Skocz do zawartości
pogromca

Vag-Comem sprawdziłem sobie przebieg...

Rekomendowane odpowiedzi

da rade skorygować,

Jak? Bo chyba mam już słaby wzrok.

pytałem wcześniej o Commandera i on gadał z golfiną dobrze a vag-com wybiórczo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego sipowitz zapodalem ci 2 wiadomosci na pv . odpowiesz mi na nie? nie chce byc natret :stop dzieki za info

Edytowane przez ROMEO80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sekundka...
a jest szansa troszke to przyspieszyc?:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to pany, mam teorię sprawdzoną w 97 % :)

Nie mówię o licznikach, bo liczniki to pikuś ....

można sobie sprawdzić przebieg sterownika EDC, VAG-iem, czy VCDS-em, ale ograniczy się to tylko do sprawdzania czy była wykonana korekta, czy nie :)

faktyczny przebieg auta, tylko po dłuuuuuugich wyliczaniach po sterownikach ...

najprostsza rzecz, jaką można zrobić, to wejście w EDC 15/16 i luknięcie na wynik (jeśli wyświetli) ...

jeśli jest, jak poniżej, to szansa (99%), że jest ok ....

 

(źródło www.ross-tech.com)

 

edcmileage.png

 

... ale jeśli pod przebiegiem w km nie ma przebiegu w milach, to może być lipa :(

 

schowek01v.jpg

 

 

Sprawdzałem i nie tylko sprawdzałem, dobrych kilka..... razy, stąd moje 97%

Pozdr

 

 

EDIT:/ jeśli ktoś się chce wypowiedzieć w tej kwesti, to proszę, niech będzie to ktoś, kto autko z salonu ma ;)

pozdr

Edytowane przez makeć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Koledzy możecie podpowiedzieć jaki sprzętu kupić, aby dało się wprowadzać zmiany, kodować w B6? Czy soft musi być płatny czy można coś z chomika np. użyć potrzebuję zmienić tylko parę nastawów audio w rns510 i ew. raz na rok czy dwa coś tam sobie podejrzeć jakby się źle działo. pozdrawiam i dzięki Maciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpiąłem się pod auto K+Can Commander

w EDC15 przebieg 0 km

na liczniku 210kkm

co to oznacza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dwie możliwości:

1. Brak rejestrowanego przebiegu w EDC15,

2. Brak umiejętności odczytania przebiegu przez Commandera w EDC15.

 

Podejrzewam, że w grę wchodzi opcja nr 1. Opcję nr 2 ogarniam, bo kilkakrotnie potrzebowałem adaptować

"nowy" ECU lub wyciągnąć PIN ze sterownika silnika lub licznika. Dzięki sipowitz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2. Brak umiejętności odczytania przebiegu przez Commandera w EDC15.

hmmmm

ja zawsze "przed" sprawdzam oryginalnym kabelkiem z ADAKO i jeśli on nie może to VAG CAN tym bardziej i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby jeden "kłócił" się z drugim :D

czyżby ori Ross-tech był do d.... ? :D

Pozdr

Edytowane przez makeć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamieszczone przez sipowitz Zobacz posta

Dwie możliwości:

1. Brak rejestrowanego przebiegu w EDC15,

2. Brak umiejętności odczytania przebiegu przez Commandera w EDC15.

Podejrzewam, że w grę wchodzi opcja nr 1. Opcję nr 2 ogarniam, bo kilkakrotnie potrzebowałem adaptować

"nowy" ECU lub wyciągnąć PIN ze sterownika silnika lub licznika. Dzięki sipowitz

 

A4 z 2004 r i też próbowałem comanderem odczytać przebieg ze sterownika i nic - wyświetla zero i pinu nie pokazuje.

Comander z innymi nawet nowszymi sobie radził a tu zonk więc wychodzi brak że może być brak rejestrowanego przebiegu w edc15.

Czy jest jeszcze jakaś znana wam przyczyna braku odczytu przebiegu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy ktoś jest w stanie potwierdzić, że jeżeli w B6 2,0tdi są pompowtryski Bosch i takież sterowanie, to można przez gniazdo diagnostyczne sprawdzić przebieg w module silnika i porównać z licznikiem, a jak jest sterowanie Simensa to nie da rady i serwis też tego nie może sprawdzic? Czy ktoś może to potwierdzić? Ostatnio dostałem taka informację, podobno od fachowca z tego tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam prośbę. Czy ktoś potrafi odczytać przebieg z takiego epromu:

https://dl.dropbox.com/u/16006167/silnik%20eprom.bin

Sam próbowałem przez licznik 4.7 ale gdy sprawdzam w ecu/edc15 24c04 to pokazuje mi 684356:) i zakładam że gdzieś popełniłem błąd..

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym odczytałeś te krzaki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te krzaki to takim programem do ogrodnictwa dla działkowiczów. Polski vag się nazywa heh:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te krzaki to takim programem do ogrodnictwa dla działkowiczów. Polski vag się nazywa heh:)

 

Nic z tym wsadem nie zrobisz niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów:)

Mam takie pytanie, przekopuje cały wątek i nie mogę znaleźć jasnej odpowiedzi. Mam pytanie czy jest w ogóle możliwość odczytania oryginalnego przebiegu w Passacie B5 1.8 ADR rocznik 1998. Czy to przy użyciu profesjonalnego sprzętu czy "domowego" (jak tak to jakim programem?). Chodzi mi o to czy jest w ogóle sens oddawania na odczyt do zakładów które niby się tym zajmują. Chodzi mi o to żeby nie było sytuacji że oddam auto na sprawdzenie przebiegu, oni wezmą 100zł a i tak odczytają mi przebieg z wyświetlacza. Proszę o pomoc:) z góry dziękuję.

Podrowienia:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo kolego:) czyli muszę żyć z dozą nie pewności:P pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki bardzo kolego:) czyli muszę żyć z dozą nie pewności:P pozdrawiam

 

wcale nie musisz, z pomocą kilku kolegów z tego forum (i paru groszy) dostaniesz historię swojego auta (przynajmniej z okresu gwarancji), metodą dedukcji i analizy faktów możesz w przybliżeniu sprawdzić czy cyferki na liczniku się zgadzają :). Bo jeżeli w pierwszych trzech latach przejechał 200K km, a teraz ma 260 to coś nie tak :). Ja miałem tą satysfakcję, że mój był serwisowany w ASO do ostatniego dnia przed sprzedażą i liczydło zgadza się co do joty :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój jest z polskiego salonu, ale był serwisowany przez pierwsze 3 lata, a później miał jeszcze dwóch właścicieli i teraz ja;) Najważniejsze że mechanicznie jest wsio ok:) Poza tym nie mam aż takich wątpliwości co do autentyczności przebiegu, mogę sądzić że nie jest skręcony.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności