oczkot Zgłoś #241 Napisano 20 Kwietnia 2009 (edytowane) Napisał byry007 A na pompo wtryskiwacze mozna lac ??STP czy moze : http://www.liquimoly-sklep.pl/produc...anie-025L.html Bron boze, nie mozna bo rozwalisz sobie silnik. Dlaczego piszesz , że środek zaszkodzi jeśli sam go nie używałeś ja lałem ten środek który podał w linku Bary007 i nie widziałem żadnych negatywnych skutków działania. Poczytaj dokładnie: Środek do ochrony systemu paliwowego w układach Common Rail i pompowtryskiwaczy. Zapobiega korozji i zużyciu, zapewnia lepsze smarowanie przez co podwyższa niezawodność układu. - także co złego może uczynić w silniku z pompkami Liqiu Moly???? ---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:17 ---------- A tak na marginesie, jeśli się nie mylę to kolega "hha" wypowiadał się już niejednokrotnie pozytywnie na temat środków " Liqui Moly" Dla mnie po wlaniu STP czy Liqui Moly nie ma żadnej różnicy, najważniejsze aby dobrać odpowiedni środek do silnika który się posiada. Pozdr. Edytowane 20 Kwietnia 2009 przez oczkot Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #242 Napisano 20 Kwietnia 2009 kolega hha wypowiadał się pozytywnie na temat płukanki do silnika do PD-ków marki Liqui Moly, na temat dodatków do paliwa z tego co pamietam nic nie wspominał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oczkot Zgłoś #243 Napisano 20 Kwietnia 2009 A czy ja napisałem , że hha wypowiadał się na temat dodatków do paliwa firmy Liqui Moly, chyba raczej nie. Napisałem tylko że " jeśli się nie mylę to kolega "hha" wypowiadał się już niejednokrotnie pozytywnie na temat środków " Liqui Moly" a to chyba zasadnicza różnica. Nie będę nikogo namawiał do stosowani Liqui Moly zamiast STP chociaż stosowałem niejednokrotnie i jeden środek i drugi - i jak do tej pory silnik pracuje Tip-Top a nawet ma się całkiem, całkiem heheh :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mareck Zgłoś #244 Napisano 21 Kwietnia 2009 A znacie środki firmy Tunap?Znajomy bardzo chwali, kupuje to od niedawna w Polsce, a wcześniej stosował w Niemczech.Ja nic nie stosowałem na razie, ale chyba trzeba będzie zacząć.Znalazłem jakieś informacje na stronie: http://www.tunap.com/pl/obszary-dzielalnoci/auto/produkty/So-Silnik.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #245 Napisano 21 Kwietnia 2009 Dlaczego piszesz , że środek zaszkodzi jeśli sam go nie używałeś ja lałem ten środek który podał w linku Bary007 i nie widziałem żadnych negatywnych skutków działania.Poczytaj dokładnie: Środek do ochrony systemu paliwowego w układach Common Rail i pompowtryskiwaczy. Zapobiega korozji i zużyciu, zapewnia lepsze smarowanie przez co podwyższa niezawodność układu. - także co złego może uczynić w silniku z pompkami Liqiu Moly???? Na glupie pytanie dalem glupia odpowiedz. Caly temat dotyczy dodatkow, a firma Liqui nie robi syfu, wiec pytanie bylo zbedne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #246 Napisano 23 Kwietnia 2009 No dobrze. Ja jestem zainteresowany tym preparatem, ale mam dwa pytania. Czy jezeli wleje go w mniejszym roztworze-na przyklad jedna butelka na 2-3 baki, to tak samo mi wszystko przeczysci? Teoretycznie i uklad powinien sie mniej zapchac, bo ten syf bedzie przeplywal z mniejsza czestotliwoscia. I drugie pytanie-skoro te preparaty maja taka sile ze rozpuszczaja caly syf z baku, to czy jesli sa weze zuzyte (nie oszukujmy sie - wiek robi swoje) to nie zaczna leciec po łączeniach? Przeciez taki preparat to musi byc jak jakis kwas siarkowy zeby to wsytsko rozpuscil. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #247 Napisano 23 Kwietnia 2009 Lej tak jak zaleca producent po co kombinować. Butla na 65 litrów. I wtedy oczekuj rezultatów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #248 Napisano 23 Kwietnia 2009 ja znowu zalałem i napawde śmigał aż miło,zalałem drugi zbiornik ON bez STP i jest trochę gorzej ,polecam,bo przyśpieszenie jest lepsze na STP:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #249 Napisano 24 Kwietnia 2009 znowu zalałem i napawde śmigał aż miło,zalałem drugi zbiornik ON bez STP i jest trochę gorzej ,polecam,bo przyśpieszenie jest lepsze na STP Caly bak BP Ultimate + STP. Osiagi bez zmian, wzrost spalania na trasie o ok 0.5l. Potem zwykla ropa i spalanie wrocilo do normy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramirez1 Zgłoś #250 Napisano 24 Kwietnia 2009 I po tym poscie wlasnie rezygnuje z dolania jakichkolwiek specyfikow,przede mna 1100km i polece na shell,owskim v-powerku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #251 Napisano 24 Kwietnia 2009 wzrost spalania na trasie o ok 0.5l.Jak dla mnie takie opinie są nic nie warte. Jedna trasa nierówna drugiej, warunki się zmieniają i nie problem jest zwiększyć/zmniejszyć spalanie o 0,5L Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł1977 Zgłoś #252 Napisano 24 Kwietnia 2009 (edytowane) Zalałem ostatnio na pełen zbiornik Xeramic Extra Cleaner do diesli. Przed tą akcją lał mi lekko wtrysk (pomiar vagiem). Ostatnio po wyjeżdżeniu 3/4 zbiornika na spocie zrobiłem logi statyczne i dynamiczne szczególnie z uwagą na wtryskiwacze. I okazało się, że poprawiły się parametry wszystkich wtryskiwaczy (2 z nich wyniki jak z fabryki:) a 2 następne spokojnie mieszczą się w normie). Co do spalania to żeczywiście troszke średnie wzrosło ale tak też miałem przy STP i potem wracało mi wszystko do normy. Pasek nie dymi ł i nie dymi, moc bez zmian (z odczucia nie z hamowni), wtryskiwacze - lepsze wyniki niż przed czysczeniem środkiem w paliwie. TAKIE CUŚ Pozdrawiam. Edytowane 24 Kwietnia 2009 przez Paweł1977 uzupełnienie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #253 Napisano 24 Kwietnia 2009 Jak dla mnie takie opinie są nic nie warte. Jedna trasa nierówna drugiej, warunki się zmieniają i nie problem jest zwiększyć/zmniejszyć spalanie o 0,5L W benzynie jeszcze sie zgodze ze 0.5l to nie roznica, ale nie w TDI.Chyba wiem lepiej jak pokonuje zawsze dany odcinek i jakie mialem srednie spalanie. Tym bardziej ze na BP Ultimate teoretycznie powinno sie wiecej km zrobic, czyli mniej spalic na 100km. Jakbym jechal szybciej na trasie to nie dzwine ze spalilby wiecej, a nie jechalem, wiec pisze to co zaobserwowalem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino25 Zgłoś #254 Napisano 6 Maja 2009 ja tez zalalem STP zobaczymy czy cos sie po lepszy jak mi magik od paskow podpiąl kompa to na dwoch wtryskach bylo 1.36 a na pozostalych dwoch cos kolo 0.96 spalanie na biegu jalowym i na fisie pokazuje 0.8 0.9 a teraz czasami 0.7 to zalezy po jakiej trasie w zimie ciezko palil i bylo troche dymu siwego dzis zauwazylem jak tak mu troche po gazowalem na postoju to bardzo dymil na siwo mam nadzieje ze sie nic nie pier... a po lepszyc sie ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baxior Zgłoś #255 Napisano 6 Maja 2009 ale dałem ciała, pomyliłem w pośpiechu butelki i STP benzyna zalałem do diesla, stanie się coś złego????, co mam zrobić? pomocy!!! PZDR Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #256 Napisano 6 Maja 2009 dzwoń rano i pytaj http://www.stp.com.pl/kontakt.html może mają jakieś w tym doświadczenie, lub porównają składy i Ci powiedzą mi osobiście wydaje się że nic się nie stanie, nie takie syfy już pewnie Twój silnik przepalił Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baxior Zgłoś #257 Napisano 7 Maja 2009 dzięki adams za namiar, zadzwoniłem do przedstawiciela i powiedział, że nic się nie stanie, ufff PZDR Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #258 Napisano 10 Maja 2009 od listopada ubieglego roku zrobilem 10 tys km w tym czasie dwa razy juz lałem stp z tym ze drugim razem poszlo juz z redbulem i nic sie nie dzieje przyspieszenie ciezko stwierdzic czy jest lepsze zawsze mialem ciezka noge ale jeden fakt nic w tym czasie jeszcze z powodu stp sie nie pogorszylo fakt nie widze przy odpalaniu niebieskawego dymka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino25 Zgłoś #259 Napisano 15 Maja 2009 ja juz wyjezdzilem pelny zbiornik pasacik ma przejechane 209tys i musze stwierdzic ze jest poprawa ciagnie jakby lepiej i na fisie na biegu jalowym pokazuje mi teraz 0.7 i 0.8 a wczesniej 0.8, 0.9 tylko ze ta poprawa pojawila sie po zatankowanu paliwa bez STP po przejechaniu 10tys znow zaleje STP Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #260 Napisano 15 Maja 2009 ja dzis tez zalalem stp i zbiornik do pelna ,narobilem sobie smaka z tym preparatem ,zobaczymy jakie beda efekty. . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach