Marios Zgłoś #1 Napisano 23 Września 2007 Witam Dzisiaj rano spotkała mnie niemiła niespodzianka, AKU siadło i autko nie chciało odpalić, napięcie na AKU 10,5V. Parkingowy użyczył startera do odpalania i dopiero wtedy zaskoczył, trochę pojeździłem i chciałem podjechać do jakiegoś znajomego elektryka ale żaden dzisiaj nie miał czasu. Sam więc sprawdziłem pobór prądu przez instalcje i miernik pokazał 1.6A. Ze względu na późną porę nie było czasu na zabawę w wyjmowanie bezpieczników i szukanie co tyle prądu pożera przy wyłączonym silniku i niezałączonym alarmie. Teraz najlepsza część moje historii, nie chcąc dopuścić żeby AKU wyładowało się kompletnie odłączyłem kleme minus od aku, a chwile przed tym zamknąłem auto pilotem i wyłączyłem syrenę alarmu. Miałem zamiar zostawić niedomkniętą maskę - ale nie wyszło, chwila nieuwagi + głupota i stało się maska zamknięta. Mam wywalone wszystkie zamki, odłączone sterowanie centralem przez bagażnik, chociaż nie wiem czy to coś by dało w przypadku gdy nie ma zasilania i mam zamknięte tylnie siedzenia na kluczyk. Czy znacie jakiegoś magika który będzie potrafił otworzyć tak zabezpieczone auto ?? Może ktoś z was orientuje się czy zasilanie z AKU jest doprowadzone bezpośrednio do rozrusznika i co najważniejsze ... jaki jest dostęp do rozrusznika od spodu auta po zdjęciu osłon ?? Mój telefon 501157838. P.S. Elektrotechnikę maiłem bardzo dawno ale przycodzi mi pomysł żeby uziemić auto jak odłączyłem tylko minusa i wtedy odrazu naciskać pilotem otwieranie, czy to może zadziałać? JUŻ PO KŁOPOCIE Rozwierciłem metalową zaślepkę i udało się otworzyć drzwi (tak wyszło najtaniej) ale później trochę jaj miałem z alarmem przez te awaryjne otwieranie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny Zgłoś #2 Napisano 25 Października 2007 Wyciągnij sobie na zewnątrz (oczywiście w miescu tylko Tobie znanym) kabeli, aby później centrala otworzyć za pomocą bateryjki 9V. Na forum znajdziesz jak to rozbić. Nie będzie niespodzianek w przyszłości No oczywiście bateryjkę trzeba mieć pod ręką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #3 Napisano 25 Października 2007 Czytałem po łepkach, ale....czy nie możesz otworzyć maski(jezyczka) awaryjnie od spodu pojazdu?? _temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #4 Napisano 25 Października 2007 Szczerze mówiąc to nie przyszło mi do głowy żeby to było możliwe otwarcie maski od spodu bez jakiegokolwiek uszkodzenia. A dostać się od spodu to trzeba mieć naprawde długie ręce i trzeba wiedzieć gdzie pociągnąć lub nacisnąć żeby maska się otworzyła. Chyba że faktycznie jest to tak skonstruowane że łatwo się to otwiera, chociaż z tego co widziałem od spodu nie ma dojścia bo jest wiatrak od klimatyzacji zaraz przy chłodnicy. Otwierałeś tak maskę że dajesz taką radę ?? Wydaje mi się że rozwiercenie metalowej zaślepki to najtańszy sposób. Teraz już zabezpieczyłem się na przyszłość przez wyprowadzenie przewodu na który wystarczy przylożyć "+" a na karoserie "-" Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doberman Zgłoś #5 Napisano 18 Marca 2011 Mam problem, passat stał tak długo że aku padło zamki mają rygle , nie zaślepki kluczyk wchodzi tylko do połowy , jak myślicie czy podłączenie się do rozrusznika kablem prostownika na plus a minus na masę może podłądować aku na tyle aby otworzyć zamek z pilota ? a może wprowadzić plus długą szpilą przesz otwory w podszybiu ? I tak stoi passat pod listopada... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb3td Zgłoś #6 Napisano 19 Marca 2011 podłącz pod rozrusznik plus i na mase minus tak jak pisałeś na dużym amperażu powinno go ruszyć po jakichś 20 min przynajmniej ja tak u ojca robiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebollski26 Zgłoś #7 Napisano 29 Maja 2011 Miałem ten sam problem. Dla oszczędzenia prądu w nocy zazbroiłem, odłączyłem kleme i nie wiem jak zamknąłem maskę. Hehe. Niby można wejść przez klapę bagażnika. U mnie zamek byl zasyfiały wiec nie wyszło. Dodam ze od strony kierowcy mam uszkodzoną wkldke od zamka. po godzinie dałem na luz. Zadzwoniłem do znajomego mechanika i mi otworzyl. W szparę w dzwiach od kierowcy wsadził poduszkę,zrobil miejsce na drut i otworzyl maskę. Załączyliśmy klemę i włączył się alarm. Rozbroiłem go i auto było OPEN. Nadal zostawiam tak auto ale teraz uważam na maskę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jericho1 Zgłoś #8 Napisano 30 Maja 2011 Ostatnio wymienialem boczki w drzwiach, wszystko elegancko poszło. Następnego dnia schodze do auta, próbuje otowrzyć drzwi a tu co? drzwi otwarte pomyśłaem że zapomniałem zamknąć w nocy. kolejny dzien i co....? DRZWI OTWARTE a byłem pewien na 100% że zamykałem, nic nie znikneło z samochodu więc nikt się nie włamywał. Coś musiałem sprzeprzyć przy wymianie boczków. co mam teraz zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #9 Napisano 11 Września 2011 witam właśnie jestem po otwarciu samochodu....awaryjnym otwieraniu i powiem tak, szlag mnie trafil, bo mnie komary żarły przez półtora godziny, a dwa, kosztowało mnie to...150zł.. w niedzielę od 22-ej. Robiłem sobie uszczelki przy aucie, zamknąłem na próbę drzwi, a auto mignęło kierunkami (drzwi były na wpół zamknięte) i zaczął wyć alarm, który po 30 sekundach przestawał wyć. W aucie - kluczyki od auta, klucze od domu i telefon komórkowy Dobrze, że miałem drugi telefon to zadzwoniłem do kolegi, żeby mi jakiś numer telefonu do fachowca podał. Za pół godziny przyjechał fachowiec i ...niestety nie umiał otworzyć auta, bo się nie dało (ponoć u mnie jakaś blokada jest w zamku i nie da się otworzyć auta w ten sposób, próbował jeszcze parę innych trików, ale nic nie dało Na szczęście klucze od domu były na sznurku - jakimiś pompkami z gumami między usczelki się wpakował i udało się wyjąć przez szparę klucze od domu, w którym były zapasowe kluczyki. Gdy wyjąłem klucze - przyejchały dwa radiowozy - ktoś zadzwonił, że kradną auto---po ponad godzinie Tak czy siak, dziwne, że passata nie udało się otworzyć, a próbował na najróżniejsze sposoby, mówił, że innego b5 otwierał ostatnio w parę minut, a mój ma jakieś blokady i nic nie da się zrobić. Na szczęście te klucze były na sznurku... UFF. To tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10 Napisano 12 Września 2011 To tylko się cieszyć że tak trudno otworzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McGuiver Zgłoś #11 Napisano 16 Września 2011 Witam. Posiadam rysunki jak otworzyc auta wiekszosci marek, gdzie i co trzeba wlozyc itp, zeby odblokowac drzwi z zewnatrz, ale nie wiem jak to zrobic, aby udostepnic to potrzebujacym, a nie komus kto moze to wykorzystac do "zlych" celow. Moze ktos podpowie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #12 Napisano 16 Września 2011 nie wiem jak to zrobic, aby udostepnic to potrzebujacym, a nie komus kto moze to wykorzystac do "zlych" celow. Moze ktos podpowie?Chyba nie ma takiej opcji...:dupablada Posiadam rysunki jak otworzyc auta wiekszosci marek, gdzie i co trzeba wlozyc itp, zeby odblokowac drzwi z zewnatrzTo taki McGuiver z Ciebie?... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McGuiver Zgłoś #13 Napisano 17 Września 2011 To taki McGuiver z Ciebie?... No coz, za darmo takiego tytulu sie nie dostaje Mam tez programy do szukania kodow niektorych radii samochodowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusztu Zgłoś #14 Napisano 17 Września 2011 nie wiem jak to zrobic wklej te zysunki do forum, tu niema zlych ludzi ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #15 Napisano 17 Września 2011 wklej te zysunki do forum, tu niema zlych ludziTylko czasami tacy zaglądają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
76marek Zgłoś #16 Napisano 17 Września 2011 Mam to tez ale tam nie ma passata ani zadnego vag z ryglowaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #17 Napisano 19 Września 2011 a czy awaryjnie jezeli uszkodzony jest mechanizm tylnej klapy to czy od srodka mozemy ja jakoś otworzyć? Jeśli chodzi Ci o sedana, to koło miejsca na trójkąt ostrzegawczy jest taki uchwyt, za który jak pociągniesz, to otworzysz klapę z wnętrza bagażnika. Nie wiem, jak to się ma do uszkodzonego mechanizmu, bo nie sprawdzałem tego. Chodzi mi o to, że nie patrzyłem czy ten uchwyt działa na zasadzie tylko mechanicznej, czy elektromechanicznej jak znaczek VW od zewnątrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ewa32 Zgłoś #18 Napisano 3 Lutego 2012 Witam Wasmjestem tutaj nowa ale poprosze o dopowiedz i pomoc. Mam passata b5 97r.. zamknelam drzwi centalka i wyjelam akumulator do ladowania,i niechcacy zatrzasnelam klape,pomozcie co mam zrobic??? mimo ze jestem kobieta to troche znam sie na autach wiec prosze nie traktujcie mnie z gory PZDR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz_KBK Zgłoś #19 Napisano 8 Lutego 2013 (edytowane) Ja po dzisiejszym bawieniu się VAG CAN PRO - prawdopodobnie rozkodowałem kluczyk i zamknąłem passka (B6). Stoi w garażu zamknięty, kluczyk mam w ręku. Kluczykiem plastikowym nie da się go otworzyć nie rusza centralny Da się na tyle odgiąć drzwi tylne aby opuścić korbką szybę? Jak tu go otworzyć bez wybijania szybki? Jutro jeszcze wymienię baterie w pilocie ale to 1% szanse na zadziałanie... --- AKTUALIZACJA Udało się otworzyc samochód, pomogło "nałogowe i ciągłe" przekręcanie kluczyka w zamku prawo-lewo. Załapał i się otworzył. Kluczyk zakodowany na nowo. Można wyruszać w trase - cy było strachu to było Edytowane 9 Lutego 2013 przez Lukasz_KBK udalo się otworzyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Viland Zgłoś #20 Napisano 13 Października 2013 (edytowane) Witam, Niestety, ja jak wielu "mądrych po szkodzie" chciałbym zwrócić się do Was o pomoc i porady, co robić. Sytuacja wygląda następująco: Od momentu kupna auta miałem zawsze tylko 1 kluczyk, po jakimś czasie nakładka plastikowa z grotem zaczęła odpadać, więc aby jej nie zgubić trzymałem ją osobno w aucie i tam jest teraz. Dzisiaj w momencie wyjmowania kluczy z kieszeni, do których był przyczepiony pilot, on się rozpiął i spadł w częściach na kostkę. Pozbierałem, poskładałem, ale od tej pory nie mogę otworzyć auta, obawiam się, że coś się uszkodziło w płytce sterownika, a we wtorek miał być wyjazd. Bardzo proszę Was o porady, co można w tej sytuacji zrobić? Czy można z takiego pilota zaprogramować jakoś drugi? Czy kaplica zupełna? Z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 14 Października 2013 przez rainman777 Przeniesiony reg. 2.1 a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach