zuse Zgłoś #41 Napisano 19 Lipca 2008 HERMETIK jest twarda spoina....sklei, zaschnie, stwardnieje. Jest to uszczelniacz do elementow skrecanych na sztywno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #42 Napisano 19 Grudnia 2009 Witam czy moze ma ktos instrukcjie wymontowania pompy waku. I czy po wyjeciu nic sie nie przestawi. Prosze o pomoc.. ---------- Post added at 14:39 ---------- Previous post was at 14:35 ---------- Witam czy moze ktos ma instrukcjie jak sie wymontowuje wakum pompy i czy po wymontowaniu nie trzeba nic ustawiac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krembul Zgłoś #43 Napisano 19 Grudnia 2009 Koledzy, I na mnie przyszła kolej. Podobno też muszę wymienić pompę Vacum. U mnie co prawda nic nie cieknie ale jest problem z hamulcami. Na pierwszy rzut oka wszystko jest OK. Ale przy gwałtownym hamowaniu (kilka szybkich naciśnięć pedału hamulca) zaczyna robić się nieciekawie. Już przy drugim naciśnięciu pedał robi się twardszy a przy trzecim jest tak twardy, że trzeba się mocno zapierać o oparcie żeby uzyskać, i tak niewystarczający, efekt. Mechanik powiedział, że do wymiany jest pompa. Czy ma rację? Przed tą diagnozą sprawdził mi szczelność wszystkich wężyków i było OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #44 Napisano 31 Stycznia 2010 Zaozylem elektrozawor (od passata benzyny) na przewod paliwowy (wyjscie ze zbiornioka) ale nic nie pomoglo nadal ma problem z odpaleniem. Zastanawiam sie czy jak bym zalozy taki elektrozawor na przewot powrotny to czy by byla poprawa. Zauwazylem ze jak przekrece kluczykiem kilka razy (wlocze zaplon i wylocze) to auto odpala normalnie. Moze ktos ma jakies pomysly lub przerabial ten problem. Moze tos mi pomoze zanim wezme sie za wykrecanie pompy vaku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adametronics Zgłoś #45 Napisano 1 Lutego 2010 A jakby ktoś chciał to mam do sprzedania sprawną pompe wakum wraz z nówkami oryginalnymi uszczelkami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fergon Zgłoś #46 Napisano 21 Stycznia 2011 Witam, jaka cena i czy pasuje do avb 2002rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felippe Zgłoś #47 Napisano 27 Stycznia 2011 znalazłem coś takiego http://allegro.pl/uszczelniacze-pompy-wtryskowe-bosch-uszczelki-tdi-i1412972781.html czy to będzie się nadawało do mojej pompy w AHU? czy ktoś regeneruje te pompy? jak to wygląda? u mnie cieknie ropa i śmierdzi w aucie. Silnik też cały tłusty od ropy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #48 Napisano 10 Marca 2011 witam ,mam taki problem ,mianowicie ten kruciec pompy vacum sie rusza jest lużny i cieknie z niego ,z miejsca zaznaczonego na czerwono, da sie to jakoś naprawić czy trzeba wymieniać pompe ,bo po za tym to nigdzie nie cieknie , miał ktoś taki przypadek, co można zrobić z tym ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #49 Napisano 10 Marca 2011 witam ,mam taki problem ,mianowicie ten kruciec pompy vacum sie rusza jest lużny i cieknie z niego ,z miejsca zaznaczonego na czerwono, da sie to jakoś naprawić czy trzeba wymieniać pompe ,bo po za tym to nigdzie nie cieknie , miał ktoś taki przypadek, co można zrobić z tym ??? przykleić wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #50 Napisano 10 Marca 2011 przykleić wystarczy czym najlepiej silikon czy jakiś klej ,może taki do śrub???czy coś lepszego,innego polecasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #51 Napisano 10 Marca 2011 czym najlepiej silikon czy jakiś klej ,może taki do śrub???czy coś lepszego,innego polecasz klej który po wyschnięciu usztywni to połączenie bo to nie tylko że leci ci ropa ale i słabszy motor pewnie jest co ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #52 Napisano 10 Marca 2011 A czy ten dzyndzołek co zaznaczył bolo02 na zdjęciu wychodzi jakoś tak "normalnie" czy trzeba się nakombinować ? Rozumiem, że jak się już uda wyjąc ten króciec to wszystko trzeba wyczyścić, osuszyć, odtłuścić i skleić czymś odpowiednim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek73 Zgłoś #53 Napisano 10 Marca 2011 (edytowane) kolego na silikon nie, jest za miękki, wiem, że kleją to na poxipol ja kleiłem na klejem "Kompozyt 100" dwu składnikowym ale zanim przykleisz to najlepiej podłączyć wakuometr i sprawdzić w której pozycji jak ustawiasz ten króciec będziesz miał największe podciśnienie z pompy i w takiej zakleić (bo u nie ciśnienie wahało się od -0,5do -1 bara) ustawiłem na -1bar zablokowałem i zakleiłem Edytowane 21 Lipca 2011 przez andrzejek73 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #54 Napisano 10 Marca 2011 klej który po wyschnięciu usztywni to połączenie bo to nie tylko że leci ci ropa ale i słabszy motor pewnie jest co ?? nie odczukłem spadku mocy ,tylko ropa właśnie sie tamtenty sączyła ,nie mocno ale widać było że sie sączy i kapie,a powiedz mi bo od czego to jest dokłanie bo ida do tego krucca wężyki podciśnieniowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #55 Napisano 10 Marca 2011 nie odczukłem spadku mocy ,tylko ropa właśnie sie tamtenty sączyła ,nie mocno ale widać było że sie sączy i kapie,a powiedz mi bo od czego to jest dokłanie bo ida do tego krucca wężyki podciśnieniowe kolega ANDRZEJ opisał od czego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #56 Napisano 10 Marca 2011 (edytowane) a właśnie ,czy on sie wyciąga czy nie ???? ---------- Post added at 16:08 ---------- Previous post was at 16:01 ---------- kolego na silikon nie, jest za miękki, wiem, że kleją to na poxipol ja kleiłem na loctite dwu składnikowy ale zanim przykleisz to najlepiej podłączyć wakuometr i sprawdzić w której pozycji jak ustawiasz ten króciec będziesz miał największe podciśnienie z pompy i w takiej zakleić (bo u nie ciśnienie wahało się od -0,5do -1 bara) ustawiłem na -1bar zablokowałem i zakleiłem chodzi o kręcenie samym krućcem ??? i wakuometr podłączam do tego uw krućca ??? czy to ma wływ na cofanie sie paliwa ,na palenie auta bo bywało żadko ale czasem rano chwile kręcić musiałem ale to zdarzyło sie pare razy a tak to w miare dobrze palił , i jak wpływa to na moc ,bo mielke pisał że motor może osłabnąć , Edytowane 10 Marca 2011 przez bolo02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #57 Napisano 10 Marca 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47966&highlight=pompa+vacum http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=860924&postcount=8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek73 Zgłoś #58 Napisano 10 Marca 2011 mianowicie ten kruciec pompy vacum sie rusza jest lużny i cieknie z niego ,z miejsca zaznaczonego na czerwono Pompa vacum jest dwu funccyjna jak poczytasz post wyżej to jest wszystko opisane jak przecieka ropa znaczy że puszczają uszczelnienia na pompowaniu ropy i samo zaklejenie tego krućca nic nie da są podobno zestawy naprawcze do pomp wacum. Kruciec ze zdjęcia jest od komory pompy podciśnienia do wspomagania hamowania(serwo) montowany jest on od środka pompy z oringiem i jest zaklepany od środka więc bez rozebrania się go nie wyciągnie. Po pewnym czasie robi się on luźny i wtedy jest nie wystarczające podciśnienie do wspomagania hamulców (wtedy się go zakleja bo rozbieranie pompy nie ma sensu -za dużo roboty), objawia się to twardym pedałem i coraz słabszym hamowaniem po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robbob8 Zgłoś #59 Napisano 10 Marca 2011 Poczytajcie: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=97576 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #60 Napisano 10 Marca 2011 zakleiłem i zobaczymy co sie bedzie działo ,u mnie tak jak pisałem sie sączyło lekko i był lużny ten kruciec, a pedał hamulca jest ok i hamuje sie bardzo do0brze, tak wię bede kontrolował i zobacze jak pojezdze troche dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach