smalcerz Zgłoś #61 Napisano 4 Lutego 2012 ponawiam prosbe.jak lopatologicznie sprawdzic czujnik g 62 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #62 Napisano 2 Maja 2012 (edytowane) Czujnik pomiaru temperatury płynu chłodzącego silnik w silnikach 4-cylindrowych znajdują się z tyłu głowicy silnika dla następujących typów silników: ADP, ADR, AEB, AHL, AHU, AHH oraz AFN, APT... W moim AWT czujnik tez znajduje sie w tym samym miejscu, ale gdy odlaczam od niego kostke to wskazania na kan. 45 climatronica dalej sie zmieniaja prawidlowo.Wiec gdzie znajde czujnik odpowiedzialny za te wskazania? Od paru dni zauwazylem, ze jak odpalam zimny silnik to dlugo mi trzyma podwyzszone obroty zanim rusze. Wczesniej to nawet w zimie potrafily szybciej opadac. VAGCOM nic nie pokazuje. Aha, doszly wyczuwalne wachania na biegu jalowym. Jezdze na LPG. Czy odlaczenie akumulatora na godzinke wystarczy do zresetowania ECU Pb, po zle ustawionej instalce LPG? Wtedy trzeba silnik odpalic na zimno, ma sie zagrzac na obrotach jalowych i w droge? Ile km wystarczy? Edytowane 2 Maja 2012 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #63 Napisano 2 Maja 2012 Czy odlaczenie akumulatora na godzinke wystarczy do zresetowania ECU Pb, po zle ustawionej instalce LPG? Wtedy trzeba silnik odpalic na zimno, ma sie zagrzac na obrotach jalowych i w droge? Wystarczy, ale 10-15 minut a nie aż godzina. Potem odpalasz, nic nie dotykasz i tak na samej benzynie ma chodzić, aż się wentylator na chłodnicy włączy. W trakcie ustawiania się mapy, wyłącz wszystkie zbędne odbiorniki prądu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #64 Napisano 2 Maja 2012 Wystarczy, ale 10-15 minut a nie aż godzina. Potem odpalasz, nic nie dotykasz i tak na samej benzynie ma chodzić, aż się wentylator na chłodnicy włączy. W trakcie ustawiania się mapy, wyłącz wszystkie zbędne odbiorniki prądu.Dzieki!Jakas jazda wymagana jest potem? No i skad w sumie mam wiedziec ze LPG rozjechalo mi mape w ECU Pb. Tyle sie naczytalem tego, ze mam metlik w glowie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #65 Napisano 2 Maja 2012 Żadna jazda. Po tym ustawieniu po prostu normalnie jedziesz gdzie i jak chcesz A mapa gazu ci się rozjedzie. Powinno byc OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #66 Napisano 2 Maja 2012 Żadna jazda. Po tym ustawieniu po prostu normalnie jedziesz gdzie i jak chceszOK. Danke! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #67 Napisano 20 Czerwca 2012 (edytowane) Witam gdzie znajduje się gniazdo 93 i 108??? Jak powinien zachować się wskaźnik na desce po odpięciu kostki od czujnika temperatury?? Edytowane 20 Czerwca 2012 przez mati Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #68 Napisano 20 Czerwca 2012 Jak powinien zachować się wskaźnik na desce po odpięciu kostki od czujnika temperatury??A jak ci sie zachowuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #69 Napisano 21 Czerwca 2012 (edytowane) A jak ci sie zachowuje? odpięta kostka od czujnika temperatury [video=youtube;-0nev43JQIs]http://www.youtube.com/watch?v=-0nev43JQIs&feature=youtu.be podłączony czujnik zimny silnik http://www.youtube.com/watch?v=tDPtmKQTBtI&feature=youtu.be vag pokazuje błąd 1039 Czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodz.-G2 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY Edytowane 21 Czerwca 2012 przez mati Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #70 Napisano 21 Czerwca 2012 -G2 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNYTo albo czujnik walniety, albo styki brudne, albo gdzies kabelek sie przeciera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #71 Napisano 21 Czerwca 2012 To albo czujnik walniety, albo styki brudne, albo gdzies kabelek sie przeciera. a wiesz moze gdzie szukac gniazda 93 i 108 aby sprawdzic przewody??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #72 Napisano 21 Czerwca 2012 a wiesz moze gdzie szukac gniazda 93 i 108 aby sprawdzic przewody???Niestety nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #73 Napisano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) czujnik sprawdzony na innym passacie okazał sie sprawny Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez mati Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_M86 Zgłoś #74 Napisano 6 Września 2012 Witam Jestem pełen uznania i podziękowania za tego typu, konkretne treści i posty - to nieoceniona pomoc, tym bardziej, że coraz trudniej o uczciwego, solidnego mechanika. Mam tylko 1 pytanie - sugestie. W Pana poście i części na temat: DIAGNOSTYKA CZUJNIKA TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK (G2 i G62) to co jest napisane kolorem czerwonym UWAGA!!: - nie bardzo rozumiem o co chodzi, dlaczego jest mowa o temperaturze zasysanego powietrza, przecież to czujnik temperatury??? Druga rzecz to mam passata B5 FL 1.6benz+gaz ALZ i jest w nim ów czujnik koloru zielonego o zaokrąglonym boku i mimo świetnego opisu nie potrafię odnieść nr pinów wtyczki i czujnika do tych ze schematu. Na czujniku piny są oznakowane ABCD co nie pokrywa się z tymi ze schematu. Nie chodzi mi o upierdliwość ale o niejasności. Sam się z tym aktualnie zmagam i tylko dokładne, rzetelne, sprawdzone i prawdziwe informacje oszczędzają wiele czasu i nerw. Ja mam taki problem, że w ciągu dnia jest wszystko ok, problem jest z odpalaniem tylko po dłuższym postoju czyli najczęściej jak odpalam rano. Nieraz odpali ok ale bardzo często szarpie, kicha, strzela w tłumik, jakby nie palił na wszystkie tłoki, nie może wejść na obroty po czym zgaśnie bądź w końcu obroty się stabilizują i jest ok. Ale często muszę tak próbować 2, 3 razy zanim wejdzie na obroty. Tak jak by się zalewał albo gubił iskrę. Przewody i świece nowe. A natrafiłem na ten post bo po szczytaniu VAGiem pojawił się kod błędu 01039 Coolant Temperature Sensor (G2). Wymieniłem ten czujnik mimo, iż stary mierząc rezystancje wydaje mi się OK ale kupiłem drugi - zamiennik Hans Pries 27zł w serwisie VW bo oryginału aktualnie nie było - cena 96 zł. Napiszę czy coś się zmieniło. Dzięki dla Marka za pomocne treści. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #75 Napisano 23 Października 2013 panowie mam takie pytanko: wczoraj podłączyłem pod swój samochód Vag'a i znalazłem taki błąd 16500 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0116 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent co on oznacza? w pierwszym poście w tym temacie błąd 16500 jest inaczej opisany niż u mnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #76 Napisano 23 Października 2013 co on oznacza? :wmorde http://lmgtfy.com/?q=P0116+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #77 Napisano 24 Października 2013 :wmorde http://lmgtfy.com/?q=P0116+ kłania się czytanie ze zrozumieniem.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #78 Napisano 26 Października 2013 kłania się czytanie ze zrozumieniem.... Wpisujac drugi numer otrzymujesz rowniez linki, ktore w pierwszej kolejnosci nie wyskocza ci przy pierwszym numerze. Jak chcesz, to czekaj dalej na rozwiazanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #79 Napisano 28 Października 2013 napisze jeszcze raz o co mi chodzi.. ja mam numer błedu taki sam jak kolega opisał w pierwszym poście ale opis tego błędu u mnie na VAG'u jest inny i moje pytanie właśnie tego dotyczy, czy ten opis ma jakieś znaczenie? u kolegi błąd jest opisany: Engine Coolant Temp. Sensor (G62) u mnie: Shareware Version. To Decode all DTCs czyli u kolegi czarno na białym pisze, że problem jest z sensorem G62, a u mnie tego nie pisze i nie wiem czy problem tkwi w tym samym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #80 Napisano 28 Października 2013 Shareware Version. To Decode all DTCsAle sie usmialem Tu masz rozwiazanie: Please Register/Activate - Intermittent Masz niezarejestrowanego VAGa. Poczestuj go witaminka i zobaczysz co oznacza dany blad. Zreszta juz wiesz, bo jest w pierwszym poscie. Nry bledow sa przypisane do konkretnych usterek i nie sa zamienne. W druga strone tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach