malysdd Zgłoś #161 Napisano 6 Kwietnia 2011 czy ktoś montował ostatnio może taki "washer jet" toprana do b5 fl? (10 zł) http://moto.allegro.pl/dysza-spryski...494222553.html wszystko gites? Ja próbowałem to zamontować, to jest dysza do paska b3-b4, do b5 jest to zdecydowanie za grube, teraz niestety mam do wymiany lub naprawy ośkę wycieraczki, bo urwał mi się gwint przytrzymujący wycieraczkę na ośce, czy ktoś z was spotkał się z możliwością zakupu samej ośki, zdawało mi się, że pod którymś z tych tematów był link do sklepu z tą ośką (nie całym zestawem naprawczym), ale od dwóch dni próbuję coś znaleźć i mi się nie udaje, a nie za bardzo mam teraz kasiurkę na nowy (bardziej opłacalny) silniczek z Boscha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #162 Napisano 9 Kwietnia 2011 Witam, a ja mam pytanie dotycz. rurki w lewym schowku w bagażniku. Jako że mi też nie spryskuje tylnej szyby to za waszą radą zajrzałem do schowka w bagażniku. I tak - tam od strony przodu auta idą dwie rurki. Jedna idzie do góry do klapy bagażnika a druga jest wolna zakończona kolankiem. Chciałem ją połączyć z tą drugą ale nie bardzo, bo ta co idzie do klapy zachowuje ciągłość. Wygląda to tak jakby oprócz tej co idzie do spryskiwacza, to jest jeszcze druga, ale po co? i jeszcze jedno, tak tą wolną rurkę zakończoną kolankiem włożę do ust i zaciągnę to zassaję płyn doi spryskiwaczy. Co o tym myślicie? Może jednak da się ją gdzieś wpiąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #163 Napisano 9 Kwietnia 2011 (edytowane) Jedna idzie do góry do klapy bagażnika a druga jest wolna zakończona kolankiem. No to jakimś cudem masz o jedną za dużo. Wygląda na to że ktoś ściągnął od pompki drugą linię. Tylko przyznam że to poroniony pomysł. Bo ktoś nieźle ,,się na rozbierał,, żeby przeciągnąć ten wężyk. A można było przecież robiąc to samo odszukać przerwę w ori wężyku i go naprawić. Reasumując, skoro z tego odpiętego wężyka zaciągasz płyn to przepnij go to wężyka który idzie to klapy i masz po temacie. Pozdro. Edytowane 9 Kwietnia 2011 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eusso Zgłoś #164 Napisano 8 Lipca 2011 Czy spryskiwacz tylnej szyby w czasie spryskiwania powinien nanosic płyn wraz z poruszająca sie wycieraczką czy w jeden konkretny punkt? U mnie sikał w jeden punkt a teraz coś chyba mu sie odblokowało (albo zepsuło) i sika na szybe wraz z poruszającą sie po półkolu wycieraczka. Jak jest u Was? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #165 Napisano 8 Lipca 2011 Czy spryskiwacz tylnej szyby w czasie spryskiwania powinien nanosic płyn wraz z poruszająca sie wycieraczką czy w jeden konkretny punkt? U mnie sikał w jeden punkt a teraz coś chyba mu sie odblokowało (albo zepsuło) i sika na szybe wraz z poruszającą sie po półkolu wycieraczka. Jak jest u Was? Było setki razy o tym w tym temacie! Powinien stać w miejscu i zraszać szybę pionowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk1120 Zgłoś #166 Napisano 8 Lipca 2011 Witam ja co prawda mam wersje B5 i moze jest inaczej ale u mnie sie porusza wraz z wycieraczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NiemoR Zgłoś #167 Napisano 8 Lipca 2011 Czy spryskiwacz tylnej szyby w czasie spryskiwania powinien nanosic płyn wraz z poruszająca sie wycieraczką czy w jeden konkretny punkt? U mnie sikał w jeden punkt a teraz coś chyba mu sie odblokowało (albo zepsuło) i sika na szybe wraz z poruszającą sie po półkolu wycieraczka. Jak jest u Was? Powinien w jeden - do góry, a wycieraczka jeździ 180 stopni. Jeśli "sika" Ci dookoła razem z jadącą wycieraczką to zatarła się rurka w śrubie która trzyma wycieraczkę. Zdejmij czarną plastikowa maskownice i popsikaj np WD 40 - u mnie pomogło i się odblokowało bez rozkręcania. Jeśli nie to musisz rozkręcić mechanizm i wyczyścić bo jak nie to urwie Ci w końcu ta rurkę i płyn będzie się wlewał w klapę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudlaty Zgłoś #168 Napisano 14 Lipca 2011 Ja miałem podobny problem. Kupiłem zwykłą antenę od radia aluminiowa. dopasowałem średnicę, tak aby połączyć ukręcone elementy rurki, odtłuściłem, zalutowałem i 1,5 roku jest spokój. Spryskiwacz działa bez zarzutów. Jeden warunek trzeba dokładnie łączenia zalać cyną i sprawdzić przed zamontowaniem czy jest szczelna rurka. Koszt anteny ok 5 zł., odrobina cyny, dobra lutownica i trochę chęci i cierpliwości do pracy z tym ustrojstwem. ---------- Post added at 23:59 ---------- Previous post was at 23:58 ---------- Eusso a u Ciebie juz się ukręciła rurka,. Powinno pryskać w jeden punkt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrow Zgłoś #169 Napisano 23 Lipca 2011 witam.jak by kto potrzebował nowy silniczek bosch-a spoko moge załatwić za około 250pln ewentualnie org SWF z mojego do naprawy słynna rurka dam za 5 dych..pozdro:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciejK Zgłoś #170 Napisano 25 Lipca 2011 Takie pytanko mam czy jak kupie ten spryskiwacz tylnej szyby http://allegro.pl/spryskiwacz-tylnej-szyby-dysza-vw-passat-od-ss-i1721561354.html to czy ta biała rurka z kolankiem jest rurka nr 28 ze schematu?? Czy jeśli mam tą rurkę (oryginalna złota) i jest ona tylko obłamana z jednej strony to czy wystarczy samą dyszę wstawić i będzie oki?? Ile cm powinna mieć ta rurka i ile dysza?? spryskiwacz.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciejK Zgłoś #171 Napisano 26 Lipca 2011 nikt nie pomoże?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebollski26 Zgłoś #172 Napisano 26 Lipca 2011 U mnie od zakupu nie działa wycieraczka. Dałem sobie spokój. Ogólnie nie jest mi potrzebna. Ta usterka jest częstą wadą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #173 Napisano 26 Lipca 2011 Maciek, wygląda, że to co podałeś na aukcji i to na schemacie nr 28 to ten sam element Podmienić i powinno być ok. Podeślij takie samo pytanie z tym schematem sprzedającemu na Allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciejK Zgłoś #174 Napisano 26 Lipca 2011 Jeszcze jedno pytanie czdysza przeznaczona do B4 będzie pasować do b5?? Na allegro nie mogę znaleźć dyszy przeznaczonej do b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba666 Zgłoś #175 Napisano 1 Sierpnia 2011 Koledzy którzy mają ten problem i już wiedzą jak to naprawić --- wielkie dzięki. Oryginalny zestaw naprawczy ok - ale znowu jest mosiężna rurka - plastikowa lepsza. Ok 2-3 godzin roboty i działa super. Rozebrać , wyczyścić , rozwiercić , nasmarowć(dobrze). Wstawiamy rurkę i składamy , ale lepiej w samochodzie. Nie zakręcamy tylnego dekielka tylko po założeniu mechanizmu do autka ustawiamy koło zamachowe we właściwej pozycji ( ja robiłem metodą prób i błędów) , to samo z ramieniem wycieraczki , dopiero wtedy zakręcamy dekielek i podłączamy spryskiwacz. Narzędzia: -13, 8 , 10 oczko lub orzech - śrubokręt płaski i krzyżak - torx (nie pamiętam jaki - coś małego) - kombinerki lub coś podobnego - wiertło 4 i 2,5 (łatwiej rozwiercić) - dobry smar z niską temperaturą krzepnięcia Pozdrawiam kolegów z wcześniejszych postów , nawet laik da radę dzięki opisom to naprawić Wielkie dzięki , taki drobiazg a jak wkur...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedzior Zgłoś #176 Napisano 6 Września 2011 Panowie ktos moglby mi podac dokladne wymiary rurki mosieznej? dlugosc, srednica zew i grubosc scianki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sierpynsky Zgłoś #177 Napisano 12 Października 2011 Takie pytanko mam czy jak kupie ten spryskiwacz tylnej szyby http://allegro.pl/spryskiwacz-tylnej-szyby-dysza-vw-passat-od-ss-i1721561354.html to czy ta biała rurka z kolankiem jest rurka nr 28 ze schematu?? Czy jeśli mam tą rurkę (oryginalna złota) i jest ona tylko obłamana z jednej strony to czy wystarczy samą dyszę wstawić i będzie oki?? Ile cm powinna mieć ta rurka i ile dysza?? koledzy ja mam takie same pytanie jak kolega wyżej a może już założył i jak pasuje?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marqs85 Zgłoś #178 Napisano 11 Grudnia 2011 Witam, potrzebuje rady, mianowicie zreanimowałem spryskiwacz i działa super ale problem jest z mechanizmem wycieraczki, robi 1/3 obrotu i tyle, zaś samo koło zębate pomimo różnych ustawień robi 1 pełny obrót i zatrzymuje się zawsze w jednym ustawieniu. Ustawiałem i na ząbkach w samym mechanizmie ale to nic nie daje, Może ktoś się z tym uporał?Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek5922 Zgłoś #179 Napisano 12 Stycznia 2012 Witam, potrzebuje rady, mianowicie zreanimowałem spryskiwacz i działa super ale problem jest z mechanizmem wycieraczki, robi 1/3 obrotu i tyle, zaś samo koło zębate pomimo różnych ustawień robi 1 pełny obrót i zatrzymuje się zawsze w jednym ustawieniu. Ustawiałem i na ząbkach w samym mechanizmie ale to nic nie daje, Może ktoś się z tym uporał?Z góry dzięki za pomoc. Witam kolego mam podobny problem u mnie po złożeniu ramię wycieraczki wykonuje około 1/2 i wraca do pozycji wyjściowej. Czy ktos nam pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek5922 Zgłoś #180 Napisano 13 Stycznia 2012 Witam Kolego ja tak jak i ty miałem podobny problem, i udało mi się z tego wybrnąć. Po prostu sworzeń w który wchodzi rurka od spryskiwacza musisz centralnie nabić na wielowpuście tak aby zębatka na nim była a nie te blaszki od ramienia, sworzeń musi wychodzić nad zewnętrzną blaszkę około pół centa(można to podejrzeć na zamieszczonych zdjęciach poniżej w opisach), pozdrawiam miłej pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach