vipereeek Zgłoś #221 Napisano 8 Września 2013 Mam pytanie czy można wyciągnąć złamaną dysze spryskiwacza tylnej szyby w passacie? Czy ktoś już coś takiego robił. Renessa, a przejrzałaś coś trochę ten temat ? Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Renessa Zgłoś #222 Napisano 8 Września 2013 Renessa, a przejrzałaś coś trochę ten temat ? Pozdro. Witam. Tak przejrzałam, ale nie znalazłam nic o wymianie złamanej dyszy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aqwa Zgłoś #223 Napisano 8 Września 2013 Witam. Tak przejrzałam, ale nie znalazłam nic o wymianie złamanej dyszy! słabo szukasz na pierwszej stronie wątku masz opisane że samej dyszy nie wyjmiesz tylko całą reparaturkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osek Zgłoś #224 Napisano 3 Listopada 2013 Witam Jestem właśnie na etapie diagnozowania w czym jest problem u mnie z tylnim spryskiwaczem, ogólnie pompka pompuje płyn, wiec zacząłem od otwarcia lewego schowka ponieważ z tej strony pod samochodem znalazłem wyciekający płyn, koledzy wcześniej pisali że powinno tam być jakieś kolanko u mnie natomiast wygląda to tak jak na załączonym zdjęciu, rurka wchodzi dość luźno i podczas spryskiwania wszystko leci bokiem, nie wiem czy to wina że jest zapchana dysza czy może tego że to "kolanko" u mnie nie wygląda tak jak powinno i jest poprostu nie szczelne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #225 Napisano 3 Listopada 2013 WitamJestem właśnie na etapie diagnozowania w czym jest problem u mnie z tylnim spryskiwaczem, ogólnie pompka pompuje płyn, wiec zacząłem od otwarcia lewego schowka ponieważ z tej strony pod samochodem znalazłem wyciekający płyn, koledzy wcześniej pisali że powinno tam być jakieś kolanko u mnie natomiast wygląda to tak jak na załączonym zdjęciu, rurka wchodzi dość luźno i podczas spryskiwania wszystko leci bokiem, nie wiem czy to wina że jest zapchana dysza czy może tego że to "kolanko" u mnie nie wygląda tak jak powinno i jest poprostu nie szczelne ? Brak ori kolanka, ktoś już przy tym majstrował. A grzebanie tam daje wręcz 100% pewność wcześniejszego uszkodzenia/zabicia dyszy lub jej rurki w silniczku. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osek Zgłoś #226 Napisano 3 Listopada 2013 (edytowane) Brak ori kolanka, ktoś już przy tym majstrował. A grzebanie tam daje wręcz 100% pewność wcześniejszego uszkodzenia/zabicia dyszy lub jej rurki w silniczku. Pozdro. Dzięki, a czy ten zestaw reperaturka posiada też to kolanko ? jeśli nie to czy możesz lub ktoś inny może mi podesłać fotkę jak ono powinno wyglądać? ono ma łączyć tę czarną rurkę z tą gumową większa? Jeszcze jedno pytanie, gdzie można kupić ten zestaw naprawczy ? Tylko w ASO ? czy sa tańsze zamienniki ? Bo przeszukałem allegro i nic nie znalazłem Kolanka też nie mogę znaleźć aby zobaczyć jak wygląda Nowa aktualizacja, reperaturek nie ma co kupować bo są całe silniczki boscha za 185zł to prawie tyle ile reperaturka, o ile się nie myle to na fotkach wygląda na to że kluczowe elementy są plastikowe to moze nie bedą sie zapiekać? Ale w dalszym ciągu nie wiem jak wygląda kolanko w schowku Edytowane 4 Listopada 2013 przez Osek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osek Zgłoś #227 Napisano 4 Listopada 2013 Rozebrałem dziś tylnia klape i rozebrałem silniczek, oczywiście standardowo rurka zapieczona, u mnie nawet nie wyszła tego trzpienia. Została w środku tylko plastik wyszedł. W związku z tym że musiałbym tamto rozwierać a nie wiem jak by to wyszło zamiast reperaturki zamawiam cały silniczek bosha (koszt prawie taki jak reperaturki) jak przyjdzie dam znać czy kluczowy element (rurka) jest metalowa czy plastikowa. Mam jednak dalej problem z tym kolankiem w lewym boczku, czy jest ktoś wstanie zrobić mi zdjęcie jak to powinno poprawnie wyglądać? Tak jak napisałem wcześniej u mnie jest wąska czarna rurka co wchodzi w szeroką a ta szeroka z powrotem w wąską, i zastanawiam się teraz czy ta szeroka wogóle powinna być ? czy to poprzedni właściciel nie dorobił sobie czegoś ? Zdjęcie by mi bardzo ułatwiło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiek87 Zgłoś #228 Napisano 7 Listopada 2013 Witam. W moim passacie też jest problem, z tylnym spryskiwaczem... Sprawa wygląda tak, że słychać jak pracuje silniczek, aczkolwiek nie psika płyn... Wewnątrz bagażnika płynu też nie widać, aczkolwiek nie zaglądałem jeszcze do tego schowka. Będzie to do zrobienia "domowymi sposobami" czy będzie trzeba więcej kasy wywalić? No i jak zdiagnozować o co dokładniej chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ath42 Zgłoś #229 Napisano 7 Listopada 2013 pierwsze zajrzyj do schowka jak sucho to pewnie trzeba będzie zapoznać się z reperaturką sprawa do ogarnięcia samemu tyle że już nie pamiętam ile kosztuje reperaturka ale tania nie była Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #230 Napisano 10 Sierpnia 2014 (edytowane) Panowie , jak rozebrać mechanizm tak żeby wyczyścić wszystko ? Dokładnie chodzi mi o rozpołowienie trybików i dostania się do rurki. Cały mechanizm mam wyjęty z auta, zaślepka odkręcona. Jak podłącze na krótko to silniczek daje impuls na mechanizm i delikatnie się rusza... Dobra, znalazłem. Trzeba ten trzpień wybić i wychodzi razem z trybikami i można wyczyścić. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124314 Wychodzi na to że padł mi silniczek. Jak wyjmę i włożę wtyczkę to obraca się o kilka milimetrów i koniec. Szczotki są. Co mogło paść ? Może płytka z elektroniką ? Edytowane 10 Sierpnia 2014 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaban99722 Zgłoś #231 Napisano 14 Września 2014 Małyy odkopp... Panowie i panie, czy wężyk od silniczka tylnej wycieraczki gdzieś się rozdziela czy idzie w całości przez cale auto ? Jeśli tak to czy jest możliwa jego wymiana ? tzn czy da się dokupić nowy taki wężyk. Pytam bo pękla mi koncowka ktora nachodzi na spryskiwacz przy silniczku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #232 Napisano 14 Września 2014 Jak dobrze kojarzę to jest złączka (która właśnie też lubi się rozpiąć)w lewym schowku u góry albo nawet ręką powinieneś namacać. - - - - - aktualizacja - - - - - koncowka ktora nachodzi na spryskiwacz przy silniczku Tak tylko z drugiej strony to czy ona jest w zestawie z wężykiem czy z silniczkiem...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaban99722 Zgłoś #233 Napisano 14 Września 2014 Jutro zobaczę czy tam jest, ale dzięki za odzew. Koncowka jest chyba z wezykiem razem, no chyba ze u mnie jest to sklejone na stale, w co watpie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skovi Zgłoś #234 Napisano 14 Grudnia 2014 Wczoraj przestał mi działać spryskiwacz tylnej szyby. Mam rocznik 2002. Zacząłem od lewego schowka i ... bingo! U góry rozłączone kolanko. Po wciśnięciu sika aż miło! Dzieki internecie! :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekhr Zgłoś #235 Napisano 16 Grudnia 2014 witam wszystkich, walczę właśnie ze spryskiwaczem tylnej szyby, mam kombi z 2003 roku z silniczkiem valeo. Ponieważ w Olsztynie ASO życzy sobie za zestaw naprawczy 2 stówy zakupiłem cały silnik boscha, zamontowałem, podłączyłem wtyczkę i zonk Króciec do podłączenia przewodu z płynem jest chyba inny w boschu niż był w valeo. Na przewodzie z płynem jest biała plastikowa złączka a przewód jest niewielkiej średnicy, na silniczku jest zwykły króciec do nasunięcia przewodu o nieco większej średnicy. Ma ktoś może pomysł jak połączyć jedno z drugim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #236 Napisano 16 Grudnia 2014 Masz jakąś fotkę tego? byłoby łatwiej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekhr Zgłoś #237 Napisano 16 Grudnia 2014 jutro zrobię "na żywo" z auta, na razie załączam fotki poglądowe valeo i bosch, złączka jest chyba taka sama jak ta na przewodzie w schowku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #238 Napisano 16 Grudnia 2014 No tu na fotkach wydają się być takie same w obu przypadkach,a u Ciebie czemu nie pasuje? za mała średnica wężyka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #239 Napisano 10 Maja 2015 Cześć. Mam mały problem z tylnym spryskiwaczem. Polega on na tym, że spryskiwacz systematycznie mi się zapycha. Ostatnio wytrzymał może ze 2 tygodnie. Płyn raczej nigdzie nie ucieka, przynajmniej nic w środku nie wyczułem. Wymiana dyszy na nową załatwi sprawę? I rozumiem, że do jej wyjęcia nie trzeba rozbierać tapicerki, tylko zdjąć kapsel z wycieraczki i dalej kombinerkami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #240 Napisano 10 Maja 2015 No teoretycznie tak jak mówisz, w praktyce nie wiem jak mocno dysza będzie siedziała... W razie czego przygotuj się na rozbiórkę, chociaż powiem Ci, że ja regenerowałem kompletnie tylną wycieraczkę i spryskiwacz i poszło dość szybko i bez problemów. Nie kupowałem żadnych reperaturek, to co się ukręca pozbyłem się "rozwiercając", dałem docięty odpowiednio przewód z płynu do mycia szyb, przeczyściłem, przetkałem dyszę i działa jak nowe. Więc bez obaw, da się wszystko ogarnąć, a może uda Ci się samą dyszę ściągnąć to tylko przeczyścisz, przedmuchasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach