jaaano Zgłoś #421 Napisano 14 Czerwca 2012 Trzeba obrócić muszle gorącą w odpowiednią strone . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #422 Napisano 14 Czerwca 2012 Zimną,tę aluminiową. Ja bym się w brd już nie bawił,przereklamowane są. Jest coś lepszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #423 Napisano 14 Czerwca 2012 Caha ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #424 Napisano 14 Czerwca 2012 gt1749vc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #425 Napisano 14 Czerwca 2012 gt17**vc przecież to jest na kolektorze...chyba raczej chodzi o coś innego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #426 Napisano 14 Czerwca 2012 bo czytałem i słyszałem ze sa dwa rodzaje jedne wstają wcześniej a drugie pózniej Wszystkie brd mają taki sam potencjał do dmuchania z dołu - jest to tylko i wyłącznie kwestia wysterowania w sofcie gt17**vc przecież to jest na kolektorze...chyba raczej chodzi o coś innego ? Chodzi o hybrydę z bebechami z GT1749VC. Jeżdżę na takiej od ponad miesiąca, potencjał większy niż BRD, wstaje jak awx a tak wygląda : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #427 Napisano 15 Czerwca 2012 (edytowane) też ma jakieś przewężane wałki albo inne słabe strony ? jak cenowo wygląda używka GT i kogo polecisz do przełożenia bebechów ? Edytowane 15 Czerwca 2012 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #428 Napisano 15 Czerwca 2012 Wszystkie brd mają taki sam potencjał do dmuchania z dołu - jest to tylko i wyłącznie kwestia wysterowania w sofcie Chodzi o hybrydę z bebechami z GT1749VC. Jeżdżę na takiej od ponad miesiąca, potencjał większy niż BRD, wstaje jak awx a tak wygląda : [ATTACH=CONFIG]84496[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84497[/ATTACH] A jakie koszty orientacyjne takiego Turbo i to samemu przekładałeś ?? No i jak z montażem tej turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #429 Napisano 15 Czerwca 2012 A jakie koszty orientacyjne takiego Turbo U Bogdana gotowa kosztuje około 900 zeta.Przy zwrocie starej w dobrym stanie da pewnie jakiś upust. Montaż jest dziecinnie prosty.Masz afn-a,to zostawiasz zimną muszlę z afn-a,masz awx-a,to z awx-a,mniej wtedy rzeźby z wyjściem. Polecam wszystkim,szkoda,że nie jestem na etapie zmiany turbiny,bo bez chwili wahania bym sobie taką sprezentował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #430 Napisano 15 Czerwca 2012 (edytowane) No i jak z montażem tej turbiny Dopływ oleju, spływ, waż dolotowy, wylotowy, wydech - wszystko pasuje p&p tak jak byś wkładał turbo z afn-a. też ma jakieś przewężane wałki albo inne słabe strony ? jak cenowo wygląda używka GT i kogo polecisz do przełożenia bebechów ? Wałek jest co najmniej grubości arl-a, a słabe strony ? Żadnych ! Nowy typ wirnika (bardziej zaokrąglone łopatki na końcach), jakiś nowy typ panewki (to turbo potrafi na jałowych obrotach dmuchnąć 1040-1060mbar przy 1000atm !) i nowy wydajniejszy typ kompresora. Wstaje pięknie, ale strojenie wymaga sporo czasu. Hybryda robiona przez Bogdana, tak samo jak wcześniejszy arl który leży na półce tak i ta jest wykonana bardzo dokładnie. Żadnych zastrzeżeń. Jeżeli robic hybrydkę to tylko u Bogdana ! Edytowane 15 Czerwca 2012 przez Daron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #431 Napisano 15 Czerwca 2012 Wstaje pięknie, ale strojenie wymaga sporo czasu Jeżeli trwa dłużej niż np. strojenie mojej BRD to raczej nie zachęca do modyfikacji mimo obiecywanej poprawy w całym zakresie. Z kolei np. we Wrocku nie ma nikogo kto stroi jeszcze na hybrydach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #432 Napisano 15 Czerwca 2012 Jeżeli trwa dłużej niż np. strojenie mojej BRD to raczej nie zachęca do modyfikacji mimo obiecywanej poprawy w całym zakresie. Z kolei np. we Wrocku nie ma nikogo kto stroi jeszcze na hybrydach. No akurat strojenie BRD w porównaniu do tej to "pikuś" Pod hybrydę pisałem całą mapę N75 od nowa. Ale za to jestem profesjonalnie przygotowany na to jeżeli ktoś miał by chęć wrzucenia takiej hybrydki to mapę bazową już mam + oczywiście do tego korekty potrzebne w zależności od ilości paliwa bo nigdy nie ma tak, że jedna mapa N75 jest uniwersalna dla danego modelu turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #433 Napisano 18 Czerwca 2012 a przy zmianie turbo trzeba tez grusze od podcisnienia zmieniać ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #434 Napisano 18 Czerwca 2012 Jak masz turbo z vnt,to nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #435 Napisano 27 Czerwca 2012 panowie głowica od AHU a AFN lub AAZ czymś się róznią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #436 Napisano 27 Czerwca 2012 panowie głowica od AHU a AFN lub AAZ czymś się róznią W AAZ masz większą średnicę gniazd na wtryski, inaczej są umiejscowione świece żarowe reszta chyba taka sama ale nie jestem pewien. AHU i AFN to to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #437 Napisano 27 Czerwca 2012 W AAZ masz większą średnicę gniazd na wtryski, inaczej są umiejscowione świece żarowe reszta chyba taka sama ale nie jestem pewien. AHU i AFN to to samo. Aha bo prawdopodobnie będę miał głowice z AHU ale nie jestem pewien właśnie jutro będę wiedział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil Zgłoś #438 Napisano 11 Lipca 2012 (edytowane) panowie mam prosbe.moze mi ktos objasni jakie turbo do AHU zeby niezezbic z vnt?no hyba ze ktos jest w stanie mi krok po kroku wypisac co musze kupic i gdzie.a moze jest ktos w wa-wie lub okolicy co mi to ogarnie? Edytowane 11 Lipca 2012 przez emil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #439 Napisano 11 Lipca 2012 a głowica od 1z jest taka sama jak w AHU ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #440 Napisano 23 Lipca 2012 panowie przy zmiany turbo na AWX to nie ma problemu z montażem, coś trzeba jeszcze dokupywać ?? zawór ten sam zostaje ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach