Pit Zgłoś #21 Napisano 5 Lipca 2010 No właśnie filterek - niestety mam taką przypadłość, że dość często przytrafia mi sie jazda na rezerwie - filtr ma wprawdzie około 13 tys przebiegu, ale chyba go wymienię. Możesz jakimś obrazkiem mi wskazać ten przewód ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #22 Napisano 5 Lipca 2010 proszę bardzo: \ krótki, niebieski (oryginalny jest czarny) przewód u góry, łączący regulator ciśnienia paliwa (taki srebrny, okrągły zaworek znajdujący się na samym końcu listwy paliwowej) z kolektorem ssącym. zapożyczone z tego tematu na audizine.com. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pit Zgłoś #23 Napisano 5 Lipca 2010 Bez ciebie chłopie to forum by chyba nie istniało A na pewno w kwestii doładowanych benzyniaków - dzięki Ci wielkie za wskazówki, posprawdzam jak wrócę z pracy, zrobię logi i zobaczymy co będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pit Zgłoś #24 Napisano 5 Lipca 2010 (edytowane) Na szybko - z grupy 032 uzyskałem takie wyniki. Ale jeden z wężyków przedstawionych przez ciebie (nie ten co idzie do regulatora, ale ten właśnie drugi) jest przerwany. Jak autko troszkę się schłodzi to podejdę i poprawię (złamał się tuż przy obejmie), troszkę go ucinając i nałoże ponownie z opaską. Zobaczymy. Edit : Wężyk wymieniony na nowy, parametry na 032 stabilne. W polu 1 wartości rzędu -1,5, w polu 2 0.00. Edytowane 5 Lipca 2010 przez Pit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #25 Napisano 7 Lipca 2010 Edit : Wężyk wymieniony na nowy, parametry na 032 stabilne. W polu 1 wartości rzędu -1,5, w polu 2 0.00. czyli winny się znalazł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pit Zgłoś #26 Napisano 7 Lipca 2010 Na to wygląda - wymienię dziś pozostałe, zwłaszcza ten o którym ty pisałeś (zapobiegliwie), co idzie do regulatora. Ale mam pytanie - czy obowiązkowo on musi być w oplocie ? Zwiedziłem parę sklepów i nigdzie nie mogę dostać weżyka fi 4 w oplocie paliwowego (olejowych, powietrznych też brak). Martwie się, że guma może dotykać elementów, które mają dość wysoką temperaturę, i guma znów sparcieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #27 Napisano 7 Lipca 2010 U mnie równiez wymieniłem te dwa dziady.Ten od strony chłodnicy idzie chyba do czujnika cisnienia doładowania(o ile dobrze kojarzę),auto strasznie szarpało przy przyspieszaniu,paliło jak smok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pit Zgłoś #28 Napisano 16 Lipca 2010 zapożyczone z tego tematu na audizine.com. czy ktoś może powiedzieć mi czego dotyczy ten wątek z audi zone ? Pytam ponieważ po wymianie tych wężyków na nowe mam jakieś problemy ze stabilnymi obrotami na biegu jałowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #29 Napisano 2 Października 2010 niestety tez mam ten blad 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent skasowalem go i wszystko gra jak nalezy, dzis tylko jak zimny silnik byl to jak odpalilem auto to byl chwile na 1000 obrotow no i jak ruszylem to tak troche jakby dlawilo przez chwile silnik, po przelaczeniu na LPG wszystko ok co moze byc przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pit Zgłoś #30 Napisano 8 Października 2010 Udało mi się dojść do tego że mam w miarę stabilne obrotoy na jałowym, ale ... Jeśli auto zgaszę, po czym po krótkiej przerwie znów odpalę, robi sie cyrk. Nie dość że obroty wariują, to dość często po prostu 6 sekund rozrusznikiem nie wystarcza. Na zimnym odpala normalnie, na ciepłym wariuje. Nie udało mi się wszystkich przewodów powymieniać, ani czyścić przepustnicy ale czy to ma wpływ ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #31 Napisano 25 Października 2010 Na zimnym odpala normalnie, na ciepłym wariuje kiedyś miałem taka przypadłość, okazało sie ze był walnięty czujnik temperaratury cieczy, po wymianie wszystko wrocilo do normy a obroty skacza Ci dosyć sługo czy przez chwile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pit Zgłoś #32 Napisano 25 Października 2010 Juz to naprawiłem w sobote - wykręciłem przepustnicę i się przeraziłem Czyściutka teraz i odpala bez problemu - brak wahnięć obrotów. Mam tylko minimalne wahania, ale to tak 760-800 obrotów, czyli skok 40. Ale to może paliwko, może któryś z przewodów o których mówi marecek. Poczeka do ciepłego lata 2011. Dzięki za zainteresowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio1973 Zgłoś #33 Napisano 11 Czerwca 2011 Witam. Mam podobny problem.Passat 1,8 T 150 KM. Auto ciężko odpala-trzeba kręcić dwa razy z krótką przerwą. Problem występuje tylko przy odpalaniu silnika zimnego ( nie tylko rano wystarczy że postoi godzinę) jeśli jest ciepły to pali "na dotyk". Regularnie po skasowaniu błędu 17544 po kilku dniach zapala się żółta kontrolka chek od kontroli spalania (dodam tylko że po skasowaniu błędu nadal nie pali "na dotyk" na zimnym Wymieniłem ; -pompę paliwa (niepotrzebna wymiana po diagnozie jednego z mechaników) -świece nowe -czyszczenie wtrysków -sprawdzenie szczelności układu zasilania -sonda lambda działa wzorowo Co dalej robić ? Proszę o pomoc (może ktoś miał taką usterkę) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #34 Napisano 11 Czerwca 2011 Witam. Mam podobny problem.Passat 1,8 T 150 KM. Auto ciężko odpala-trzeba kręcić dwa razy z krótką przerwą. Problem występuje tylko przy odpalaniu silnika zimnego ( nie tylko rano wystarczy że postoi godzinę) jeśli jest ciepły to pali "na dotyk". Regularnie po skasowaniu błędu 17544 po kilku dniach zapala się żółta kontrolka chek od kontroli spalania (dodam tylko że po skasowaniu błędu nadal nie pali "na dotyk" na zimnym Wymieniłem ; -pompę paliwa (niepotrzebna wymiana po diagnozie jednego z mechaników) -świece nowe -czyszczenie wtrysków -sprawdzenie szczelności układu zasilania -sonda lambda działa wzorowo Co dalej robić ? Proszę o pomoc (może ktoś miał taką usterkę) sprawdź czujnik halla wałka rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kracy Zgłoś #35 Napisano 13 Października 2011 Witam. Mam podobny problem.Passat 1,8 T 150 KM. Auto ciężko odpala-trzeba kręcić dwa razy z krótką przerwą. Problem występuje tylko przy odpalaniu silnika zimnego ( nie tylko rano wystarczy że postoi godzinę) jeśli jest ciepły to pali "na dotyk". Regularnie po skasowaniu błędu 17544 po kilku dniach zapala się żółta kontrolka chek od kontroli spalania (dodam tylko że po skasowaniu błędu nadal nie pali "na dotyk" na zimnym Wymieniłem ; -pompę paliwa (niepotrzebna wymiana po diagnozie jednego z mechaników) -świece nowe -czyszczenie wtrysków -sprawdzenie szczelności układu zasilania -sonda lambda działa wzorowo Co dalej robić ? Proszę o pomoc (może ktoś miał taką usterkę) Pewnie już się uporałeś z problemem ale może moja podpowiedź pomoże innej osobie. Wyczyść przepustnicę, u mnie był problem z odpalaniem, nie wchodził na obroty, silnik trząsł się jak stara k.. przy drodze, przy odpalania musiałem wciskać gaz. Po wyczyszczeniu przepustnicy chodzi jak nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #36 Napisano 20 Grudnia 2011 I mnie dopadl blad 17544. Ok 50km po zalozeniu gazu Blad wyskoczyl w momencie gdy co chwila przelaczalem gaz-pb-gaz itd. Na razie go nie kasowalem, bo chce dac sie wykazac gazownikom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tron Zgłoś #37 Napisano 10 Lutego 2014 Witam szanownych kolegow.Pacjent VW Passat B5FL 2001 2.0 benzyna 130KM ALT nigdy nie gazowany. Mam taki oto problem , podczas jazdy przy zminoe biegow samochod lapie "dziure" jakby stracil moc po ponownym dodaniu gazu sakochod znow normalnie jedzie. Na wolnych obrotach wszystko ok, z odpalaniem tez wszystko ok, jedynie ten objaw ze spadkiem mocy jest denerwojacy. Podpiolem samochod pod Vag-com i wyalzalo ten blad 17544 Mieszanka za bogata strona 1 )-regulacja dlugo terminowa , wolne obroty zbyt mala opornosc. Objawy wskazywaly na przeplywke , zmienilem na nowke Boscha i dalej mam to samo z bledem Vag wlacznie. Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #38 Napisano 10 Lutego 2014 Witam szanownych kolegow.Pacjent VW Passat B5FL 2001 2.0 benzyna 130KM ALT nigdy nie gazowany. Mam taki oto problem , podczas jazdy przy zminoe biegow samochod lapie "dziure" jakby stracil moc po ponownym dodaniu gazu sakochod znow normalnie jedzie. Na wolnych obrotach wszystko ok, z odpalaniem tez wszystko ok, jedynie ten objaw ze spadkiem mocy jest denerwojacy. Podpiolem samochod pod Vag-com i wyalzalo ten blad 17544 Mieszanka za bogata strona 1 )-regulacja dlugo terminowa , wolne obroty zbyt mala opornosc. Objawy wskazywaly na przeplywke , zmienilem na nowke Boscha i dalej mam to samo z bledem Vag wlacznie. Pomocy W pierwszej kolejności logi nalezałoby zrobić, dolot sprawdzony pod kątem łapania lewego powierza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tron Zgłoś #39 Napisano 10 Lutego 2014 Wszystko sprawdzone , nic nie popekane. JAkie logi sprawdzic ? Czy jak podjade do ASO VW i tam podlacze pod ich kompa to dowiem sie konkretnie co jest do wymiany ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #40 Napisano 10 Lutego 2014 Nie wiem czy aso ci odpowie co do wymiany, narazie to sprawdz jaki to bład bo 17544 oznacza za uboga miesznake na wolnych obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach