-
Liczba zawartości
59 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kedzior
- Urodziny 11.09.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Winterthur
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
-
150 - tak slabo? gotowcem pacnij od razu z 210ps, odwiedz --http://www.gotowe_chipy_passat.pl
-
Dymienie w wysokim zakresie obrotów AVF
kedzior odpowiedział kedzior → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Oczywiscie silnik byl cieply. Probe powtorzylismy 4 razy i bialy dym zawsze pojawial sie po przekroczeniu 3500/4000obr/min. W ruchu ulicznym dym sie rozwiewa - jedynie o zmroku widac go w swiatlach aut jadacych za mna. Na hamowni stalem obok i moze dlatego wydawal sie znaczny. Jak okreslic 'recznie' czy luz wirnika jest w normie? -
Dymienie w wysokim zakresie obrotów AVF
kedzior odpowiedział kedzior → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
moze sie z nami podzielisz informacja co bylo powodem zakatowania 3 turbin? gdyby turbina byla w stanie agonalnym na pewno w 4 pomiarach nie pozwolilaby na uzyskanie 135ps interesuje mnie jaki luz wirnika jest dopuszczalny? passat bedzie pokonywal teraz trasy +1000km i wolalbym uniknac sytuacji ze stane na srodku trasy -
witam, dziś miałem wizytę na hamowni. auto ma blisko 200tys przebiegu i mam podstawy sądzić że przebieg jest oryginalny. Pompki i turbo seryjne. Wszystko w najlepszym porządku - wypluło 135,2ps i 325,2Nm. Pompki pracują idealnie. Do jednej rzeczy można się tylko doczepić Zaniepokoił mnie dym kiedy auto przekroczyło 3,5tys obr - był na tyle spory że nie dobrał go podłączony system wentylacyjny. Osoba która robiła badanie (celowo nie podam zakładów) powiedziała że turbina zaczyna puszczać olej i trzeba się jej przyglądać. Podjechałem do mechanika - mówi że jeśli od wymiany do wymiany 15k nie dolewam oleju to nie ma powodów do obaw. Z drugiej strony zakład od regeneracji turbin zaleca wymianę turbiny jak najszybciej W poniedziałek chciałbym się dostać do turbiny żeby ręcznie sprawdzić luzy na wirniku ... Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
-
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
kedzior odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
jesli nie ma wycieku a ply ubywa to co sie znim moze stac? nie zauwazyles jakiegos dziwnego dymy za autem w czasie odpalania czy przyspieszania? ale to chyba nie ten temat tu mowimy o temperaturze plynu -
kolego masz rownanie z jedna niewiadoma - poziom chyba nawet nie gimnazjalny (srednica wewnetrzna) = (srednica zewnetrzna) - (2*grubosc scianki) ogarniesz to teraz?
-
co to znaczy 'otwor w srodku'?
-
fi zew 3.40mm, grubosc scianki trudno bylo mi zmierzyc bo rurke mialem lekko sfatygowana ale ~0.4mm jak namierzysz zamiennik daj znac
-
suwmiarka w reke i zmierz stara jak juz zdemontowales ja miedzianego zamiennika nie znalazlem - zastosowalem rurke modelarska a u kumpla rurke z balonika ktory kupil corce na jakims festynie pamietaj ze musisz na gore osadzic dysze a jak srednica bedzie nieteges to nie bedzie dobrze siedziec a co za tym idzie bedzie kijowo spryskiwac ja z mich rurek zrobilem przedluzke zeby nadal konczyla sie rurka jak w oryginale i nie bylo problemow z osadzeniem dyszy powodzenia
-
wchodzi ciasno dodatkowo poprawilem poxipolem zeby nie bylo niespodzianek na razie dziala plynnie
-
http://allegro.pl/rurka-modelarska-fi-4-2-150-mm-antysplataniowa-i2060777572.html ta rurka swietnie pasuje jako przeluzenie (nachodzi na te miedziana i miesci sie w tulejce) u mnie zdala egzamin za te kwote chyba warto sprawdzic :mniam
-
Ceny obu od 30 na allegro do 150pln w ASO Zachecam do lektury tematu - wszystko jest przewalkowane milion razy
-
Najpierw zmienilem termostat ale nie bylo zadnej poprawy Po zmianie czujnika wskazowka ruszy sie juz po ~4km a pelna tem mam po 6 - 7km. Wczesniej po 7km wskazowka dopiero sie ruszala
-
ja tez mam AVF przez zmiana czujnika nie lapal 90 a do 80 doczlapal sie po ~15km zmienilem czujnik i przy tem zewnetrznej ~3C i nocnym postoju mam rowne 90C po 6-7km spokojnej jazdy i trzyma rowno
-
w tym silniku czujnik temperatury cieczy masz z tylu silnika przy scianie grodziowej a drugi stojac frontem do auta po prawej stronie w dolnej czesci chlodnicy o jakim czujniku piszesz w obudowie filtra? ja bym obstawial czujnik g62