sikor-s3 Zgłoś #21 Napisano 4 Sierpnia 2013 Witam. mam podobny problem jak kolega wyżej - głuchy stuk na postoju. Będę niebawem wymieniał przednie zawieszenie tzn. Wahacze lemforder - zestaw kompletny Kod produktu: 27421 01 cena 1600, Sprężyna zawieszenia Lesjofors Kod produktu: 4095056 cena 123 za sztuke albo TRW Kod produktu: JCS207 za 187 zł i amortyzatory KYB Kod produktu: 341844 za 179 za sztuke. Zobaczymy czy zniknie problem. A jak koledzy myślą taki zestaw bedzie dobry? Czy może coś innego wybrać?? Wiem napewno że przód w auci emusi mi pójśc wyżej bo hokej zderzaka mam już zdezelowany:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozio Zgłoś #22 Napisano 4 Sierpnia 2013 pytanie dotyczy b5? dział b5 mamy niżej a co do samej usterki przychodzi mi do głowy może górne mocowanie amortyzatora - łożysko mc persona... Tylko pozostaje pytanie: Gdzie jest to łożysko w B5? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #23 Napisano 4 Sierpnia 2013 Osobiście nie kupowałbym zawieszenia lemfordera, ponieważ to są zmarnowane pieniądze. Te wachacze są przereklamowane i siadają szybciej niż Master Sporty za 600 zł. Ale to wybór kupującego, każdy uczy się najlepiej na własnych błędach. Miałem Master Sporty w poprzednim aucie (audi A6) i zrobiłem 30 000 km (+przegląd, wynik zero luzów) i sprzedałem auto i pewnie dalej jeżdżą. Nie raz słyszę opinie jak to cudowne zawieszenie za nie całe 2k pada po 10 lub 15 tys. km haha śmiech. Pozdrawiam i życzę udanego wyboru. ---------- Dodano o 09:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:59 ---------- Tylko pozostaje pytanie: Gdzie jest to łożysko w B5? Jest łożysko w górnej poduszce amortyzatora tak dla tych, którzy tam nigdy nie grzebali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #24 Napisano 4 Sierpnia 2013 Osobiście nie kupowałbym zawieszenia lemfordera, ponieważ to są zmarnowane pieniądze. Te wachacze są przereklamowane i siadają szybciej niż Master Sporty za 600 zł. Ale to wybór kupującego, każdy uczy się najlepiej na własnych błędach. Miałem Master Sporty w poprzednim aucie (audi A6) i zrobiłem 30 000 km (+przegląd, wynik zero luzów) i sprzedałem auto i pewnie dalej jeżdżą. Nie raz słyszę opinie jak to cudowne zawieszenie za nie całe 2k pada po 10 lub 15 tys. km haha śmiech. Pozdrawiam i życzę udanego wyboru. ---------- Dodano o 09:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:59 ---------- Jest łożysko w górnej poduszce amortyzatora tak dla tych, którzy tam nigdy nie grzebali Hhh łożysko w poduszczę od amortyzatora ? To jak ostatnio wymieniałem to chyba miałem uboższą wersje bo nie było łożyska. Pany tam nie ma łożyska, a jak jest to proszę mi w ETCE pokazać. P.S. Łożysko nie jest potrzebne bo amortyzator nie skręca, jak w zwykłym zaweszenie McPhersona. U nas amor siedzi sztywno, nie wykonuje ruchów wokół własnej osi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #25 Napisano 4 Sierpnia 2013 (edytowane) Może trochę źle to nazwałem ale chodziło mi o to http://e-autoparts.pl/wspornik-kolumny-zawieszenia-p-59914.html?cPath=200_203 Jak tam bedzie luz no to bedą stuki Materiał guma i metal ja to nazywałem łożysko jak to jest w Mc Personie Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez piotrek24dm dodatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #26 Napisano 4 Sierpnia 2013 Może trochę źle to nazwałem ale chodziło mi o to http://e-autoparts.pl/wspornik-kolumny-zawieszenia-p-59914.html?cPath=200_203 Jak tam bedzie luz no to bedą stuki Materiał guma i metal ja to nazywałem łożysko jak to jest w Mc Personie Tak myślałem że o to ci chodzi ;] Może być już wywalona, ale do tego trzeba zdemontować amora i ściągnąć górne mocowanie od amora i sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #27 Napisano 4 Sierpnia 2013 a na górnym mocowaniu tez nie ma podobnej gumowej czesci ktora jest dokrecana razem od spodu tymi 3 srubami w komorze silnika????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #28 Napisano 4 Sierpnia 2013 a na górnym mocowaniu tez nie ma podobnej gumowej czesci ktora jest dokrecana razem od spodu tymi 3 srubami w komorze silnika????? Nie kolego ten element występuje tylko w jednym miejscu, ma górnej misce od amortyzatora i ma kontakt z podstawa mocowania całego amortyzatora do elementu 39 który jest przemontowany do nadwozia jest. http://img237.imageshack.us/img237/4735/zawb5ve1.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #29 Napisano 4 Sierpnia 2013 Osobiście nie kupowałbym zawieszenia lemfordera, ponieważ to są zmarnowane pieniądze. Te wachacze są przereklamowane i siadają szybciej niż Master Sporty za 600 zł. Ale to wybór kupującego, każdy uczy się najlepiej na własnych błędach. Miałem Master Sporty w poprzednim aucie (audi A6) i zrobiłem 30 000 km (+przegląd, wynik zero luzów) i sprzedałem auto i pewnie dalej jeżdżą. Nie raz słyszę opinie jak to cudowne zawieszenie za nie całe 2k pada po 10 lub 15 tys. km haha śmiech. Pozdrawiam i życzę udanego wyboru. a jeździłeś na tym lemie? czy tylko tak głupoty piszesz? porównywać master sporty do lema - dobre sobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #30 Napisano 4 Sierpnia 2013 kolego to co o LMO Piotrek napisał to poniekad jest prawda a to wszystko zalerzy gdzie ten zestaw nabedziesz bo na rynku jest dużo podrób wiec jak trafisz super orginał to sie zgodze że M_S nie ma startu ale jak trafisz na podrobe to moze byc roznie dlatego widze ze masz duzo $$ ochoty wsadzic w swoja maszyne co sie bardzo chwali bo wszystko gorna połka wiec zostaje ASO a tam za ta kase napewno kupisz zadowolenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sikor-s3 Zgłoś #31 Napisano 4 Sierpnia 2013 Na ASO napewno mnie nie stać Słyszałem własnie ze sporo jest podróbek lema, i nie wiadomo co się trafi. Wszystkie graty chciałem zamawiać w IPARTS. Brał ktoś z kolegów od nich częśći?? Albo coś wie na ich temat?? A springi i amorki pomyslałem ze tez wymienie bo siedzą chyba od nowości tak jak wahacze dół trw a góra lmo a roboty wiele wiecej nie bedzie. przebieg 230000albo więcej;) z czego 50000po polsce. A może zamiast wahaczy lema dać febi za około 1100. I panowie jakie sprężyny dać?? lesjoford czy trw czy może coś innego w podobnej cenie?? Chce by przód auta poszedł mi do góry bo czesto spodem szoruje po nierównościach. Czy może jakieś gumy dać do podwyższenia?? Co polecicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #32 Napisano 4 Sierpnia 2013 kup lema od daniellosa z allegro i bedziesz miał pewny oryginalny zawias sprzedający ten jest szeroko polecany na tym jak również innych forach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guzik23 Zgłoś #33 Napisano 4 Sierpnia 2013 Tylko nie febi, to dopiero jest szajs. Wystarczy poczytać troche na forum. Zresztą jak robiłem swoje wahacze to mialem w sklepie MS i febi w rękach do porównania i MS robią o lepsze wrażenie. Są sztywniejsze i bardzo cieżko je obrócić. Wydaje mi sie że o wiele lepsza guma i ciasniej dopasowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RS7 Zgłoś #34 Napisano 4 Sierpnia 2013 Jesli moze bede wymienialem zawieszenie przednie to skusze sie na takie coś. http://www.mapet-tuning.com/sklep/passat-c-2846_623_718_1113.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #35 Napisano 5 Sierpnia 2013 RS7 ten zestaw od Mapeta ciekawa propozycja tylko czy gra warta swieczki???? koszt zakupu spory dotego wszystko trzeba prasowac a co bedzie jak np nie guma sie zużyje tylko peknie stop ALu???? chyba ze sie prasuje do 100% orginału ale po kilku latach na naszych drogach to i org wysiadzie ja jak kazdy user b5 o zawiasie przednim czesto mysle i moje auto ma najechane nieiwele ponad 300 tys orginalnie a juz ok 60 po PL i juz 2 lata temu chciałem kupowac cos i wkladac bo myslalem ze pewnie zaraz siadzie ale jak na zlosc wymieniłem tylko 1 przedni gorny prawy wymieniłem łaczniki i gumy stabi ale nie potrzebnie no i drazki kierownicze a reszta org STOI a jest to LMO a za te pieniazki co u mapeta poł srodek dopiero to albo RUvil albo Myle chociaz o tych MS za 550 tez duzo dobrego słychac a dodam ze sasiad wsadził TRW do A4 b5 i zrobił 80=90 tys po PL i jak auto sprzedawał i pojechal na przeglad to wszsystko sztywne i twarde a dodam ze amory i springi tez razem dał nowe czyli morał jak sie kupi cos dobrego i prawidłowo sie załozy to naprawde mozna zapomniec o zawaisie aluminiowym w VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #36 Napisano 5 Sierpnia 2013 Tuleje poliuretanowe do wahaczy to poroniony pomysł, sztuka dla sztuki. Te tulejki muszą dość lekko pracować bo wahacze w czasie skrętu mocno pracują na tych tulejach. Przestrzegam przed kompletem wahaczy Ruville. Zamontowano mi w serwisie (zgodnie ze sztuką) taki komplet i po 2000km auto zaczęło pływać przy wyższych prędkościach, odczuwałem luzy. Podczas wymiany prawego przegubu rozpiąłem górne wahacze - oba latały luźno na tulejach met-gum. Po prostu tuleje zupełnie się zerwały! Pojechałem z reklamacją do serwisu. Tam stwierdzono dodatkowo, że po lewej stronie zerwana jest jedna tuleja wahacza przedniego górnego. W warsztacie wymieniono mi wszystkie tuleje met-gum górnych wahaczy na lemforder. Póki co wszystko się trzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #37 Napisano 5 Sierpnia 2013 o widzisz ANDRZEJ a ja mysłalem ze ruvil bedzie taki dobrym wyznacznikiem ceny kompletu do jakosci a tu lipa a o tym wymianie tuleji na LMO to chodzi o to ze same wymieniono nie cay wahacz??? dzisiaj na aukcji natknołem sie własnie na takie tuleje LMO na przedni gorny i na tylny gorny w rozsadnych pieniazkach to znaczy ze mozna gorne wahacze reanimowac i przedłużyc ich zywot??? to tuleja gumowo metalowa sie predzej psuje jak ten sworzeń (nie wiem czy dobrze nazwałem, jak co to prosze poprawic) ktory jest tu blisko jak sie spojrzy w nadkole ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #38 Napisano 5 Sierpnia 2013 Wymieniono mi same tuleje na takie : http://allegro.pl/lemforder-tuleja-wahacza-przod-vw-passat-b5-i3381487336.html Z tego co wiem to w wahaczach najczęściej siadają sworznie. No może w bananach czasem prędzej wysiądzie poduszka olejowa. Wahacze ruville mają po prostu kiepsko zawulkanizowane tuleje, sworznie sprawdzę w praniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #39 Napisano 6 Sierpnia 2013 polecam kolegę z forum maciej z Auto-Parts z jarosławia. kupowałem u niego komplet lmo jakiś czas temu i ostatnio komplet hamulców ate wszystko 100% oryginał i co najważniejsze cena. a zawias lmo to jakość 1 liga. polecam z własnego doświadczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #40 Napisano 6 Sierpnia 2013 Czy ktoś słyszał o "magiku" z Malborka?. Podobno dobrze regeneruje wahacze w dobrej cenie (50zł/szt.). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach