Skocz do zawartości
Gość thomas.bham

Trwalosc sprzegla?

Rekomendowane odpowiedzi

Mój ma nakulane "tylko" 280 tys km sprzegło juz powoli wysiada ale nie było wymieniane od nowego ,nie ślizga sie tylko jak stoje w korkach i używam czesto to zaczyna szarpać jak ruszam z obrotów ale w normalnym ruchu jest OK wiec jeszcze sobie pokulam :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jesli sprzeglo lapie przy samym koncu (tzn liczac od podlogi) tzn ze sprzeglo siada? Mi wlasnie lapie przy koncu (tylko zebysmy sie zrozumieli: nie przy podlodze, tylko od podlogi puszczam i dopiero przy koncu) ale nie zauwazylem zeby cos sie slizgalo czy szarpalo. Mozliwe ze sprzeglo bylo wymieniane jakis czas temu (zanim kupilem auto) bo nachulane mam 260 tysiecy ale z drugiej strony, auto robilo trasy wiec sprzeglo chyba mniej obciazone jest w takich trasach. A pytam dlatego o to sprzeglo, ze u mojego tescia w Mondeo, jak wsiadlem pierwszy raz to mi zgasl, bo sprzeglo lapie centymetr od podlogi :kwasny: To cos oznacza? Mozna to jakos regulowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tym szarpaniem to jest wtedy kiedy ruszam prawie bez gazu, ale jesli przygazuje bardziej, innymi slowa rusze energicznie to rozpedza sie plynnie.

ty bym nie podciągał tego pod sprzęgło - mam to samo na LPG. na benzynce idzie płynnie, a jak stoję w korkach na lpg to przy kulaniu sie po pare metrów są takie własnie objawy. zresztą to moje LPG to woggóle o kant d..y rozbić bo jak go przełaczę na lpg to mi skacze z obortami, faluje, czasem nawet potrafi zgasnąć, dopiero po kilku km sie uspokaja i moge spokojnie stać na światłach bez trzęsącej sie budy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi wlasnie lapie przy koncu (tylko zebysmy sie zrozumieli: nie przy podlodze, tylko od podlogi puszczam i dopiero przy koncu)
Tak jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak w końcu ma brać? U mnie bierze na odcinku od połowy skoku pedału do podłogi - to chyba się kończy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od połowy skoku pedału do podłogi
Ten zwrot sugeruje, że opisujesz sytuację odwrotną (ruch nogi na pedale) niż tomekman. Czyli też OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zb.gniew

Jeżeli bierze w połowie to jeszcze dużo przed tobą ,każde sprzęgło trochę inaczej pracuje. Dopiero sprzęgło u góry jak zacznie ślizgać jest problemem ,ale do żadnej części nie należy podchodzić z tabelkowymi przebiegami zużycia .Poczekaj nadejdzie jego czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja wymieniłem sprzęgło + 2 masa i bierze tak przed połową licząc od dołu czyli inaczej mówiąc 1/3 od połowy wszystko nówencja i sachsa a 2 masa ori LUK-a. Przed wymianą miałem nakulane koło 176 tys. i lekko szarpało przy ruszaniu, nic nie ślizgało nawet przy bucie a brało przy samej górze tak 3/4 i ciężko pedał chodził - masakrycznie źle się jeździo a że chcę Paskiem jeździć conajmiej 4 lata to decyzja była szybka wymiana i luzik teraz jak marzenie lekko chodzi nic nie szarpie itp.

 

pozdrawiam :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość thomas.bham
Panowie ja wymieniłem sprzęgło + 2 masa i bierze tak przed połową licząc od dołu czyli inaczej mówiąc 1/3 od połowy wszystko nówencja i sachsa a 2 masa ori LUK-a. Przed wymianą miałem nakulane koło 176 tys. i lekko szarpało przy ruszaniu, nic nie ślizgało nawet przy bucie a brało przy samej górze tak 3/4 i ciężko pedał chodził - masakrycznie źle się jeździo a że chcę Paskiem jeździć conajmiej 4 lata to decyzja była szybka wymiana i luzik teraz jak marzenie lekko chodzi nic nie szarpie itp.

 

pozdrawiam :vw:

 

dokladnie te same mam objawy plus slizganie, chociaz dzisiaj mu deptalem i nie slizglo sie ani razu, pewnie dlatego ze padalo...hihi

tak czy inaczej przygotowalem sie juz ze za 3 tyg. bede lzejszy o jakies 2.5 tys.zl :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś może wie jaką grubość ma nowa tarcza sprzęgła do 1.8T, i ewentualnie przy jakiej grubości tarcza kwalifikuje się już do wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam 280 tysi i sprzegło jeszcze działa od nowości ale jak stoje długo w korach to zaczyna drgać. Powoli wymianka mnie czeka - oczywiscie komplecik

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje śmigało 275 tyś w B4, a wymieniłem je tylko dlatego że pekła łapa wyprzęgnika. A jak robić to dokładnie więc wyleciao wszystko na nowe. Czyli simmering, podpora wałka sprzęgłowego, tarcza, docis, łożysko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności