Skocz do zawartości

okos

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O okos

  • Urodziny 08.11.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Krystian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    pl

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam. Uwalił mi się moduł komfortu przez zalanie i podczas robienia porządków pod dywanikiem (przed montażem nowego) zauważyłem wyrwane kable w kolorze pomarańczowo-brązowym. Z jednej strony kabel ( pomar.-brąz.) idzie z komfortu (niebieska wtyczka na foto) i wchodzi w złączkę, z której wychodzą chyba 3 inne w tym samym kolorze. Wszystkie wyleciały z tej złączki i stąd moje pytanie czy mogę je połączyć razem? Bo wyglądają jak by miały zalakowane końcówki. Chyba, że to jest przez zaśniedzenie? I jeszcze pytanie za co odpowiadają te przewody? Moduł z dwoma wtyczkami 1JO 959 798 AH Dzięki za wszelką pomoc.
  2. Czy nr.2 można montować za nr.1 bez żadnych przeróbek?
  3. W innyn raporcie mam takie info: SIDE AIR BAG FRONT WITH CURTAIN AIR BAG
  4. A czy możecie zerknąć w załączony pdf i sprawdzić info odnośnie Airbag? Z tego co ja widzę jest tylko dla kierowcy i pasazera dla przednich foteli. Nie ma żadnej informacji odnośnie tylnych siedzeń. Dzieki
  5. Panowie proszę o opinię na temat tego auta. Dziwi mnie brak chromów przy zderzakach i oknach jak i brak czujników parkowania? Możliwe, że tak wyszło z fabryki? Raport_autoDNA_WVWZZZ3CZCE149340.pdf
  6. okos

    Wkładka zamka

    Panowie wypadła mi pierścieniowa blaszka mocująca wkładkę i mam pytanie o najlepszy sposób jej zamontowania ponownie, bo od środka nie mogę jej wsunąć. Czy najlepiej wymontować całą klamkę i wtedy wsunąć tą blaszkę? Powinno to wyglądać tak :
  7. Rozumiem. W takim razie jak mogę sprawdzić stan pompy tandemowej, bo od tego wolałbym zacząć ?
  8. Witam, mam problem z rozruchem passata AJM po dłuższym postoju w zimne dni. Chciałbym zacząć od założenia zaworka zwrotnego i mam pytanie na który przewód założyć ?
  9. Polutowałem końcówki i całość wpakowałem do plastikowego korpusu czujnika, który jak się okazało siedział w skrzyni i wszystko ładnie zagrało :jupi:jupi:jupi Prędkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa i licznik kilometrów znów żyją. Dzięki i pozdrawiam
  10. Wlasnie w poscie powyzej pytalem o tenze czujnik, czy tak powinien wygladać. Pozdro
  11. 00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
  12. Podpowie ktoś coś na temat tego czujnika? Czy on tak powinien wyglądać, czy może było coś jeszcze na tych elektrodach?
  13. Witam, mam problem z niedzialającym predkosciomierzem i licznikiem kilometrow. Skanując vagiem pokazuje bład czujnika g68. Szperając w okolicy skrzyni natknąłem się na kabel z luźnym czujnikiem. Próbowałem umieścic go w miejscu gdzie był pierwotnie ale za nic nie chce do końca wskoczyć. Czy jest na to jakiś sposób przekrecajac po wsunieciu czy jak? Czujnik ma na końcu dwie elektrody i boję sie aby ich nie uszkodzić przy wkladaniu. Prosze o porade
  14. Witajcie, tez mam totalny brak mocy tyle, ze w AJM-ie. Zrobiłem test VCDsem -engine01/basic settings04/group_11 i wartość w polu 3 praktyczni się nie zmienia i cały czas jest bliska 960. Dodam, że wężyki podciśnienia sprawdzone i do N75 dochodzi 0,7 bara. Czy to może wskazywać na uszkodzony zaworek N75? Edit:Problem zniknął po skasowaniu błędów w Vcds.
  15. okos

    sztanga - turbo

    Sztanga u góry = doładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności