Grimson Zgłoś #201 Napisano 19 Marca 2009 Zamiast klubu posiadaczy 2.5 V6 powinien być klub byłych posiadaczy V6 Mój Paszczor po "szczale" jest tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=45953 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Scarface Zgłoś #202 Napisano 19 Marca 2009 Czemu byłych?jest jeszcze przecież dużo osób posiadających V6 na forum,mój passat jest w moich łapach od prawie 1,5 roku i oprócz wymiany oleju i wszystkich filtrów nie dołożyłem ani złotówki przebieg prawie 200000(aha jeszcze dywaniki do tylu kupiłem nowe:))wcześniej jezdziłem dośc dużo A6 z tym samym motorem i oprócz oleju miał raz wymieniane zawieszenie przód(zaraz po przyjezdzie z niemiec)i dalej śmiga(ma teraz ok.280000km) a jezdzi nim gość u którego audi nie ma łatwego życia :)passat 2003rok,A6 2000 rok oba w manualu i oba 110Kw.(na podstawie tego co widzę jak znajomy obchodzi się z tym silnikiem mogę śmiało powiedzieć że ciężko go zajechać (dla mnie ten gośc to tester samochodów wcześniej zajechał V6 2.8 A4 benzyne a ten 2.5 mu się twardo opiera narazie(zrobił nim już prawie 70000km i chodzi jak brzytwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość amor Zgłoś #203 Napisano 20 Marca 2009 (edytowane) Ja również nie zgodzę sie z tym ,że "byłych".Uważam ,że motor jest super.Jest bardzo dynamiczny i pięknie pracuje,a przy tym nie jest wcale paliwożerny.Jeśli ktos dba o to auto to będzie jeździł bez kłopotów.Ktoś wcześniej chyba napisał,że najgorszy w tym samochodzie jest poprzedni właściciel,który odpowiednio nie dbał o furkę.A o V6 dbać trzeba,napewno się odwdzięczy.Ja co prawda chcę sprzedać moje cacko,ale TYLKO dlatego ,że rodzina sie powiększyła i przydałby się jakis van.Zrobię to z żalem ,bo jeżdzi sie tym doskonale,ale cóż...rodzina się rozrasta.Myślę ,że za 2-3 lata pewnie zatęsknię za tym mruczeniem i wrócę do V6 p.s. jeśli ktos zainteresowany to proszę o kontakt Edytowane 20 Marca 2009 przez amor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość amor Zgłoś #204 Napisano 4 Czerwca 2009 Cisza na forum...czyli nic nikomu się nie psuje ,nikt nie ma żadnych problemów...i o to chodzi!!! Super są nasze auta!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grave_digger Zgłoś #205 Napisano 1 Lipca 2009 A co myślicie o silniku 2,5 TDi V6, 183 kuce, bo mam możliwość zakupu takiego paska z 2002 roku przebieg 190000 km i ciekaw jestem kosztów eksploatacji i żywotności takich silników...:635: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #206 Napisano 1 Lipca 2009 A co myślicie o silniku 2,5 TDi V6, 183 kuce, bo mam możliwość zakupu takiego paska z 2002 roku przebieg 190000 km i ciekaw jestem kosztów eksploatacji i żywotności takich silników... Jakie jest oznaczenie tego silnika ? ZTCW to w Passatach były 2,5 TDI V6 150 koni ale może ktoś zrobił np swapa i wpakował silnik z Audi ? Z tym że tam najmocniejszy by 180 koni. A 183 ? Może to zczipowana 150-tka ? Jak podasz oznaczenie silnika to będzie mozna coś powiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #207 Napisano 1 Lipca 2009 180PS (tylko z 4 Motion) było montowane od 2003 roku, razem ze słabszą wersją 163PS. Do roku 2003 wchodziły tylko wersje 150PS, czyli taka jak w moim Paszczaku. Jeżeli ktoś oferuje Tobie 183PS z roku 2002 to na bank jest to chip tuning. A tego silniki 2.5 nie lubią. Chociaż kiedyś wrzuciłem na forum przykład ekstremalnego podkręcenia V6 TDI na 263PS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marg0 Zgłoś #208 Napisano 6 Lipca 2009 powie mi ktoś czy 4motion były w manualu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ShOcK Zgłoś #209 Napisano 6 Lipca 2009 Oczywiście że był , sam miałem takiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marg0 Zgłoś #210 Napisano 6 Lipca 2009 ale chodzi mi o budę b5 2.5 tdi 150km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #211 Napisano 10 Lipca 2009 Oczywiście był manual w 4motion 150PS jak i w mocniejszych wersjach 163 i 180 PS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariobro Zgłoś #212 Napisano 21 Września 2009 Witam, jestem tu nowy, powiatać wszystkich... Ten poprawiony passek - dałbyś mi linka na ten post? sam sobie swojego trochę poprawiłem ale nie aż tak. A co do awaryjności - przejechałem 50 tys bez problemów jak na razie, poprawkę zrobiłem jakieś 8 tys temu... i na razie jest spokój, mój passek ma 160 tys aktualnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #213 Napisano 22 Września 2009 Ja mam swojego od 3 lat przejechalem 60tys na razie oby nie zapeszyc wszystko gra. Po kolejnych 60tys powinno wymienić się olej w skrzyni i tego najbardziej sie boje, zeby po wymianie czegos ktos nie popsul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #214 Napisano 25 Lutego 2010 Hej Chcialbym odswiezyc troche temat. Z jaka najbezpieczniejsza stala predkoscia mozna jechac takim paskiem V6. Tzn nie chcialbym jechac 600km z predkoscia 180 i szukam takiego optimum dla szybkosci i bezpieczenstwa silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #215 Napisano 27 Lutego 2010 Ja na długich trasach nie przekraczam 150 km/godz, żeby nie denerwować głowicy:D Słyszałem o sprowadzanych z Rzeszy Audi / Passatach z 2.5 TDI, gdzie podczas podróży do Polski z prędkościami 180 km/godz silnik mówił papa:eek: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #216 Napisano 27 Lutego 2010 Ja na długich trasach nie przekraczam 150 km/godz, żeby nie denerwować głowicy:D Słyszałem o sprowadzanych z Rzeszy Audi / Passatach z 2.5 TDI, gdzie podczas podróży do Polski z prędkościami 180 km/godz silnik mówił papa:eek: To nie masz zbyt dobrej opinii o stanie swojego silnika Mam w A6 silnik 2,5 TDI i używam go tak jak inne, czyli w miarę potrzeb. Nie jechałem przez kilka godzin ze stałą prędkościa np. 200 km/h bo nie mialem warunków. Ale takie 180 km/h zdarzało się na dłużej. Ponadto najczęściej na tempomacie ustawiam ok. 140 km/h (autostrada) ale to z powodu takiego, że powyżej wzrasta wyraźnie zużycie paliwa (silnik 180 KM i tiptronik). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #217 Napisano 28 Lutego 2010 Za dwa tygodnie mam do zrobienia trasę 1400 km w jedną stronę i potem z powrotem drugie 1400km do domu. Prawie 270 000 km na blacie i wolę dmuchać na zimne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #218 Napisano 6 Marca 2010 No jechalem 2 razy po 800km po niemieckich autostradach. Tempomat ustawiony na 2900rpm czyli jechalem caly czas z predkoscia 140-150. Chyba optymalnie do 3000rpm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #219 Napisano 6 Marca 2010 Chcialbym odswiezyc troche temat.Z jaka najbezpieczniejsza stala predkoscia mozna jechac takim paskiem V6. We wrześniu w godzinach wieczornych pokonałem odcinek z Krakowa Pod Legnicę po autostradzie A4... Ruchu wielkiego nie było, to pozwoliłem sobie utrzymywać stałą prędkość ok. 160km/h... Chwilami wzrastała do 170 (zjazdy) i spadała do 150 (podjazdy)-ogólnie trzymałem silniczek na ok. 3000obr/min i po tym przejeździe silniczek chodził jak ta lala Dopiero na tej trasie oddychał głęboko Te silniki są stworzone do jazdy po autostradach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #220 Napisano 6 Marca 2010 Zgadza sie po autostradach zaczynaja zyc. Tylko wiesz 1000km od domu wolalbym zeby nic sie dzialo z samochodem. A pomijajac spalanie az milo byloby nim leciec dluzszy czas tak 170-180km/h bez zadnych obaw. Fajnie jakby skrzynia byla 6 biegowa wtedy przy takich predkosciach akurat byloby na 6 ze 2600-2700rpm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach