Gość wilson Zgłoś #1 Napisano 28 Kwietnia 2006 Witam. Szukałem na forum i raczej nie znalazłem nić na ten temat a instrukcji obsługi nie umię ściągnąć... Piszę z pytaniem czy któryś z szanownych użytkowników posiada opis funkcji w MFA, tzn co, gdzie i jak się tym posługiwać Może być w języku angielskim... Potrzebne to jest do Paska z kierownicą po "złej" stronie jeśli miałoby to w czymś pomóc a licznik wyskalowany jest w MPH :610: 2000 rok, 1.9 TDI 115 KM Byłbym wdzięczny za pomoc pozdrawiam wilson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dayv Zgłoś #2 Napisano 28 Kwietnia 2006 co rozumiesz pod pytaniem opis funkcji? masz rozumiem pelnego mfa wyswietlac Ci sie powinno: -chwilowe spalanie -srednie spalanie -srednia predkosc -czas (jazdy) -nie wiem czy o jakiejs jednej bzdecie zapomnialem... wlanczasz opcje przytrzymujac prawy przycisk (gora dol obojatnie) na "wlaczniku wycieraczek" pozatym na pelnym mfa wyswietlaja Ci sie info na temat braku benzynki startych klockow hamulcowych braku plynu do spryskiwaczy no i jezeli masz navi (telematic) to wyswietlacz mfa sluzy jako menu navi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość AIRWOLF Zgłoś #3 Napisano 14 Maja 2006 a ja np. mam takie cos: pisze mi MFA 1 na tym małym wyswietlaczu po prawej stronie obok godziny ale nie moge zmieniac funkcji manetką, wiem ze byłą zmieniana kierownica to i moze manetki tez, wiec moze mam komputer tylko złe manetki, a moze tylkotak sobie pisze ?? :628: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #4 Napisano 30 Kwietnia 2007 MFA 1 wyświetla : -aktualną godzine -cząstkowe spalanie -średnie spalanie -średnią prędkość -czas jazdy -km od włączenia zapłonu -temperatue zewnętrzną i to jest MFA 1 w wyświetlaczu zegarka w obrotomierzu, ale jeśli przyciśniemy przycisk reset wówczas z MFA 1 robi się MFA 2 i pokazuje te same funkcje tylko, że inne wartości. Zastanawiam się o co chodzi. Dziś np. nigdzie nie jeździłem a MFA 2 pokazał średnie spalanie 6 litrów, cząstkowe również 6 litrów, czas jazdy ponad 61 godzin, przejechane kilometry 2365. Zastanawiam się o co chodzi z MFA 2. Może ktoś mi podpowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #5 Napisano 30 Kwietnia 2007 longboy, użyłeś wyszukiwarki, chyba nie ;( Pamiętam jak o tym adams kiedyś pisał. MFA 2 kasujesz sam(zlicza, dopóki Ty nie zaingerujesz), a MFA 1 kasuje się po ok.2h od wyłączenia silnika lub własnoręcznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomal-stm Zgłoś #6 Napisano 30 Kwietnia 2007 To co mówicie to prawda Tylko ja mam anglika i dziwne rzeczy mi komputer wypisuje Mianowicie nie mam spalania pokazanego (L/100km i øl/100km) tak jak jest to napisane w instrukcji tylko mam MPH i øMPH, które nie wiem co to jest. Liczby są duże i przy przyspieszaniu jest 0, a jak zmiejszam obroty to pokazuje się 200, 500 (zależy jak leży). Kto wie co to znaczy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #7 Napisano 30 Kwietnia 2007 Wartości prędkości w angliku są podawane w milach. A zużycie paliwa chyba nie w litrach tylko w innych jednostkach /km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 30 Kwietnia 2007 W GALONACH zapewne, choć tak do konca pewny tego nie jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #9 Napisano 1 Maja 2007 MPH i øMPH Nie MPH (miles peer hour) tylko MPG (miles peer galon). Tez tak mialem, kupilem kabelek i przelaczylem komputerek na normalne jednostki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomal-stm Zgłoś #10 Napisano 1 Maja 2007 Sorki pomyliłem się To dlaczego jak zmniejszam obroty to liczba się zwiększa?? A jak przyśpieszam to jest 0 ?? I to jest galon na 100 mil ?? I jaki to galon? Znalazłem 3 typy (brytyjski, amerykański i suchy(?)) ------- chcąc liczyć doszedłem do wniosku, że mój passat paliłby 90l/100km A to jest poprostu liczba mil przejechanych na jednym galonie Teraz pasuje Jak się myle to poprawiajcie (błądzenie ludzka rzecz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #11 Napisano 1 Maja 2007 To dlaczego jak zmniejszam obroty to liczba się zwiększa?? A jak przyśpieszam to jest 0 ?? MPG czyli ilosc mil na galonie. Im mniejsza wartosc tym auto pali wiecej (jak to z brytyjczykami wszystko odwrotnie). Co do galonu to raczej europejski do przeliczania mozna uzyc tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boczuś Zgłoś #12 Napisano 23 Października 2007 witajcie mam pytanko przy pokazywaniu temperatury zewnętrznej pojawiło mi się słoneczko co to jest? dlaczego się wyświetliło? no i co sygnalizuje? dodam, że mam instrukcję obsługi po włosku i nie kumam nic a na forum też nie znalazłem opisu tego słoneczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #13 Napisano 23 Października 2007 to nie słoneczko tylko płatek śniegu, ostrzega przed możliwością gołoledzi na drodze. Pojawia się w zakresie chyba od +4 do -3 stopni (jeśli dobrze pamiętam) ale niech mnie ktoś poprawi jeśli sie mylę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jazgar Zgłoś #14 Napisano 24 Października 2007 przy 5 chyba raz tez mialem platek,ale przed tym najpeirw temperatura spadla do zera.Ten przelicznik na pewno jest dorby?W miescie 9litrow w trasie/wiochy 6,5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #15 Napisano 25 Października 2007 przy 5 chyba raz tez mialem platek,ale przed tym najpeirw temperatura spadla do zera.Ten przelicznik na pewno jest dorby?W miescie 9litrow w trasie/wiochy 6,5 Platek sniegu przy +4 sie pokazuje... No i nie wiem, o co Ci z tym przelicznikiem chodzi-moze bys sie troche jasniej wyrazil Bo jesli tyle Ci pali, to jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jazgar Zgłoś #16 Napisano 25 Października 2007 kurcze jestem nie mal pewien ze byl platek przy 5.Jak sie powtorzy to dam fotke. spalanie chcialem sie upewnic ze mam w normie bo tematow o spalaniu multum ale zeby sie czegos dowiedziec to lipa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marko Zgłoś #17 Napisano 21 Lutego 2008 longboy z mojego dośwaidczenia MFA2 pokzuje te same wartości co MFA1 ale w odniesieniu do całego okresu jazdy np. 1000 km MFA1 jak pisano wyżej pokazuje wartości do momentu ochłodzenia silnika MFA2 pokazuje wartości średnie dopuki nie skasujesz ja sprawdzam sobie spalanie średnie na 100km własnie przez MFA2 porównując z zużyciem liczonym przez zatankowanie i przejechane km różnica u mnie około 0,3 l/100km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chlipek Zgłoś #18 Napisano 21 Lutego 2008 MPG prosta sprawa; 1 mila = 1.6 km 1 galon = 4.55 litra np 40 MPG 40x1.6= 64 km 4.55 / 64 * 100 = 7.1 l/100km a co do MFA to tak jak ci koledzy podpowiadaja MFA1 kasuje sie w 2 godziny po zgaszeniu silnika lub recznie, natomiast MFA2 kasuje sie po przejechaniu 1000km lub recznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #19 Napisano 21 Lutego 2008 MFA - opis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #20 Napisano 21 Lutego 2008 natomiast MFA2 kasuje sie po przejechaniu 1000km lub recznie i tu się nie zgodze bo u mnie na MFA 2 było 3000 km i nic sie nie kasowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach