale czy możemy teraz przeskoczyć od razu na panel DN (najnowszy SW, HW, H)? Wiem, czujnik jakości powietrza, więc dokładam i ten czujnik... Ale czy te wszystkie panele pomiędzy wersjami można dowolnie zamieniać? Na czym polegają tak naprawdę różnice pomiędzy SW, HW i H? Macie taką wiedzę, to podzielcie się proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #24 Napisano 10 Stycznia 2017 Gdy masz przycisk AC, a masz u siebie z napisem ECON to nie podejdzie bez przerabiania w kablach, w tych z AC nagrzewnica ma 1 jedną klapkę obiegu zamkniętego w ECON są 2, więc trzeba 7 pin z połączyć z 10 pin, a 8 pin z 9pinem we wtyczce brązowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #25 Napisano 10 Stycznia 2017 Gdy masz przycisk AC, a masz u siebie z napisem ECON to nie podejdzie bez przerabiania w kablach, w tych z AC nagrzewnica ma 1 jedną klapkę obiegu zamkniętego w ECON są 2, więc trzeba 7 pin z połączyć z 10 pin, a 8 pin z 9pinem we wtyczce brązowej. Rozumiem - zmiany w elektryce, OK. Poza tym, jak czytałem na tym forum, jedna z klapek od obiegu wewnętrznego nie będzie się domykać. Brakowało mi tego, bo wiem, że zmiana w klapkach była, tylko nie wiedziałem od kiedy, tzn. jak to rozpoznać. Dzięki. Wtedy też doszedł czujnik jakości powietrza - przynajmniej w Europie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #26 Napisano 10 Stycznia 2017 Doszedł, ale można kupić panel z przyciskiem AC i bez czujnika, np. takie panele były w Golfach 5 i Touranach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #27 Napisano 10 Stycznia 2017 Doszedł, ale można kupić panel z przyciskiem AC i bez czujnika, np. takie panele były w Golfach 5 i Touranach. To już model 1K0 907 044 Czy to jest całkowicie zamienne z 3C0 907 044? Kodowanie, współpraca z innymi modułami w Passacie, itp.? W 3C0 znalazłem BP i DF, które mają AC ale są bez automatycznego obiegu zamkniętego, czyli nie chcą czujnika jakości powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #28 Napisano 10 Stycznia 2017 Miałem panel 1K0 z Golfa z przyciskiem AC, a u siebie miałem z ECON, poza zmianą kabelków nic nie robiłem. Rzeczywiście w pasku też występowały takie panele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #29 Napisano 10 Stycznia 2017 Jeszcze jedna rzecz - odmiana. Są panele - wyraźnie to widać w 1K0 - z DUAL i bez. Jeżeli jest ogrzewanie postojowe, to w to miejsce ląduje przycisk. Wyczytałem, że funkcję klimatyzacji dwustrefowej uzyskuje się dłużej przytrzymując przycisk AUTO - można wtedy u pasażera ustawić inną temperaturę kręcąc gałką po jego stronie. Czy klimatyzacje rzeczywiście różnią się budową? Np. czy jednostrefowa ma wtedy tylko jeden silniczek odpowiedzialny za obie klapki / strony? Przy ogrzewaniu postojowym tej funkcji nie widać ale może są jedno- i dwustrefowe... Zatem byłaby kolejna różnica pomiędzy panelami wynikająca z budowy klimatyzacji - JEDNO- lub DWUSTREFOWA i nie można wtedy bezkarnie zamieniać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okos Zgłoś #30 Napisano 16 Października 2019 W dniu 30.03.2015 o 10:36, trix napisał: Planuję kupić passata z 2012r i widzę że montowane były w tym roczniku 2 rodzaje panelu climatronc. nr 1 Aktualnie mam taki w superb`ie nr 2 bardzo przypomina ten z b6 Który z nich jest nowszy? Czy są jakieś różnice między nimi oprócz wizualnej? Czy nr.2 można montować za nr.1 bez żadnych przeróbek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #31 Napisano 16 Października 2019 Tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly66542 Zgłoś #32 Napisano 9 Kwietnia 2020 Witam. Czy w passacie b6 w climatroniku da się ustawić tak żeby po przekreceniu temperatury od strony kierowcy zmieniała się również od strony pasażera? Zauważyłem to u siostry w octavi a u mnie trzeba osobno regulować. Ktoś wie czy z vcds jest taka opcja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #33 Napisano 9 Kwietnia 2020 Jeśli masz climatronic użyj przycisku DUAL, a potem kręć tylko lewym pokrętłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly66542 Zgłoś #34 Napisano 9 Kwietnia 2020 Nie ma u mnie takiego przycisku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #35 Napisano 9 Kwietnia 2020 wrzuć fotkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly66542 Zgłoś #36 Napisano 9 Kwietnia 2020 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #37 Napisano 11 Kwietnia 2020 Jak dobrze pamiętam to musisz przytrzymać 5sekund przycisk econ, sam miałem podobny panel tylko dodatkowo webasto. Jeżeli uda ci się przestawić że będzie w dual to później jak ktoś przestawi od strony pasażera to się opcja wyłącza i zaś przytrzymanie econ cię czeka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly66542 Zgłoś #38 Napisano 12 Kwietnia 2020 Wielkie dzięki ? jednak to nie przycisk econ tylko auto. Ale ważne że się da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach