bor0wy Zgłoś #121 Napisano 6 Maja 2008 Panowie, skad wy wiecie, jak to sprawdzacie ze walki szykuja sie Wam do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #122 Napisano 6 Maja 2008 jak to sprawdzacie ze walki szykuja sie Wam do wymiany wystarczy zdjąć pokrywę i obejrzeć sobie krzywki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #123 Napisano 6 Maja 2008 Zdjac pokrywe to jedno a zmierzyc szczelinomierzem stopien wytarcia lub metoda "na paznokiec" to drugie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #124 Napisano 6 Maja 2008 RomanS, Jak bedziesz juz po wymianie to zdaj relacje co, gdzie, jak i za ile? Jestem ciekawy bo walki juz powoli dojrzewaja do wymiany OK. Napisze sumiennie co i jak. Zapewniam, że potrafie byc (nie chwaląc się to mam to z natury, hehe) spostrzegawczy i upierdliwy. Wiedzy też mi wystarcza aby ocenić prawidłowość napraw. Jeżeli warsztat się sprawdzi to moze być wreszcie w Poznaniu jakiś zaufany mechanik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #125 Napisano 6 Maja 2008 Moze wsadze kij w mrowisko, ale... Podobno przebieg musi byc nie lichy, zeby wytarly sie krzywki na walkach... Kilkaset tysiecy km... Na pewno nie 200-300tkm, tylko o wiele wiele wiecej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #126 Napisano 6 Maja 2008 Na forum Audi wytrzymałość krzywek w silniku 2,5 ocenia sie na ok 200 tyś.Najlepszym silnikiem VW-audi byl 2,5 ale pod postacia rzędowej 5 o mocy 140km.Ten silnik byl niezawodny i długowieczny ,niestety montowany tylko w Audi.2,5 V6 jeśli jest sprawny pracuje pięknie ,jednak jest to jednostka która nie przynosi chluby VW z wiadomych przyczyn.Jest awaryjana i droga w obsludze.Zużycie paliwa pomijam ,gdyz niektorym pali podobno 5/100 i to średnio.Silnik ma bardzo zawodną gorę,a i dól silnika to w/g audi forum ok 190 km max, gdzie dla silnika 1,9 max oceniają na ok.220 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #127 Napisano 6 Maja 2008 Moze wsadze kij w mrowisko, ale... Podobno przebieg musi byc nie lichy, zeby wytarly sie krzywki na walkach... Kilkaset tysiecy km... Na pewno nie 200-300tkm, tylko o wiele wiele wiecej... Jak się ktos uprze to wszystko da się zajechać. Wiadomo, że Niemiec za bardzo się szczypał nie będzie, pojeździ te 200 kkm (obojętnie w jakim stylu) a potem i tak sprzeda, np. Polakowi. Na moim liczniku (wA6) jest teraz 227 kkm, z porównania przebiegu wpisanego na Niemieckiej umowie z historia wytarganą z ASO wychodzi że Niemiec cofnął o 50 kkm. Potem auto przejeździło u nas 2 lata i przejechało 66 kkm. Potem je kupiłem. Jeśli to prawda to mam teraz 277 kkm. Jeśli w Polsce przejechało 2 razy tyle to mam 327 kkm. Wałki są takie, że auto jeździ i to bez żadnych objawów poza hałasem. Mam zamiar tym autem kilka lat pojeździć, więc i tak napęd rozrządu do wymiany, dźwigienki i popychacze też bo hałasuja, no to jak nie wymienic wałków, ktore mają ślady zuzycia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #128 Napisano 6 Maja 2008 Sprawdzilem w ASO przebieg samochodu przed zakupem: ostatnia notatka ze stycznia 2008 i przebiegiem 186 000. Kupilem Paska we wrzesniu z licznikiem 197 000km wiec raczej ciezko zeby ktos przekrecil licznik o kilkadziesiat tys. kilometrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #129 Napisano 7 Maja 2008 Kupilem Paska we wrzesniu z licznikiem 197 000km wiec raczej ciezko zeby ktos przekrecil licznik o kilkadziesiat tys. kilometrow 200tkm to magiczna liczba i latwiej jest sprzedac auto, ktore ma 195tkm niz 220-230tkm... Zauwaz, ze wiekszosc aut w ogloszeniach ma 190 kilka tysiecy km, czyli ponizej 200tkm... Ale nie podwazam prawdziwosci Twojego przebiegu, oczywiscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pacman Zgłoś #130 Napisano 7 Maja 2008 Sprawdzilem w ASO przebieg samochodu przed zakupem: ostatnia notatka ze stycznia 2008 i przebiegiem 186 000. Kupilem Paska we wrzesniu z licznikiem 197 000km wiec raczej ciezko zeby ktos przekrecil licznik o kilkadziesiat tys. kilometrow Nie wszystkie serwisy ASO są podłączone do serwera producęta i nie we wszystkich Serwisach można to sprawdzić tzn.historje samochodu wiem to po swoim pasku napewno był serwisowany a Warszawskim serwisie Auto Viva nie ma o nim wzmianki a na 100% był serwisowany pozatym pewno skłamali w Aso ale śmieszny pan powiedział że jest to informacja tajna to go wyśmiałem i tyle. A co do tych podłączeń do serwera producenta to jestem pewien Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #131 Napisano 7 Maja 2008 Moj byl sprowadzony z Rzeszy a tam Ordnung muss sein wiec jestem na 99% pewien ze przebieg jest faktyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #132 Napisano 8 Maja 2008 Ja bym taki pewny nie był.Niezbadane są pomysly tamtejszych handlarzy.Osobiście widzuiałem prostowanie podłużnicy polegające na przywiązaniu auta do słupa i piłowaniu na wstecznym.Uwazam ze od Polakow muszą się jeszcze dlugo uczyc co znaczy naprawa auta ale w kombinacjach już nam dorównują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pacman Zgłoś #133 Napisano 9 Maja 2008 Witam ! Panowie nie oszukujmy się . Ten silnik to jeden z wielu przykładów motorów z wadami konstrukcyjnymi, podobnie jak 1.8 20 v VAGA, 1.4 12v Fiata bravo/ brava, Boxer alfa romeo. To ze ktoś zrobił wiekszy przebieg niz typowy dla wystąpienia usterki ( czyli powiedzmy 200 000 km ,a nie 150 000) swiadzczy o niezywkłej dbałosci eksploatacyjnej( ponadprzecietnie czesta zmiana oleju) . tłumacznie ze mój silnik jest ok jest zdecydowanie nie na miejscu , bo liczy sie powtarzalnośc usterki . jesli w 7 na 10 silników problem wystepuje, to bez watpienia można mowic o typowej przypadłosci. silnik, z uwagi na wady konstrukcyjne, wysokiego ryzyka i tyle. na tej samej zasadzie, normalnei eksploatowany 1.4 12v fiata ( wymiana oleum co 15 tys km, neibutowany na zimno itd) , po 100 000 km ma do roboty cała góre ( wałek , kompensatory , czyszczenie głowicy ) . jak ktos wymienai olej co 8 tys km, regularnei dolewa , jezdzi na długich trasach to robi bez problemu 200 000 km, a nawet wiecej. Pozdrawiam Łukasz Te ślniki o Oznaczeniu BDG podobno zostały weliminowane te wady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #134 Napisano 9 Maja 2008 Ta dyskusja juz byla prowadzona kilka razy. Jednak na naszym forum przypadkow z tymi walkami to bylo chyba 1-2. Bo narazie to sa rozmowy ze tak sie dzieje, ale na szczescie jeszcze nie wielu sie przytrafilo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #135 Napisano 9 Maja 2008 a przestancie. ze 150 to jest jak z kobieta. delikatnie i z uczuciem, to jakos to bedzie. long life i odma to glowne przyczyny. inna sprawa, ze material walkow troszke slaby, no ale gdy ktos czesto i dobrze smarowal to do dzisiaj jezdzi bezawaryjnie. jak ktos nie jest pewny stanu silnika to na hamowni wszystko wychodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #136 Napisano 9 Maja 2008 Na forum Audi ktoś fajnie napisał,że jest to model silnika dla twardzieli z mocnymi nerwami ,lub dla mięczaków z grubym portfelem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #137 Napisano 10 Maja 2008 Olej wymieniony, od dzis po raz pierwszy od wyjazdu z fabryki Paszczak jest smarowany przez 5W-50 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett Zgłoś #138 Napisano 10 Maja 2008 Olej wymieniony, od dzis po raz pierwszy od wyjazdu z fabryki Paszczak jest smarowany przez 5W-50 ?????? W jakim Paszczaku wymieniales olej po raz pierwszy od wyjazdu z fabryki ??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #139 Napisano 10 Maja 2008 Do dzisiaj jezdzil na oleju 0W-30 - wiem to bo mam cala historie serwisowa, patrz zrzut ekranu z serwisu przy 47 000km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #140 Napisano 10 Maja 2008 Olej wymieniony, ... Paszczak jest smarowany przez 5W-50 Ja też od czwartku na tym samym, mam dziwne odczucie jakby sie trochę wyciszył. Jezeli jest to nie tylko moje pobozne życzenie:6:57: to az strach mysleć coza zupa była przed wymianą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach