sagon Zgłoś #641 Napisano 26 Czerwca 2016 Pompa od 110,nawet numer nastawnika hdk 196 się zgadza,więc i głowiczka będzie miała chyba numer 049(o ile się nie mylę). Ale możesz to sprawdzić,tyle tylko,że numer ten jest wybity na głowiczce przy n 109. Jeżeli turbo masz z 90tki,to można wsadzić tam coś ala 130tka,albo nawet 150tka.Jest gość,który sprzedaje takie turbiny z wg pasujące p&p,tel 784 013 002. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #642 Napisano 26 Czerwca 2016 Strasznie tam ciężko było mi zobaczyć cokolwiek. Udało mi się jedynie zauważyć numer/część numeru 084 ale podejrzewam że coś tam było jeszcze napisane, tyle że nie bardzo miałem jak to sprawdzić. A jeśli chodzi o turbo to gruszka jest do góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #643 Napisano 26 Czerwca 2016 (edytowane) to VTG wiec sterowanie podcisnieniem tak jak kolega wyzej napisal turbo od 130KM lub wiecej mozna zalozyc zapoznaj sie z calym tematem tutaj z mojego przykladu to napisze tak spalanie sie zmniejszylo,sily ma wiecej ale ja zalozylem najpierw 216tki,pozniej najdluzsza skrzynie tj. FHN a pozniej pojechalem na zmiane mapy (tunning) na tym zestawie co masz dolozysz 216tki i zmiana apy silnika to bedziesz mial okolo 160KM co jest bezpieczna jeszcze zmiana dla sprzegla tego co masz Edytowane 26 Czerwca 2016 przez kajos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #644 Napisano 26 Czerwca 2016 Jestem właśnie w trakcie dokładnego studiowania całego wątki. 160km to moim zdaniem bez porównania do serii W skrzynie/sprzęgło nie chciałbym ingerować jeśli nie ma takiej potrzeby więc tutaj mnie uspokoiłeś. A jeśli chodzi o żywotność? 400kkm to już sporo, nawet jak na ten silnik więc jak Twoim zdaniem to wpłynie na silnik? Od razu mówię, że jeśli to ma zmniejszyć żywotność silnika to chyba wolałbym zostać przy serii. No chyba że ten motor radzi sobie z prawie dwukrotną mocą bez problemu. A i jeszcze jedno. Wtryski 216 widziałem na allegro gdzieś za 700zł regenerowane a jak ma się cena do mapy silnika? Ile taka przyjemność może kosztować? I czy IC da rade czy też by trzeba było go wymienić na większy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #645 Napisano 26 Czerwca 2016 niestety zgubilem tel a mialem tam nr do goscia z ok wroclawia co zajmuje sie 216tkami okolo 700 zl teraz wychodzi to przychodza poczta wtryski cale i sam mozesz sobie je wymienic zmiana mapy silnika z hamownia to okolo 600zl 400km to dla tego silnika polowa przebiegu wiec spokojnie mozesz zmieniac moc jeszcze ICek moze byc ale lepiej FMIC ale z tym troche roboty jest bo miejsca malo jak juz bedziesz planowa FMIC to szukaj od Rexona/Rodius lepszpszy ten od Rexona bo wyjscia ma prosto a Rodius skierowane pod katem gora/dol zaleznie jak zamontujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #646 Napisano 26 Czerwca 2016 Tak. też myślałem o FMIC. Myślę że dałbym sobie radę z zamontowaniem tego. Poza tym jest sporo informacji na ten temat więc do ogarnięcia. Cena nie najgorsza. Tak jak patrze bez rurek, opasek itp jakieś 300zł, więc w 500zł powinienem się zmienić. Czy się mylę? Ok czyli mam jakiś zarys co trzeba zrobić i ile wydać. Dzięki wielkie za info. W niedługim czasie powinienem ogarnąć trochę wolnej kasy to zabiorę się za mody. Jakby co, to będę się odzywał w sprawie tego gościa od wtrysków. Dzięki wielkie. Pozdrowienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #647 Napisano 26 Czerwca 2016 Osobiście wolałbym już wsadzić 230tki wzma i nigdy nie kupowałbym wtrysków od kogoś,kogo nie znam. Najlepiej kupić sobie końcówki i wysłać je do kogoś,kto ma sprzęt na którym można ustawić DWA ciśnienia. Kupowanie niby zrobionych wtrysków z rzekomo ustawionymi ciśnieniami,to jak kupowanie auta w ciemną,pochmurną noc. Zawsze trzeba prosić o protokół z epsa,bez tego szkoda zachodu z wszystkimi pseudo fachowcami.Większość ustawia jedynie pierwsze ciśnienie,tak na oko i ich zdaniem drugie też jest ustawione. Kup sobie 230tki,będziesz miał dużo lepsze kreski przy mniejszym wysileniu pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #648 Napisano 26 Czerwca 2016 A to nie jest tak, że do 230 trzeba już 11 pompę zakładać? Z tego co wiem, to 216 spokojnie starczają do 160km. Jeżeli chce się więcej to lepszym wyborem jest 230, tylko że oprócz tego trzeba większe turbo, pompę 11 (chyba), większy ICek, FMIC, no i już o jednomasie, nowym docisku i tarczy i HAMULCACH nie wspominając. A same 230 z resztą seryjnych gratów będzie ostro dymiło (PODOBNO) ale tutaj się nie wypowiadam na ten temat. W każdym razie, ja więcej jak 150-160 nie będę chciał wycisnąć, bo nawet szkoda byłoby tyle kasy kłaść. Już chyba lepiej byłoby w takim przypadku kupić mocniejszego passka i wtedy działać. A co do wtrysków, ja nie mam nikogo kto by się tym zajmował więc niestety przyjdzie taki dzień kiedy po prostu będę musiał komuś zaufać i liczyć że jest uczciwy. Dlatego właśnie na tym forum szukam opinii kogo polecacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #649 Napisano 27 Czerwca 2016 Zdrowa 10tka poradzi sobie z 230tką.Ale skoro nie idziesz powyżej 160ciu,to 216 od biedy będą.Jak będziesz na etapie wtrysków,to się odezwij.Polecę Ci kogoś zaufanego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #650 Napisano 27 Czerwca 2016 Z tego co mi pompiasz mówił, nie jest już w idealnym stanie ale jeszcze trochę pochodzi więc nie będę szalał. Na pierwszy rzut idzie turbo. Moje już jest złachane więc od razu wsadzę mocniejsze. Tylko zastanawiam się jakie byłoby najlepsze do mojego grata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #651 Napisano 1 Lipca 2016 Witam. Właśnie dostałem dwa tygodnie urlopu, więc postanowiłem podziałać trochę z paskiem. I tak jak wcześniej mówiłem, na pierwszy rzut idzie turbo. I tu pojawia się moje pytanie. Regenerować te co mam czy kupić jakieś mocniejsze? Z tego co się rozpatrywałem, niedaleko mnie jest gość który (podobno) dobrze regeneruje turba. Mniej więcej tysiaka to wychodzi ale podobno jest zrobiona fest. Kwestia czy wgl opłaca regenerować turbno VTG czy nie bardzo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #652 Napisano 2 Lipca 2016 Jeżeli mogę,to dla 10/216 taka turbinka jest zwyczajną herezją.Te małe pesudo suszareczki nadają się wyłącznie do mocy wynikających ze zmiany oprogramowania seryjnych silników. Ale jest alternatywa,bo na olx jest gość,który sprzedaje turbiny wg o wydajności 130tek,albo nawet 150tek,tel 784 013 002. Ja bym kupił coś takiego,bo ładowanie pieniędzy w tę miniaturkę,to grzech. W ostateczności skusiłbym się na przerobienie tej 15tki,ale wyłącznie na kole kompresji od 130tki.Nie będzie to do końca dobre rozwiązanie,bo gorąca muszla w 15tce jest baaardzo mała,ale zawsze będzie lepiej,niż na seryjnym kole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #653 Napisano 2 Lipca 2016 (edytowane) No tak ale tutaj kolega wyżej mi tłumaczy, że ja nie mam WG jak to zwykle bywa w AHU tylko VTG i właściwie wcale bym się nie dziwił że tak jest skoro instalacje ktoś zostawił od 110km a (chyba) tylko słupek przełożyć od AHU Edytowane 2 Lipca 2016 przez piotrekchopin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #654 Napisano 3 Lipca 2016 Witajcie Pany. Szybkie pytanko. Czy taka turbinka podejdzie do mojej furki? http://allegro.pl/turbina-vw-passat-b5-1-9-130km-96kw-awx-afv-turbo-i6204544387.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #655 Napisano 3 Lipca 2016 Podejdzie,ale za podobną kasę można już kupić caha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #656 Napisano 3 Lipca 2016 (edytowane) A że tak się głupio zapytam, która jest lepsza? Chodzi mi o wydajność ale o żywotność też jak najbardziej. Edit. Ok, nie było pytania. Trochę poszukałem, poczytałem i już wiem. Ale znalazłem tylko do audi 2.0tdi 170km więc jednak zostanę przy AWX. Trochę tańsza, a mnie w pełni zadowoli. Więc na turbo właśnie poszło zamówienie. Za 2-3 dni ma być. Teraz jeszcze szukam dobrego mechanika, w mazowieckim, ewentualnie łódzkim. Ktoś coś poleci? Edytowane 3 Lipca 2016 przez piotrekchopin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #657 Napisano 3 Lipca 2016 Co powiecie o V-Tech w Łowiczu? Miał ktoś jakieś przygody odnośnie tego warsztatu? Podobno oprócz usług mechanicznych, zajmują się też tuningiem. Mają hamownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bleah86 Zgłoś #658 Napisano 4 Lipca 2016 Co powiecie o V-Tech w Łowiczu? Miał ktoś jakieś przygody odnośnie tego warsztatu? Podobno oprócz usług mechanicznych, zajmują się też tuningiem. Mają hamownie. Mam ten v-tech na fb polubiony, są bardoz aktywni- wstawiaja foty z napraw itd. Poczytaj na forum vw tourana o nich, z tego co sie zorientowałem to jako forum mają tam jakąś zniżkę i masowo robią wirusy w v-techu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #659 Napisano 4 Lipca 2016 Mam ten v-tech na fb polubiony No tak -fb to dziś podstawa,bez tego firma nie ma renomy. V-tech ? drożej być nie może. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #660 Napisano 4 Lipca 2016 (edytowane) Dużo,duuużo lepsza jest turbina od caha. Tu masz taką za 800 zeta.Ja gdybym miał kupić gt1749va od awxa,lub bv43a od caha,to bez chwiluni wahania zgarnąłbym caha http://allegro.pl/turbina-seat-exeo-audi-a4-a6-q5-2-0-tdi-170-km-i6299795543.html#thumb/3 Ale skoro zdecydowałeś się na awx'a,to niech będzie.Do tej turbiny musisz sobie jeszcze dokupić taką rurę z ori tłumikiem szmerów.Będzie ci on potrzeby żeby połączyć turbinę z układem. Do tłumika dokpisz sobie tylko silikonową redukcję i bangla.Numer tegoż tłumika 038 131 111 J. http://allegro.pl/rura-turbiny-3d0145828f-2-0-tdi-golf-v-bkd-i6080495003.html http://allegro.pl/audi-a3-8p-golf-v-2-0-tdi-rura-turbiny-1t0145790e-i6013860834.html A tak wyglądało to u mnie http://images76.fotosik.pl/726/808cb8fcf61ec2e7.jpg Edytowane 4 Lipca 2016 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach