Skocz do zawartości
jendral

Zakres ładowania TURBOSPRĘŻARKI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Podepnę się pod wątek skoro jest on o zakresach ładowania turbiny.Otóż wymienione mam w swoim Avg 110 km 1.9 TDI przepływomierz,zawór N75.miesiąc temu własnoręcznie czyszczone kierownice w turbinie i pozmieniane cienkie wężyki od podciśnienia.Dzisiaj kontrolnie podpiąłem sie pod VAG-a i wywaliło mi błąd 17958.Z tłumaczenia dowiedziałem sie,że znaczy to za słabe ciśnienie doładowania turbinyW związku z tym mam pytanie do Was.Czym może być spowodowane za niskie ciśnienie doładowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zlym ustawieniem sztangi, dziura w dolocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Podepnę się pod wątek skoro jest on o zakresach ładowania turbiny.Otóż wymienione mam w swoim Avg 110 km 1.9 TDI przepływomierz,zawór N75.miesiąc temu własnoręcznie czyszczone kierownice w turbinie i pozmieniane cienkie wężyki od podciśnienia.Dzisiaj kontrolnie podpiąłem sie pod VAG-a i wywaliło mi błąd 17958.Z tłumaczenia dowiedziałem sie,że znaczy to za słabe ciśnienie doładowania turbinyW związku z tym mam pytanie do Was.Czym może być spowodowane za niskie ciśnienie doładowania?

 

 

Zobacz jeszcze raz zaworek cisnieniowy (ten srebrny ze sztanga przy turbinie), sztanga wchodzi w niego, a jak jest walniety to moze stawiac opor, pomimo iz kierownice nie blokuja sztangi.

Zobacz tez zaworek n18, z tego co pamietam to on jest polaczony jednym kruccem z n75, moze on bruzdzi.

 

pozdrawiam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Panowie jeszcze takie pytanie.Czy wielkość ZAWORU CIŚNIENIOWEGO tego ze sztangą mam wpływ na ciśnienie doładowania turbiny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam Panowie jeszcze takie pytanie.Czy wielkość ZAWORU CIŚNIENIOWEGO tego ze sztangą mam wpływ na ciśnienie doładowania turbiny?

 

Nie ma to nic wspólnego z wydajnością turbiny. Klasyczna turbina (bez zmiennej geometrii) pompuje do czasu uchylenia się zaworu waste gate (część spalin omija wtedy wirnik i trafia bezpośrednio do wydechu). Zawór waste gate otwierany jest przez siłownik wychodzący z "gruchy".

 

taki szybki screen:

51074356.P1010085.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się do tematu , mam ten sam problem. 1,2,3 bieg 4,5tyś obr i nic się nie dzieje, wrzucę 4, 3,5 tyś i tryb awaryjny.Wyczyszczona turbina, dolot , podmieniony N75 i N18 , sprawdzone i wymienione przewody ciśnieniowe i nadal to samo. Vag-błąd 575.Pozostało chyba tylko zrobić logi , chyba , że macie jeszcze jakiś pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pozostało chyba tylko zrobić logi , chyba , że macie jeszcze jakiś pomysł

 

nie mamy... "musisz". Ja bym w ogóle od tego zaczął, bo 15 minut z laptopem na kolanach to nie żadna straszna rzecz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zlym ustawieniem sztangi, dziura w dolocie

 

 

a co moze byc nie tak jesli w calym zakresie cisnienie doladowania jest wieksze o ok 200-300mbar od wymaganego?

walniety n75?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności