Skocz do zawartości
Gość adriankolek@poc

Irytujace pasy bezpieczenstwa!!

Rekomendowane odpowiedzi

Wątpię, bo on potrzebuje zapiętych pasów...

Ja pasy mam wykodowane, ale mam też samą klamrę dla autoholda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy Autohold bedzie dzielal?

 

Tak będzie działać wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

czy w pasku b6 jest kontrola nie zapiętych pasów tylnych pasażerów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko na przednie pasy jest kontrola czujnik jest w siedzisku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszecie o pipkaniu z powodu czujniku w zapince pasa. Ja z kolei nie bardzo rozumiem mojego przypadku: jadę nie pipka, lżejszy ode mnie brat o 20 kg i pipkanie się włącza...

Powód ten sam, jak wcześniej opisany???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pikanie można wyłączyć vcds'em - instrukcje są w sieci.

 

Nikt nie zachęca nikogo do jeżdzenia bez pasów, koniec końców tak naprawdę zapinamy sami dla siebie. Ja odruchowo zapinam nawet jak wjeźdzam sprzed garażu do garażu i naprawdę aż muszę pamiętać, że to nie ma sensu ;-)

 

Ale pikanie dezaktywowałem, bo denerwowało mnie niemiłosiernie jak wiozłem np. torbę z laptopem na siedzeniu pasażera...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijając sprawę wyłączenia pipkania systemowo,czy ktoś rozgryzl sprawę naprawy gniazda od pasa?

Czy tylko wymiana na nowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi po wyłączeniu sygnału o zapiętych pasach bezpieczeństwa przestał działać auto hold. Robiłem według tego

 

Ktoś ma jakieś pomysły jak to zrobić , żeby ten auto hold działał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pomijając sprawę wyłączenia pipkania systemowo,czy ktoś rozgryzl sprawę naprawy gniazda od pasa?

Czy tylko wymiana na nowe?

 

Trzeba wymienić na nowe mi też czujnik się zepsuł i czekam na jakąś okazje do kupna sprawnego zapięcia bo koszt to ok 200 zł i jak narazie poprostu rozpiołem zapięcie pod fotelem aby nie sprawdzał czy są zapięte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi po wyłączeniu sygnału o zapiętych pasach bezpieczeństwa przestał działać auto hold. Robiłem według tego

 

Ktoś ma jakieś pomysły jak to zrobić , żeby ten auto hold działał?

 

Witam, sprawa jest banalnie prosta:

VCDS-em wylaczasz jedynie sygnalizowanie nie zapaietych pasow (taka sama zasada jak przy fizycznym odlaczeniu mrugajacej diody od alarmu - alarm nadal dziala, ale tego nie pokazuje mrugajaca dioda), a aby autohold dzialal muisz poprostu zapiac pas czy to na sobie czy na siedzeniu i dopiero wtedy dziala - przynajmniej ja tak mam w swoim b6.

Jesli po wylaczeniu VCDS-em i zapieciu pasow auto hold nie dziala to musisz miec jakas inna usterke i albo samemu szukasz albo do mechanika co zna sie na rzeczy, a jesli to nie zadziala to innej opcji jak powrot do poprzedniego kodowania i zapinania pasow lub zmiana auto na inne nie przychodza mi do glowy.

Ja wylaczylem to VCDS-em tylko dlatego, ze czesto sam jezdze na zakupy i nieraz odrobine ciezsza siatka na siedzeniu pasazera zalaczala sygnal dzwiekowy, co bylo dosc irytujace :) B6 jeszcze niestety nie maja inteligetnego komputera z kamera i opcja rozpoznawania czy osoba fizycznie siedzi na fotelu czy cos innego zamyka obwod czujnika - To prawie jak z malym dzieckiem, trzeba cierpliwosci i anielskiego spokoju aby wytlumaczyc prosta rzecz :)

 

Co do gniazda klamry, sa tylko dwie opcje:

pierwsza- troche nerwowa ale mozna sie czegos nauczyc o swoim aucie: wymontowujesz i prubujesz sam naprawic za pomoca wlasnej inteligencji i poradnikow z netu (jesli znajdziesz)

druga opcja-drozsza, ale skuteczniejsza i z bez wiekszych nerwow: kupujesz nowe gniazdo i montujesz, a stare probujesz naprawic metoda pierwsza jako hobby w wolnym czasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja pikanie wyłączyłem tak jak to piszecie vcds'em, natomiast aby auto hold działal musiałem dodatkowo odpiac kostke od czujnika pod siedzeniem inaczej nie puścił hamulca do momentu aż zapiołem pasy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zapiołem

 

:hmm :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś podeślę mi fotkę jak wygląda zatrzask tzw.latch bądź tongue w B6 i B7 (w B5 to wiem jak wygląda ) a byc moze będę w stanie załatwić takowy i zamiast wyłączać VCDS-em wepniecie takowy i zasymulujecie zapięty pas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem po co tyle zachodu. Wypięcie wtyczki pod fotelem załatwia sprawe. Miałem tak w b6 mam tak w b7 i wszystko działa bez zarzutu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wypięcie wtyczki pod fotelem załatwia sprawe.
Dokładnie. U mnie też szlag trafił czujnik i pikało non stop przy zapiętych pasach. Wypiąłem już ze dwa lata temu czarną wtyczkę pod fotelem i mam spokój do dziś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności