Skocz do zawartości
ollek3

błąd 17544

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie filterek - niestety mam taką przypadłość, że dość często przytrafia mi sie jazda na rezerwie - filtr ma wprawdzie około 13 tys przebiegu, ale chyba go wymienię.

 

Możesz jakimś obrazkiem mi wskazać ten przewód ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proszę bardzo:

 

fpr.jpg\

krótki, niebieski (oryginalny jest czarny) przewód u góry, łączący regulator ciśnienia paliwa (taki srebrny, okrągły zaworek znajdujący się na samym końcu listwy paliwowej) z kolektorem ssącym.

 

zapożyczone z tego tematu na audizine.com.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez ciebie chłopie to forum by chyba nie istniało :) A na pewno w kwestii doładowanych benzyniaków - dzięki Ci wielkie za wskazówki, posprawdzam jak wrócę z pracy, zrobię logi i zobaczymy co będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szybko - z grupy 032 uzyskałem takie wyniki.

 

Ale jeden z wężyków przedstawionych przez ciebie (nie ten co idzie do regulatora, ale ten właśnie drugi) jest przerwany. Jak autko troszkę się schłodzi to podejdę i poprawię (złamał się tuż przy obejmie), troszkę go ucinając i nałoże ponownie z opaską. Zobaczymy.

 

Edit : Wężyk wymieniony na nowy, parametry na 032 stabilne. W polu 1 wartości rzędu -1,5, w polu 2 0.00.

032.JPG

Edytowane przez Pit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Edit : Wężyk wymieniony na nowy, parametry na 032 stabilne. W polu 1 wartości rzędu -1,5, w polu 2 0.00.

 

czyli winny się znalazł? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na to wygląda - wymienię dziś pozostałe, zwłaszcza ten o którym ty pisałeś (zapobiegliwie), co idzie do regulatora. Ale mam pytanie - czy obowiązkowo on musi być w oplocie ? Zwiedziłem parę sklepów i nigdzie nie mogę dostać weżyka fi 4 w oplocie paliwowego (olejowych, powietrznych też brak). Martwie się, że guma może dotykać elementów, które mają dość wysoką temperaturę, i guma znów sparcieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie równiez wymieniłem te dwa dziady.Ten od strony chłodnicy idzie chyba do czujnika cisnienia doładowania(o ile dobrze kojarzę),auto strasznie szarpało przy przyspieszaniu,paliło jak smok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zapożyczone z tego tematu na audizine.com.

 

 

czy ktoś może powiedzieć mi czego dotyczy ten wątek z audi zone ? Pytam ponieważ po wymianie tych wężyków na nowe mam jakieś problemy ze stabilnymi obrotami na biegu jałowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety tez mam ten blad

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-10 - - - Intermittent

 

skasowalem go i wszystko gra jak nalezy, dzis tylko jak zimny silnik byl to jak odpalilem auto to byl chwile na 1000 obrotow no i jak ruszylem to tak troche jakby dlawilo przez chwile silnik, po przelaczeniu na LPG wszystko ok co moze byc przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się dojść do tego że mam w miarę stabilne obrotoy na jałowym, ale ...

 

Jeśli auto zgaszę, po czym po krótkiej przerwie znów odpalę, robi sie cyrk. Nie dość że obroty wariują, to dość często po prostu 6 sekund rozrusznikiem nie wystarcza. Na zimnym odpala normalnie, na ciepłym wariuje. Nie udało mi się wszystkich przewodów powymieniać, ani czyścić przepustnicy ale czy to ma wpływ ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na zimnym odpala normalnie, na ciepłym wariuje

 

kiedyś miałem taka przypadłość, okazało sie ze był walnięty czujnik temperaratury cieczy, po wymianie wszystko wrocilo do normy

 

a obroty skacza Ci dosyć sługo czy przez chwile?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz to naprawiłem w sobote - wykręciłem przepustnicę i się przeraziłem :) Czyściutka teraz i odpala bez problemu - brak wahnięć obrotów. Mam tylko minimalne wahania, ale to tak 760-800 obrotów, czyli skok 40. Ale to może paliwko, może któryś z przewodów o których mówi marecek. Poczeka do ciepłego lata 2011.

 

Dzięki za zainteresowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam podobny problem.Passat 1,8 T 150 KM.

 

 

Auto ciężko odpala-trzeba kręcić dwa razy z krótką przerwą. Problem występuje tylko przy odpalaniu silnika zimnego ( nie tylko rano wystarczy że postoi godzinę) jeśli jest ciepły to pali "na dotyk". Regularnie po skasowaniu błędu 17544 po kilku dniach zapala się żółta kontrolka chek od kontroli spalania (dodam tylko że po skasowaniu błędu nadal nie pali "na dotyk" na zimnym

 

Wymieniłem ;

-pompę paliwa (niepotrzebna wymiana po diagnozie jednego z mechaników)

-świece nowe

-czyszczenie wtrysków

-sprawdzenie szczelności układu zasilania

-sonda lambda działa wzorowo

 

Co dalej robić :( ? Proszę o pomoc (może ktoś miał taką usterkę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam podobny problem.Passat 1,8 T 150 KM.

 

 

Auto ciężko odpala-trzeba kręcić dwa razy z krótką przerwą. Problem występuje tylko przy odpalaniu silnika zimnego ( nie tylko rano wystarczy że postoi godzinę) jeśli jest ciepły to pali "na dotyk". Regularnie po skasowaniu błędu 17544 po kilku dniach zapala się żółta kontrolka chek od kontroli spalania (dodam tylko że po skasowaniu błędu nadal nie pali "na dotyk" na zimnym

 

Wymieniłem ;

-pompę paliwa (niepotrzebna wymiana po diagnozie jednego z mechaników)

-świece nowe

-czyszczenie wtrysków

-sprawdzenie szczelności układu zasilania

-sonda lambda działa wzorowo

 

Co dalej robić :( ? Proszę o pomoc (może ktoś miał taką usterkę)

sprawdź czujnik halla wałka rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam podobny problem.Passat 1,8 T 150 KM.

 

 

Auto ciężko odpala-trzeba kręcić dwa razy z krótką przerwą. Problem występuje tylko przy odpalaniu silnika zimnego ( nie tylko rano wystarczy że postoi godzinę) jeśli jest ciepły to pali "na dotyk". Regularnie po skasowaniu błędu 17544 po kilku dniach zapala się żółta kontrolka chek od kontroli spalania (dodam tylko że po skasowaniu błędu nadal nie pali "na dotyk" na zimnym

 

Wymieniłem ;

-pompę paliwa (niepotrzebna wymiana po diagnozie jednego z mechaników)

-świece nowe

-czyszczenie wtrysków

-sprawdzenie szczelności układu zasilania

-sonda lambda działa wzorowo

 

Co dalej robić :( ? Proszę o pomoc (może ktoś miał taką usterkę)

 

Pewnie już się uporałeś z problemem ale może moja podpowiedź pomoże innej osobie.

Wyczyść przepustnicę, u mnie był problem z odpalaniem, nie wchodził na obroty, silnik trząsł się jak stara k.. przy drodze, przy odpalania musiałem wciskać gaz.

Po wyczyszczeniu przepustnicy chodzi jak nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I mnie dopadl blad 17544.

Ok 50km po zalozeniu gazu ;)

 

Blad wyskoczyl w momencie gdy co chwila przelaczalem gaz-pb-gaz itd.

Na razie go nie kasowalem, bo chce dac sie wykazac gazownikom ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych kolegow.Pacjent VW Passat B5FL 2001 2.0 benzyna 130KM ALT nigdy nie gazowany. Mam taki oto problem , podczas jazdy przy zminoe biegow samochod lapie "dziure" jakby stracil moc po ponownym dodaniu gazu sakochod znow normalnie jedzie. Na wolnych obrotach wszystko ok, z odpalaniem tez wszystko ok, jedynie ten objaw ze spadkiem mocy jest denerwojacy. Podpiolem samochod pod Vag-com i wyalzalo ten blad 17544 Mieszanka za bogata strona 1 )-regulacja dlugo terminowa , wolne obroty zbyt mala opornosc. Objawy wskazywaly na przeplywke , zmienilem na nowke Boscha i dalej mam to samo z bledem Vag wlacznie. Pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam szanownych kolegow.Pacjent VW Passat B5FL 2001 2.0 benzyna 130KM ALT nigdy nie gazowany. Mam taki oto problem , podczas jazdy przy zminoe biegow samochod lapie "dziure" jakby stracil moc po ponownym dodaniu gazu sakochod znow normalnie jedzie. Na wolnych obrotach wszystko ok, z odpalaniem tez wszystko ok, jedynie ten objaw ze spadkiem mocy jest denerwojacy. Podpiolem samochod pod Vag-com i wyalzalo ten blad 17544 Mieszanka za bogata strona 1 )-regulacja dlugo terminowa , wolne obroty zbyt mala opornosc. Objawy wskazywaly na przeplywke , zmienilem na nowke Boscha i dalej mam to samo z bledem Vag wlacznie. Pomocy

 

W pierwszej kolejności logi nalezałoby zrobić, dolot sprawdzony pod kątem łapania lewego powierza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko sprawdzone , nic nie popekane. JAkie logi sprawdzic ?

Czy jak podjade do ASO VW i tam podlacze pod ich kompa to dowiem sie konkretnie co jest do wymiany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy aso ci odpowie co do wymiany, narazie to sprawdz jaki to bład bo 17544 oznacza za uboga miesznake na wolnych obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności