Sobol Zgłoś #41 Napisano 20 Stycznia 2009 Witam.Podepnę się pod wątek skoro jest on o zakresach ładowania turbiny.Otóż wymienione mam w swoim Avg 110 km 1.9 TDI przepływomierz,zawór N75.miesiąc temu własnoręcznie czyszczone kierownice w turbinie i pozmieniane cienkie wężyki od podciśnienia.Dzisiaj kontrolnie podpiąłem sie pod VAG-a i wywaliło mi błąd 17958.Z tłumaczenia dowiedziałem sie,że znaczy to za słabe ciśnienie doładowania turbinyW związku z tym mam pytanie do Was.Czym może być spowodowane za niskie ciśnienie doładowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #42 Napisano 20 Stycznia 2009 zlym ustawieniem sztangi, dziura w dolocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #43 Napisano 21 Stycznia 2009 Witam.Podepnę się pod wątek skoro jest on o zakresach ładowania turbiny.Otóż wymienione mam w swoim Avg 110 km 1.9 TDI przepływomierz,zawór N75.miesiąc temu własnoręcznie czyszczone kierownice w turbinie i pozmieniane cienkie wężyki od podciśnienia.Dzisiaj kontrolnie podpiąłem sie pod VAG-a i wywaliło mi błąd 17958.Z tłumaczenia dowiedziałem sie,że znaczy to za słabe ciśnienie doładowania turbinyW związku z tym mam pytanie do Was.Czym może być spowodowane za niskie ciśnienie doładowania? Zobacz jeszcze raz zaworek cisnieniowy (ten srebrny ze sztanga przy turbinie), sztanga wchodzi w niego, a jak jest walniety to moze stawiac opor, pomimo iz kierownice nie blokuja sztangi. Zobacz tez zaworek n18, z tego co pamietam to on jest polaczony jednym kruccem z n75, moze on bruzdzi. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sobol Zgłoś #44 Napisano 25 Stycznia 2009 Mam Panowie jeszcze takie pytanie.Czy wielkość ZAWORU CIŚNIENIOWEGO tego ze sztangą mam wpływ na ciśnienie doładowania turbiny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #45 Napisano 26 Stycznia 2009 Mam Panowie jeszcze takie pytanie.Czy wielkość ZAWORU CIŚNIENIOWEGO tego ze sztangą mam wpływ na ciśnienie doładowania turbiny? Nie ma to nic wspólnego z wydajnością turbiny. Klasyczna turbina (bez zmiennej geometrii) pompuje do czasu uchylenia się zaworu waste gate (część spalin omija wtedy wirnik i trafia bezpośrednio do wydechu). Zawór waste gate otwierany jest przez siłownik wychodzący z "gruchy". taki szybki screen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matcher Zgłoś #46 Napisano 26 Stycznia 2009 Podepnę się do tematu , mam ten sam problem. 1,2,3 bieg 4,5tyś obr i nic się nie dzieje, wrzucę 4, 3,5 tyś i tryb awaryjny.Wyczyszczona turbina, dolot , podmieniony N75 i N18 , sprawdzone i wymienione przewody ciśnieniowe i nadal to samo. Vag-błąd 575.Pozostało chyba tylko zrobić logi , chyba , że macie jeszcze jakiś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #47 Napisano 26 Stycznia 2009 Pozostało chyba tylko zrobić logi , chyba , że macie jeszcze jakiś pomysł nie mamy... "musisz". Ja bym w ogóle od tego zaczął, bo 15 minut z laptopem na kolanach to nie żadna straszna rzecz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #48 Napisano 12 Lutego 2009 zlym ustawieniem sztangi, dziura w dolocie a co moze byc nie tak jesli w calym zakresie cisnienie doladowania jest wieksze o ok 200-300mbar od wymaganego? walniety n75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach