Benek52 Zgłoś #1 Napisano 21 Listopada 2007 powiedzcie koledzy czy passat b4 1996r ma ocynkowane blachy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynszyl_83 Zgłoś #2 Napisano 21 Listopada 2007 Ja słyszałem, że ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #3 Napisano 21 Listopada 2007 nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynszyl_83 Zgłoś #4 Napisano 21 Listopada 2007 źródło: http://passatb4.fm.interia.pl/zmianywstosunkudob3.htm "...Konstrukcja VW Passata B4 bazowała na jego poprzedniku B3, który został zbudowany od podstaw przez VW bez pomocy AUDI, a nie tak jak to miało miejsce w modelu B2. VW Passat B4 miał częściowo ocynkowane nadwozie tzn. maskę, klapę bagażnika, dach i drzwi oraz profile zamknięte. Zmianie uległo również zawieszenie, które stało niezależne przez co było bardziej miękkie co przełożyło się na większy komfort, nie tracąc przy tym na dobrych właściwościach jezdnych..." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damszk Zgłoś #5 Napisano 21 Listopada 2007 Błotniki przednie też ma, przynajmniej mój ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #6 Napisano 21 Listopada 2007 źródło: http://passatb4.fm.interi...tosunkudob3.htm "...Konstrukcja VW Passata B4 bazowała na jego poprzedniku B3, który został zbudowany od podstaw przez VW bez pomocy AUDI, a nie tak jak to miało miejsce w modelu B2. VW Passat B4 miał częściowo ocynkowane nadwozie tzn. maskę, klapę bagażnika, dach i drzwi oraz profile zamknięte. Zmianie uległo również zawieszenie, które stało niezależne przez co było bardziej miękkie co przełożyło się na większy komfort, nie tracąc przy tym na dobrych właściwościach jezdnych..." a ten cytat to jakiś autoryzowany tekst? bo ja przeciez na swojej stronie moge napisać że B4 miał wysadzaną diamentami tapicerkę Błotniki przednie też ma, przynajmniej mój ma a skąd wiesz przecież masz je polakierowne? darłes do ocynku w celu stwierdzenia faktu jego posiadania? no a mój chyba nie ma bo po błotnikach czerwona mamba poszła jak nic (w miejscach oparcia gabki/pianki wewnętrznej), bąble na dachu po zarysowniu lakieru kilka lat temu, na drzwiach uderzenie po lakierze lewarkiem (oryginalnym ) i już wysyp bąbelków, podobnie na klapie tylnej każde zadrapanie lakieru po zimie objawa się tak samo, sorry ocynk tak się nie zachowuje (oczywiście mowa o odprysku lakieru czy podkładu nie zaoraniu w blache pod teoretyczny ocynk), Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomala Zgłoś #7 Napisano 21 Listopada 2007 Niestety w pasku B4 ocynku brak!!! Dopiero w modelu B5 były blachy cynkowane. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #8 Napisano 21 Listopada 2007 B4 nie miały ocynku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #9 Napisano 22 Listopada 2007 U mnie w B3 '90 na progach jest. Podejżewam że na drzwiach też może być. Możliwe że było tak, że auta na pewne rynki (np. Włochy) ocynku nie miały :583: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damszk Zgłoś #10 Napisano 22 Listopada 2007 a skąd wiesz przecież masz je polakierowne? Wiem bo wymieniałem jeden błotnik, kupiłem drugi używany oryginalny i ten już nie miał ocynku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #11 Napisano 29 Stycznia 2008 B4 nie miały ocynku wal w sciane, wal, bo nie wiesz a sie wypowiadasz ! PASSAT B4 BYL W OCYNKU !!! tak jak koledzy pisali, blotniki, drzwi, maska, klapa. zewnetrzne blachy mial ocynkowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #12 Napisano 29 Stycznia 2008 a jak wytłumaczyc ze b3 nie gnije? ani drzwi, ani klapa, progi wzielo tam gdzie pogiete... ocynk? przy wlewie jest zdrowe, nadziwic sie nie moge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #13 Napisano 30 Stycznia 2008 a jak wytłumaczyc ze b3 nie gnije? ani drzwi, ani klapa, progi wzielo tam gdzie pogiete... ocynk? przy wlewie jest zdrowe, nadziwic sie nie moge dobre blachy, tak samo sprobuj sobie wytlumaczyc dlaczego Golf II ma lepsze blachy jak Golf III, ktory gnije na potege. inne blachy, inny ich gatunek, czy jak to tam nazwac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #14 Napisano 30 Stycznia 2008 nie wiem jak inne blachy ale maskę mam na 120% w ocynku , z racji tego że mam maskę poobijana w kilku miejscach kamykami do gołej blachy i nic nie rdzewieje i widać charakterystyczny dla ocynku kolorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #15 Napisano 30 Stycznia 2008 wal w sciane, wal, bo nie wiesz a sie wypowiadasz !PASSAT B4 BYL W OCYNKU !!! Shade, kolego, tobie też radzę baranka w ścianę jeżeli b4 były w ocynku to ten ocynk miały nanoszony pistoletem... Przez 6 lat przygotowałem do malowania(z zawodu) może z 50, może ze 100 b4 i wiem co mówię jak się wypowiadam, ocynku nie widziałem:D Może nie trafiłem na takiego w ocynku, a może ty nie rozróżniasz ori podkładu od ocynku W czasach 35i vw stosował podkłady które chroniły blachę równie dobrze jak ocynk, są serie b3 które wytrzymują więcej niż auta z ocynkiem. Jak ktoś ma obity lakier do blachy i nie wychodzi rdza, nie świadczy to wcale że jest ocynk. Po podkładem wypełniającym jest jeszcze mgiełka szarego podkładu właśnie antykorozyjnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom69 Zgłoś #16 Napisano 30 Stycznia 2008 Ostatnio kolega sprawdzał mi takim urządzonkiem do mierzenia powłok lakierniczych, na gołej blasze na masce i błotniku bo akurat miałem małego dzwonka i odprysł lakier. Ocynku nie stwierdził, więc ja też uważam że w moim passku blachy są nieocynkowane, napewno nie galwanicznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #17 Napisano 30 Stycznia 2008 Cynkowania nie było, lecz stosowano cienkie powłoki metodą fosforanowania cynkowego i cynkowo-wapniowego, lub oksydowanie chemiczne, powłoka pod podkładem sugerowała by właśnie te metody, ale czy dotyczyło to VW tego nie jestem pewien. Jako ochronę profili zamkniętych stosowano metodę szwedzką ML to na pewno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #18 Napisano 30 Stycznia 2008 Shade, kolego, tobie też radzę baranka w ścianę jeżeli b4 były w ocynku to ten ocynk miały nanoszony pistoletem... Przez 6 lat przygotowałem do malowania(z zawodu) może z 50, może ze 100 b4 i wiem co mówię jak się wypowiadam, ocynku nie widziałem:D Może nie trafiłem na takiego w ocynku, a może ty nie rozróżniasz ori podkładu od ocynku W czasach 35i vw stosował podkłady które chroniły blachę równie dobrze jak ocynk, są serie b3 które wytrzymują więcej niż auta z ocynkiem. Jak ktoś ma obity lakier do blachy i nie wychodzi rdza, nie świadczy to wcale że jest ocynk. Po podkładem wypełniającym jest jeszcze mgiełka szarego podkładu właśnie antykorozyjnego to nie ja barankowalem sciane tylko TY , jezeli ten ocynk byl nanoszony nawet pistoletem to sam juz stwierdziles ze JEST TO OCYNK, nie jest kapany caly jak w najnowszych autach, ale jest to ocynk a roznice widac, bo jakosc samych blach w golfie III i pasacie B4 jest taka sama, z ta roznica ze passat mial jeszcze ocynk, wiec widac ile paskow "gnije" a ile golfow. fakt faktem, ze w moim Golfie mk2 mam wgniota gdzie ognisko rdzy od 3 lat sie nie powieksza, tylko jest taki nalocik, w passacie jak sadzilem sie z gosciem o wine i jezdzilem przez ponad pol roku z wgniecionym bokiem, to pomimo nawet naruszonej warstwy ocynku tez rdzy nie bylo widu ani slychu, gdzie moj kolega w golfie mk3 mial juz takiego rudego, ze z kilometra bylo slychac jak zajadalo blachy. dlatego nawet ta cienka warstewka ocynku powoduje wieksza trwalosc. w nowych autach tez jak naruszysz warstwe ocynku bedzie ruda wpierdzielac. a tak pozatym to bez napinki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #19 Napisano 30 Stycznia 2008 no to mój chyba na taśmie na te powłoki ani ocynki nie trafił odpryski i zarysowania na drzwiach, klapie tylnej, dachu objawiają sie zaraz rdzą i bąblami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #20 Napisano 30 Stycznia 2008 to powiem ze u mnie grzwi i progi sa jedzone i belki obok przedniej szyby jakiś kwiatków dostały a maska mimo jednej dużej rysy i doprysków od kamiani jak nowa..tzn rdzy nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach