BartekP Zgłoś #301 Napisano 8 Marca 2012 da rade skorygować,Jak? Bo chyba mam już słaby wzrok. pytałem wcześniej o Commandera i on gadał z golfiną dobrze a vag-com wybiórczo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROMEO80 Zgłoś #302 Napisano 8 Marca 2012 (edytowane) kolego sipowitz zapodalem ci 2 wiadomosci na pv . odpowiesz mi na nie? nie chce byc natret :stop dzieki za info Edytowane 8 Marca 2012 przez ROMEO80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROMEO80 Zgłoś #303 Napisano 9 Marca 2012 Sekundka... a jest szansa troszke to przyspieszyc?:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #304 Napisano 10 Marca 2012 (edytowane) no to pany, mam teorię sprawdzoną w 97 % Nie mówię o licznikach, bo liczniki to pikuś .... można sobie sprawdzić przebieg sterownika EDC, VAG-iem, czy VCDS-em, ale ograniczy się to tylko do sprawdzania czy była wykonana korekta, czy nie faktyczny przebieg auta, tylko po dłuuuuuugich wyliczaniach po sterownikach ... najprostsza rzecz, jaką można zrobić, to wejście w EDC 15/16 i luknięcie na wynik (jeśli wyświetli) ... jeśli jest, jak poniżej, to szansa (99%), że jest ok .... (źródło www.ross-tech.com) ... ale jeśli pod przebiegiem w km nie ma przebiegu w milach, to może być lipa Sprawdzałem i nie tylko sprawdzałem, dobrych kilka..... razy, stąd moje 97% Pozdr EDIT:/ jeśli ktoś się chce wypowiedzieć w tej kwesti, to proszę, niech będzie to ktoś, kto autko z salonu ma pozdr Edytowane 11 Marca 2012 przez makeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek34 Zgłoś #305 Napisano 14 Marca 2012 Witam, Koledzy możecie podpowiedzieć jaki sprzętu kupić, aby dało się wprowadzać zmiany, kodować w B6? Czy soft musi być płatny czy można coś z chomika np. użyć potrzebuję zmienić tylko parę nastawów audio w rns510 i ew. raz na rok czy dwa coś tam sobie podejrzeć jakby się źle działo. pozdrawiam i dzięki Maciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #306 Napisano 21 Marca 2012 Podpiąłem się pod auto K+Can Commander w EDC15 przebieg 0 km na liczniku 210kkm co to oznacza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #307 Napisano 22 Marca 2012 Dwie możliwości:1. Brak rejestrowanego przebiegu w EDC15, 2. Brak umiejętności odczytania przebiegu przez Commandera w EDC15. Podejrzewam, że w grę wchodzi opcja nr 1. Opcję nr 2 ogarniam, bo kilkakrotnie potrzebowałem adaptować "nowy" ECU lub wyciągnąć PIN ze sterownika silnika lub licznika. Dzięki sipowitz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #308 Napisano 24 Marca 2012 (edytowane) 2. Brak umiejętności odczytania przebiegu przez Commandera w EDC15. hmmmm ja zawsze "przed" sprawdzam oryginalnym kabelkiem z ADAKO i jeśli on nie może to VAG CAN tym bardziej i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby jeden "kłócił" się z drugim czyżby ori Ross-tech był do d.... ? Pozdr Edytowane 25 Marca 2012 przez makeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #309 Napisano 9 Lipca 2012 Zamieszczone przez sipowitz Zobacz postaDwie możliwości: 1. Brak rejestrowanego przebiegu w EDC15, 2. Brak umiejętności odczytania przebiegu przez Commandera w EDC15. Podejrzewam, że w grę wchodzi opcja nr 1. Opcję nr 2 ogarniam, bo kilkakrotnie potrzebowałem adaptować "nowy" ECU lub wyciągnąć PIN ze sterownika silnika lub licznika. Dzięki sipowitz A4 z 2004 r i też próbowałem comanderem odczytać przebieg ze sterownika i nic - wyświetla zero i pinu nie pokazuje. Comander z innymi nawet nowszymi sobie radził a tu zonk więc wychodzi brak że może być brak rejestrowanego przebiegu w edc15. Czy jest jeszcze jakaś znana wam przyczyna braku odczytu przebiegu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
januszbi Zgłoś #310 Napisano 24 Września 2012 Koledzy, czy ktoś jest w stanie potwierdzić, że jeżeli w B6 2,0tdi są pompowtryski Bosch i takież sterowanie, to można przez gniazdo diagnostyczne sprawdzić przebieg w module silnika i porównać z licznikiem, a jak jest sterowanie Simensa to nie da rady i serwis też tego nie może sprawdzic? Czy ktoś może to potwierdzić? Ostatnio dostałem taka informację, podobno od fachowca z tego tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frankzane Zgłoś #311 Napisano 8 Listopada 2012 Witam Mam prośbę. Czy ktoś potrafi odczytać przebieg z takiego epromu: https://dl.dropbox.com/u/16006167/silnik%20eprom.bin Sam próbowałem przez licznik 4.7 ale gdy sprawdzam w ecu/edc15 24c04 to pokazuje mi 684356:) i zakładam że gdzieś popełniłem błąd.. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #312 Napisano 8 Listopada 2012 Czym odczytałeś te krzaki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frankzane Zgłoś #313 Napisano 8 Listopada 2012 Te krzaki to takim programem do ogrodnictwa dla działkowiczów. Polski vag się nazywa heh:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #314 Napisano 8 Listopada 2012 Te krzaki to takim programem do ogrodnictwa dla działkowiczów. Polski vag się nazywa heh:) Nic z tym wsadem nie zrobisz niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mates514 Zgłoś #315 Napisano 9 Listopada 2012 Witam kolegów:) Mam takie pytanie, przekopuje cały wątek i nie mogę znaleźć jasnej odpowiedzi. Mam pytanie czy jest w ogóle możliwość odczytania oryginalnego przebiegu w Passacie B5 1.8 ADR rocznik 1998. Czy to przy użyciu profesjonalnego sprzętu czy "domowego" (jak tak to jakim programem?). Chodzi mi o to czy jest w ogóle sens oddawania na odczyt do zakładów które niby się tym zajmują. Chodzi mi o to żeby nie było sytuacji że oddam auto na sprawdzenie przebiegu, oni wezmą 100zł a i tak odczytają mi przebieg z wyświetlacza. Proszę o pomoc:) z góry dziękuję. Podrowienia:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #316 Napisano 9 Listopada 2012 oni wezmą 100zł a i tak odczytają mi przebieg z wyświetlacza. W tym samochodzie tak będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mates514 Zgłoś #317 Napisano 9 Listopada 2012 Dzięki bardzo kolego:) czyli muszę żyć z dozą nie pewności:P pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Markk Zgłoś #318 Napisano 9 Listopada 2012 Dzięki bardzo kolego:) czyli muszę żyć z dozą nie pewności:P pozdrawiam wcale nie musisz, z pomocą kilku kolegów z tego forum (i paru groszy) dostaniesz historię swojego auta (przynajmniej z okresu gwarancji), metodą dedukcji i analizy faktów możesz w przybliżeniu sprawdzić czy cyferki na liczniku się zgadzają . Bo jeżeli w pierwszych trzech latach przejechał 200K km, a teraz ma 260 to coś nie tak . Ja miałem tą satysfakcję, że mój był serwisowany w ASO do ostatniego dnia przed sprzedażą i liczydło zgadza się co do joty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mates514 Zgłoś #319 Napisano 9 Listopada 2012 Mój jest z polskiego salonu, ale był serwisowany przez pierwsze 3 lata, a później miał jeszcze dwóch właścicieli i teraz ja;) Najważniejsze że mechanicznie jest wsio ok:) Poza tym nie mam aż takich wątpliwości co do autentyczności przebiegu, mogę sądzić że nie jest skręcony. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek MK O6 Zgłoś #320 Napisano 17 Grudnia 2012 a dlaczego u mnie w ramce nie ma przebiegu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach