Ryszardos
-
Liczba zawartości
86 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Ryszardos
- Urodziny 10.01.1978
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Polska
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
-
Ryszardos obserwuje zawartość → Coś walnęło - brak mocy - dymi na czarno, Odszedł jeden z nas....SECISZ....., Ksenony świecą za nisko i oraz 5 innych
-
Wyrazy współczucia....
-
i jak zgasisz i odpalisz na nowo to ok? jak tak to tryb awaryjny się załącza - VAG i odczytać błędy. Potem z reguły zabawa co jest nie tak i dlaczego przeładowuje Ja już się bujam z tym troszkę ale jestem dobrej myśli - idzie ciepło to będę działał :-)
-
wężyki wymienione, Vaga mam - zrobię te logi tylko możesz mi troszkę rozjaśnić jak zrobić logi statyczne i dynamiczne? po tych logach będzie wiadomo co jest nie tak?
-
Dzięki kolego ZECIK :-) a czy powyższych moich pytań mam się czepiać czy zmieniać ten N75?
-
no właśnie nie byłem pewny tej podmianki i nie jestem pewny N75. niby oporność ma ok ale czytałem ze nie zawsze przy dobrej oporności N75 jest sprawny - może go wyczyścić według instrukcji na forum? Ile kosztuje N75?
-
Kierowniczki chodzą leciutko - oczyszczone są ładnie, nic się nie przycinało. Sztanga była odczepiona od siłownika sterowania kierowniczkami ale regulacja długości dźwigni nie była ruszana. co jeszcze mam sprawdzić? A ta "puszka" na podciśnienie co z niej wychodzi sztanga do turba i nią steruje - może coś z nią nie tak? Jest jeszcze taka czarna "gruszka" i tam miałem pęknięty delikatnie króciec - skleiłem to ale może przepuszcza - ale czy wtedy sporadycznie by się pojawiał spadek mocy? Nieraz mam wrażenie że pasio startuje jak szalony , nieraz normalnie a czasami to go muli total i kilka razy tryb awaryjny......... Poradźcie coś bo już mam dosyć.........
-
Witam, Też mam problemy z turbiną, a raczej z przeładowaniami. Wyskakuje mi błąd 17965 charge pressure control positive deviation , P1557 - 35-00. Turbinę już wyczyściłem i dalej problem się pojawia (przed czyszczeniem podmieniłem N75 z N18 i dalej zamulało) Czasem np na 2ce jak mu depne to jakby nie miał siły i nie chce dobrze przyspieszać (ale nie złapie awaryjnego). Wczoraj natomiast jechałem an 2ce i powolutku sie rozpędzałem do 4 tys obr i złapał awaryjny. Moje pytanie - co dalej czynić i ewentualnie jakie porobić logi aby wrzucić na forum? i jeszcze powyżej 120 do 180 to jakoś długo trwa i dalej nie idzie za bardzo pozdrawiam
-
Witam, Ja nie mam takie opcji aby wyłączyć poduchę. Wiem ze można jakoś dezaktywować Vagiem, ale mam pytanko czy można dorobić taki wyłącznik jaki jest montowany w młodszych samochodach????
-
"Mała podpowiedz: aby zdemontować poduchę należy włożyć śrubokręt we wskazane wcześniej miejsce i należy go wsuwać trzymając narzędzie jak najbliżej kierownicy. Mam nadzieje ze wiecie o co chodzi :)" Znaczy się????
-
No raczej to nie jest normalne. Jeżdżę codziennie z dzieciakiem i jakoś szczególnie nie dbam o to żeby po każdej jeździe wyrzucać szufelką śnieg i mi nie marznie szyba nawet jak było -24 i stał pod chmurką :-) Według mnie masz wodę w środku i mokre dywany pod dywanikami. Sprawdź odpływy pod akumulatorem. Pzdr, Rysiek
-
ja tam się nie znam - ale kreta do nagrzewnicy to chyba bym nie wlał :-)
-
Urwana rączka w schowku od strony pasazera
Ryszardos odpowiedział gkakol → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ja zrobiłem bez rozklejania :-) Rozumiem że klamkę masz w ręku . W drzwiczkach od schowka są dwa zaczepy plastikowe w które trzeba wsadzić dwa metalowe bolce (jeżeli jeden ci wypadł i nie masz go to musisz dorobić nowy np z grubego gwoździa)- po jednym w każdy zaczep. Wkładasz bolce w te zaczepy z czego jeden ma być na równo z zaczepem a drugi troszkę musi wystawać. Bierzesz klamkę. Po obu stronach klamki masz dwie dziurki w które wchodzą bolce. Wkładasz klamkę tak aby wystający bolec nacelował na dziurkę i dociskasz klamkę. Teraz trzeba wepchnąć drugi bolec. Bierzesz np twardy nóż kuchenny i delikatnie wpychasz od góry miedzy klamką a drzwiczkami schowka w ten sposób aby nóż wszedł za zaczep (możesz delikatnie odsunąć klamkę od strony nie dociśniętego bolca w celu łatwiejszego umieszczeni noża) i odginasz delikatnie z wyczuciem zaczep na zewnątrz (oczywiście ten w którym musisz dopchnąć bolec). Teraz musisz trzymać odgięty zaczep + dociskać klamkę do schowka i druga ręką za pomocą np płaskiego śrubokręta wepchnąć bolec w dziurę klamki. Ważne aby odchylić zaczep i dociskać klamkę w jednym momencie bo inaczej nie wejdzie bolec. Miłego majsterkowania :-) Pzdr, Rysiek -
czujnik stopu składa się z 2ch czujników jeden odpowiada za zapalanie się świateł stopu , drugi za odcięcia dopływu paliwa jeżeli delikatnie wciśniesz lewa nogą hamulec i jednocześnie dodasz prawą nogą gazu to auto i tak Ci nie przyspieszy. pzdr, Rysiek
-
z tego co słyszałem to jest to możliwe
-
Też miałem ten problem. Wystarczyło poprawienie złącza od przełącznika kierunkowskazów i jest cacy :-) pzdr,