Skocz do zawartości
eusso

Wyciek oleju z popmy Wakum. Pomocy !!!!

Rekomendowane odpowiedzi

HERMETIK jest twarda spoina....sklei, zaschnie, stwardnieje. Jest to uszczelniacz do elementow skrecanych na sztywno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy moze ma ktos instrukcjie wymontowania pompy waku. I czy po wyjeciu nic sie nie przestawi. Prosze o pomoc..

 

---------- Post added at 14:39 ---------- Previous post was at 14:35 ----------

 

Witam czy moze ktos ma instrukcjie jak sie wymontowuje wakum pompy i czy po wymontowaniu nie trzeba nic ustawiac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

I na mnie przyszła kolej. Podobno też muszę wymienić pompę Vacum. U mnie co prawda nic nie cieknie ale jest problem z hamulcami. Na pierwszy rzut oka wszystko jest OK. Ale przy gwałtownym hamowaniu (kilka szybkich naciśnięć pedału hamulca) zaczyna robić się nieciekawie. Już przy drugim naciśnięciu pedał robi się twardszy a przy trzecim jest tak twardy, że trzeba się mocno zapierać o oparcie żeby uzyskać, i tak niewystarczający, efekt. Mechanik powiedział, że do wymiany jest pompa. Czy ma rację? Przed tą diagnozą sprawdził mi szczelność wszystkich wężyków i było OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaozylem elektrozawor (od passata benzyny) na przewod paliwowy (wyjscie ze zbiornioka) ale nic nie pomoglo nadal ma problem z odpaleniem. Zastanawiam sie czy jak bym zalozy taki elektrozawor na przewot powrotny to czy by byla poprawa. Zauwazylem ze jak przekrece kluczykiem kilka razy (wlocze zaplon i wylocze) to auto odpala normalnie. Moze ktos ma jakies pomysly lub przerabial ten problem. Moze tos mi pomoze zanim wezme sie za wykrecanie pompy vaku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakby ktoś chciał to mam do sprzedania sprawną pompe wakum wraz z nówkami oryginalnymi uszczelkami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jaka cena i czy pasuje do avb 2002rok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazłem coś takiego http://allegro.pl/uszczelniacze-pompy-wtryskowe-bosch-uszczelki-tdi-i1412972781.html czy to będzie się nadawało do mojej pompy w AHU? czy ktoś regeneruje te pompy? jak to wygląda? u mnie cieknie ropa i śmierdzi w aucie. Silnik też cały tłusty od ropy.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ,mam taki problem ,mianowicie ten kruciec pompy vacum sie rusza jest lużny i cieknie z niego ,z miejsca zaznaczonego na czerwono, da sie to jakoś naprawić czy trzeba wymieniać pompe ,bo po za tym to nigdzie nie cieknie , miał ktoś taki przypadek, co można zrobić z tym ???

IMG_0865.jpg

IMG_0864.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ,mam taki problem ,mianowicie ten kruciec pompy vacum sie rusza jest lużny i cieknie z niego ,z miejsca zaznaczonego na czerwono, da sie to jakoś naprawić czy trzeba wymieniać pompe ,bo po za tym to nigdzie nie cieknie , miał ktoś taki przypadek, co można zrobić z tym ???
przykleić wystarczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przykleić wystarczy

 

czym najlepiej silikon czy jakiś klej ,może taki do śrub???czy coś lepszego,innego polecasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czym najlepiej silikon czy jakiś klej ,może taki do śrub???czy coś lepszego,innego polecasz
klej który po wyschnięciu usztywni to połączenie bo to nie tylko że leci ci ropa ale i słabszy motor pewnie jest co ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ten dzyndzołek co zaznaczył bolo02 na zdjęciu wychodzi jakoś tak "normalnie" czy trzeba się nakombinować ?

Rozumiem, że jak się już uda wyjąc ten króciec to wszystko trzeba wyczyścić, osuszyć, odtłuścić i skleić czymś odpowiednim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego na silikon nie, jest za miękki, wiem, że kleją to na poxipol :)

ja kleiłem na klejem "Kompozyt 100" dwu składnikowym

ale zanim przykleisz to najlepiej podłączyć wakuometr i sprawdzić w której pozycji jak ustawiasz ten króciec będziesz miał największe podciśnienie z pompy i w takiej zakleić (bo u nie ciśnienie wahało się od -0,5do -1 bara) ustawiłem na -1bar zablokowałem i zakleiłem

Edytowane przez andrzejek73

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
klej który po wyschnięciu usztywni to połączenie bo to nie tylko że leci ci ropa ale i słabszy motor pewnie jest co ??

 

nie odczukłem spadku mocy ,tylko ropa właśnie sie tamtenty sączyła ,nie mocno ale widać było że sie sączy i kapie,a powiedz mi bo od czego to jest dokłanie bo ida do tego krucca wężyki podciśnieniowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie odczukłem spadku mocy ,tylko ropa właśnie sie tamtenty sączyła ,nie mocno ale widać było że sie sączy i kapie,a powiedz mi bo od czego to jest dokłanie bo ida do tego krucca wężyki podciśnieniowe
kolega ANDRZEJ opisał od czego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a właśnie ,czy on sie wyciąga czy nie ????

 

---------- Post added at 16:08 ---------- Previous post was at 16:01 ----------

 

kolego na silikon nie, jest za miękki, wiem, że kleją to na poxipol

ja kleiłem na loctite dwu składnikowy

ale zanim przykleisz to najlepiej podłączyć wakuometr i sprawdzić w której pozycji jak ustawiasz ten króciec będziesz miał największe podciśnienie z pompy i w takiej zakleić (bo u nie ciśnienie wahało się od -0,5do -1 bara) ustawiłem na -1bar zablokowałem i zakleiłem

 

 

chodzi o kręcenie samym krućcem ??? i wakuometr podłączam do tego uw krućca ??? czy to ma wływ na cofanie sie paliwa ,na palenie auta bo bywało żadko ale czasem rano chwile kręcić musiałem ale to zdarzyło sie pare razy a tak to w miare dobrze palił , i jak wpływa to na moc ,bo mielke pisał że motor może osłabnąć ,

Edytowane przez bolo02

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mianowicie ten kruciec pompy vacum sie rusza jest lużny i cieknie z niego ,z miejsca zaznaczonego na czerwono

Pompa vacum jest dwu funccyjna jak poczytasz post wyżej to jest wszystko opisane jak przecieka ropa znaczy że puszczają uszczelnienia na pompowaniu ropy i samo zaklejenie tego krućca nic nie da są podobno zestawy naprawcze do pomp wacum.

 

Kruciec ze zdjęcia jest od komory pompy podciśnienia do wspomagania hamowania(serwo) montowany jest on od środka pompy z oringiem i jest zaklepany od środka więc bez rozebrania się go nie wyciągnie. Po pewnym czasie robi się on luźny i wtedy jest nie wystarczające podciśnienie do wspomagania hamulców (wtedy się go zakleja bo rozbieranie pompy nie ma sensu -za dużo roboty), objawia się to twardym pedałem i coraz słabszym hamowaniem po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zakleiłem i zobaczymy co sie bedzie działo ,u mnie tak jak pisałem sie sączyło lekko i był lużny ten kruciec, a pedał hamulca jest ok i hamuje sie bardzo do0brze, tak wię bede kontrolował i zobacze jak pojezdze troche dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności